Website: www.megagadgets.nl
Adres: Loosduinseweg 373H 2571 AE
Plaats: Den Haag
Telefoon: +31 (0)70 345 00 62

Megagadgets is gespecialiseerd in de detailhandel, distributie en verkoop van gadgets en andere nieuwe producten. We zijn altijd op zoek naar de nieuwste, leukste, gekste en mafste gadgets en cadeaus. Om deze producten te vinden reizen wij de hele wereld af. Voor degene die het nog niet wisten, gadgets zijn leuke hebbedingen uit elke prijsklasse. Erg leuk om voor jezelf te kopen, maar ook om kado te doen aan vrienden of familie!

MegaGadgets.nl
7.8

Pluspunten
veelzijdig in producten, voor ieder wat wils
veel producten zijn te slecht om te verkopen, voldoen niet aan de omschrijving en het ergste is dat klanten niet serieus genomen worden. zit nu al meer dan een week op antwoord te wachten en ik neem aan dat het antwoord niet eens komen gaat. erg jammer.

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Pluspunten

ook bpost gebruiken als verzendingsmethode.
matteo
outer

Gepubliceerd op: 29/07/2017

Pluspunten
Ik kan er tot op heden geen enkele bedenken (wellicht de artikelen die ze zeggen te verkopen, maar die zijn niet geleverd dus kan ik niet oordelen)
Kom je toezeggingen na, onderneem actie als er iets misgaat, neem je klanten serieus, lever op de afgesproken termijn, controleer actief of leveringen ook verstuurd worden en aankomen, lees de tweets die over jullie gaan en reageer
Rene

Gepubliceerd op: 11/07/2017

Pluspunten
Unicorn voor zwembad besteld via bol, er was een kleine luchtlek thv de naad, na contactopname met klantendienst snel en professioneel geholpen door een neiuw exemplaar toe te sturen

jtourn
Leuven

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Beste punt: Iedereen vraagt mij altijd, wow hoe kom je daaraan? haha
Niks, maar er is ook nog nooit iets fout gegaan. Denk dat ik al aan de 7 orders zit die prima behandeld worden.
Gido

Gepubliceerd op: 12/04/2017

Pluspunten
1e levering was 1 product verkeerd geleverd. Is direct de dag daarop gecorrigeerd. Super service!

Nicole

Gepubliceerd op: 19/03/2017

Pluspunten
Jullie gaan ZEER SLECHT om met retour defect artikel! Vervangend artikel wordt gewoon niet geleverd! Ook niet naar herhaalde beloftes. Ook defecte artikelen terug sturen moet door klant zelf worden betaald en wordt niet teruggestort. Dus uiteindelijk geen artikel, maar wel veel geld kwijt!!!!
Antwoord MegaGadgets.nl
Beste,

Het spijt ons dit te horen. Wij hebben op 23 februari een nieuw artikel naar u opgestuurd. Is dit niet aangekomen? U kunt ons mailen: klantenservice@megagadgets.nl. We lossen het dan samen met u op.

MVG
Megagadgets
Jeannette
Bergambacht

Gepubliceerd op: 15/03/2017

Pluspunten
voldoende aanbod, snelle levering

Timmermans
Veen

Gepubliceerd op: 13/03/2017

Gepubliceerd op: 12/03/2017

Pluspunten
Groot aanbod
schaal van producten tonen, niet altijd duidelijk hoe groot iets is
Leiden

Gepubliceerd op: 12/03/2017