Bedrijfsgegevens

Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Megekko.nl
totaal score
8.8
Prijs
8.9
Snelheid/Levertijd
9.1
Betrouwbaarheid
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
870 beoordelingen (12 maanden)
2235 beoordelingen (totaal)
96733 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (674)
13% (113)
2% (20)
3% (24)
4% (38)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Altijd wel gehad, laatste bestelling echter niet.
Verbeterpunten
Wij hadden per ongeluk een aantal artikelen nog in onze winkelmand staan. Zomaar afgerekend, daarna meteen een mail gestuurd dat we die items wouden cancelen. Dit kon niet door een automatisch systeem. Prima, maar nu probeer ik te retouren en maken ze me het leven lastig door eerst te moeten inloggen en er een support ticket van te gaan maken. Ik heb simpelweg een orderId en wil een paar dingen terug sturen. Maar het moet moeilijker van MegaGekko.. slecht systeem
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jorben Saaltink
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 17/06/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
2
Pluspunten
* Leuke webwinkel
* Goed Assortiment
* Snelle levering
Verbeterpunten
* Na het afrekenen gelijk geconfronteerd worden met een kortingsabonnement.
* Ongewild ingeschreven worden op een nieuwsbrief.
* In de doos zat een "Win" foldertje waarmee je kaartjes voor de Efteling ofzo kon winnen.

Kortom, te veel reclame! Daar knap ik altijd gelijk op af, vandaar mijn lage score.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Annoniem
nvt

Gepubliceerd op: 03/06/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Goedkoop en snelle levering, maar als het om garantie gaat juist het omgekeerde.
Verbeterpunten
harde schijven waren met dun bubbelfolie omwikkeld, tegen de rand van de doos aan, terwijl er een zee aan ruimte was naast de server tussen alle luchtkussens.

Als reactie krijg ik terug dat draaiende schijven sneller beschadigen dan verpakte schijven en meteen daar bovenop dat ik pech heb want ik heb ingekocht met een bedrijfsnaam, dus geen recht op herroepingsrecht! Zo'n slechte service heb ik nog nooit gehad, vandaar dat ik de moeite neem hier mijn beklacht te doen, zo'n spijt dat ik om die €11,50 niet bij CoolBlue besteld heb, dit was zeker de laatste keer.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Me-Niet-Gekko
Liever CoolBlue Next Time

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Onderdeel dat ik heb besteld is goed en de levering was goed
Verbeterpunten
er wordt een ongevraagd BETAALD lidmaatschap van winkelenensparen.nl toegevoegd.
Er staat niet duidelijk dat dit €15 per maand kost en dat het lidmaatschapsgeld automatisch wordt geïncasseerd.

OPLICHTERSBENDE
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Erwin
Coevorden

Gepubliceerd op: 17/04/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Goede prijs
Verbeterpunten
Defect moederbord ontvangen, moeilijk gedoe dit te retouren.
Geen telefonische helpdesk, doordat alles via de mail moet duurt het onnodig langer.
Nieuw moederbord besteld die wel werkt via Cooblue wie dezelfde avond nog kon leveren.
Voor de oude beroep gedaan op herroepingsrecht. Benieuwd hoe snel ik mijn €100 terug krijg...

AANPASSING 27/03
Geen geld retour vanwege gebruiksschade op het moederbord.
Dat het product defect afgestuurd is, is blijkbaar totaal onbelangrijk!
€100,- zo de prullenbak in!
Conclusie: GOEDKOOP IS DUURKOOP.
Ik raad deze firma af!
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Ian
Zuid-Holland

Gepubliceerd op: 05/04/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
6
Pluspunten
Goede prijs
Verbeterpunten
Defect moederbord ontvangen, moeilijk gedoe dit te retouren.
Geen telefonische helpdesk, doordat alles via de mail moet duurt het onnodig langer.
Nieuw moederbord besteld die wel werkt via een site van derden die dezelfde avond nog kon leveren.
Voor de oude beroep gedaan op herroepingsrecht. Benieuwd hoe snel ik mijn €100 terug krijg...
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Zuid-Holland
22/03/2018

Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Service bieden!
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
24Telecom
Ermelo

Gepubliceerd op: 26/03/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Good afternoon.

I wanted to purchase a laptop which was not readily available on stock. After shifting the delivery date a couple of times, bringing no verbal excuses (but always staying formal in using their language without any 'human' attitude to the client), I decided to cancel my order. Thus three weeks of waiting for the product - and it was still not delivered.

I would recommend that the company does not mislead customers promising that it will deliver the product 'as soon as possible' and learn how to act in the interests of the client (for example, if Megekko is unable to deliver on time, then apologise and pay a small premium to deliver the product on the timeslot that suits the client). I could not even imagine that such an approach is possible nowadays. Never experienced it with more well-known web stores.

Thanks.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Aleks
Amsterdam

Gepubliceerd op: 08/03/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
prijs
Verbeterpunten
Liegen over leverdatum
kostprijs verzenden
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Megekko.nl
Beste klant,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen? Is het mogelijk dat je ons voorziet van een ordernummer, zodat we een oplossing kunnen bedenken? Met alleen deze informatie kunnen we namelijk niet erg veel. Je mailadres is daarnaast ook niet bekent bij ons?

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
Klant

Gepubliceerd op: 28/02/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Duidelijke website met goede prijzen
Verbeterpunten
Slechte aftersales, komt overeenkomst niet na, geen passende oplossing.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 22/02/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Het zijn afzetters, oplichters. Leveren een defecte monitor. Weigeren omruilen of vergoeden van defect product. Beweerden dat defect niet onder garantie valt. Rarara wat blijkt valt wel onder garantie. Producent vervangt mijn defecte monitor.
Prijs
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer