Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
De prijs is zelfs lager dan wat in de markt aangeboden word en een printer kado.....
Geen telefoonnummer kunnen vinden, jammer
Helaas is de levertijd donderdag wil ik bestellen pas dinsdags daarop had liever de volgende dag dan had ik besteld.
NIEUW: ik heb de bestelling niet geplaatst om bovenstaande reden, als ik een telefoonnr had gevonden had ik contact gelegd waarom pas dinsdags leveren is voor mij de reden dat ik nu bij de mediamarkt ga kopen dan iets duurder en geen kado (printer) jammer uw gemiste kand bij deze klant.
Beste klant,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling neit geheel naar wens is verlopen. Is het mogelijk om je ordernummer door te geven, zodat we verder met je mee kunnen kijken?

Wellicht kunnen we direct iets voor je betekenen?

Graag vernemen we je reactie.

kees
Roosendaal

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Geen telefoonnummer kunnen vinden, jammer

Roosendaal
04/01/2018

Pluspunten
Grote assortiment. Nette levering.
Absurd dat bij grote bestellingen moeilijk gedaan wordt over het omruilen van een onderdeel (niet uitgepakt oid) voor een ander (duurdere) uitvoering waarna 'uit coulance' een 10% stocking fee in rekening gebracht wordt (ivm zakelijke transactie). Verre van klantvriendelijk en zeker niet in lijn met de 'standaard' in de markt.
Levertijd was veel langer dan site aangaf.
Bart
Papendrecht

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, prima product, goede verpakking
Het 'webshop voor echte mannen' staat me nogal tegen. Het is behoorlijk seksistisch.

Bovendien had ik een specifieke vraag over mijn product die niet echt beantwoord werd, dus heb op goed geluk het product besteld :D
Susanne
Den Bosch

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Fast and a good price
If you get something broken you need to pay the back shipping!!!
Daniel
Belgium

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
goede prijs, uiteindelijk komt het wel goed.
er moet te vaak, en te veel, gecommuniceerd worden, over zaken, die normaal zonder problemen verlopen
Beste Kees,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens is verlopen. Is het mogelijk dat je ons van iets meer informatie voorziet? Wellicht kunnen we je nog ergens mee van dienst zijn.

henk
leiderdorp

Gepubliceerd op: 26/12/2017

Pluspunten

Op de site stond 3 werkdagen. kreeg net een email dat het 3 weken gaat duren....
alex
Brussel

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
ik krijg elke week een mailtje dat het bestelde product niet leverbaar is , en dat de levertijd een week later is
probeer niet iets te verkopen wat er niet te leveren is , ik heb de wasmachine nu elders besteld
Renate
Haarlem

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten

Als je een leverdatum afgeeft moet je die wel nakomen en niet heel de tijd wijzigen. Ik bestel iets, zal er zogezegt binnen twee werkdagen zijn, een week vertraging omdat één product toch niet in voorraad is. Misschien website sneller aanpassen? Dan bestel ik geen materialen die niet in voorraad zijn.

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Als je iets retour wilt doen kan je als bedrijf niet de volle 100% terug krijgen. Ook hadden we een moederbord doos met missende onderdelen. Dus ons lijkt het dat deze gebruikt of opengemaakt is... Ik koop hier niks weer.
Beste Rik,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Voor het niet complete moederbord hebben we je inmiddels het ontbrekende onderdeel toegezonden. Hierin duidelijk vermeldt dat het niet om een 2e hands artikel ging maar dat er vanuit de fabrikant een niet compleet artikel geleverd is in ons magazijn. Wellicht kunnen we nog wat voor je betekenen omtrent het retour zenden.

Graag vernemen we je reactie.

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Goede duidelijke communicatie. betrouwbaarheid is nvt omdat dit mijn eerste keer is dat ik iets bestel bij Megekko
De doos met de flightsimulator (220€!!!) zag er oud en gebruikt uit. echt teleurstellend. ik zou wel twijfelen om een cadeau voor iemand anders bij jullie te bestellen.
Joost
Enschede