Website: www.megekko.nl
Adres: Spinveld 8 4815 HS
Plaats: Breda
Telefoon:

De website voor echte mannen! Met ruim 150.000 producten en een assortiment met o.a. computer, elektronica, foto/video en gereedschap/ tuin artikelen.

Megekko.nl

Maarten
Boutersem

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Goede duidelijke communicatie. betrouwbaarheid is nvt omdat dit mijn eerste keer is dat ik iets bestel bij Megekko
De doos met de flightsimulator (220€!!!) zag er oud en gebruikt uit. echt teleurstellend. ik zou wel twijfelen om een cadeau voor iemand anders bij jullie te bestellen.
Joost
Enschede

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Prijs en snelheid/levertijd :)

Zo snel had ik het nog niet meegemaakt, de zeer scherp geprijsde artikelen om 22:15 's avonds besteld,... even later het bedje in, en wakker door de voordeurbel 's ochtends 8:45 want daar stonden de spullen al! Nice :)

SAL

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Groot assortiment
Lage prijzen

Joop
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
goed contact, ondanks sommige communicatiefoten/beperkingen van mails
als de mogelijkheid er is, zou een live chat wel vlotter zijn dan dagen mailen
Dylan
Burcht

liessel

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
- Snelle communicatie met servicedesk (hoewel inhoudelijk zwak)
- Redelijk goedkoop
- Voorraad op website klopt niet
- Slechte communicatie over levering
- Inhoudelijk krijg je geen reactie op je vraag
- Geven geen alternatieve oplossing voor niet-leverbaar product
- Webwinkel houdt zich niet aan de koopovereenkomst

Op donderdag bestelling geplaatst voor 2 kabels, zou maandag geleverd worden. Op de website stond aangegeven dat de kabels voldoende op voorraad waren (100+).
Maandag kwam pakketje niet binnen, dinsdag krijg ik een email dat ik artikel niet meer leverbaar is en of ik zelf even een nieuwe kabel wil uitzoeken.
Zelf wilden ze geen alternatief product aanbieden, andere kabels waren ook minimaal 2x zo duur.

Bestelling geannuleerd en nu wachten of ik het geld terugkrijg.
Rik

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Bestelling: een Belkin MIXIT RockStar Power Pack grau 6600 mAh Light./Micro-Kabel.
Megakko heeft goede aanbiedingen.
Overzichtelijke site met ruime keuze.
Ook het mail-contact dat ik met de klantenservice heb gehad is op een prettige/klantvriendelijke manier verlopen.
Antwoord Megekko.nl
Beste Richard,

Hartelijk dank voor je reactie.

Laten we voorop stellen dat we het natuurlijk erg vervelend vinden, indien er een prijsfout op onze website verschijnt. Hierbij wil ik wel vermelden dat het absoluut geen reclame actie is geweest maar dat dit soort dingen echt onbewust voorkomen. We willen je het volgende aanbieden:
We kunnen het artikel voor je in bestelling zetten en we willen het verschil splitsen. Hierdoor kun je €22,- betalen door middel van een losse betaling en vervolgens kunnen we het artikel bestellen. Het resterende bedrag nemen wij voor onze rekening.

Graag vernemen we je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Niels

Team Megekko
Richard
Nijmegen

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Heeft goede aanbiedingen (maar zie ook verbeterpunt)
De aanbieding ook daadwerkelijk leveren.
Krijg onderstaande mail, met dat het een foute prijs was.
Het was inderdaad een mooie, maar geen vreemde aanbieding van een artikel dat bij de concurrentie tussen de 45 en 50 euro was.
Neem als bedrijf je verlies en stuur niet dit soort slechte reclame reacties!

DUS BESTELLEN IS ZEKER GEEN LEVERINGSGARANTIE!

"Beste Richard,
Hartelijk dank voor je bestelling bij Megekko.
We moeten helaas vermelden dat product “131691 Belkin MIXIT RockStar Power Pack grau 6600 mAh Light./Micro-Kabel” een prijsfout betreft waardoor we de bestelling helaas niet uit kunnen leveren.
Normaliter heeft het product een prijs van €66,95 waardoor de huidige prijs van €22,95 helaas niet gemaakt kan worden. Het betreft een duidelijke prijsfout waardoor je niet meer kunt spreken van een aannemelijke korting.
We gaan het bedrag van je bestelling binnen drie werkdagen crediteren.
Hopende je op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Laurina

Team Megekko

Nijmegen
31/07/2017

Pluspunten
Ik heb bij Megekko ram geheugen besteld dat bleek naderhand niet de juiste te zijn, ik kon het terug sturen en heb mijn geld in een paar dagen terug gekregen, ik had naderhand 4 nieuwe ram modules besteld en nog wat dingetjes en er zou binnen 2 dagen geleverd worden helaas is dat niet gelukt ik moest het echter snel hebben ik kon het annuleren en kreeg weer mijn geld terug, afgelopen week maar weer wat besteld harde schijf en ventilators en dit werd netjes de dag erna geleverd, het is een goed bedrijf met goede communicatie en service maar vooral in veel dingen de goedkoopste. Ze hebben ook humor op hun dozen staat niet openen met een kettingzaag :-)
Bij terug zending mag je geen plakband of tape gebruiken om een doos dicht te maken, hun zelf doen dit wel, waar moet ik anders een doos mee dicht maken? Dit kon wel iets duidelijker.
Roger
Brunssum

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Heb nooit problemen mee gehad, heb hier mijn volledige PC gekocht met alles er op en er aan en alles kwam netjes en goed verpakt geleverd, TOP!
niks
Mike