Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
De beloofde leveringtijd op de website kwam niet twee keer achter elkaar overeen. In plaats van beloofd op voorraad en 1-2 werkdagen levertijd krijg ik week+ levertijd en ik moet nog steed wachten of het een echte leverdatum is of niet (voorheen was de bestelling 2+ weken in plaats van 2 dagen)
Relatief lage prijzen
Beste Anton,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent over te levertijd van je bestelling. Is het mogelijk dat je ons voorziet van een ordernummer? Wellicht kunnen we nog wat voor je betekenen.

Maastricht

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
( Voor de GPU crisis gaf ik 5 sterren )

Ik bouw nu alweer 12 jaar pc's , systemen voor de gemiddelde gamer of kantoor arbeider . Ik heb hier al jaren en jaren veel componenten besteld , Ging altijd goed en het waren altijd redelijke prijzen . Maar wat ik niet kan uitstaan , is de belachelijke prijzen voor de Graphics kaarten . Dat hebben we dus aan deze re-sellers te danken ! .... Dan kan je wel zeggen ........ " iedereen verhoogd zijn prijzen , omdat ze schaars zijn , dus doen wij het ook "

Dat komt bij mij dus over als ..... SCHIJT aan de ( trouwe ) klant , die al jaren en jaren zijn centjes bij ons komt brengen !

Zo zie je maar weer , alles draait om poen !

Ze hadden ook gewoon de normale prijzen kunnen aan houden , totdat op = op . Dit had elke re-seller kunnen doen !
Wees trouw aan je klanten !
Beste Gertjan,

Bedankt voor je reactie en feedback via je review.

We moeten echter vermelden dat je review niet de juiste weerspiegeling geeft. Wij verhogen niet de prijzen bewust, om er maar extra geld aan te verdienen, maar dit heeft puur met schaarste in markt te maken. Onze toeleveranciers verhogen hun prijzen, waardoor wij helaas mee moeten gaan in deze verhoging. We kunnen moeilijk alles met verlies te deur uit doen. Helaas heeft deze mining hype de markt op zijn kop gezet en is er enorme schaarste ontstaan onder bepaalde hardware artikelen. Dit is niet schijt aan de klant zoals je het noemt, maar dit is marktwerking waardoor onze toeleverancier hun prijzen moeten verhogen.

Hilversum

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
melding van levering, je word goed op de hoogte gehouden

Kees
ede

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Beste Indy,

Bedankt voor je reactie.

Is het mogelijk dat je de klacht eventueel toe kunt lichten? Je vermeld namelijk geen klacht en we zouden je graag willen helpen.

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Goede prijsstelling en snelle levering
Levering bleek een Logitech MX Master muis "for business" te zijn zonder de op de website vermelde USB adapter en handleiding. De USB adapter twee dagen later alsnog ontvangen maar de beloofde handleiding ontbrak wederom. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Inmiddels heeft Megekko een korting aangeboden en betaald.
Beste Mark,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Onze collega's van de retourafdeling hebben alle mogelijke onderdelen ongestuurd. Bij deze muis zit slechts alleen een boekje verpakt in plastic en een ontvanger. Wellicht kun je ons een reactie geven op deze mail, zodat we kunnen kijken wat er verder nog voor je kunnen betekenen?

Mark
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Goede prijsstelling en snelle levering

Capelle aan den IJssel
26/01/2018

Pluspunten
goed assortiment
Bedrijfsmatige aankoop kan niet retour.
Voorwaarden: Artikel 6 Lid D !! Vul dus in dat je particulier bent, ander kan je aankoop niet retour.
SMITH

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
De prijs is zelfs lager dan wat in de markt aangeboden word en een printer kado.....
Geen telefoonnummer kunnen vinden, jammer
Helaas is de levertijd donderdag wil ik bestellen pas dinsdags daarop had liever de volgende dag dan had ik besteld.
NIEUW: ik heb de bestelling niet geplaatst om bovenstaande reden, als ik een telefoonnr had gevonden had ik contact gelegd waarom pas dinsdags leveren is voor mij de reden dat ik nu bij de mediamarkt ga kopen dan iets duurder en geen kado (printer) jammer uw gemiste kand bij deze klant.
Beste klant,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling neit geheel naar wens is verlopen. Is het mogelijk om je ordernummer door te geven, zodat we verder met je mee kunnen kijken?

Wellicht kunnen we direct iets voor je betekenen?

kees
Roosendaal

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Geen telefoonnummer kunnen vinden, jammer

Roosendaal
04/01/2018

Pluspunten
Grote assortiment. Nette levering.
Absurd dat bij grote bestellingen moeilijk gedaan wordt over het omruilen van een onderdeel (niet uitgepakt oid) voor een ander (duurdere) uitvoering waarna 'uit coulance' een 10% stocking fee in rekening gebracht wordt (ivm zakelijke transactie). Verre van klantvriendelijk en zeker niet in lijn met de 'standaard' in de markt.
Levertijd was veel langer dan site aangaf.
Bart
Papendrecht

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, prima product, goede verpakking
Het 'webshop voor echte mannen' staat me nogal tegen. Het is behoorlijk seksistisch.

Bovendien had ik een specifieke vraag over mijn product die niet echt beantwoord werd, dus heb op goed geluk het product besteld :D
Susanne
Den Bosch

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Fast and a good price
If you get something broken you need to pay the back shipping!!!
Daniel
Belgium