Website: www.melaminegoed.nl

MelamineGoed
7.8
7.3
8.2

Pluspunten
Vriendelijke, snelle en vakkundige afhandeling van mijn bestelling. Levering naar buitenland tegen lage kosten.

Cornelis
Luxemburg

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Scherp geprijsd, goede communicatie
Jammer dat in één van de bestelde mepal schaaltjes enkele donkere puntjes op de binnenzijde zitten. In een fysieke winkel had ik het betreffende schaaltje niet gekocht. Maar dat is het risico van online bestellen tegen een scherpere prijs.
Jacqueline
Eersel

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
Goede prijs, snelle levering

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Is goed betaalbaar voor zeer mooie qualiteit en een snelle levering. Niks op aan te merken.

Esmeralda
Kampen

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Goede directe communicatie vanaf moment van bestelling tot levering.

J. van der Linden

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Producten helaas niet op voorraad itt vermeld bij aankoop. Lange levertijd daardoor. Daardoor neemt het koopplezier wel wat af en is een lagere prijs niet meer zo interessant.

Floris

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Bakjes zien er mooi uit en dankzij de vierkante vorm en vele maatvoeringen benut je de beschikbare kast of lade optimaal. Het deksel heeft een handig kijkvenster voor als de bakjes in een lade gaan.
op de onderkant van de bakjes zit een papieren stikker die zie moeilijk laat weghalen en een lijmvlek (die vuil aantrekt) achterlaat.
- Met het stapelen van de bakjes zie je dat de bakjes niet mooi op elkaar aansluiten, er ontstaat makkelijk een scheve stapel, zeker als de stapels tegen elkaar aanschuif. - Tussen het kijkvenster en de deksel zit ruimte waar gemakkelijk water tussen gaat zitten bij het afwassen, dit duurt een tijdje voordat het verdampt is. Het is zelfs zo erg dat toen ik lekkage had (het ontdooien van de koelkast) en er water op het deksel druppelde ik de volgende morgen een bakje halfvol met water had. dit betekend dus dat het bakje niet goed afsluit. Nu blijkt er ook nog een heel klein beestje van nog geen 0,2 mm in mijn voorraad kast rond te kruipen. (hier heb ik voor ruim 100 euro aan bakjes staan) Tot nu toe zie ik ze alleen op de planken horizon bewegen en niet verticaal op het gladde melamine. Maar als dat dat beestje boven op het deksel weet te komen ben ik bang dat hij naar binnen kan komen! Had ik ze maar nooit gekocht.
gerlof

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
Goedkoper dan in de winkel.
Het duurde erg lang voor je een betaald product geleverd krijgt omdat blijkt dat het niet op voorraad is.. Als alternatief (Nijntje) krijg je een product wat niet bestemd is voor een jongen van 8.
Lang moeten wachten en herhaaldelijk moeten bellen tot het betaalde geld terug betaald werd op de rekening.

Gepubliceerd op: 22/09/2017