Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

Megekko.nl

Pluspunten
Goede prijs
Retouren is niet mogelijk om de kleinste dingen. Volledig uitgebuit. Moet ook nog zelf de verzendkosten betalen van 6.95 als je het product weer wilt ontvangen ba afkeuring. Onacceptabel! Bestel voortaan gewoon weer bij Coolblue. Krijg je tenminste goede service.
Antwoord Megekko.nl
Beste Willy,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens verloopt. Zou je ons kunnen voorzien van je retournummer of mailadres waar je de retouraanvraag mee hebt aangemaakt? Dan kunnen we vervolgens kijken naar een oplossing.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Nicky

Team Megekko
Gerrit

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten

klantensevice iemand toewijzen persoonlijk en reply mail in de gaten houden en reageren
Jan
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Geen enkele!!!!!!!!
Betrouwbaarheid!? Eerlijkheid!? Nooit koop hier nog iets! NOOIT!!!!!! En maak maar dat ik mijn 1970 euro terugkrijg!!!
Kevin
ASSENEDE

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten

Terrible service! My company had problems with credit card payment due to amount limitations, we tried to make direct bank transfer but the Service didn't give any useful information, instead, they advised us to contact our bank for problems happened on their own payment page! They literally said "We can not help you with payment problems". At last I had to pay with iDeal from my own account, because unfortunately they were the only supplier who had what my company is looking for. Even though, they are not able to offer me a digital invoice after my payment, when I needed it for reimbursement before the end of the year!

It's a terrible supplier and there is no need for them to get better off because I won't buy anything from them anymore!
Lei

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
levering maar dat doet postnl!
Defect moederbord ontvangen en ze zeggen gewoon dat wij het defect hebben gemaakt!
Conclusie goedkoop maar totaal geen service!
M.Heppener
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 04/01/2019

sexistische slogan, onfatsoenlijke klantenservice
Middelburg

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Helaas hebben we verkeerd modelnummer besteld (een verschil in een cijfer). Dat bleek bij het zien van verpakking. Het apparaat is niet uit de doos gehaald. Hier kwamen de problemen. Terugsturen bleek problematisch en op onze kosten. Wij konden maar 90% van aankoopbedrag terugkrijgen, omdat voor ons consumentenwet niet gold, was de verklaring. Nooit meegemaakt bij andere shops.
Najib

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten

Service en vriendelijkheid van het personeel
Antwoord Megekko.nl
Beste Klant,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens is verlopen. We zien echter geen mailconversatie op dit mailadres, waardoor we je klacht niet kunnen achterhalen. Heb je de gelegenheid om de klacht wat meer toe te lichten? Dan kunnen we je klacht hopelijk nog oplossen.

Graag verneem ik je reactie.

Met vriendelijke groeten,

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Betere service geven
PdR Holding

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
De prijzen zijn goed en eerlijk.
Consumentenbedrog. Bij de aankoop van mijn GTX 2080 werd gepromoot dat ik een code zou krijgen voor Battlefield 5. Eenmaal binnen, probeer ik de code te verzilveren, krijg ik een fout melding. Meteen MeGekko gemaild (geen andere optie) en contact gezocht met Nvidia zelf. Na ellendig veel aanleveren, krijg ik de volgende dag van Nvidia bericht dat de code al verzilverd is op 27 november 2018. Apart, want ik heb de bestelling pas ontvangen op 28 november 2018. Het e-mail adres was afgeschermd op de eerste letter na, en het domein. Hier kon ik ook uitconcluderen dat dit niet mijn e-mail adres is.

Een sprintscreen hiervan doorgemaild naar MeGekko, waarop dit compleet werd genegeerd, en of ik nogmaals de code wil proberen. Meteen terug gereageerd dat met tekst en uitleg plus de screenshot van de Nvidia mail, geen reactie.

Tevens stond op de coupon waarop de Battlefield 5 code staat, dat je de code snel moet claimen, voordat deze op zijn. Ook dit is vorm van consumentenbedrog, gezien je pas na aanschaf van de videokaart erachter komt dat je een kans hebt op Battlefield 5, niet dat je deze gegarandeerd krijgt.

Al met al, slechte ervaring. Klantenservice is traag (duurt enkele dagen) en alleen per e-mail te bereiken. Bestelling duurt een week om te verzenden. Puur voor de prijs adviseer ik MeGekko, anders Alternate.
Kasper

Gepubliceerd op: 14/12/2018