Bedrijfsgegevens

Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Megekko.nl
totaal score
9
Prijs
8.9
Betrouwbaarheid
9.1
Communicatie
8.9
Snelheid/Levertijd
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1432 beoordelingen (12 maanden)
1475 beoordelingen (totaal)
72436 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (1077)
20% (288)
2% (23)
1% (17)
2% (30)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Telefoonnummer
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Phisjsbsb
Dennnjn d

Gepubliceerd op: 04/07/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Lage prijzen (maar let op: ook bij hoge aankoopbedragen toch verzendkosten!).
Verbeterpunten
Verschrikkelijk slechte service. Natuurlijk merk je dat pas als er iets mis gaat. In mijn geval een nieuwe pc voeding die het na een paar dagen begaf. Ik zal de lezer de details besparen van de gebrekkige service, slechte communicatie en klantonvriendelijke voorwaarden van dit bedrijf. Uiteindelijk heb ik na heel veel emails en frustratie de zaak deels kunnen regelen. Maar het heeft me weken gekost en ruim 20 euro aan niet vergoede verzend- en retourkosten. Ik koop nooit meer iets bij dit bedrijf. En ik raad anderen aan om het links te laten liggen. Er zijn voldoende alternatieve aanbieders met vergelijkbare lage prijzen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jan Willem
Amsterdam

Gepubliceerd op: 27/06/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb hier besteld omdat er met grote letter po de homepagina stond dat ze de volgende dag bezorgen, maar niets blijkt minder waar. Het blijkt dat er per productpagina, met kleine lettertje uitzonderingen bij staan, terwijl er op de homepagina niets over uitzonderingen aangegeven staat. Zelfs met de extra tijd meegerekend zouden mijn bestellingen woensdag en donderdag bezorgd moeten worden, maar zonder reden zetten ze dit op donderdag en vrijdag, terwijl ik de psullen uiterlijk donderdag nodig heb, voor een klant. Dus ik heb contact opgenomen, maar ik krijg enkel slappe smoesjes te horen die geen reden geven om uberhaupt niet de volgende dag, laat staan later dan de afgesproken dagen, te bezorgen. Omdat ik hen aangesproken heb op hun onzakelijk gedrag, wordt wel het belangrijkste onderdeel (wat volgens de aangegeven leveringstijd zelfs al op dinsdag bezorgd had moeten worden) waar ik op zit te wachten nog een dag verder geschoven en dit soort achterbakse wraakacties zijn natuurlijk helemaal laf! Dus weer gemaild, ze nog eens kns gegeven donderdag te bezorgen, maar enkel weer smoesjes en geen fatsoenlijke uitleg of reden. Bedankt Megekko, dit heeft me dus mooi een klant gekost! Dit is meteen de laatste keer dat is hier iets besteld heb!
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste Maarten,

Hartelijk dank voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Beide bestellingen bevatte een artikel dat niet vanuit onze eigen voorraad leverbaar was. Met ruim 270.000 artikelen kunnen we helaas niet alles uit eigen voorraad leveren waardoor we soms afhankelijk zijn van een toeleverancier. Dit staat ook duidelijk op onze website vermeldt en niet zoals je stelt in de kleine lettertjes. Per product staat vermeldt of het wel of niet uit eigen voorraad leverbaar incl. de levertijd. Wellicht kun een reply geven op deze mail, zodat we wellicht je kunnen voorzien van verdere uitleg en verder iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team megekko
Maarten

Gepubliceerd op: 03/06/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Ze reageren erg snel op emails. Helaas is de inhoud van die emails qua klantenservice dan weer waardeloos.
Verbeterpunten
Als je een bepaalde GTX1080 niet op voorraad hebt moet je hem niet "direct leverbaar" op je website zetten.

Als een bestelling van (totaal) meer dan 1700 euro, hierdoor TOT DRIE KEER TOE, niet bezorgd kan worden op de aangegeven dag, verwacht ik dat iets eerder te horen dan de avond voor bezorging na zessen (drie keer, ja). Ik heb dan al geregeld dat ik thuis ben of mijn buren er zijn.

Als ik anderhalve week later mail om voor de zekerheid toch even bevestiging te vragen of de bestelling dit keer wel echt bezorgd gaat worden op de derde aangekondigde bezorgdatum, verwacht ik dat je die vraag niet gaat ontwijken maar gewoon eerlijk antwoord geeft als je het artikel nog steeds niet hebt.

Als je vervolgens aanbiedt een alternatieve kaart te leveren, en ik zoek eentje uit met dezelfde specs, verwacht ik na alle vertraging en gedoe (2x regelen dat ik thuis ben) niet dat je moeilijk gaat doen over een 15 euro meerprijs (2.5% van het bedrag, kom op mensen dat is minder dan ik soms als kortingscode krijg voor tekortschietende klantenservice).

Nu koop ik de kaart elders, volgens mij kost ze dat meer dan 15 euro winst dus verstand van zaken doen hebben ze ook al niet. Ik heb mijn uiterste best gedaan om de zaak zo redelijk mogelijk af te handelen en ik begrijp werkelijk niet waarom dit zo heeft moeten lopen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Piter

Gepubliceerd op: 01/06/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Snelle levering, simpele shop
Verbeterpunten
Ze hebben een ongeloofelijk irritant en seksistisch motto. Vrouwen en tech zijn zeker weer eens niet done.....
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 12/05/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
prijs was wel goed
Verbeterpunten
Ik wacht al 2 en een halve maand op me pc en telkens word hij maar weer verlaat en hij is er nog steeds niet
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Bradley
Hoofdorp

Gepubliceerd op: 03/05/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bij het retourneren van producten 20% moeten afstaan (als restockingsfee) omdat wij het als bedrijf gekocht hebben. Ronduit belachelijk!!!

3 muismatten besteld, een velletje papier heeft nog meer nut om onder de muis te leggen.

Ons zien ze niet meer terug als klant.
Prijs
Communicatie
Betrouwbaarheid
Peter

Gepubliceerd op: 26/04/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Prijsstelling is scherp
Verbeterpunten
geen geretourneerde items opsturen naar nieuwe klanten. Ik had een drone besteld die netjes op tijd was geleverd maar, na openen van de omdoos bleek de originele verpakking al eerden geopend te zijn, gezien de verbroken verzegelingen. Ook lag de gimbal beschermingsbeugel los in de verpakking en bleek er ook nog eens een barst te zitten in 1 van de motorarmen. Het lijkt er sterk op dat ze mij een geretourneerde drone hebben opgestuurd. Opzet of, wie zal het zeggen. Wel is de prijs op hun site aangepast nadat ik een retour had aangevraagd. Uit eindelijk na drie dagen en een mail van mijn kant kreeg ik het bericht dat mijn zending gecrediteerd zou worden, geen woord over de kosten die ik heb gemaakt voor het retourneren (ja, moet bij dit bedrijf op eigen kosten). Ben benieuwd of ik nog een reactie krijg op mijn eis dat ik een nieuwe drone wil voor de afgesproken prijs en, hoelang ik moet wachten bij een refund.
Al met al een zeer slechte ervaring.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Herman
Losser

Gepubliceerd op: 17/04/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
De klantenservice reageert gelukkig wel snel.
Verbeterpunten
Ik had een vraag over retourzending waar ik plots een automatisch antwoord op terugkreeg. Erg onpersoonlijk en nog geen duidelijk antwoord.
Uiteindelijk nog maar een mail gestuurd, kon het product niet retour gestuurd worden omdat het plastic opengemaakt, en dus niet intact aanwezig was. Plastic van het product kon op geen andere manier opengemaakt worden. Zo is het erg makkelijk om retourzendingen te vermijden natuurlijk.
Mede door de slechte informatie op de website was het product niet passend, hierdoor is het erg lastig.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 14/04/2017
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Producten verkopen dat als er problemen zijn dat men een oplossing komt . Fotopapier voor Kodak fotoprinter besteld maar werkt niet goed kan maar een formaat printen dus nooit hier meer iets bestellen .
Jammer
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste John,

Hartelijk dank voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Zou je ons een wat meer uitgebreide omschrijving van je probleem kunnen geven in een reply op deze mail? Dan kunnen we wellicht nog wat voor je betekenen.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
John
Poeldijk

Gepubliceerd op: 08/04/2017
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer