Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snelle levering en snel antwoord op verstuurde mail.
Iets als nieuw verkopen en 2e hands leveren nooit meer doen, komt erg onbetrouwbaar over.
En dan nog verschrikkelijk moeilijk doen over terug sturen en liever mij met de problemen opzadelen is ook niet echt een aanrader.
Dus net een oud moederbord (nieuw besteld) bij het vuil gegooid waarmee ik dus €200,00 weggooide.
Mij zien ze nooit meer terug.
Beste Ed,

Bedankt voor je reactie en review.

Laten we voorop stellen dat we het natuurlijk enorm vervelend vinden wanneer een bestelling niet naar wens verloopt. We hebben je echter tot 3 maal toe de optie geboden, om het artikel te retourneren en je te voorzien van een nieuw moederbord. Daarnaast hebben we je ook nog een extra optie met korting geboden. Je hebt beide niet geaccepteerd, terwijl je het artikel dus helemaal niet weg hoef te gooien. Dit noemen wij niet bepaald moeilijk doen om het artikel te retourneren.

Graag vernemen we je reactie, omdat we je nog steeds graag van dienst zijn.

Ed
Ter Apel

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Telefonisch bereikbaar zijn voor klanten

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Uiteindelijk krijg je wel waar je recht op hebt. En de producten hebben een scherpe prijs.
De klantenservers werkt veel met template mailtjes. Hierdoor krijg je geen antwoord op je vragen en moet je 3 keer zo veel mailen. Daarnaast zijn ze niet bereikbaar met telefoon dus je bent al snel heel de dag kwijt voor je wat voor elkaar heb terwijl een enkel telefoontje het in 2 minuten had opgelost.
Ik had een vervangend beeldscherm voor een laptop besteld deze was echter zeer slecht verpakt door Megekko waardoor hij stuk gegaan was in transport. Oké dat kan gebeuren, maar ik vind het jammer dat ze bij de mailtjes insinueren dat je liegt en dat ze het eerst moeten onderzoeken, bij andere webwinkels heb ik ervaringen gehad waarbij ze eerst het probleem willen oplossen wat mij een veel beter uitgangspunt lijkt.
Beste Frank,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Wellicht kunnen we je nog van dienst zijn en een goede oplossing voor je vinden.

Frank
Baarn

Gepubliceerd op: 08/03/2018

Pluspunten
snelle levering (welliswaar fout product), snelle reactie van de helpdesk (met de foute reacties helaas)
Lever de juiste producten, en luister naar de klant in plaats van na een foute levering enkel met standaard reacties te reageren.
d

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Levertijd klopte.
Omdat het een Garmin voorruithouder was dacht ik dat ik deze voor mijn Garmin navigatie kon gebruiken. Dat bleek niet het geval. Voor het terugsturen moeten verzendkosten worden betaald. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt (bij o.a. Wehkamp, ANWB, etc.) Dus heb ik een ander product die mij wel lijkt te passen niet besteld, maar bij een andere webwinkel. Voortaan controleer ik bij een webwinkel de retour procedure voordat ik iets bestel. Een dure les.
Beste G.H. Gerrits,

Hartelijk dank voor je reactie.

Bij een 30-dagen retour waarvan het artikel niet defect is, zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Bij een defect of verkeerd geleverd product hoef je geen zorgen te maken over de verzendkosten. Wanneer het product bij ons binnen is en de klacht blijkt inderdaad overeen te komen met de retouraanvraag dan zullen wij de verzendkosten a € 5,75 vergoeden. Voor dit bedrag is het mogelijk het pakket met DHL naar ons retour te sturen: https://my.dhlparcel.nl/#/shipment/new/receiver

Harry
Tiel

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Scherpe prijs
Slechte bereikbaarheid klantenservice, privé iets besteld laten bezorgen op de zaak. Wordt gezien als een zakelijke bestelling slechts 80% van de aanschafprijs retour. Daarnaast ook zelf de retourkosten moeten betalen. Niet meer van deze tijd!

WIFI adapter gekocht met volgens de website ondersteuning voor Windows 10. Helaas bij testen bleek dit niet het geval. Toch zelf moeten opdraaien voor de retourkosten en slechts 80% teruggekregen van het aanschafbedrag.
Beste Daan,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Wellicht kun je ons een reactie geven op deze mail, zodat we nog iets voor je kunnen betekenen?

Daan
Doetinchem

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Niet kunnen ontdekken nog.
Intel NUC6CAYH besteld, maar bleek een DOA (dead on arrival).
Als service verwacht je dat direct een nieuwe wordt toegestuurd i.p.v. dat ik een hele RMA procedure moet doorlopen en afwachten!

Als ik dit risico van te voren had geweten had ik wel elders besteld waar ze wel service kennen.

Megekko had ook goodwill kunnen tonen om direct een nieuwe te sturen nadat ik hen de track n trace heb overhandigt van de retourzending.

Jammer.
Michel
Alkmaar

Gepubliceerd op: 27/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, reactie op mail
Als in de omschrijving op de marktplaats advertentie een Raspberry-pi wordt aangeboden, verwacht ik ook een Raspberry-pi en geen voeding voor een Raspberry-pi voor een bedrag van een Raspberry-pi. Deze foutieve omscbrijving kost mij €6,-terugstuurkosten en het gedoe hierom heen.
Fred langeslag

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Scherpe prijs en transparant in de verzendkosten.
Niet altijd transparant in de conditie van het product. Het retourneren van een gebruikt product zou kosteloos moeten zijn.
Michael

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Bestelbevestiging laat niet het product zien dat je hebt bestd en vermeldt ook niet in woorden de kleur bijvoorbeeld, dit maakt oncontroleerbaar en onbetrouwbaar

Beste Rene,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Is het mogelijk dat je ons van wat meer informatie voorziet? Zover wij weten is het wel zichtbaar in het besteloverzicht, welke artikelen je hebt besteld. Dit is gewoon heel simpel te zien in je Megekko account en daarin kun je ten aller tijden je bestelling opvragen.

Rene
Zaandam