Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

Megekko.nl
2034 beoordelingen (12 maanden)
120782 keer bekeken

Pluspunten
Tracking van bestelling en levering is prima.
Ik bestelde hetzelfde artikel 2 dagen opnieuw. Was ineens € 5,- duurder! Kreeg te horen dat op moment van bestelling, het artikel voor een duurdere prijs was ingekocht! Dit kwam door fluctuerende prijzen in de markt, wilden mij om genoemde reden niet compenseren. Wat een kulverhaal! Voelde me enorm bedonderd, bestel nooit weer bij Megekko.
Gerrit
Lemmer

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Megekko is een bedrijf zonder service, en zullen de klant zonder blikken of blozen afzetten.
Nemen producten niet terug, om de kleinste pietluttige reden die ze kunnen vinden. Verkopen niet-werkende onderdelen, bieden een RMA aan, dat natuurlijk resulteert in een "reparatie" in de fabriek, zonder te voorzien in uitleg wat er dan precies gerepareerd is, maar ook zonder effect. Met andere woorden, hier heb je je product terug, succes ermee, naar je geld kun je fluiten. Ik heb herhaardelijke gevraagd om een individuele oplossing voor mijn probleem, zonder gehoor.
Daardoor is duidelijk dat ze een erbarmelijke klantenservice hebben, en alleen uit zijn op je geld.
Bestel hier nooit, mensen. De cijfers die ze krijgen zijn niet in het juiste perspectief. Je mag hopen dat er niks mis is met je bestelde product, anders zijn de kosten altijd voor jou, ze zullen je nooit helpen. Ondanks hun "standaard email antwoorden" als ze al een keer de tijd en moeite nemen om te antwoorden. Er is een reden waarom ze geen telefoon mogelijkheid hebben, lekker veilig, met al die problemen die ze veroorzaken.
Stichting Xentax
Emmen

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten

15 januari bestelling geplaatst. Sindsdien dagelijks een mail met uitstel van leverdatum ontvangen.
Van Maerlantlyceum

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Dit bedrijf weigert producten retour te nemen als je iets verkeerd besteld hebt.
Gerd

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Spullen leveren die betaald zijn
Marcel
Vlaardingen, Zuid-Holland

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Als er geen probleem is kan ik me voorstellen dat men tevreden is. Maar helaas zijn er wel problemen.
- Leveren niet de volgende dag gegarandeerd, mijn bestelling is in delen verzonden en beide kwamen te laat en op andere dagen.
- Nemen geen verantwoordelijkheid voor verzendingen, schuiven af op PostNL, en praten dan vervolgens PostNL schoon om hun relatie met PostNL goed te houden. Verpakkingslabel van mijn kast bijvoorbeeld was beschadigd, waardoor het door PostNL weer retour naar Megekko werd gestuurd, en het opnieuw naar mij moest komen. Veel tijd verloren door deze ongein en kosten gemaakt.
- Klantenservice lijkt niet het juiste woord. Het kan niet met "lastige" klanten omgaan (klanten met problemen met aangekochte spullen), en service is er ook niet, doordat ze zich verschuilen achter een online CRM systeem/email en geen klant te woord durven staan (geen telefoon). Zetten zich daardoor niet in voor hun klanten, door de persoonlijke afstand.
- Retoursysteem is al even klantonvriendelijk. Of je zelf even de retourkosten betaald. Luister, met computeronderdelen gaat nogal wat fout in een fabriek, zonder morren terugnemen en vervanging bieden, zou ik dan doen, en ook andere bedrijven. Zo niet Megekko, met een "zoek het maar uit" mentaliteit richting hun klanten. Die grafische kaart die ik had gekocht blijkt een defecte. Help mij dan, in plaats van niets te ondernemen, of een individuele oplossing te bieden.
- Geen proactieve, vriendelijke houding, niet klantgericht denken.
Mike
Emmen

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten

They promised to deliver the product by January 14th. 4 days later and I didn't receive my order yet!

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Goede prijs
Retouren is niet mogelijk om de kleinste dingen. Volledig uitgebuit. Moet ook nog zelf de verzendkosten betalen van 6.95 als je het product weer wilt ontvangen ba afkeuring. Onacceptabel! Bestel voortaan gewoon weer bij Coolblue. Krijg je tenminste goede service.
Antwoord Megekko.nl
Beste Willy,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens verloopt. Zou je ons kunnen voorzien van je retournummer of mailadres waar je de retouraanvraag mee hebt aangemaakt? Dan kunnen we vervolgens kijken naar een oplossing.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Nicky

Team Megekko
Gerrit

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten

klantensevice iemand toewijzen persoonlijk en reply mail in de gaten houden en reageren
Jan
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Geen enkele!!!!!!!!
Betrouwbaarheid!? Eerlijkheid!? Nooit koop hier nog iets! NOOIT!!!!!! En maak maar dat ik mijn 1970 euro terugkrijg!!!
Kevin
ASSENEDE