Website: http://www.meerdanvlees.nl
Adres: Strootsweg 40 7547 RW
Plaats: Enschede

Meerdanvlees.nl

Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank u hartelijk voor uw goede beoordeling!
DHA Grosfeld
Nijmegen

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
topkwaliteit, echt heerlijk.
jammer alleen dat het gewicht vd ossehaaspuntjes tot 2 x toe niet klopt. nu weer. 2 kilo besteld, 1849 gram gekregen.
beter iets meer leveren, en een hogere prijs, dan te weinig leveren.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank u voor uw beoordeling. Uw verbeterpunt is volledig terecht. Het hoort niet zo te zijn dat we minder afsturen dan u bestelt. Het komt voor dat het gewicht niet helemaal overeenstemt (de ene koe is de andere niet) maar dat mag volgens onze regels nooit in het nadeel van de klant zijn, zo als u zegt dus: te veel mag, te weinig mag niet. Als u ons even een mailtje stuurt naar info@meerdanvlees.nl met de ordernummers en de gewichten en producten die u te weinig heeft ontvangen krijgt u van ons een credit!
Rinze Zijlstra
Warmond

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Snelle service en vriendelijk. Heb al meer als 30x bij hun besteld dus dat zegt wel wat. En het vlees is heel af en toe iets minder, maar vaak is het top kwaliteit.
Zou fijn zijn als Paypal als betaalmiddel op de website wordt geaccepteerd, de helft van de keren dat ik wil bestellen heb ik geen reader van de bank bij mij en de iDeal ligt er tegenwoordig zo vaak uit, is een beetje verouderd systeem.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Hartelijk dank voor uw hoge waardering. Het vlees is "af en toe wat minder" dat horen we natuurlijk niet graag...natuurlijk, de ene koe is de andere niet maar toch: we gaan nog beter ons best doen! Wat Pay-Pal betreft - we hebben nog een aantal verbeteringen in het verschiet. Voorlopig kunt u ook nu rustig betalen zonder reader - laat de bestelling gewoon lopen en breek af wanneer u wordt verzocht te betalen via Ideal. Niet lang daarna ontvangt u een email van ons met een reminder en een link waarmee u in alle rust thuis de bestelling kunt voltooien. Een tweede methode is kiezen voor betalen achteraf. Dat werkt ook prima.
Tony van Schaik
Hengelo ov

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Snel geleverd, in koelbox. Nog niet alles geprobeerd.
Verpakking verse worst kan beter, product bleek ook eerder ontdooid. Kun je dus niet meer invriezen.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank voor uw complimenten en ook voor uw verbeterpunten. De worst verlaat ons gebouw diepgevroren en kan inderdaad ontdooid aankomen, zoals ook beschreven staat op de pagina met vaak gestelde vragen (https://www.meerdanvlees.nl/faqs). Onze verpakkingstemperatuur is 2-8 graden. Het is echter niet zo dat de worst eerder ontdooid en later weer ingevroren wordt geleverd. Gelukkig maar:) We zijn op zoek naar een nog betere verpakking: duurzamer en efficiënter. We hopen hierover binnenkort nieuws te hebben.
Joost uut Drenthe
Wilhelminaoord

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Goed vlees( wordt gezegd door de familie, ik lust geen vlees).
Goede kwaliteit.
Nette service
Prima verpakt in ijsklontjes
Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank voor de lovende woorden. Wat leuk dat een niet-vleeseter toch even de moeite neemt om te laten weten wat de familie ervan vond. Top!
Trouwens, we hebben ook vis:)
Sabine
Nijverdal

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Het vlees voor de bbq was perfect gekruid/van smaak en voldeed erg aan de verwachting. Het vlees werd op het afgesproken tijdstip afgeleverd en was uitstekend gekoeld verpakt.
We hebben met z'n allen een kwalitatief goed en erg gezellige bbq gehad.

Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank voor uw lovende beoordeling en woorden.

Alex
Deventer

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank voor uw beoordeling.

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank voor uw beoordeling.

Ina
Nieuwe Pekela

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Topvlees, snelle bezorging

Antwoord Meerdanvlees.nl
Dank voor uw lovende beoordeling.

Bruin
Emmen

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Keurig verpakt snelle levering, redelijke prijs
De leverworst van vroeger !!! viel erg tegen stijf door te veel meel en smakeloos weinig met echte leverworst te makken. (te kort lever in verwerkt)
Dit zou dus wel voor verbetering vatbaar moeten zijn.
Biefstuk was prima jammer van bovenstaand.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Jammer dat u onze leverworst niet vond voldoen aan de verwachtingen. We hebben de hele receptuur er nog eens op nagekeken maar zijn toch echt van mening dat dit een leverworst is die zich onder de betere worsten in Nederland mag scharen. U heeft wel een valide punt: tegenwoordig bevat leverworst meer meel dan “vroeger". Onze omschrijving op de productpagina is daarom wat al te enthousiast en kan u op het verkeerde been hebben gezet. Ik heb onze marketingafdeling dan ook verzocht deze omschrijving iets aan te passen.

We stellen het erg op prijs wanneer onze klanten met ons meedenken.

Antoon
BIDDINGHUIZEN