Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Als het goed gaat is het een goed bedrijf, maar meestal gaat het niet goed
WERK AAN JE VERDOMDE SERVICE!

Edit: doe ik al weken. Ene nico houdt me alleen maar bezig. Als ik voor eind januari nog niets hoor ga ik ook aangifte doen en verapreid ik de situatie nog verder.
Beste Samet,

Bedankt voor je reatie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat onze service je niet is bevallen.
Is het mogelijk dat je ons van wat meer informatie voorziet? Kun je een reply sturen op deze mail zodat we wellicht nog iets voor je kunnen betekenen.

Graag vernemen we je reactie.

Cheap Game Sale

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Als het goed gaat is het een goed bedrijf, maar meestal gaat het niet goed
WERK AAN JE VERDOMDE SERVICE!

28/12/2017

Pluspunten

Het product dat ik besteld heb werd na twee maanden alsnog niet geleverd. Iedere week kreeg ik een mail dat het verzet werd. ze reageren ook laat, ik hoop mijn geld terug te krijgen. Onbeschoft en belachelijk. Bestel hier nooit, niet te vertrouwen.
Iris

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Waardeloze webshop, relatief duur! geen enkele vorm van Coulance! Een flinke bestelling gedaan van boven de 800 euro en wilde op de site annuleren, dit ging niet, nog was er telefonisch contact mogelijk, nog kon ik op tijd zaken annuleren het wordt er gewoon doorheen gedrukt. Daarna klacht ingediend en wist een of andere Nico mij te vertellen dat ze geen uitzonderingen kunnen maken, vanwege hun Eigen verzonnen beleid. Vervolgens werd ik horkerig behandeld. Ik koop hier nooit meer wat, ga liever naar een bol.com waar ze wel meedenken
klantenservice dient ernstig verbeterd te worden. Enkel retour vindt ik nog tot daar aan toe, maar dan vervolgens niet eens willen inruilen voor een ander product/andere producten tegen de zelfde of meer omzet... dan heb je het echt niet begrepen als webshop team !!! Doe eens een klantcontact training!!!!
Yvit Management BV
Nijmegen

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Faillissement aanvragen.
Goede produckt leveren (en dan wel een nieuwe, geen gebruikte zooi!)

videokaart van dik €855,00.- krijg je een gebruikte kaart, fout van deze web shop( gaven ze wel toe) gelijk een retour aan gevraagd en mn geld terug, eenmaal mn geld ontvangen hebben ze niet de verzend kosten vergoed (wat wel moet volgens de ACM, www.acm.nl, na een 2e email eindelijk mijn verzend en retour kosten vergoed )

ben gelijk klaar met deze web shop aangezien ik 0,0000% vertrouwen heb in deze webshop!

Advies niet kopen hier!!

voor mij is gelukkig alles opgelost!
Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens is verlopen. Wellicht kun je een reactie geven op deze mail, zodat we verdere toelichting kunnen geven en je nog tegemoet kunnen komen.

Graag vernemen we je reactie.

Gepubliceerd op: 25/12/2017

Pluspunten
Ik heb een retour gestuurd omdat er op het scherm (van zo'n 450 euro) een grote gele was in de linker onderhoek zit. Het wordt retour gestuurd en gezegd dat het niet zo is! Wat een onzin! Er is waarschijnlijk niet goed mijn klacht gelezen, scherm doet het en werd direct terug gestuurd zonder eerst communicatie erover. Ik zit hier met een duur scherm wat gewoon kut is. Ik heb al een precies zelfde scherm waar het niet zo is dus ik had een goede vergelijking om te zien dat dit scherm niet goed is! OPLICHTERS!
Beste Bart,

Wat vervelend om te horen dat je retouraanvraag niet naar wens is verlopen. We hebben vandaag onze retourafdeling hiervan op de hoogte gebracht en zij zullen het verder met je afhandelen. Naar alle waarschijnlijk zal er een second opinie komen en kun je het artikel nogmaals kosteloos retourneren.

Onze excuses voor het ongemak.

bart

Gepubliceerd op: 23/12/2017

Pluspunten
op de web pagina staat dat iets in twee dagen geleverd kan worden en bij mij order staat twee weken gaat om het zelfde product wat ze dus blijven aan bieden met verzending binnen twee dagen maar dat is niet waar
daniel
hoorn

Gepubliceerd op: 15/12/2017

Pluspunten
Producten zijn goed ingepakt. Heb nog nooit een product beschadigd ontvangen.
- Hele slechte service/communicatie m.b.t. retourneren of omruilen van producten. Er wordt niet geluisterd naar de klant vragen van de klant worden ontweken met standaard terugkoppelingen.

- Je betaald zelf de retour kosten.

- Je kan geen producten omruilen, je bent verplicht opnieuw te bestellen en opnieuw verzendkosten te betalen.

- Je betaald altijd verzendkosten, ook bij orders over de 1000 euro.
Marc
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten

Doe maandag een bestelling €1800, zou donderdag geleverd worden. Krijg woensdag avond laat door dat de één product niet op voorraad is en dat het pas de volgende week gaat worden. Veel te late communicatie! En nu krijg ik alles veel te laat binnen. Terwijl dat onderdeel bij de concurrent wel gewoon aanwezig is.... (en ik zag dat het nog €10 goedkoper was ook.
Beste Menno,

Hartelijk dank voor je reactie.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Je bestelling is vandaag gewoon verpakt en verzonden, waardoor je bestelling niet zoals je vermeld veel te laat binnen komt. Daarnaast heb je een artikel besteld wat vanuit onze toeleverancier werd geleverd waardoor je niet voor een eerdere leverdatum hebt kunnen kiezen. De datum van 27-11 was helaas niet goed doorgegeven door onze toeleveranciers.

graag vernemen we je reactie.
Menno
Purmerend

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten

ZEER SLECHT BEDRIJF! NIETS KOPEN HIER!
Na een verkeerd product geleverd te hebben, wordt geweigerd dit retour te nemen, omdat het een zakelijke aankoop betreft. Dit heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat ze een verkeerd product leveren (AZERTY ipv QWERTY toetsenbord a ruim 150 euro).
KLOOTZAKKEN!!!
Succes op Weg
Haarlem

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
GEEN
ZEER SLECHT BEDRIJF! NIETS KOPEN HIER!
ONAARDIGE MENSEN, SLECHTE SERVICE!
Autorijschool Succes op Weg
Haarlem