Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Tot een jaar geleden via meerdere bedrijven en voor verschillende klanten hier onderdelen gekocht. Ging (bijna) altijd goed en over het algemeen waren wij tevreden.
Met de laatste bestelling van wederom dik over de vijfhonderd euro ging iets fout, wij hadden een bepaald onderdeel geselecteerd op de website maar er kwam blijkbaar een verkeerd type ervan in de winkelwagen te staan (alleen de laatste letter was anders). Dit hebben wij pas opgemerkt toen de levering binnenkwam.

Bij navraag werd gezegd dat het onze eigen fout was en we het onderdeel alleen terug konden sturen op eigen kosten en we dan 85% van het bedrag terug zouden krijgen en dat dit slechts bij hoge uitzondering eenmalig werd gedaan. Toen wij voorstelden om gewoon het onderdeel te houden (hebben we hopelijk nog wel een keer nodig) en alsnog het juiste onderdeel te bestellen (en uiteraard opnieuw te betalen) maar dan eenmalig geen extra verzendkosten doorberekend te krijgen werd gezegd dat hier geen sprake van kon zijn en wij dat ook nog eens moesten betalen.

Met andere woorden, na jarenlange klandizie vanuit verschillende bedrijven en ook nog eens via verschillende klanten waarbij vaak ook nog eens de duurdere spullen worden besteld was eenmalig 3,95 niet doorberekenen te veel gevraagd!

Jullie zullen begrijpen dat wij ons genoodzaakt zien deze situatie onder de aandacht te brengen bij de aan ons gelieerde bedrijven en onze klanten en hen vanaf nu een andere partij aanbevelen om inkopen te doen. Want als zo'n vreemde/botte actie bij een van hen gebeurd worden wij er straks nog op aangekeken.
Jansen

06/12/2016

Pluspunten
prijs en levertijd
service is waardeloos !!!!!
rutger

27/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Afstemmen van levering op de beoordeling, mijn bestelling is nog steeds niet binnen.
Beste Richard,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

We moeten vermelden bij je bestelling dat wij de order vrijdag tijdig hebben verzonden maar dat PostNL het pakket verkeerd heeft gesorteerd. Hierdoor is het pakket nu pas onderweg naar het PostNL afhaalpunt en zal je zending morgen afgeleverd worden. Onze excuses voor dit ongemak maar helaas hebben wij geen invloed op het sorteerproces van PostNL. Als je een reply stuurt op deze mail kunnen we even met je meekijken naar de bestelling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendeijke groeten,
Niels

Team Megekko
Richard
Schijndel

07/11/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
doen wat je belooft!
Antwoord Megekko.nl
Beste Tim,hartelijk dank voor je reactie en feedback.Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen beteken m.b.t. je bestelling. Met wat meer informatie is het wellicht mogelijk ergens mee tegemoet te komen.Graag vernemen we je reactie.Met vriendelijke groeten,Team Megekko

06/11/2016

Pluspunten
Geen, onjuist product
Als je een fotokit bestel voor de Kodak 6800 de juiste leveren en niet zeggen ga het zelf maar uit zoeken bij kodak.
Meer ondersteuning bieden en zelf contact opnemen met Kodak , volgens de voorraad 300 in magazijn. Zijn er niet meer klachten dan binnen gekomen
Jammer heb het product wel getest maar werkt niet naar behoren Durf geen nieuwe te bestellen misschien weer de zelfde fout heb wel € 120,00 betaald.
Antwoord Megekko.nl
Beste John,hartelijk dank voor je reactie en feedback.Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen beteken m.b.t. je bestelling. Met wat meer informatie is het wellicht mogelijk ergens mee tegemoet te komen.Graag vernemen we je reactie.Met vriendelijke groeten,Team Megekko
John
Poeldijk

06/11/2016

Pluspunten
Goedkoop
Ik werk met mijn pc, en verlies geld als ik deze niet kan gebruiken. Zij hebben het verkeerde product geleverd en willen nu niet hun verantwoordelijkheid daarvoor nemen.
Dany
Roden

03/09/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Erg trage levering.
Maandag besteld en op voorraad, pas op donderdag afgeleverd (!)
Dus niet op voorraad en de volgende dag geleverd!!!!!, zoals dit bedrijf beweert.
Beste Roel,

Hartelijk dank voor je feedback in de review.

Wanneer het volgende vermeld staat op onze website.
Uit voorraad leverbaar: Het product is op voorraad bij onze distribiteur. Er ontstaat een langere levertijd van het product (of ene levertijd van een X aantal dagen) omdat het artikel vanuit een extern magazijn moet komen.

Uit eigen voorraad leverbaar: Het product is in ons eigen magazijn aanwezig.

Je hebt een artikel besteld dat uit voorraad van de distribiteur leverbaar was en dat staat aangegeven op onze website. Met 150.000 artikelen kunnen we helaas niet alles uit eigen voorraad leveren. Je hebt daarnaast ook kunnen kiezen voor de leverdatum 25-08.

Graag vernemen we je reactie en wellicht kunnen we wat voor je betekenen.
roel
sint-oedenrode

27/08/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verschillende sites vergeleken, en gekeken naar de beschikbaarheid en levertijd. Toen product besteld bij Megekko.
Op de dag van de verwachte levering krijg je een mail dat het product over 2 dagen bij hun wordt verwacht, en de dag daarna wordt geleverd.
Beste klant,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Bij dezen wil ik even op je review reageren. Helaas heeft onze distributeur verzuimd in het op tijd leveren van je product(en) in ons magazijn. Hierdoor heeft je bestelling vertraging opgelopen. Hiervoor willen wij graag onze excuses aan je aanbieden. We hopen dat je desondanks veel plezier zal hebben van je bestelling. Fijn weekend!

Nina

Megekko B.V.
Johan
Kapellen

19/08/2016

Pluspunten
Verpakking, luchtkussens, doos groot genoeg
Misleidende productomschrijving!!!!!!!!
(compatibiliteit niet vermeld, dus nutteloos)
Seksistische (herhaalde) berichtgeving omtrent site, login, en beoordeling.
Beste Hera,

Hartelijk dank voor je review.

Graag willen we je van dienst zijn. Is het mogelijk om in een reactie op deze mail aan te geven om welk product het gaat en wat precies niet vermeld staat. Dan kunnen we proberen om het probleem voor je op te lossen. Daarnaast is de berichtgeving omtrent onze website gericht op mannen en deze berichtgeving kun je vervolgens ook met een korreltje zout nemen. De mannen zijn gewoon onze doelgroep en daarbij hebben we een bepaald concept opgericht. Dit is totaal niet seksistisch bedoeld maar is juist bedoeld met veel zelfspot richting de man. Wij staan voor iedereen klaar zowel voor mannen als voor vrouwen.

graag vernemen we je reactie zodat we wellicht je probleem om kunnen lossen.

Team Megekko
Hera