Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
No positives only negatives.
Treat customers right, they are your business, not the other way around.
Ilija

06/01/2017

Pluspunten
goedkoop
service !! is ver onder de maat !
Beste klant,

hartelijk dank voor je reactie.

Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent over je aankoop bij Megekko. Wellicht kunnen we je alsnog van dienst zijn en gezamenlijk tot een compromis komen. Als je een reply stuurt op deze mail kunnen we proberen je alsnog op de juiste wijze van dienst te zijn.

Graag vernemen we je reactie.
rutger
assen

18/12/2016

Pluspunten
sturen product toe die door andere zijn geretourneerd.
ver excuseren zich niet eens.
Betalen ook de volledige retour kosten niet terug,terwijl het hun fout is.Schande.
Beste Cees,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback door middel van je review.

Laten we het voorop stellen dat we het erg vervelend vinden dat je bestelling verkeerd is geleverd en dat spijt ons ook zeer.
Je stelt in je mail dat er vanuit onze kant geen excuses zijn gemaakt terwijl mijn collega zich in zijn mail toch wel echt heeft geëxcuseerd.
Zou je ons een reply kunnen sturen zodat we je wellicht nog ergens mee van dienst kunnen zijn en dat we het op een nette manier met je af kunnen sluiten.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we vernemen graag je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Hoofd klantenservice Megekko
Cees
Zutphen

16/12/2016

Pluspunten
Ik kan er echt geen een bedenken.
Zo'n beetje alles lijkt me
ReclameMan
Friesland

08/12/2016

Pluspunten
snelle reactie via mail
geen telefonisch contact mogelijk
geen passende oplossing bij niet leverbaar product
Headset besteld die nog overal wordt aangeboden maar volgens Megekko niet meer leverbaar. zoals het spreekwoord zegt, als het aanbod te mooi blijkt waar te zijn, kan de webshop het meestal niet waarmaken...
Stefan
Zoeterwoude

29/11/2016

Pluspunten
Zolang alles goed gaat, is er niets aan de hand. Pas als er een kink in de kabel is, komt de ware aard van Megekko naar boven.
Je moet maar afwachten wanneer je een antwoordt krijgt. Mijn record is op dit moment 28 uur! Ingezonden mails worden niet of nauwelijks gelezen. Voor iedereen met problemen, heb ik een telefoonnummer van Megekko gevonden.
Paul

24/11/2016

Pluspunten
Op het moment van bestellen had Megekko de beste prijs. Dit was maar een momentopname.
In grote letters valt te lezen: "Vandaag voor 22:30 besteld, morgen in huis!". Echter hierop zijn vele uitzonderingen waardoor het meerdere dagen (!) kan duren. Bestelling was in 5 dagen binnen. Helaas was er een DOA, een Dead On Arrival. Het duurde nog eens twee weken (!!!) om de DOA omgeruild te krijgen, heel frustrerend. Het zou een heel stuk schelen als de klant niet zo idioot lang op z'n spullen hoeft te wachten. Het is niet te verkroppen als er levertijd 2 dagen staat en het wordt 2 weken! Dan ben je als klant echt niet blij.
Beste R.P. van den Burg,

Hartelijk dank voor je feedback.

Laten we voorop stellen dat het erg vervelend is dat je dusdanig lang hebt moeten wachten op de harde schijf. Onze slogan voor 22:30 besteld en de volgende dag in huis is natuurlijk alleen voor de artikelen leverbaar vanuit ons eigen magazijn. Met 150.000 artikelen kunnen we helaas niet alles uit eigen voorraad leveren en dit staat ook duidelijk bij het product weergegeven. Is het mogelijk dat je ons een reply stuurt op deze mail zodat we met je mee kunnen kijken naar je bestelling.

We willen dit natuurlijk graag goed met je afsluiten.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
WD

07/11/2016

Pluspunten
Snel geleverd.
Ik heb een moederbord besteld en die is kapot binnen gekomen. Heb ik een retour aanvraag gedaan en die is afgewezen door ze.

Mail ik waarom de retour aanvraag is afgewezen zeggen ze vanwege dat ik het moederbord zelf heb stuk gemaakt terwijl het al stuk binnen is gekomen. Hele slechte service zou niets bestellen hier.
Beste Robby,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen het moederbord defect blijkt te zijn na aankomst van het product. Zou je contact op kunnen nemen per mail via info@megekko.nl? Dan kunnen we direct voor je kijken of iets voor je defecte moederbord kunnen doen?

We zien je reactie met plezier tegemoet

met vriendelijke groeten,
Team Megekko

31/10/2016

Pluspunten
Valse voorraad informatie om je naar de winkel te lokken. Website claimde dat er 21 schijven op voorraad waren die binnen twee dagen geleverd kon worden.

Echter was dit er één en heb ik een week langer moeten wachten.

Tijdens dit gehele process ben ik niet ingelicht of op de hoogte gesteld, dit gebeurde drie dagen na de afgesproken levertijd pas.
Beste Frank,

Wanneer het volgende vermeld staat op onze website.

Uit voorraad leverbaar: Het product is op voorraad bij onze distribiteur. Er ontstaat een langere levertijd van het product omdat het artikel vanuit een extern magazijn moet komen. De harde schijf uit je bestelling was besteld bij onze distribiteur en helaas hebben zij de levering een aantal werkdagen uitgesteld. Helaas zijn we bij dit soort artikelen afhankelijk van de levering vanuit onze distribiteur. Met 150.000 artikelen kunnen we helaas niet alle producten uit eigen voorraad leveren. De informatie op onze website is direct doorgeschakeld vanuit onze leveranciers en als dit tijdens het bestelproces is dat natuurlijk er vervelend.

Graag vernemen we je reactie.
Frank Thier

26/09/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Er is niets geleverd, er loopt reeds een postal onderzoek...en toch deze enquête! ;-)
Walter
Geldermalsen