Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

Megekko.nl
2034 beoordelingen (12 maanden)
120790 keer bekeken

Pluspunten
- Goedkoop
- Vriendelijke klantenservice
- Communicatie tussen externe leverancies
Ik had een drone besteld op de site en deze zou binnen 2 dagen + een x aantal dagen geleverd worden. Ik heb uiteindelijk 10 dagen moeten wachten en heb 5 keer een mailtje gekregen dat de bestelling later geleverd werd omdat het artikel niet in het magazijn ontvangen was.

Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice kreeg ik eindelijk informatie waar ik wat aan had. Ik vind het jammer dat ik hier zelf actie voor moest ondernemen.
Anoniem
Nijmegen

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten

Product dat aangegeven stond dat het in voorraad was, bleek niet in voorraad. Moest tegen meerprijs een alternatief nemen. Eigenlijk vind ik dat het alternatief aangeboden moet worden aan dezelfde prijs als het aangekochte produkt
Gent

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten

Van order 1 bleek een deel niet leverbaar. Pas na een paar dagen kreeg ik een bericht, ik kon een alternatief kiezen. Moest ik de hele zoektocht specificatie opnieuw doen, en dat werd 'm niet. Ondertussen bleef het deel dat wel leverbaar was in de wacht. Toen ik vroeg om het niet leverbare deel te crediteuren, werd de HELE order gecanceld. Vervolgens kreeg ik het verzoek of ik dan maar opnieuw wilde bestellen.. En toen bleek ook de kortingscode niet meer geldig. Wel opgelost, maar 'gedoe'. Ik verwacht dan een sorry, maar kreeg een 'wat een nare samenloop van omstandigheden'.

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten

Controleer bestelling voor versturen. Kleine zaklantaar ipv led lampje ontvangen iets totaal anders. Kan de boel terugsturen maar daar heb ik voor een paar euro geen zin in.
Beste Petra,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet naar wens is verlopen. Is het mogelijk dat je ons voorziet van een afbeelding, van wat je hebt ontvangen. Dan kunnen we daarna actie ondernemen en je probleem oplossen.

Graag vernemen we je reactie.

petra
Soesterberg

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten

Een aanbieding (met verzendkosten) is bijna 10% duurder dan de concurrent, helaas is bestel m elders
Bijna klant

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten

Waarom moet ik als onderneming een restockfee betalen en de retourkosten? Volgende keer wellicht toch maar ergens anders bestellen.

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
betrouwbaar
hou je aan de levertermijn die je zelf aangeeft op je website. Bestellingen tot 2x opschuiven in datum is niet meer van deze tijd.

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten

Dit is niet de eerste keer dat ik langer heb moeten wachten op een levering.
Dit keer bestelde ik afgelopen zondag een op voorraad leverbaar product die donderdag geleverd zou worden.
Inmiddels is dit verschoven naar vrijdag. Maar of het daadwerkelijk vrijdag aankomt, betwijfel ik nu.

Het is nu dinsdag en nog steeds staat er op de website dat ditzelfde product op vorraaad is en op donderdag kan worden geleverd.

Misleidende info
Beste Rafael,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Is het mogelijk ons te voorzien van een ordernummer zodat we met je mee kunnen kijken? Daarnaast staat op onze website gewoon dat het artikel 3 werkdagen levertijd heeft en op vrijdag bezorgd kan worden. Dit artikel dient vanuit een toeleverancier geleverd te worden, waardoor het mogelijk is dat er een dag vertraging is ontstaan.

Graag vernemen we je reactie.

Rafael

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Snel bestellen en snelle bevestiging van verzending. Echter: De zending, besteld op vrijdag 08-02 is nog niet ontvangen (hoewel Track & Trace aangeeft dat het pakket is afgeleverd). Er wordt onderzoek ingesteld en het contact hierover is tot zover snel en adequaat.

VervoersService Eelde
Eelde

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
goedkope producten,
snelle email reactie
pakket dat ik snel nodig had zou woensdag avond binnenkomen, is ondertussen veranderd naar vrijdag omdat ze 2 producten helemaal niet op voorraad hadden wat er niet bij stond. duurt nu nog 2 dagen langer
Beste Max,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Kun je ons voorzien van je ordernummer dan kunnen we met je meekijken, wat er aan de hand is.

Graag vernemen we je reactie, zodat we je probleem zo snel mogelijk op kunnen lossen.

max
heerenveen