Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
De prijzen zijn vaak competitief, en het assortiment is groot.
Ik heb twee keer een bestelling geplaatst bij megekkko, tweemaal wordt de leverdatum niet gehaald. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten, maar ik vind het wel ronduit vervelend als je uitgaat van een leverdatum en deze zonder pardon uitgesteld wordt. Overigens wordt bij de levering met ordernummer ME2309170211 de leverdatum al twee keer verlegd. deze verlegging wordt pas één dag voor de levering van het pakket gestuurd middels een automatische mail zonder daarin een excuses of sorry.
Mike

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke communicatie
Niet aanmelden voor een nieuwsbrief zonder expliciete toestemming! Erg onprofessioneel!
Balaena B.V.

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten

TV beugel besteld waarvan er momenteel volgens de website 1528stuks op voorraad zijn. Anderhalve dag later kreeg ik een mailtje waarin stond dat de levering nog meer dan drie weken ging duren. Order gecanceld,krijg als het goed is binnen 3 werkdagen mijn geld terug. (ps. voorraad staat na twee dagen nog steeds op 1528.st.)
Antwoord Megekko.nl
Beste klant,

Hartelijk dank voor je feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Indien je een reactie plaatst op deze mail kunnen we nog iets voor je betekenen. Je kunt hierin je ordernummer of e-mailadres van je bestelling noteren.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
Leo
Numansdorp

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Eigenlijk geen
Op de website worden 2 "uit voorraad" opties gebruikt. "uit eigen voorraad" en "uit voorraad". Uit voorraad betekent eigenlijk niets. Erger nog, de informatie op de website klopt niet met de informatie die je nadien via email krijgt eenmaal blijkt dat ze de verwachte leverdatum niet bereiken. Volgens de support staat al de informatie duidelijk op de website, onder de FAQ.

Op zich, staat dit dus inderdaad in de FAQ, was het niet zo dat na het ontvangen van de up to date order status waar sommige producten als leverbaar staan, plots toch niet leverbaar zijn.

Ondertussen wacht je maar een week op een product dat "uit voorraad" leverbaar is die plots "leverdatum onbekend wordt" en een product dat "uit eigen voorraad leverbaar"is dat plots niet leverbaar is.

Na een week komen ze dan af dat je het order toch kunt krijgen zonder voeding, beetje laat, dus nee. En had het me geen franc gekost dan stuurde ik het eerst deel van mijn order ook terug, zodat ik een online shop die wel waar maakt wat ze zeggen een extra aankoop had kunnen bezorgen.

En al mijn ongemak en commentaar had voorkomen geweest had er maar geen stomme "uit voorraad leverbaar" indicatie geweest die eigenlijk maar zever is.
Steven Verborgh
Kortrijk

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Pluspunten
Als je iets besteld en betaald verwacht je niet dat het niet op voorraad is.
Telefoon nummer vermelden
Goederen die zakelijk zijn gekocht(was kado medewerker) die je retourstuurd worden -10% gecrediteerd. Waren alternative producten die niet leverbaar waren maar niet goed pasten
Peter van Gent
Nootdorp

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
Groot aanbod en goede prijzen
Klantenservice en klanten communicatie laat zeer veel te wensen over.
Rene
Belgie

Gepubliceerd op: 15/05/2017

Pluspunten
In theorie de webwinkel met de goedkoopste 1080ti die binnen 1 dag geleverd zou worden met 30 dagen bedenktijd.
In de praktijk is de kaart niet binnen een dag geleverd omdat er een cadeau bij werd gezet dat 10 dagen duurde om te leveren. Ik had bij m'n bestelling het verzoek om de verzending op te splitsen maar dit lijkt genegeerd te zijn. Levering staat nu op 10 dagen i.p.v. 1 en ik heb nog niks gehoord van klantenservice. Bovendien is de enige manier om hen te bereiken via email. Geen telefoonnummer of live chat. Bij mail weet je niet binnen hoeveel tijd je kunt verwachten dat iemand je bericht ziet, dus voor dit soort zaken waardeloos. Denk dat ik Megekko in de toekomst maar vermijd.

Gepubliceerd op: 25/04/2017

Pluspunten
Op dit moment alleen het aanbod
2 bestellingen gedaan. 2x een foutief product ontvangen. Vervolgens een file van mails om iet geregeld te krijgen. Niet telefonisch bereikbare webshop alleen mail, uitermate frustrerend
Jorn
Geleen

Gepubliceerd op: 18/04/2017

Pluspunten
Waardeloos!!! is moeilijk contact te krijgen alleen per mail.
Fatsoenlijk contact krijgen
Derks
budel

Gepubliceerd op: 25/02/2017

Pluspunten
Kijk iets op voorraad houden kan iedereen!
Laten bezorgen door een bedrijf die het logistieke verhaal in orde heeft, is ook niet zo moeilijk.
Maar je herkent de leverancier aan zijn retourbeleid, en dat is niet echt klantvriendelijk!
Het retourbeleid aanpassen!
Antwoord Megekko.nl
Beste F. Kootte,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze retourafdeling. Wellicht kun je de onvrede wat meer specificeren zodat we je wellicht verder kunnen helpen?

Graag vernemen we je reactie.
Niels

Team Megekko