Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
positief:

Verkoper stuurt geld na ontvangst oude product retour.
Zeer slechte service.

-Product komt in vieze kapotte verpakking aan (lijkt gebruikt)
-Op de verpakkingen zitten vlekken van vieze smurrie.
-Verpakking is met plakband op sommige plekken gerepareerd maar bevat scheuren en resten van stickers.
-Bij gebruikt blijkt PC-ventilator niet te werken.
-Verkoper is niet per telefoon te bereiken terwijl dit volgens mij bij wet verplicht is.
- Na een halve dag wachten op antwoord op mijn email geeft de verkoper aan het product te ruilen.

Conclusie:

Levertijd:
Niet volgende dag in huis maar na 5 dagen
Service:
Geen telefonisch contact mogelijk ALLEEN per email
Kwaliteit:
Zeer slecht, kapotte en smerige verpakking. product is defect bij aankomst.
After sale:
Verkoper schrijft nieuwe fan te sturen maar stuurt na ontvangst oude fan geld terug en vraagt "de reviews bij te werken naar de nette afronding van je order en je retour".
Ed

06/02/2017

Pluspunten
Je krijgt keurig elke werkdag om 18:01 een mailtje gestuurd dat de levertijd weer een dag naar achteren is verschoven.
De levertijd (als deze niet in eigen voorraad is) blijkt totaal niet te kloppen. terwijl ze dat wel beweren:
"Duidelijkheid
Bij Megekko houden wij van duidelijkheid. Wij vinden het belangrijk dat jij op onze site vindt wat je zoekt en daarom geven wij bij elk product duidelijk weer wat de levertijd is. Zo weet jij waar je aan toe bent.

Shoppen met een gerust hart
Er van uit gaan dat onze levertijden kloppen, dat is waar Megekko voor staat. "
Ook na klagen krijg ik nog steeds geen duidelijkheid over de leveringsdatum. behalve dan weer het automatisch gestuurde mailtje..... (maar dat kan je tot in de eeuwigheid volhouden)
Friso
Schagen

31/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Had duidelijk geschreven 2 groene fotoalbums anders geld terug, kreeg een blauwe en rode fotoboek.
Als Megekko het geld maar binnen heeft, of de klant tevreden is heeft Megekko waarschijnlijk lak aan.
Beste H. Bouwland,

Op onze website staat niet aangegeven dat je een bepaalde kleur kunt kiezen omdat wij dit ook niet aan kunnen geven bij onze toeleveranciers. Onze toeleveranciers leveren aan uit wat op voorraad is en indien dit alleen de rode en blauwe kleuren zijn kunnen we hier geen keuze in maken. Je had in principe beter een mail kunnen sturen naar info@megkko.nl zodat we je bestelling nog konden annuleren voor verzending. Je bent natuurlijk altijd vrij om je bestelling retour te sturen en het bedrag terug te ontvangen.

Graag vernemen we je reactie en onze excuses voor het ongemak.

Bouwland
Alteveer

29/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Als je groot adverteert met: "voor 22.30 besteld, morgen in huis", moet je dit ook waar kunnen maken. Trap hier niet in. Bestelling die op voorraad was netjes ruim voor 22.30 besteld, maar werd de volgende dag niet geleverd. Ook de dag daarna niet, maar dit was een fout van postnl. Na verwachting ontvang ik het product maandag pas. Nadat ik hem op donderdag besteld had.
Beste Stef,

hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraging op heeft gelopen. Het feit blijft echter dat wanneer PostNL een sorteerfout maakt dat wij hier niets aan kunnen veranderen, omdat we hier totaal geen invloed op hebben. De reden dat onze toeleverancier een dag later had geleverd hebben we je tevens ook duidelijk uitgelegd waardoor we deze review zeer betreuren. Graag vernemen we je reactie zodat we wellicht nog iets voor je kunnen betekenen.

Onze excuses voor het ongemak.
Sam
Sint-Oedenrode

28/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Fatih

27/01/2017

Pluspunten
Lage prijzen, snelle levering
1. Telefoonnummer om contact op te nemen
2. Kosten retourzending zelf voor rekening nemen
3. Herroepingsrecht zou net zo makkelijk moeten zijn als RMA aanvraag
4. Begrip en inlevingsvermogen tonen voor klant in plaats van proberen af te wimpelen na levering defect product (Product wat ik ontving had vreemd genoeg een extra handleiding onderin de doos en bleek defect.)
Beste klant,

hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je retourafhandeling niet geheel naar wens is. Zou je een reply op deze mail kunnen geven zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen en alsnog het probleem gezamenlijk oplossen.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
Richard

13/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Bijzonder slechte service. Bedrijf denkt niet mee in oplossingen en laat de klant met de gebakken peren zitten.
Tom
Nijmegen

10/01/2017

Pluspunten
No positives only negatives.
Treat customers right, they are your business, not the other way around.
Ilija

06/01/2017

Pluspunten
goedkoop
service !! is ver onder de maat !
Beste klant,

hartelijk dank voor je reactie.

Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent over je aankoop bij Megekko. Wellicht kunnen we je alsnog van dienst zijn en gezamenlijk tot een compromis komen. Als je een reply stuurt op deze mail kunnen we proberen je alsnog op de juiste wijze van dienst te zijn.

Graag vernemen we je reactie.
rutger
assen

18/12/2016

Pluspunten
sturen product toe die door andere zijn geretourneerd.
ver excuseren zich niet eens.
Betalen ook de volledige retour kosten niet terug,terwijl het hun fout is.Schande.
Beste Cees,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback door middel van je review.

Laten we het voorop stellen dat we het erg vervelend vinden dat je bestelling verkeerd is geleverd en dat spijt ons ook zeer.
Je stelt in je mail dat er vanuit onze kant geen excuses zijn gemaakt terwijl mijn collega zich in zijn mail toch wel echt heeft geëxcuseerd.
Zou je ons een reply kunnen sturen zodat we je wellicht nog ergens mee van dienst kunnen zijn en dat we het op een nette manier met je af kunnen sluiten.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we vernemen graag je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels