Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon: Onbekend

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen. Met ruim 270.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen aan huis services. En dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

Megekko.nl

Pluspunten
Mensen bestel nooit wat van dit bedrijf! Het gaat allemaal goed totdat je een probleem hebt, geen klantenservice nummer, alleen via email, geen hulp, slechte communicatie en slechte service!
Ik heb een scherm besteld via megekko deze was bij aankomst al defect, heb hem dus terug gestuurd (net na 30 dagen omdat ik op vakantie was). Mail gekregen dat ik 2 dagen te laat was en dat hij zakelijk zou zijn gebruikt, ik heb helemaal geen bedrijf. Heb het beeldscherm helemaal ingewrapt in een volle rol bubbelwrap en bij aankomst wordt geconstateerd dat het beeldscherm zo kapot is dat het paneel vervangen moet worden (dit is juist het hele probleem want hij is al kapot) en dat duurder is dan het hele beeldscherm. Eind beslissing dit valt buiten garantie, beeldscherm wordt terug gestuurd en krijg geen dubbeltje terug. 299 euro zo weg! Nooit weer bij megekko en raad niemand dit bedrijf aan, ben er helemaal kapot van, kan er serieus niet van slapen, heb hier lang voor gespaard, en ben echt kapot van dit incident.
Rick
Losser

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Bijna alles is heel goed bij dit bedrijf, enkel het systeem dat de nummers van de btw controleert werkt al enkele dagen. Het is ook heel spijtig dat er geen pro-forma facturen kunnen opgemaakt worden om zulke problemen te voorkomen.

Antwoord Megekko.nl
Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet geheel naar wens is verlopen. We zien echter geen mailconversatie op dit mailadres, dus is het mogelijk om je klacht wat meer toe te lichten? Wellicht kunnen we je probleem alsnog oplossen of verdere toelichting geven.

Graag vernemen we je reactie.

Sherif Cankaya
Leuven

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
snelle levertijd
een retour is niet gratis, hierdoor maak je al snel een keuze om ergens anders producten te kopen
Beste Kees,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te horen dat je problemen ondervind met het retourneren van een artikel. We hebben echter geen retouraanvraag onder dit mailadres en daarnaast kunnen we ook geen bestelling vinden onder dit mailadres.

Graag vernemen we je reactie, zodat we wellicht uitleg kunnen geven of eventueel je probleem op kunnen lossen.

Kees
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten

They delivered to me a used device!!! It contained recordings from a previous user of the device done 4yrs earlier

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
ABSLUUT geen enkel positief punt! Ik had een scheerkop besteld voor een Braun Water Flex Scheermachine. Ik had via mijn originele verpakking doos gekeken naar welke code's ik moest bestellen. Serie 5 en 2S. Tot zover perfect. De dag nadien in de namiddag is het pakje geleverd. Onderaan in de (grote) doos kan ik mijn bestelling vinden. Ik dacht SUPER, zo snel. Ik open mijn bestelling en kijk verwonderd omdat dit niet lijkt op de scheerblok die ik nodig heb voor mijn Braun Water Flexs2 serie 5. Ik steek heel voorzichtig het bestelde scheerblok terug in de verpakking, en tape die met doorzichtige tape dicht. Ik had het scheerblok met moeite aangeraakt. Ik wil mijn recht laten gelden als klant en ook volgens het Europees herroepingsrecht. Mijn retourzending is afgewezen, om reden van.....hygiene! Wat hygiene betreft, staat er niets te leze in de algemene voorwaarden. Als ik nu ga kijken naar hun website dan stel ik vast dat er iets anders staat, jammer. Bij deze wens ik zowel bestaande klanten als nieuwe en toekomstige klanten, te waarschuwen, dat volgens Megekko b.v. Iedereen een besmettelijke ziekte heeft als het erop aankomt om te retourneren, opgepast dus. Mijn advies voor Megekko b.v., nooit meer!
Het Europees herroepingsrecht laten gelden, voor alle producten die jullie verkopen.
Beste Klant,

Bedankt voor je reactie en feedback.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet geheel naar wens verloopt. Wellicht kun je ons voorzien van een reply, zodat we naar je probleem kunnen kijken en het eventueel op kunnen lossen.

Graag vernemen we je reactie.

Freddy
Veurne, België

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
snelle levering, goede prijs.
volledige pc besteld(1250 euro)bij Megekko. Moederbord (110 euro)bleek defect te zijn. Na aanraden van een medewerker een nieuw moederbord besteld, ivm dat het anders nog ca. een week ging duren voordat mijn pc werkende was. Ik zou het bedrag weer teruggestort krijgen als het defecte moederbord retour gezonden zou worden. Deze teruggestuurd, echter bleek hetgeen dat defect was niet onder garantie te vallen, omdat dit blijkbaar als gebruikersschade' gezien wordt. Let op, ik heb het moederbord 1 uur in mijn pc gehad. De pc is in elkaar gezet door iemand die hier veel ervaring mee heeft. Ik las bij meerdere reviews dat Megekko gebruikte goederen levert aan klanten. Ik weet 99,9% zeker dat dit bij mij ook gebeurd is. Helaas kreeg ik een defecte. Mooie manier om iemand op te lichten. Bespaar je de moeite en bestel hier niet!
Joel

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten

Not arriving on time, changed the delivery date twice. This is a terrible service. I do not recommend them.
Christopher McIntosh

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Tot nu toe geen
Belofte nakomen. Product vorig jaar besteld om voor kerst te geven. Nog steeds niet ontvangen, krijg elke week een mail dat het volgende week komt en dan toch weer niet. Totaal geen geloofwaardigheid meer
rene

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Tracking van bestelling en levering is prima.
Ik bestelde hetzelfde artikel 2 dagen opnieuw. Was ineens € 5,- duurder! Kreeg te horen dat op moment van bestelling, het artikel voor een duurdere prijs was ingekocht! Dit kwam door fluctuerende prijzen in de markt, wilden mij om genoemde reden niet compenseren. Wat een kulverhaal! Voelde me enorm bedonderd, bestel nooit weer bij Megekko.
Gerrit
Lemmer

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Megekko is een bedrijf zonder service, en zullen de klant zonder blikken of blozen afzetten.
Nemen producten niet terug, om de kleinste pietluttige reden die ze kunnen vinden. Verkopen niet-werkende onderdelen, bieden een RMA aan, dat natuurlijk resulteert in een "reparatie" in de fabriek, zonder te voorzien in uitleg wat er dan precies gerepareerd is, maar ook zonder effect. Met andere woorden, hier heb je je product terug, succes ermee, naar je geld kun je fluiten. Ik heb herhaardelijke gevraagd om een individuele oplossing voor mijn probleem, zonder gehoor.
Daardoor is duidelijk dat ze een erbarmelijke klantenservice hebben, en alleen uit zijn op je geld.
Bestel hier nooit, mensen. De cijfers die ze krijgen zijn niet in het juiste perspectief. Je mag hopen dat er niks mis is met je bestelde product, anders zijn de kosten altijd voor jou, ze zullen je nooit helpen. Ondanks hun "standaard email antwoorden" als ze al een keer de tijd en moeite nemen om te antwoorden. Er is een reden waarom ze geen telefoon mogelijkheid hebben, lekker veilig, met al die problemen die ze veroorzaken.
Stichting Xentax
Emmen