Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

Megekko.nl

Pluspunten
Snelle levering en goede producten
Verzendkosten zelfs als je boven de 100 eu koopt is niet van deze tijd.. zelfde als zelf je pakketkosten betalen bij retour
John
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Opzich prima prijzen en snelle levering
Kijk uit met de service van Megekko! Prima als je ze verder niet nodig hebt, maar als er iets mis gaat ben je de pineut. Liep zelf bij een eerdere aankoop tegen het niet leveren van een beloofde aankoop-promotie aan, en toen werd het na meermaals e-mailen (telefonisch is geen optie) erg stil. Niet van deze tijd om als bedrijf zo met klanten om te gaan.
H

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
snelle levering.
retour sturen sneller antwoord en een antwoordnummer.
Robert

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Duidelijke website, goede communicatie over bestelling.
Tot aan ontvangst positief. Echter levering is incompleet. 4 van de 5 producten geleverd en nu moet ik wachten tot iemand de email oppakt aangezien telefonisch contact onmogelijk is.
Afhankelijk van hoe dit wordt opgepakt is de aanbeveling. Tot nu toe ja, echter kan zeker nog negatief worden.
Arjan

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
snel en goedkoop
beter contact met de klant,
mijn product wat verkeerd besteld was wordt niet terug genomen ,omdat hun systeem zegt dat ik daar niet voor in aanmerking kom???
rijn
emmen

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Heb een monitor besteld maar de kabel doet het niet.. heb een mailtje gestuurd erover maar ze geven geen antwoord terug. Ze negeren het gewoon en dat kan gewoon echt niet..

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Oplossingen of advies kosten geld.

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Leveren snel.
Wacht al meer dan een dag op een reactie op een email. Had graag gehoord dat ze het hebben ontvangen of mee bezig zijn of druk hebben. Nu heb ik het gevoel alsof ik tegen een muur praat.
Bart

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Goede spullen leveren.
Ik kocht 4 camera's, met 4 junction boxes voor de montage. Echter de meegeleverde schroeven (om de camera's op de junction box te schroeven) waren niet correct. Ze verdwenen in geheel door het schroefgat. Samen met een NAS-station voor ruim €1000,- spullen besteld, maar een paar schroefjes nasturen was teveel gevraagd.
Lodewijk
Rhoon