Website: www.megagadgets.nl
Adres: Loosduinseweg 373H 2571 AE
Plaats: Den Haag
Telefoon: +31 (0)70 345 00 62

Megagadgets is gespecialiseerd in de detailhandel, distributie en verkoop van gadgets en andere nieuwe producten. We zijn altijd op zoek naar de nieuwste, leukste, gekste en mafste gadgets en cadeaus. Om deze producten te vinden reizen wij de hele wereld af. Voor degene die het nog niet wisten, gadgets zijn leuke hebbedingen uit elke prijsklasse. Erg leuk om voor jezelf te kopen, maar ook om kado te doen aan vrienden of familie!

MegaGadgets.nl
7.8

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Gauthier

13/01/2017

Pluspunten
Snelle bezorging. De volgende dag al in huis
NVT
Marlies
Zwijndrecht

10/01/2017

Pluspunten
(: Was helemaal prima. Snel bezorgd.
Kimberly
Egmond-Binnen

14/12/2016

Pluspunten
Reageren snel op e-mails. E-mail is vaak ook direct en ze geven je het gevoel dat ze je echt willen helpen. Helaas was de uitvoering hiervan nooit gelukt.
Zorg dat website up-to-date blijft mbt voorraad. Extra controle bij het pakken van verzendingen aangezien ik 3x de verkeerde producten toegestuurd kreeg..
Frank
Diemen

13/12/2016

Pluspunten
Uiteindelijk opgestuurd
Betere administratie. Nu moest ik er een week achterheen zitten en bleek het jullie fout. Te hoge verzendkosten.
Ronith
Amstelveen

12/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Stond bij het product op werkdagen voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis. Wij hadden de bestelling geplaatst om 19.00 uur. Keurig een bevestiging gekregen. Helaas volgende mailtje bleek dat de postbode een dag later pas langs zou komen terwijl we het echt de vrijdags al nodig hadden.. maar ook de zaterdags kwam het niet en kregen we een mail dat t niet meer leverbaar was. Dit alles erg frustrerend en daardoor komt het bij ons over als een niet betrouwbare partij. We dachten super voor 22 uur besteld morgen in huis. Nou we kregen dus helemaal niks ja verkeerde verwachtingen werden er gewekt.
Gerlanda
Joure

12/12/2016

Pluspunten
Na meerdere mails worden er excusus gemaakt voor de mislukte levering
Geef op de website of per mail aan de klant aan wanneer er vertraging van de levering is.
Als er onverhoopt iets mis gaat met de levering, houd dit dan in de gaten en benader de klant ipv wachten tot de klant zelf met een klacht contact zoekt.
Nikki

10/12/2016

Pluspunten
snelle levering
Meer realistische afbeelding van product. Het door mij gekochte product was veel mooier voorgesteld dan het bleek te zijn.

08/12/2016

Pluspunten
Had een product gekocht wat beschadigd was. 1 mailtje en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Helemaal super. Perfecte service. Had m de dag erna al in huis.
mieke
Volendam

07/12/2016

Pluspunten
snelle levertijd.
Monique
Woerden