Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Tips of verbeterpunten? Te veel om op te noemen maar dit bedrijf zou niemand moeten vertrouwen. Ze proberen je een oor aan te naaien waar je bij staat en hebben mij opgelicht voor meer dan 800 euro. Koop zakelijk NOOIT wat bij ze want ze willen, nadat ze het geld in hun zak hebben gestoken, niet meer helpen en al helemaal niet ruilen, want ja dat zegt de wet. Uiteraard weet ik dat dat de wet zegt maar ik ken geen bedrijf die dit hanteert met dit soort producten. Ga hier dus niet mee in zee, stelletje ratten zijn het.
Renske
Weesp

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
als het in eigen stock ligt, dan gaat het snel
slechte support, geen quality controle, niet te vertrouwen, valse statements van support.
tony
amsterdam

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Zodra ik mijn product nog krijg dan zal ik hier nog wat schrijven.
Als je het product niet kan leveren, maar het vervolgens wel op jullie site zet met op voorraad is pure misleiding.
Ik bestel iets op Donderdag, er wordt aangegeven levertijd 3 werkdagen, wordt dat dus Dinsdag.
De Maandag daarop krijg ik netjes een mail van jullie kan Dinsdag niet leveren, het wordt nu Woensdag.
Woensdag krijg ik een mail weer van jullie het wordt Donderdag.Tot mijn grote verbazing, ja hoor ik krijg weer mail van jullie op Donderdag avond, levertijd is nu onbekend.
Dus waar het om gaat, het product is gewoon niet bij jullie in voorraad.
Je kunt het product gewoon te koop zetten maar zet er dan vervolgens bij dat jullie het zelf niet in voorraad hebben.
Levertijd onbekend.
Als iemand het alsnog besluit te bestellen, dan weet je dat je even iets langer moet wachten dan normaal.
Fijn, sta ik dan Zaterdag op een feest zonder cadeau.
Dank je wel, groetjes Eric
Eric
Dordrecht

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Goedkoop
Als je een leverdatum afgeeft moet je die wel nakomen en niet de avond van tevoren wijzigen. Dat had je veel eerder kunnen weten

Zakelijke klanten mogen niet retourneren!! Beetje kleinzielig
Beste Henfried,

Hartelijk dank voor je feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet volledig naar wens is verlopen. Is het mogelijk dat je ons voorziet in je ordernummer dan kunnen we direct kjiken of we nog iets voor je kunnen betekenen?

Graag verneem ik je reactie.

Ontevreden
Hoogezand

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Pluspunten

Als je toevallig een defect product toegestuurd krijgt, dan draai je zelf op voor de kosten om het retour te zenden. Volgende keer weer gewoon coolblue.nl.
Beste Erik,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback. Indien een artikel defect retour hebt gezonden worden de verzendkosten natuurlijk aan je vergoed. Hiervoor dien je echter melding van te maken en het bonnetje door te geven. Wij kunnen natuurlijk als webshop zijnde niet weten hoeveel je hebt betaald voor de retourzending.

Graag vernemen we je reactie, zodat we het probleem wellicht voor je op kunnen lossen.

Erik
Hilversum

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten

Kappen met die ongevraagde nieuwsbrief.
Henk
Poepershoek

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten

Service bij omruiling! ik had een verkeerd toetsenbord besteld, per ongeluk Duitse versie, wilde deze omruilen voor Nederlandse versie, dit was niet mogelijk.
Nederlandse toetsenborden worden uiteraard nu ergens anders besteld.
een ontevreden klant
ergens in het midden van het land

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten

Indien afspraak niet wordt nagekomen doordat laptop niet meer leverbaar is, wordt geen kosteloos alternatief geboden. Ook het leveren van de artikelen die wel op voorraad zijn kunnen niet tegen dezelfde prijs worden geleverd terwijl ik wel een betaling heb gedaan. Zeer telleurstellend!
Beste klant,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet naar wens is verlopen. Wellicht kunnen we nog iets voor je betekenen. Als je een reply stuurt op deze kunnen we vervolgens met je meekijken?

Graag vernemen we je reactie.

Onze excuses voor het ongemak.

's Gravenmoer

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Snelle communicatie, jammer genoeg alleen niet zinvol
Voorraad klopt niet
Levertijden kloppen niet
Totaal geen moeite vanuit Megekko om zich te houden aan het koopcontract!
Tim
Delft

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Pluspunten
- Snelle communicatie met servicedesk (hoewel inhoudelijk zwak)
- Redelijk goedkoop
- Voorraad op website klopt niet
- Slechte communicatie over levering
- Inhoudelijk krijg je geen reactie op je vraag
- Geven geen alternatieve oplossing voor niet-leverbaar product
- Webwinkel houdt zich niet aan de koopovereenkomst

Op donderdag bestelling geplaatst voor 2 kabels, zou maandag geleverd worden. Op de website stond aangegeven dat de kabels voldoende op voorraad waren (100+).
Maandag kwam pakketje niet binnen, dinsdag krijg ik een email dat ik artikel niet meer leverbaar is en of ik zelf even een nieuwe kabel wil uitzoeken.
Zelf wilden ze geen alternatief product aanbieden, andere kabels waren ook minimaal 2x zo duur.

Bestelling geannuleerd en nu wachten of ik het geld terugkrijg.
Rik

Gepubliceerd op: 15/08/2017