Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Scherpe prijs en transparant in de verzendkosten.
Niet altijd transparant in de conditie van het product. Het retourneren van een gebruikt product zou kosteloos moeten zijn.
Beste Michael,

Hartelijk dank voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat bestelling niet geheel naar wens is afgehandeld. Vanwaar de aanname dat je de kosten voor het retour zenden niet terug krijgt? Indien een artikel als defect wordt behandeld, ontvangt de consument de kosten voor het retourneren terug.

Graag vernemen we je reactie en retournummer, zodat we actie kunnen ondernemen.

Michael

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Bestelbevestiging laat niet het product zien dat je hebt bestd en vermeldt ook niet in woorden de kleur bijvoorbeeld, dit maakt oncontroleerbaar en onbetrouwbaar

Beste Rene,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Is het mogelijk dat je ons van wat meer informatie voorziet? Zover wij weten is het wel zichtbaar in het besteloverzicht, welke artikelen je hebt besteld. Dit is gewoon heel simpel te zien in je Megekko account en daarin kun je ten aller tijden je bestelling opvragen.

Graag vernemen we je reactie.

Rene
Zaandam

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Hardware online gekocht voor cxomputer, dag later 50 euro goedkoper (scheelt dus 200 euro). Ik kan de items retour sturen en ze opnieuw bestellen, uit coulance laat ik het hierbij en ga mijn resterende budget van 10000E ergens anders besteden.

Tom
Zeist

Gepubliceerd op: 01/01/2018

Pluspunten

Leveringstermijn kan helemaal beter. Uiteindelijk heeft de buurvrouw de doos ontvangen. Aftekenen/communicatie is niet gebeurd.

En wordt er ook geleverd in een minder macho-man doos? Alhoewel een biertje had er effectief wel in mogen zitten :).

Ingrid
ingrid
België

Gepubliceerd op: 28/12/2017

Pluspunten

Tweemaal verzendkosten moeten betalen ( ~16 € x 2 ) op totale bestelling (Levering + retour ) na meer dan maand onvolledige verzending. En dit wisten ze , want ze werken met leverancier die bestellingen niet tijdig kan leveren. En toch volharden ze in de boosheid.
Beste Stanny,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Is het mogelijk om een reply te geven, wellicht kunnen we je nog verder helpen?
Daarnaast krijg je natuurlijk bij het herroepingsrecht de verzendkosten voor het heenzenden altijd terug. Als je hiervoor je IBAN nummer kunt doorgeven maken we dit direct in orde.

Graag vernemen we je reactie.

België

Gepubliceerd op: 26/12/2017

Pluspunten
Goede prijs, kennissen hebben altijd goede ervaringen gehad.
Mijn bestelling is nooit aangekomen, maar wel volgens Track and Trace geleverd met daarbij een mij onbekende handtekening. Bij navraag krijg ik de melding dat ze niets meer voor me kunnen betekenen en dat ik pech heb!
Eric

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
de website is overzichtelijk met veel filters
Geen enkel positief woord over de levering: nu inmiddels tot de derde keer aan toe een onpersoonlijke mail gekregen met de boodschap dat de leveringsdatum van mijn product verschoven wordt met enkele dagen. Geen excuus, geen sorry, geen 'tot onze spijt' - ik kan het er gewoon mee doen. Op de mail antwoorden kan ook niet, want automatisch verzonden. Ik koop hier nooit meer iets.
M

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten

Liegen over de aanwezigheid van verschillende artikelen

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
De prijzen zijn vaak competitief, en het assortiment is groot.
Ik heb twee keer een bestelling geplaatst bij megekkko, tweemaal wordt de leverdatum niet gehaald. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten, maar ik vind het wel ronduit vervelend als je uitgaat van een leverdatum en deze zonder pardon uitgesteld wordt. Overigens wordt bij de levering met ordernummer ME2309170211 de leverdatum al twee keer verlegd. deze verlegging wordt pas één dag voor de levering van het pakket gestuurd middels een automatische mail zonder daarin een excuses of sorry.
Mike

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke communicatie
Niet aanmelden voor een nieuwsbrief zonder expliciete toestemming! Erg onprofessioneel!
Balaena B.V.

Gepubliceerd op: 09/10/2017