Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snelle levering.
Als je iets retour wilt doen kan je als bedrijf niet de volle 100% terug krijgen. Ook hadden we een moederbord doos met missende onderdelen. Dus ons lijkt het dat deze gebruikt of opengemaakt is... Ik koop hier niks weer.
Beste Rik,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Voor het niet complete moederbord hebben we je inmiddels het ontbrekende onderdeel toegezonden. Hierin duidelijk vermeldt dat het niet om een 2e hands artikel ging maar dat er vanuit de fabrikant een niet compleet artikel geleverd is in ons magazijn. Wellicht kunnen we nog wat voor je betekenen omtrent het retour zenden.

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Goede duidelijke communicatie. betrouwbaarheid is nvt omdat dit mijn eerste keer is dat ik iets bestel bij Megekko
De doos met de flightsimulator (220€!!!) zag er oud en gebruikt uit. echt teleurstellend. ik zou wel twijfelen om een cadeau voor iemand anders bij jullie te bestellen.
Joost
Enschede

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Snelle respons via de email.
Prijzen zijn een veel gevallen net wat onder de concurrentie.
Telefonisch contact geeft een meer persoonlijke benadering richting de klant en andersom.
Verzendkosten worden altijd gerekend, ook bij bestellingen met een hoog bedrag.
Verzending in delen moet mogelijk worden gemaakt.
Retourkosten zijn voor de klant. Ook dit is iets wat het bedrijf kan veranderen.
Al deze punten maken dat het bedrijf zich kan onderscheiden van andere bedrijven met hetzelfde aanbod. Zoals het bedrijf zich nu presenteert (met bovenstaande punten) zal ik mijn volgende bestelling bij een ander bedrijf doen wanneer deze goedkoper is dan Megekko.
Roy Staassen
Oss

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Probleem met magazijn. Levering was zeer laat.

Een vriend van mij kocht hier een moederbord. Het was defect en ze weigerden een veranging te sturen. Blijkbaar echte bullenbakken.

Zelf heb ik gelukkig nog geen defecte onderdelen, maar had ik geweten dat hij hier zo slecht behandeld was dan had ik hier nooit besteld.
Beste Joren,

Hartelijk dank voor je review en feebdack.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Wellicht kunnen we nog iets voor betekenen en zou je de klacht meer toe kunnen lichten?

Hoofd klantenserice Megekko
Joren Boulanger
Belgie

Gepubliceerd op: 11/07/2017

Pluspunten
Leer uw magazijn beheren en laat klanten weten als er iets fout gaat. "Morgen" werdt "volgende week". Had ik niet zelf begonnen met mailen had het nooit toegekomen.

Een vriend van mij kocht hier een moederbord:
Bij foutieve onderdelen is het weigeren van een vervanging/vergoeding bestrafbaar. Echte bullenbakken die zich niets van de wet aantrekken. Koop hier NIET.

Belgie
27/06/2017

Pluspunten
Snelheid levering .
Oud moederbord.. Lag meer dan 6 maand in voorraad. Bios was out of date. Daarom niet compatibele met cpu.Had update nodig. Daar ben je dan even mee bezig. Slordig om die dingen zo te versturen.
A

Gepubliceerd op: 01/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt.
Ik heb gister de LG 29" 29UM58-P Ultra-wide IPS monitor besteld helaas voel ik mij wat bedonderd.
op de 2de afbeelding is te zien dat het scherm een hele dunne rand heeft, dit blijkt niet het geval te zijn 12mm.
dit was bij mijn vorige LG 5 mm, dit lijkt op de afbeelding gelijk te zijn maar is dus meer dan het dubbele.
Had ik dit geweten had ik een ander scherm gekozen.
Friesland

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
Alles is goed verpakt (kabels verpakt met air folie vond ik wat overdreven)
Levertijd: Als je artikelen besteld waarbij staat dat het binnen 1 a 2 dagen wordt verzonden, kan het zijn dat dit veel langer duurt +/- 4 a 5 dagen. Ook moet je opletten bij het afrekenen dat je de leverings datum zelf verzet naar het vroegst, standaard kan het b/v wel 7 dagen later staan. Nu hebben ze mijn artikelen op voorraad en klaar voor verzending, maar versturen het pas na de op z'n vroegst aangegeven datum en dat terwijl ze het een dag eerder kunnen versturen 'ik had het liever een dag eerder gehad. Dit neem ik volgende keer mee als ik weer iets nodig heb.

Er staat op hun site dat breekbare artikelen worden verzonden via een speciaal bedrijf, raar dat mijn pc case vsn glas dan gewoon via Post-NL wordt geleverd.
Beste heer Hulleman,

Hartelijk dank voor je reactie.

Je hebt voor de leverdatum 05-05 kunnen kiezen omdat beide artikelen op 04-05 in ons magazijn worden geleverd. Hierdoor kunnen we de bestelling niet eerder verzenden en ontvang je morgen voor 23:00 een track en trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Beide producten zijn leverbaar vanuit onze toeleverancier en dit staat tevens op onze website vermeldt.

Mocht je verdere opmerkingen of vragen hebben kun je altijd een reply sturen op dit mailtje.

Dennis
Zwolle

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
Scherpe prijzen
Voor half 11 besteld en de dag erna nog niks gehoord over de verzending terwijl ik het de dag erna zou moeten ontvangen. Geen bericht gehad.
Hans

Gepubliceerd op: 16/05/2017

Pluspunten
De klantenservice reageerde snel en adequaat op vragen en klachten. Na het eerste defecte produkt kwam er vlot een tweede en toen dat ook defect bleek kreeg ik mijn geld snel terug. Ook de kosten voor het retourneren.
Jammer dat het niet gelukt is om een werkend exemplaar van het produkt te leveren.
Beste C. Martens,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je dergelijk veel kosten hebt moeten maken met het terugzenden van je defecte artikelen. Zou je een reply kunnen geven op deze mail zodat we wellicht wat voor je kunnen betekenen.

Conny

Gepubliceerd op: 06/04/2017

Pluspunten
goede produkten
levering is niet goed gegaan pakket zou vandaag om 15.00 uur bij bezorgpunt zijn maar was er niet
kan natuurlijk ook bij post nl liggen
carine
hapert