Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

Megekko.nl

Pluspunten
Groot nadeel dat bedrijven niet tegen normaal consumententarief mogen retourneren en/of er tegemoet wordt gekomen in de verzendkosten. Voor de rest niks mis mee.
Maikel
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Beste megekko klanten ik heb een vraag. Ik wil voor veel geld aan computer componenten bestellen en mijn vraag was kan ik er zeker van zijn dat, alle producten heel zijn, dat ik alles binnen krijg en dat ik kan ruilen of geld terug. Dit was mijn vraag ik zou graag een reactie krijgen. Ik vraag dit btw omdat ik erg slechte reviews heb gezien.

Met Vriendelijke groet,
Leon Veldhuizen

Beste Leon,

Laten we voorop stellen dat we deze vorm van een onvoldoende geven aan een webshop, zonder enige vorm van contact wel erg vreemd is. Je kunt ons ook gewoon mailen en vervolgens ontvang je binnen 2 uur een reactie. We willen je natuurlijk graag verder helpen.
ps. Elke webshop heeft wel slechte reviews maar met een 9.1 gemiddeld lijkt me dit niet heel slecht zoals je stelt.

Leon
Haarlem

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
Snelle levertijd
Verkeerde levering
Beste Lennart,

Bedankt voor je reactie en Feedback.

Is het mogelijk dat je iets meer informatie geeft, zodat we je probleem op kunnen lossen. We zien namelijk geen mailcontact op dit mailadres en we zouden je natuurlijk wel graag verder van dienst zijn.

Lennart
Nieuwlande

Gepubliceerd op: 28/04/2019

Pluspunten
Goede prijs
Ene deel van bestelling op juiste dag geleverd, andere de dag erna pas
Cherwin
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
altijd de juiste bestelling ontvangen
lever het juiste product AUB
Tom Goyens
Meeuwen-Gruitrode

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
- Goedkoop
- Vriendelijke klantenservice
- Communicatie tussen externe leverancies
Ik had een drone besteld op de site en deze zou binnen 2 dagen + een x aantal dagen geleverd worden. Ik heb uiteindelijk 10 dagen moeten wachten en heb 5 keer een mailtje gekregen dat de bestelling later geleverd werd omdat het artikel niet in het magazijn ontvangen was.

Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice kreeg ik eindelijk informatie waar ik wat aan had. Ik vind het jammer dat ik hier zelf actie voor moest ondernemen.
Anoniem
Nijmegen

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten

Product dat aangegeven stond dat het in voorraad was, bleek niet in voorraad. Moest tegen meerprijs een alternatief nemen. Eigenlijk vind ik dat het alternatief aangeboden moet worden aan dezelfde prijs als het aangekochte produkt
Gent

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten

Van order 1 bleek een deel niet leverbaar. Pas na een paar dagen kreeg ik een bericht, ik kon een alternatief kiezen. Moest ik de hele zoektocht specificatie opnieuw doen, en dat werd 'm niet. Ondertussen bleef het deel dat wel leverbaar was in de wacht. Toen ik vroeg om het niet leverbare deel te crediteuren, werd de HELE order gecanceld. Vervolgens kreeg ik het verzoek of ik dan maar opnieuw wilde bestellen.. En toen bleek ook de kortingscode niet meer geldig. Wel opgelost, maar 'gedoe'. Ik verwacht dan een sorry, maar kreeg een 'wat een nare samenloop van omstandigheden'.

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten

Controleer bestelling voor versturen. Kleine zaklantaar ipv led lampje ontvangen iets totaal anders. Kan de boel terugsturen maar daar heb ik voor een paar euro geen zin in.
Beste Petra,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet naar wens is verlopen. Is het mogelijk dat je ons voorziet van een afbeelding, van wat je hebt ontvangen. Dan kunnen we daarna actie ondernemen en je probleem oplossen.

petra
Soesterberg

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten

Een aanbieding (met verzendkosten) is bijna 10% duurder dan de concurrent, helaas is bestel m elders
Bijna klant

Gepubliceerd op: 16/02/2019