Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Waardeloos!!! is moeilijk contact te krijgen alleen per mail.
Fatsoenlijk contact krijgen
Derks
budel

25/02/2017

Pluspunten
Kijk iets op voorraad houden kan iedereen!
Laten bezorgen door een bedrijf die het logistieke verhaal in orde heeft, is ook niet zo moeilijk.
Maar je herkent de leverancier aan zijn retourbeleid, en dat is niet echt klantvriendelijk!
Het retourbeleid aanpassen!
Beste F. Kootte,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze retourafdeling. Wellicht kun je de onvrede wat meer specificeren zodat we je wellicht verder kunnen helpen?

Niels

F

20/02/2017

Pluspunten
Snelle levering en prettige prijs
Geen telefonische klanten service en retourservice is zeer slecht moest betalen om het pakket terug te sturen en contact loopt erg moeizaam. Omdat ik als particulier blijkbaar een bedrijfsnaam heb ingevuld want mijn hobby is meubels repareren en met de naam kennen mensen mij verlies ik ook 10% op de prijs omdat dit volgens hun zo hoort.

Ondanks de snelle service zal ik voorlopig niks meer aanschaffen via deze site we leven in het jaar 2017 een telefonische klantenservice is het minst wat je voor je klanten kan betekenen.
Beste Paulus,

Hartelijk dank voor je reactie.

Bij Megekko hebben we vele orders per dag met 150.000 producten op onze website en als we hierbij een telefoonlijn openen, betekent dat we minimaal 2 a 3 mensen weg moeten zetten om continu de telefoon op te nemen. Mensen kiezen vaak voor ons vanwege lage prijzen en uitgebreide specificaties op de website en daarom willen we deze prijzen ook in stand houden. Indien je een vraag hebt kun je deze per mail stellen en ons webshopteam zal je vraag met plezier beantwoorden. Vervolgens zal ons je mail binnen 2 uur worden beantwoord.

Hiermee hopen we je voldoende te hebben geïnformeerd.
Quincy Paulussen
Oirsbeek

19/02/2017

Pluspunten
Snelle en vriendelijke communicatie.
Het beter aangeven van beschikbaarheid van producten.
Jammer dat er altijd te laat word gereageerd.
Beste Adam,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.
Je bestelling is op de afgesproken leverdatum van 26-01-2017 bij je thuis geleverd dus vernemen we graag wat er onduidelijk is geweest aan je bestelling. We willen je natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn en onduidelijkheden bij de klant weghalen.

Adam
Assen

28/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Prijs van het gekochte lag aanmerkelijk boven de normale
prijs b.v bij Blokker € 45,00 incl. verz.kosten duurder.
Heb het artikel alleen gekocht omdat Blokker, Cool blou,
Bol.com etc. het niet konden leveren en het niet bekend was wanneer ze het artikel wel weer konden leveren. Betreft de Senceo Switch. Frappant is echter een dag na levering ontvang mijn echtgenote van Blokker een mailtje met de mededeling dat de Seceo Switch wel weer leverbaar is en kan worden besteld. Dat is dan wel jammer het apparaatje valt dus nu wel € 45,00 duurder uit.
Beste JMH Smeets,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar tevredenheid is verlopen. Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl en wellicht kunnen we iets voor je betekenen.

Met vriendelijke groeten,

Jo
Eygelshoven

27/01/2017

Pluspunten
Tot een jaar geleden via meerdere bedrijven en voor verschillende klanten hier onderdelen gekocht. Ging (bijna) altijd goed en over het algemeen waren wij tevreden.
Met de laatste bestelling van wederom dik over de vijfhonderd euro ging iets fout, wij hadden een bepaald onderdeel geselecteerd op de website maar er kwam blijkbaar een verkeerd type ervan in de winkelwagen te staan (alleen de laatste letter was anders). Dit hebben wij pas opgemerkt toen de levering binnenkwam.

Bij navraag werd gezegd dat het onze eigen fout was en we het onderdeel alleen terug konden sturen op eigen kosten en we dan 85% van het bedrag terug zouden krijgen en dat dit slechts bij hoge uitzondering eenmalig werd gedaan. Toen wij voorstelden om gewoon het onderdeel te houden (hebben we hopelijk nog wel een keer nodig) en alsnog het juiste onderdeel te bestellen (en uiteraard opnieuw te betalen) maar dan eenmalig geen extra verzendkosten doorberekend te krijgen werd gezegd dat hier geen sprake van kon zijn en wij dat ook nog eens moesten betalen.

Met andere woorden, na jarenlange klandizie vanuit verschillende bedrijven en ook nog eens via verschillende klanten waarbij vaak ook nog eens de duurdere spullen worden besteld was eenmalig 3,95 niet doorberekenen te veel gevraagd!

Jullie zullen begrijpen dat wij ons genoodzaakt zien deze situatie onder de aandacht te brengen bij de aan ons gelieerde bedrijven en onze klanten en hen vanaf nu een andere partij aanbevelen om inkopen te doen. Want als zo'n vreemde/botte actie bij een van hen gebeurd worden wij er straks nog op aangekeken.
Jansen

06/12/2016

Pluspunten
prijs en levertijd
service is waardeloos !!!!!
rutger

27/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Afstemmen van levering op de beoordeling, mijn bestelling is nog steeds niet binnen.
Beste Richard,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

We moeten vermelden bij je bestelling dat wij de order vrijdag tijdig hebben verzonden maar dat PostNL het pakket verkeerd heeft gesorteerd. Hierdoor is het pakket nu pas onderweg naar het PostNL afhaalpunt en zal je zending morgen afgeleverd worden. Onze excuses voor dit ongemak maar helaas hebben wij geen invloed op het sorteerproces van PostNL. Als je een reply stuurt op deze mail kunnen we even met je meekijken naar de bestelling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendeijke groeten,
Niels

Richard
Schijndel

07/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
doen wat je belooft!
Antwoord Megekko.nl
Beste Tim,hartelijk dank voor je reactie en feedback.Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen beteken m.b.t. je bestelling. Met wat meer informatie is het wellicht mogelijk ergens mee tegemoet te komen.Graag vernemen we je reactie.Met vriendelijke groeten,Team Megekko

06/11/2016

Pluspunten
Geen, onjuist product
Als je een fotokit bestel voor de Kodak 6800 de juiste leveren en niet zeggen ga het zelf maar uit zoeken bij kodak.
Meer ondersteuning bieden en zelf contact opnemen met Kodak , volgens de voorraad 300 in magazijn. Zijn er niet meer klachten dan binnen gekomen
Jammer heb het product wel getest maar werkt niet naar behoren Durf geen nieuwe te bestellen misschien weer de zelfde fout heb wel € 120,00 betaald.
Antwoord Megekko.nl
Beste John,hartelijk dank voor je reactie en feedback.Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen beteken m.b.t. je bestelling. Met wat meer informatie is het wellicht mogelijk ergens mee tegemoet te komen.Graag vernemen we je reactie.Met vriendelijke groeten,Team Megekko
John
Poeldijk