Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snelle levering, simpele shop
Ze hebben een ongeloofelijk irritant en seksistisch motto. Vrouwen en tech zijn zeker weer eens niet done.....

Gepubliceerd op: 12/05/2017

Pluspunten
prijs was wel goed
Ik wacht al 2 en een halve maand op me pc en telkens word hij maar weer verlaat en hij is er nog steeds niet
Bradley
Hoofdorp

Gepubliceerd op: 03/05/2017

Pluspunten

Bij het retourneren van producten 20% moeten afstaan (als restockingsfee) omdat wij het als bedrijf gekocht hebben. Ronduit belachelijk!!!

3 muismatten besteld, een velletje papier heeft nog meer nut om onder de muis te leggen.

Ons zien ze niet meer terug als klant.

Gepubliceerd op: 26/04/2017

Pluspunten
Prijsstelling is scherp
geen geretourneerde items opsturen naar nieuwe klanten. Ik had een drone besteld die netjes op tijd was geleverd maar, na openen van de omdoos bleek de originele verpakking al eerden geopend te zijn, gezien de verbroken verzegelingen. Ook lag de gimbal beschermingsbeugel los in de verpakking en bleek er ook nog eens een barst te zitten in 1 van de motorarmen. Het lijkt er sterk op dat ze mij een geretourneerde drone hebben opgestuurd. Opzet of, wie zal het zeggen. Wel is de prijs op hun site aangepast nadat ik een retour had aangevraagd. Uit eindelijk na drie dagen en een mail van mijn kant kreeg ik het bericht dat mijn zending gecrediteerd zou worden, geen woord over de kosten die ik heb gemaakt voor het retourneren (ja, moet bij dit bedrijf op eigen kosten). Ben benieuwd of ik nog een reactie krijg op mijn eis dat ik een nieuwe drone wil voor de afgesproken prijs en, hoelang ik moet wachten bij een refund.
Al met al een zeer slechte ervaring.
Herman
Losser

Gepubliceerd op: 17/04/2017

Pluspunten
De klantenservice reageert gelukkig wel snel.
Ik had een vraag over retourzending waar ik plots een automatisch antwoord op terugkreeg. Erg onpersoonlijk en nog geen duidelijk antwoord.
Uiteindelijk nog maar een mail gestuurd, kon het product niet retour gestuurd worden omdat het plastic opengemaakt, en dus niet intact aanwezig was. Plastic van het product kon op geen andere manier opengemaakt worden. Zo is het erg makkelijk om retourzendingen te vermijden natuurlijk.
Mede door de slechte informatie op de website was het product niet passend, hierdoor is het erg lastig.

Gepubliceerd op: 14/04/2017

Pluspunten

Producten verkopen dat als er problemen zijn dat men een oplossing komt . Fotopapier voor Kodak fotoprinter besteld maar werkt niet goed kan maar een formaat printen dus nooit hier meer iets bestellen .
Jammer
Beste John,

Hartelijk dank voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Zou je ons een wat meer uitgebreide omschrijving van je probleem kunnen geven in een reply op deze mail? Dan kunnen we wellicht nog wat voor je betekenen.

Team Megekko
John
Poeldijk

Gepubliceerd op: 08/04/2017

Pluspunten
Redelijke prijs en snel bezorgd.
Zetten je ongevraagd op hun spam lijst.
Beste wijnand,

Hartelijk dank voor je reactie.

Zou je ons aan kunnen geven welke mail je hebt ontvangen, zodat we actie kunnen ondernemen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat klanten ongewild onze mailing ontvangen.

Graag verneem ik je reactie.

Team Megekko

Gepubliceerd op: 08/04/2017

Pluspunten

Meerdere artikelen besteld, waaronder een monitor verhoger met lader. Kreeg na week vertraging de verkeerde verhoger toegestuurd. Kreeg na retournering bericht dat juiste monitor standaard nageleverd zou worden, terwijl op website de standaard als voorradig stond vermeld. Meer dan 1 maand na de bestelling het bericht ontvangen dat standaard niet meer geleverd kon worden. Al met al een zeer slechte ervaring. De communicatie laat ernstig te wensen over. Ik moest Megekko.nl iedere keer zelf benaderen om een iets te vernemen.
Beste heer Terng,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen en dat je de communicatie als slecht hebt beoordeeld. Wellicht kunnen we nog wat voor je betekenen zodat we dit op een nette manier met je af kunnen sluiten. Je kunt een reply op deze mail sturen en vervolgens gaan we er direct mee aan de slag.

Onze excuses voor het ongemak.

Hoofd klantenservice Megekko
Anthony

Gepubliceerd op: 16/03/2017

Pluspunten
- communicatie is snel (via mail, geen telefonische service)
- gratis retourzenden bij verkeerde levering producten lijkt mij niet meer dan logisch
- duidelijker op website/ voor bestelling melden dat levertijd soms kan oplopen tot 2 maanden
- en als levertijd dan zo lang duurt, zou het fijn zijn als je nog een product kan toevoegen aan de bestelling - ook dat kan niet
Beste Julia,

Hartelijk dank voor je reactie.

Wat vervelend dat je onze service als slecht heb ervaren en onze excuses voor het ongemak. Wellicht kunnen we alsnog iets voor je betekenen om het tot een goed einde te brengen. Hou zou natuurlijk zonde zijn om zonder een goede uitleg en dergelijke frustraties deze case op een slechte manier af te sluiten. Als je een reply stuurt op deze mail t.a.v. Niels kunnen we vast nog ergens in tegemoet komen.

Graag vernemen we je reactie.

Hoofd klantenservice Megekko
Julia
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 08/03/2017

Pluspunten
positief:

Verkoper stuurt geld na ontvangst oude product retour.
Zeer slechte service.

-Product komt in vieze kapotte verpakking aan (lijkt gebruikt)
-Op de verpakkingen zitten vlekken van vieze smurrie.
-Verpakking is met plakband op sommige plekken gerepareerd maar bevat scheuren en resten van stickers.
-Bij gebruikt blijkt PC-ventilator niet te werken.
-Verkoper is niet per telefoon te bereiken terwijl dit volgens mij bij wet verplicht is.
- Na een halve dag wachten op antwoord op mijn email geeft de verkoper aan het product te ruilen.

Conclusie:

Levertijd:
Niet volgende dag in huis maar na 5 dagen
Service:
Geen telefonisch contact mogelijk ALLEEN per email
Kwaliteit:
Zeer slecht, kapotte en smerige verpakking. product is defect bij aankomst.
After sale:
Verkoper schrijft nieuwe fan te sturen maar stuurt na ontvangst oude fan geld terug en vraagt "de reviews bij te werken naar de nette afronding van je order en je retour".
Ed

Gepubliceerd op: 06/02/2017