Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt.
Ik heb gister de LG 29" 29UM58-P Ultra-wide IPS monitor besteld helaas voel ik mij wat bedonderd.
op de 2de afbeelding is te zien dat het scherm een hele dunne rand heeft, dit blijkt niet het geval te zijn 12mm.
dit was bij mijn vorige LG 5 mm, dit lijkt op de afbeelding gelijk te zijn maar is dus meer dan het dubbele.
Had ik dit geweten had ik een ander scherm gekozen.
Friesland

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Alles is goed verpakt (kabels verpakt met air folie vond ik wat overdreven)
Levertijd: Als je artikelen besteld waarbij staat dat het binnen 1 a 2 dagen wordt verzonden, kan het zijn dat dit veel langer duurt +/- 4 a 5 dagen. Ook moet je opletten bij het afrekenen dat je de leverings datum zelf verzet naar het vroegst, standaard kan het b/v wel 7 dagen later staan. Nu hebben ze mijn artikelen op voorraad en klaar voor verzending, maar versturen het pas na de op z'n vroegst aangegeven datum en dat terwijl ze het een dag eerder kunnen versturen 'ik had het liever een dag eerder gehad. Dit neem ik volgende keer mee als ik weer iets nodig heb.

Er staat op hun site dat breekbare artikelen worden verzonden via een speciaal bedrijf, raar dat mijn pc case vsn glas dan gewoon via Post-NL wordt geleverd.
Beste heer Hulleman,

Hartelijk dank voor je reactie.

Je hebt voor de leverdatum 05-05 kunnen kiezen omdat beide artikelen op 04-05 in ons magazijn worden geleverd. Hierdoor kunnen we de bestelling niet eerder verzenden en ontvang je morgen voor 23:00 een track en trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Beide producten zijn leverbaar vanuit onze toeleverancier en dit staat tevens op onze website vermeldt.

Mocht je verdere opmerkingen of vragen hebben kun je altijd een reply sturen op dit mailtje.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
Dennis
Zwolle

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
Scherpe prijzen
Voor half 11 besteld en de dag erna nog niks gehoord over de verzending terwijl ik het de dag erna zou moeten ontvangen. Geen bericht gehad.
Hans

Gepubliceerd op: 16/05/2017

Pluspunten
De klantenservice reageerde snel en adequaat op vragen en klachten. Na het eerste defecte produkt kwam er vlot een tweede en toen dat ook defect bleek kreeg ik mijn geld snel terug. Ook de kosten voor het retourneren.
Jammer dat het niet gelukt is om een werkend exemplaar van het produkt te leveren.
Beste C. Martens,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je dergelijk veel kosten hebt moeten maken met het terugzenden van je defecte artikelen. Zou je een reply kunnen geven op deze mail zodat we wellicht wat voor je kunnen betekenen.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
Conny

Gepubliceerd op: 06/04/2017
Aangepast op: 23/03/2017

Pluspunten
goede produkten
levering is niet goed gegaan pakket zou vandaag om 15.00 uur bij bezorgpunt zijn maar was er niet
kan natuurlijk ook bij post nl liggen
carine
hapert

Gepubliceerd op: 20/03/2017

Pluspunten
Snel en goedkoop.
Speelgoed verpakking was beplakt met megekko tape en adreslabel. Beetje jammer het speelgoed is namelijk een cadeau. De verpakking ziet er niet meer uit.
Dennis

Gepubliceerd op: 09/03/2017

stop agressieve aanbieding
Frank

Gepubliceerd op: 05/02/2017

Pluspunten

de web-site is vooral gericht op B2C, wij zijn echter een bedrijf. communicatie per telefoon is soms gewenst en veel effectiever naar mening helaas kan dit bij Megekko niet. dus het verbeterpunt is telefonische bereikbaarheid.
Axon Martin van Geffen
Gilze

Gepubliceerd op: 01/02/2017

Pluspunten
De spullen waren er echt de volgende dag. Ook de juiste spullen.
Beide dozen bleken al eerder geopend te zijn.
In 1 doos zat wel een aansluitkabel, in de andere doos niet hoewel het om hetzelfde (nieuwe) product ging, leken de beide monitoren al eerder gebruikt te zijn.
Beste Mary,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat de monitoren niet naar wens zijn maar wellicht kun je beter een mail sturen naar retouren@megekko.nl zodat onze technische dienst het direct met je op kan pakken en ervoor kan zorgen dat er een passende oplossing komt.

Graag vernemen we je reactie.
WSC De Fluessen
Elahuizen

Gepubliceerd op: 02/01/2017

Pluspunten
Geen idee.
Doos staat nog ingepakt, is Sinterklaas cadeau.
Na zo'n eerste bestelling altijd moeilijk te beoordelen.
pauline
ASSEN