Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
De spullen waren er echt de volgende dag. Ook de juiste spullen.
Beide dozen bleken al eerder geopend te zijn.
In 1 doos zat wel een aansluitkabel, in de andere doos niet hoewel het om hetzelfde (nieuwe) product ging, leken de beide monitoren al eerder gebruikt te zijn.
Beste Mary,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat de monitoren niet naar wens zijn maar wellicht kun je beter een mail sturen naar retouren@megekko.nl zodat onze technische dienst het direct met je op kan pakken en ervoor kan zorgen dat er een passende oplossing komt.

Graag vernemen we je reactie.
WSC De Fluessen
Elahuizen

02/01/2017

Pluspunten
Geen idee.
Doos staat nog ingepakt, is Sinterklaas cadeau.
Na zo'n eerste bestelling altijd moeilijk te beoordelen.
pauline
ASSEN

28/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
het is jammer geen nederlandse beschrijving het staat wel in de folder
W
nieuwegein

13/11/2016

Pluspunten
Groot assortiment. Goede prijzen.
Onderdelen voor een nieuwe pc besteld, want ik ging een nieuwe pc maken. Zoals ik altijd doe en wat ook jaren mijn werk is geweest.

Ik heb tot meerdere keren toe defecte producten gekregen. Processor stuk, RAM modules werken niet, en als klap op de vuurpijl een onvolledig moederbord. Althans de inhoud van de doos klopt niet en het moederbord was verpakt in enkel een anti-statisch zakje.

Ik heb een nieuw moederbord besteld en het oude terug gezonden. Nu beschuldigd Megekko mij van schade. En ze kunnen voor het oude moederbord niet het bedrag restitueren omdat de inhoud van de doos niet klopt!

Zeer slechte service dus en word ook nog beschuldig van dingen die ik niet gedaan heb!
Ik ben letterlijk de dupe van een maandagochtend product.

UPDATE:
Na plaatsing van deze review tot een acceptabele compromis gekomen.
Oordeel aangepast naar 'voldoende'.
Beste Marc,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen de afhandeling niet helemaal naar wens is geweest. Daarnaast zijn we ook een beetje geschrokken van je review, omdat we je gister direct hebben geholpen aan een nieuwe geheugenmodule en voorrang hebt gekregen op andere retouraanvragen. Wellicht dat je contact met ons op kunt nemen via info@megekko.nl zodat we kunnen bekijken of we nog iets voor je kunnen betekenen omtrent het moederbord. Het zou natuurlijk erg vervelend zijn om dit probleem niet uit de weg te helpen.

Graag vernemen we je reactie.

Marc

25/10/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
theo
zevenbergen

08/10/2016

Pluspunten
Zeer snelle levering. Binnen 18 uur geleverd
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Cor
Dordrecht

23/09/2016

Pluspunten
Snelle levering, geen problemen. Garantie/Communicatie niet nodig gehad dus daarover geen oordeel.
De marketing op de site e.d. is nogal cringeworthy zeg maar. Voor de rest een prima winkel. Het zou me niet verbazen als bij de keuze tussen twee vergelijkbare winkels er gekozen wordt voor de winkel die wel een professionele uitstraling heeft.

18/08/2016

Pluspunten
Alles geleverd volgens bestelling.
Op de website staat vermeld dat voor 22:30u besteld, volgende dag geleverd.
Ik heb besteld om 23:00u, komt het drie dagen later!
Beste Heer Niemeijer,

Hartelijk dank voor je review en feedback over m.b.t. onze levertijd. Wanneer het volgende vermeld staat op onze website:
Uit voorraad leverbaar: Het product is op voorraad bij onze distribiteur. Er ontstaat een langere levertijd van het product (of ene levertijd van een X aantal dagen) omdat het artikel vanuit een extern magazijn moet komen.

Uit eigen voorraad leverbaar: Het product is in ons eigen magazijn aanwezig. De bestelling kan direct worden uitgeleverd. Het artikel dat je had besteld had de status uit voorraad leverbaar vanuit onze distribiteur waardoor er langere levertijd ontstaat. Helaas kunnen we met 150.000 artikelen niet alles uit eigen voorraad leveren.

HHR
Klazienaveen

14/08/2016

Pluspunten
snel -niet te duur
retouren is veel gedoe met bonnen printen en kosten zelf betalen
Beste Jan,

Hartelijk dank voor je review en feedback. Bij een 14 dagen retour en het artikel is niet defect komen de verzendkosten voor rekening van de klant. Bij een defect worden de verzendkosten voor het retour zenden gecrediteerd/ vergoed worden aan de klant tot een bedrag van €5,75. Dit zijn de standaard verzendkosten van DH for you. Daarnaast sturen we de klant altijd een retourbon incl. retournummer per mail op zodat we het pakket bij terugkomst altijd kunnen herkennen aan het casenummer.

Graag vernemen we je reactie en wellicht kunnen we je verder van dienst zijn met betrekking tot de gemaakte retourkosten.

c
noordwijk

13/08/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
some electronics I ordered from this website was not working after delivery. It wasted my time to a great deal.
Antwoord Megekko.nl
I’m very sorry to hear that your product doesn’t work as it should be working. Of course you can return it to us. You can follow the procedure through this link: https://www.megekko.nl/info/retouren/. I want to advise you to make sure everything is in the box and is properly prepacked. Once again, we’re sorry for the disfunctioning of your product. We will fix this problem for you, you can count on us! We wish you a nice day and a good weekend!
Delft University of technology
Delft