Website: http://www.meerdanvlees.nl
Adres: Strootsweg 40 7547 RW
Plaats: Enschede

Meerdanvlees.nl

Pluspunten
De kalkoen is bezorgd
De nazorg kan velen malen beter. Zodra er een fout wordt gemaakt in jullie computersysteem zou het fijn zijn dat jullie dit ook oplossen i.p.v. hele vriendelijke mails te sturen met het uitleggen dat er inderdaad iets fout gegaan was maar er verder niks aan gaan doen om dit probleem op te lossen.

Erg slechte ervaring gehad en en zal het niet aan mensen aanraden, eerder afraden wat ik al een aantal keer heb gedaan.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Geachte klant. Erg vervelend dat u, na al het mailverkeer dat wij hebben gehad over uw bestelling, nog steeds van mening bent dat wij niet naar uw verwachtingen hebben gehandeld. Wanneer u, na het invullen van de leverdatum, de leverwijze aanpast (van afhalen naar leveren of andersom) verspringt de leverdatum opnieuw naar de eerst mogelijke leverdag. Dit werd tot recent duidelijk aangegeven met een gekleurde tekst. U vond dit toch nog slecht overzichtelijk en we hebben dit in de webwinkel inmiddels aangepast met een nog duidelijkere pop-up. Uw kalkoen is geleverd. Op tijd. Maar eerder dan u dacht te hebben besteld. U zei niemand te kennen die deze kalkoen zolang voor u kon bewaren. Gelukkig heeft u dat blijkbaar kunnen oplossen. Fijn.
Gunnar

Gepubliceerd op: 12/12/2018