Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

Megekko.nl

Pluspunten
Megekko geeft aan dat er binnen 48 een levering zou plaatsvinden, na dat er besteld is en betaald is verschuift de leverdatum naar meer dan een week. Hierdoor is mijn bestelling te laat en heb ik het dus elders dubbel gekocht om het toch op tijd te hebben
betrouwbare levertijden weergeven
Bert van Plasse

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Snelle levering, prima prijs
Pakketten niet zomaar meer in de originele doos verzenden! In bestelde onder andere een nieuwe computer behuizing als kerstcadeau... Mijn vriend nam de pakketten aan bij de deur en dus weg verrassing... In het vervolg graag beter verpakken!
Suzanne

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Scherpe prijzen, duidelijke website, breed assortiment.
In het verleden al diverse keren wat besteld bij Megekko. Scherpe prijzen en snelle levering. Jammer genoeg slaan ze deze keer de plank volledig mis. Aankoop van Hikvision beveiligingscamera die volgens de website op voorraad was en binnen 3 dagen geleverd kon worden. Wacht nu al een aantal weken op levering. Om de paar dagen ontvang ik een automatisch gegenereerd bericht met een nieuwe verwachte leverdatum. Contact opgenomen met het bedrijf, maar die wijst naar leveringsproblemen van hun leverancier. Camera staat echter nog steeds op de website met de vermelding "op voorraad" en "levertijd: 3 dagen".

Ik vermoed dat het probleem ligt aan een verkeerde (te lage) prijs waarvoor ik de camera heb besteld via Megekko en dat ze de camera uiteindelijk niet willen leveren voor die prijs. Ik kijk het nog even aan...
Raymond
Roosendaal

Gepubliceerd op: 10/12/2018

GEPLAND 1200 UUR MAAR PAS NA 1900 UUR GELEVERD
J.A.
BENNEKOM

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Zeer slecht retour beleid. Heeft me uiteindelijk 14 euro gekost om het product retour te zenden
Beste klant,

Bedankt voor je reactie en feedback. Heb je de mogelijkheid om een reply te sturen met daarin je retournummer. Indien je een artikel hebt gekocht wat bijv. defect is of verkeerd is geleverd dan ontvang je natuurlijk gewoon je verzendkosten retour. Graag vernemen we je reactie, zodat we het probleem voor je op kunnen lossen.

Daphne

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
vrij weinig, tot niks eigenlijk. ik heb tot op heden nog steeds niks gehoord.
Megekko komen de afspraken die zij zelf hebben gemaakt niet na!

Heb op vrijdag 19-10 om 18:00 een product besteld en het zou de dag erna binnenkomen. Na de bestelling krijg alleen een confirmatie dat de bestelling is binnengekomen via mail, maar er volgen geen updates, zowel geen T&T als mail. Ik heb hier specifiek besteld zodat het zaterdag zou binnenkomen, en dit is niet gebeurd.

Zeer teleurstellend.

Daarnaast is het ook erg vervelend dat er tijdens het weekend geen hulp is whatso-ever geen service via mail niks. PLUS er is geen enkele mogelijkheid voor telefonisch contact.
Beste Quint,

Bedankt voor je reactie en feedback via Kiyoh.

We zien dat je probleem is opgelost en nogmaals onze excuses voor de vertraging van je bestelling. We hopen dat je order in goede orde hebt ontvangen en we wensen je ook veel plezier met de bestelling. We willen je echter vragen of het mogelijk is de review enigszins te nuanceren, aangezien onze klantenservice vinden de werkuren op zondag het probleem zo snel mogelijk geprobeerd hebben op te lossen. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om een order vertraging op te laten lopen, en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Quint
Liempde

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Nog geen te noemen, moet nog blijken
Beter reageren op klachten van kapotte leveringen
Beste Niek,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je klacht niet naar tevredenheid is behandeld. Onze klantenservice heeft een vast protocol, zodat de consument eerst een retouraanvraag maakt zodat het product teruggestuurd kan worden. Wij willen natuurlijk dat je probleem opgelost wordt en hoe vervelend het is ook dat je bestelling defect is aangekomen, er dient wel een retouraanvraag gemaakt te worden.

Graag vernemen we je reactie, zodat we je probleem z.s.m. op kunnen lossen.

Niek
Eersel

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten

Er wordt een stofzuiger van 2200 watt aangeboden en dan wordt er een stofzuiger van 800 watt geleverd.
Vervolgens moet je dan van alles in het werk stellen om iets te retourneren. Bij andere bedrijven stuur je het gewoon terug.
Vervolgens is het bedrijf niet telefonisch bereikbaar.
Beste Ed,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens is verlopen. We willen natuurlijk je probleem zo snel mogelijk oplossen en kun je ons van iets meer informatie voorzien? Als je ons voorziet van je retournummer kunnen we direct met je meekijken en het probleem wellicht oplossen.

Graag vernemen we je reactie.

Onze excuses voor het ongemak.

Ed
Maastricht

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten

Ik wist van tevoren dat de levertijd voor de printer Lexmark MS317dn meer dan 10 dagen zou zijn, maar 3 maanden is toch wel erg lang (7 september besteld, verwachte leverdatum 8 december).

Het stoort me vooral dat als ik opnieuw een bestelling voor deze printer zou doen, dat ik nog steeds op de website kan zien dat de verwachte leverdatum meer dan 10 dagen is. Pas nadat je een bestelling hebt geplaatst zie je een realistische leverdatum.
Beste Kees,

Bedankt voor je reactie en feedback.

We moeten je toch helaas vermelden dat er niet voor niets minimaal 10 werkdagen op onze website staat. Onze toeleverancier heeft simpelweg geen voorraad en we zijn hierbij gebonden aan de levertijd van onze toeleveranciers. We kunnen helaas niet op onze website vermelden dat het product misschien ooit een keer geleverd gaat worden, waardoor er minimaal 10 werkdagen vermeld staat. De consument weet dat het product lastig te leveren is en wij proberen het product in ieder geval zo snel mogelijk te leveren. Graag vernemen we je reactie, zodat we je van iets meer informatie kunnen voorzien.

Kees
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten

ben al een week aan het wachten nog niks ontvangen.
als ik mijn producten niet dinsdag 11/9/2018 in de bus heb wil ik mijn geld terug voor een tientje goedkoper dan alternate moet je wel lang wachten

Gepubliceerd op: 22/09/2018