Website: http://www.meerdanvlees.nl
Adres: Strootsweg 40 7547 RW
Plaats: Enschede

Meerdanvlees.nl

Antwoord Meerdanvlees.nl
Hartelijk dank voor uw hoge beoordeling!

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Het vlees was goed verpakt en erg lekker.
Ik heb 5 stukjes vlees ontvangen terwijl ik er 6 besteld heb.
Ook het gewicht van de bakleverworst kwam niet overeen.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Onze excuses voor dit voorval. We hebben het in onze interne systemen nagekeken en u heeft volkomen gelijk. De worst hebben we te kort afgesneden en u heeft 60 gram te weinig ontvangen. Het lapje is een - wat wij noemen - pakfout: de inpakker heeft wel 6 lapjes geteld maar er zijn er maar 5 in uw bestelling terechtgekomen, waarvan ook het tekort in gewicht (540g i.p.v. 600g totaal) getuigt.
Wij hebben onze administratie inmiddels opdracht gegeven het tekort van €1,27 te storneren.
Dank voor uw feedback. Reacties als die van u houden ons scherp en zo hoort het ook. Ook in de kerstdrukte!

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
goede producten, goede en eerlijke service
bezorging teveel uit handen gegeven. producten zijn bedorven bij aflevering. neem een andere bezorgdienst
Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank voor uw beoordeling. Jammer van de vertraging:( Dit is de e-mail die wij u hadden gestuurd: "Uw bestelling zal 1 dag of meerdere dagen later aankomen dan verwacht. Deze vertraging is opgetreden door een fout bijPostNL. Ons bedrijf hanteert een “niet goed? Geld terug”-policy. Ook u komt hiervoor in aanmerking. Wij vragen u vriendelijk de bestelling te aanvaarden en niet te retourneren. [..] Het aankoopbedrag van de producten die u niet meer heeft kunnen gebruiken zal worden teruggestort op uw rekening. Mocht de gehele bestelling niet meer geschikt zijn voor consumptie vergoeden wij uiteraard ook de verzendkosten." Veel meer kunnen wij helaas niet doen. Eigen vervoer op 200 km afstand wordt alleen een optie als we hard blijven groeien!

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
De aangeleverde hazenbout was van uitstekende kwaliteit. De website is goed ingericht en de foto's van de hazenbout op de site komen overeen met de werkelijkheid. Ga zo door.
Vond het vreemd dat de vrieselementen, die meegestuurd waren, werden teruggevraagd. De klant diende die zelf in een doos gefrankeerd per post terug te zenden. Hetgeen betekent dat het bestelde nog duurder wordt. Antwoordnummer?
Antwoord Meerdanvlees.nl
Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Jammer dat u de indruk kreeg dat wij de koelelementen terugvroegen. Dat is niet het geval. U kunt ze gerust weggooien: de vloeistof mag door de gootsteen en het plastic is recyclebaar. Ook de kringloop is er doorgaans blij mee, net als met onze tempex dozen. Slechts voor diegenen, die vinden dat het jammer is we de elementen niet opnieuw gebruiken, hebben wij een systeem bedacht dat men deze kan opsparen en retourneren. De kosten voor deze bijdrage aan het milieu hebben wij gedacht te mogen splitsen: de klant de porto (vast tarief t/m 10 kilo), wij het schoonmaken en geschikt maken voor hergebruik van de koelelementen (hetgeen op zich al duurder is dan nieuwe kopen, vreemd genoeg).
J.H.
Bodegraven

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
product is prima
ik dacht dat ik de bestelling gekoeld kreeg, maar die was gedeeltelijk bevroren, waardoor ik eerst uren moest wachten, tot e.e.a. ontdooid was, voordat ik met de bereiding kon beginnen. Avondlevering is prima, maar niet als het half bevroren is, dan is een tijdstip overdag beter.
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback! Erg jammer dat wij u niet helemaal tot uw verwachten hebben weten te informeren. We gaan proberen hier nog duidelijker in te worden. Op de productpagina, onder het tabje SPECIFICATIES, is te zien welk product bij ons vers vertrekt, en welk diepgevroren. Diepgevroren producten ontdooien langzaam onderweg maar zullen door onze snelle levertijden inderdaad nog niet helemaal dooi aankomen. Meer weten over dooi en diepvries? Kijk op onze pagina met veel gestelde vragen: https://www.meerdanvlees.nl/faqs

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Duurzaam product
Keuze gehaktproducten
Ook buiten de zomerperiode staat de BBQ geregeld aan, zou graag het hele jaar door kunnen kiezen voor het BBQ pakket en diverse gehaktproducten
Goedendag Michiel!
NATUURLIJK kun je bij ons het hele jaar doorgehaktproducten kopen en barbecuepakketten bestellen! Kijk maar eens op deze links:
Zoals je ziet - ze staan gewoon online. Veel barbecueplezier!
Michiel
Ingen

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank u wel! We gaan van uw 8 een tien maken!
Wim
Binnenmaas