Bedrijfsgegevens

Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Megekko.nl
totaal score
9
Prijs
8.9
Betrouwbaarheid
9.1
Communicatie
8.8
Snelheid/Levertijd
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1341 beoordelingen (12 maanden)
1607 beoordelingen (totaal)
75522 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (1030)
18% (239)
1% (19)
1% (16)
3% (39)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
TV beugel besteld waarvan er momenteel volgens de website 1528stuks op voorraad zijn. Anderhalve dag later kreeg ik een mailtje waarin stond dat de levering nog meer dan drie weken ging duren. Order gecanceld,krijg als het goed is binnen 3 werkdagen mijn geld terug. (ps. voorraad staat na twee dagen nog steeds op 1528.st.)
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste klant,

Hartelijk dank voor je feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Indien je een reactie plaatst op deze mail kunnen we nog iets voor je betekenen. Je kunt hierin je ordernummer of e-mailadres van je bestelling noteren.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
Leo
Numansdorp

Gepubliceerd op: 23/08/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Eigenlijk geen
Verbeterpunten
Op de website worden 2 "uit voorraad" opties gebruikt. "uit eigen voorraad" en "uit voorraad". Uit voorraad betekent eigenlijk niets. Erger nog, de informatie op de website klopt niet met de informatie die je nadien via email krijgt eenmaal blijkt dat ze de verwachte leverdatum niet bereiken. Volgens de support staat al de informatie duidelijk op de website, onder de FAQ.

Op zich, staat dit dus inderdaad in de FAQ, was het niet zo dat na het ontvangen van de up to date order status waar sommige producten als leverbaar staan, plots toch niet leverbaar zijn.

Ondertussen wacht je maar een week op een product dat "uit voorraad" leverbaar is die plots "leverdatum onbekend wordt" en een product dat "uit eigen voorraad leverbaar"is dat plots niet leverbaar is.

Na een week komen ze dan af dat je het order toch kunt krijgen zonder voeding, beetje laat, dus nee. En had het me geen franc gekost dan stuurde ik het eerst deel van mijn order ook terug, zodat ik een online shop die wel waar maakt wat ze zeggen een extra aankoop had kunnen bezorgen.

En al mijn ongemak en commentaar had voorkomen geweest had er maar geen stomme "uit voorraad leverbaar" indicatie geweest die eigenlijk maar zever is.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Steven Verborgh
Kortrijk

Gepubliceerd op: 31/07/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Als je iets besteld en betaald verwacht je niet dat het niet op voorraad is.
Telefoon nummer vermelden
Goederen die zakelijk zijn gekocht(was kado medewerker) die je retourstuurd worden -10% gecrediteerd. Waren alternative producten die niet leverbaar waren maar niet goed pasten
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Peter van Gent
Nootdorp

Gepubliceerd op: 27/07/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Groot aanbod en goede prijzen
Verbeterpunten
Klantenservice en klanten communicatie laat zeer veel te wensen over.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Rene
Belgie

Gepubliceerd op: 15/05/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
In theorie de webwinkel met de goedkoopste 1080ti die binnen 1 dag geleverd zou worden met 30 dagen bedenktijd.
Verbeterpunten
In de praktijk is de kaart niet binnen een dag geleverd omdat er een cadeau bij werd gezet dat 10 dagen duurde om te leveren. Ik had bij m'n bestelling het verzoek om de verzending op te splitsen maar dit lijkt genegeerd te zijn. Levering staat nu op 10 dagen i.p.v. 1 en ik heb nog niks gehoord van klantenservice. Bovendien is de enige manier om hen te bereiken via email. Geen telefoonnummer of live chat. Bij mail weet je niet binnen hoeveel tijd je kunt verwachten dat iemand je bericht ziet, dus voor dit soort zaken waardeloos. Denk dat ik Megekko in de toekomst maar vermijd.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 25/04/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
Op dit moment alleen het aanbod
Verbeterpunten
2 bestellingen gedaan. 2x een foutief product ontvangen. Vervolgens een file van mails om iet geregeld te krijgen. Niet telefonisch bereikbare webshop alleen mail, uitermate frustrerend
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jorn
Geleen

Gepubliceerd op: 18/04/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Waardeloos!!! is moeilijk contact te krijgen alleen per mail.
Verbeterpunten
Fatsoenlijk contact krijgen
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Derks
budel

Gepubliceerd op: 25/02/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Kijk iets op voorraad houden kan iedereen!
Laten bezorgen door een bedrijf die het logistieke verhaal in orde heeft, is ook niet zo moeilijk.
Maar je herkent de leverancier aan zijn retourbeleid, en dat is niet echt klantvriendelijk!
Verbeterpunten
Het retourbeleid aanpassen!
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste F. Kootte,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze retourafdeling. Wellicht kun je de onvrede wat meer specificeren zodat we je wellicht verder kunnen helpen?

Graag vernemen we je reactie.
Niels

Team Megekko
F
Rotterdam

Gepubliceerd op: 20/02/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Snelle levering en prettige prijs
Verbeterpunten
Geen telefonische klanten service en retourservice is zeer slecht moest betalen om het pakket terug te sturen en contact loopt erg moeizaam. Omdat ik als particulier blijkbaar een bedrijfsnaam heb ingevuld want mijn hobby is meubels repareren en met de naam kennen mensen mij verlies ik ook 10% op de prijs omdat dit volgens hun zo hoort.

Ondanks de snelle service zal ik voorlopig niks meer aanschaffen via deze site we leven in het jaar 2017 een telefonische klantenservice is het minst wat je voor je klanten kan betekenen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste Paulus,

Hartelijk dank voor je reactie.

Bij Megekko hebben we vele orders per dag met 150.000 producten op onze website en als we hierbij een telefoonlijn openen, betekent dat we minimaal 2 a 3 mensen weg moeten zetten om continu de telefoon op te nemen. Mensen kiezen vaak voor ons vanwege lage prijzen en uitgebreide specificaties op de website en daarom willen we deze prijzen ook in stand houden. Indien je een vraag hebt kun je deze per mail stellen en ons webshopteam zal je vraag met plezier beantwoorden. Vervolgens zal ons je mail binnen 2 uur worden beantwoord.

Hiermee hopen we je voldoende te hebben geïnformeerd.
Quincy Paulussen
Oirsbeek

Gepubliceerd op: 19/02/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
Snelle en vriendelijke communicatie.
Verbeterpunten
Het beter aangeven van beschikbaarheid van producten.
Jammer dat er altijd te laat word gereageerd.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste Adam,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.
Je bestelling is op de afgesproken leverdatum van 26-01-2017 bij je thuis geleverd dus vernemen we graag wat er onduidelijk is geweest aan je bestelling. We willen je natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn en onduidelijkheden bij de klant weghalen.

Graag vernemen we je reactie.
Adam
Assen

Gepubliceerd op: 28/01/2017
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer