Bedrijfsgegevens

Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Megekko.nl
totaal score
9.1
Prijs
8.9
Snelheid/Levertijd
9.3
Betrouwbaarheid
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2034 beoordelingen (12 maanden)
4090 beoordelingen (totaal)
120787 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (1633)
15% (296)
2% (43)
1% (25)
3% (51)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 privacy filters (~A4 grootte) Verzonden in een enorme doos... Had zelfs in een brievenbus gepast!!
Prijs
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Scherpe prijs
Snelle levering
Verbeterpunten
Klantenservice, neem een telefoon aub dit is geen doen per mail.
En lever geen kapotte producten en zeg dan vervolgens "ja zelf stuk gemaakt jammer joh" en dan me vervolgens nog aanbieden het te repareren voor geld.
Zelf retourkosten betalen bij een defect product?
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Michael
Zaandam

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Contact is wel snel met de klant maar levertijd duurde te lang
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Megekko.nl
Beste Lennart,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te zien, dat het artikel uit je bestelling een te lange levertijd heeft gehad. Als je ons voorziet van een reactie, dan kunnen we wellicht een leuke compensatie bieden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Nicky

Team Megekko
Lennart
Nieuwehorne

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Geen idee, niet kunnen ontdekken.
Verbeterpunten
Niet meer vermelden dat een apparaat op voorraad is en dan 10 dagen later everen.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Megekko.nl
Beste Louis,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens verloopt. We kunnen echter geen order vinden op je naam of mailadres. Kun je ons voorzien van je ordernummer, zodat we een oplossing kunnen bieden en mee kunnen kijken naar je klacht.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Nicky

Team Megekko
Klant

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Megekko geeft aan dat er binnen 48 een levering zou plaatsvinden, na dat er besteld is en betaald is verschuift de leverdatum naar meer dan een week. Hierdoor is mijn bestelling te laat en heb ik het dus elders dubbel gekocht om het toch op tijd te hebben
Verbeterpunten
betrouwbare levertijden weergeven
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Bert van Plasse
Den Haag

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering, prima prijs
Verbeterpunten
Pakketten niet zomaar meer in de originele doos verzenden! In bestelde onder andere een nieuwe computer behuizing als kerstcadeau... Mijn vriend nam de pakketten aan bij de deur en dus weg verrassing... In het vervolg graag beter verpakken!
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Suzanne
Den Haag

Gepubliceerd op: 05/01/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Scherpe prijzen, duidelijke website, breed assortiment.
Verbeterpunten
In het verleden al diverse keren wat besteld bij Megekko. Scherpe prijzen en snelle levering. Jammer genoeg slaan ze deze keer de plank volledig mis. Aankoop van Hikvision beveiligingscamera die volgens de website op voorraad was en binnen 3 dagen geleverd kon worden. Wacht nu al een aantal weken op levering. Om de paar dagen ontvang ik een automatisch gegenereerd bericht met een nieuwe verwachte leverdatum. Contact opgenomen met het bedrijf, maar die wijst naar leveringsproblemen van hun leverancier. Camera staat echter nog steeds op de website met de vermelding "op voorraad" en "levertijd: 3 dagen".

Ik vermoed dat het probleem ligt aan een verkeerde (te lage) prijs waarvoor ik de camera heb besteld via Megekko en dat ze de camera uiteindelijk niet willen leveren voor die prijs. Ik kijk het nog even aan...
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Raymond
Roosendaal

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
GEPLAND 1200 UUR MAAR PAS NA 1900 UUR GELEVERD
J.A.
BENNEKOM

Gepubliceerd op: 28/11/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Zeer slecht retour beleid. Heeft me uiteindelijk 14 euro gekost om het product retour te zenden
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Megekko.nl
Beste klant,

Bedankt voor je reactie en feedback. Heb je de mogelijkheid om een reply te sturen met daarin je retournummer. Indien je een artikel hebt gekocht wat bijv. defect is of verkeerd is geleverd dan ontvang je natuurlijk gewoon je verzendkosten retour. Graag vernemen we je reactie, zodat we het probleem voor je op kunnen lossen.

Met vriendelijke groeten,
Nicky

Team Megekko
Daphne
Eindhoven

Gepubliceerd op: 25/11/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
vrij weinig, tot niks eigenlijk. ik heb tot op heden nog steeds niks gehoord.
Verbeterpunten
Megekko komen de afspraken die zij zelf hebben gemaakt niet na!

Heb op vrijdag 19-10 om 18:00 een product besteld en het zou de dag erna binnenkomen. Na de bestelling krijg alleen een confirmatie dat de bestelling is binnengekomen via mail, maar er volgen geen updates, zowel geen T&T als mail. Ik heb hier specifiek besteld zodat het zaterdag zou binnenkomen, en dit is niet gebeurd.

Zeer teleurstellend.

Daarnaast is het ook erg vervelend dat er tijdens het weekend geen hulp is whatso-ever geen service via mail niks. PLUS er is geen enkele mogelijkheid voor telefonisch contact.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord Megekko.nl
Beste Quint,

Bedankt voor je reactie en feedback via Kiyoh.

We zien dat je probleem is opgelost en nogmaals onze excuses voor de vertraging van je bestelling. We hopen dat je order in goede orde hebt ontvangen en we wensen je ook veel plezier met de bestelling. We willen je echter vragen of het mogelijk is de review enigszins te nuanceren, aangezien onze klantenservice vinden de werkuren op zondag het probleem zo snel mogelijk geprobeerd hebben op te lossen. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om een order vertraging op te laten lopen, en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Nicky

Team Megekko
Quint
Liempde

Gepubliceerd op: 03/11/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer