Bedrijfsgegevens

Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.

Megekko.nl
totaal score
9
Prijs
8.9
Betrouwbaarheid
9.1
Communicatie
8.8
Snelheid/Levertijd
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1073 beoordelingen (12 maanden)
1073 beoordelingen (totaal)
66764 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (803)
21% (220)
2% (18)
1% (14)
2% (18)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

3
Pluspunten
Waardeloos!!! is moeilijk contact te krijgen alleen per mail.
Verbeterpunten
Fatsoenlijk contact krijgen
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Derks
budel

25/02/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Kijk iets op voorraad houden kan iedereen!
Laten bezorgen door een bedrijf die het logistieke verhaal in orde heeft, is ook niet zo moeilijk.
Maar je herkent de leverancier aan zijn retourbeleid, en dat is niet echt klantvriendelijk!
Verbeterpunten
Het retourbeleid aanpassen!
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste F. Kootte,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze retourafdeling. Wellicht kun je de onvrede wat meer specificeren zodat we je wellicht verder kunnen helpen?

Graag vernemen we je reactie.
Niels

Team Megekko
F
Rotterdam

20/02/2017

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Snelle levering en prettige prijs
Verbeterpunten
Geen telefonische klanten service en retourservice is zeer slecht moest betalen om het pakket terug te sturen en contact loopt erg moeizaam. Omdat ik als particulier blijkbaar een bedrijfsnaam heb ingevuld want mijn hobby is meubels repareren en met de naam kennen mensen mij verlies ik ook 10% op de prijs omdat dit volgens hun zo hoort.

Ondanks de snelle service zal ik voorlopig niks meer aanschaffen via deze site we leven in het jaar 2017 een telefonische klantenservice is het minst wat je voor je klanten kan betekenen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste Paulus,

Hartelijk dank voor je reactie.

Bij Megekko hebben we vele orders per dag met 150.000 producten op onze website en als we hierbij een telefoonlijn openen, betekent dat we minimaal 2 a 3 mensen weg moeten zetten om continu de telefoon op te nemen. Mensen kiezen vaak voor ons vanwege lage prijzen en uitgebreide specificaties op de website en daarom willen we deze prijzen ook in stand houden. Indien je een vraag hebt kun je deze per mail stellen en ons webshopteam zal je vraag met plezier beantwoorden. Vervolgens zal ons je mail binnen 2 uur worden beantwoord.

Hiermee hopen we je voldoende te hebben geïnformeerd.
Quincy Paulussen
Oirsbeek

19/02/2017

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
Snelle en vriendelijke communicatie.
Verbeterpunten
Het beter aangeven van beschikbaarheid van producten.
Jammer dat er altijd te laat word gereageerd.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste Adam,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.
Je bestelling is op de afgesproken leverdatum van 26-01-2017 bij je thuis geleverd dus vernemen we graag wat er onduidelijk is geweest aan je bestelling. We willen je natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn en onduidelijkheden bij de klant weghalen.

Graag vernemen we je reactie.
Adam
Assen

28/01/2017

Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Prijs van het gekochte lag aanmerkelijk boven de normale
prijs b.v bij Blokker € 45,00 incl. verz.kosten duurder.
Heb het artikel alleen gekocht omdat Blokker, Cool blou,
Bol.com etc. het niet konden leveren en het niet bekend was wanneer ze het artikel wel weer konden leveren. Betreft de Senceo Switch. Frappant is echter een dag na levering ontvang mijn echtgenote van Blokker een mailtje met de mededeling dat de Seceo Switch wel weer leverbaar is en kan worden besteld. Dat is dan wel jammer het apparaatje valt dus nu wel € 45,00 duurder uit.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste JMH Smeets,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar tevredenheid is verlopen. Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl en wellicht kunnen we iets voor je betekenen.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,

Team Megekko
Jo
Eygelshoven

27/01/2017

Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
3
Pluspunten
Tot een jaar geleden via meerdere bedrijven en voor verschillende klanten hier onderdelen gekocht. Ging (bijna) altijd goed en over het algemeen waren wij tevreden.
Verbeterpunten
Met de laatste bestelling van wederom dik over de vijfhonderd euro ging iets fout, wij hadden een bepaald onderdeel geselecteerd op de website maar er kwam blijkbaar een verkeerd type ervan in de winkelwagen te staan (alleen de laatste letter was anders). Dit hebben wij pas opgemerkt toen de levering binnenkwam.

Bij navraag werd gezegd dat het onze eigen fout was en we het onderdeel alleen terug konden sturen op eigen kosten en we dan 85% van het bedrag terug zouden krijgen en dat dit slechts bij hoge uitzondering eenmalig werd gedaan. Toen wij voorstelden om gewoon het onderdeel te houden (hebben we hopelijk nog wel een keer nodig) en alsnog het juiste onderdeel te bestellen (en uiteraard opnieuw te betalen) maar dan eenmalig geen extra verzendkosten doorberekend te krijgen werd gezegd dat hier geen sprake van kon zijn en wij dat ook nog eens moesten betalen.

Met andere woorden, na jarenlange klandizie vanuit verschillende bedrijven en ook nog eens via verschillende klanten waarbij vaak ook nog eens de duurdere spullen worden besteld was eenmalig 3,95 niet doorberekenen te veel gevraagd!

Jullie zullen begrijpen dat wij ons genoodzaakt zien deze situatie onder de aandacht te brengen bij de aan ons gelieerde bedrijven en onze klanten en hen vanaf nu een andere partij aanbevelen om inkopen te doen. Want als zo'n vreemde/botte actie bij een van hen gebeurd worden wij er straks nog op aangekeken.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jansen

06/12/2016

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
prijs en levertijd
Verbeterpunten
service is waardeloos !!!!!
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
rutger

27/11/2016

Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
Afstemmen van levering op de beoordeling, mijn bestelling is nog steeds niet binnen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste Richard,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

We moeten vermelden bij je bestelling dat wij de order vrijdag tijdig hebben verzonden maar dat PostNL het pakket verkeerd heeft gesorteerd. Hierdoor is het pakket nu pas onderweg naar het PostNL afhaalpunt en zal je zending morgen afgeleverd worden. Onze excuses voor dit ongemak maar helaas hebben wij geen invloed op het sorteerproces van PostNL. Als je een reply stuurt op deze mail kunnen we even met je meekijken naar de bestelling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendeijke groeten,
Niels

Team Megekko
Richard
Schijndel

07/11/2016

Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
doen wat je belooft!
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste Tim,hartelijk dank voor je reactie en feedback.Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen beteken m.b.t. je bestelling. Met wat meer informatie is het wellicht mogelijk ergens mee tegemoet te komen.Graag vernemen we je reactie.Met vriendelijke groeten,Team Megekko
Klant

06/11/2016

Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
Geen, onjuist product
Verbeterpunten
Als je een fotokit bestel voor de Kodak 6800 de juiste leveren en niet zeggen ga het zelf maar uit zoeken bij kodak.
Meer ondersteuning bieden en zelf contact opnemen met Kodak , volgens de voorraad 300 in magazijn. Zijn er niet meer klachten dan binnen gekomen
Jammer heb het product wel getest maar werkt niet naar behoren Durf geen nieuwe te bestellen misschien weer de zelfde fout heb wel € 120,00 betaald.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste John,hartelijk dank voor je reactie en feedback.Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@megekko.nl zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen beteken m.b.t. je bestelling. Met wat meer informatie is het wellicht mogelijk ergens mee tegemoet te komen.Graag vernemen we je reactie.Met vriendelijke groeten,Team Megekko
John
Poeldijk

06/11/2016

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer