Website: http://www.meerdanvlees.nl

Meerdanvlees.nl

cw
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Het vlees is echt fantastisch goed.
ik had de wagyu biefburger (20%, 120 gr). erg lekker van smaak, goed gekruid. De rib-eye 225 gr was erg mals en goed van smaak. de 80 gr kipsate welke echt lekker smaakte dankzij een lichte marinade. en ik had 3 spare ribs. van elk stuk vlees 1 per persoon (was echt zat) en een stuk spare rib om het af te toppen.

Ik wist niet wat ik moest verwachten maar het was echt van goede kwaliteit. Al het vlees was verpakt in een grote piepschuim box met daarin 5 bevroren koel elementen. Het vlees was ook vacuüm verpakt. De hamburgers zaten in een extra doos zodat ze niet geplet worden tijdens de reis.

Ik kan niet anders zeggen, het kost wellicht wat meer dan bij de keurslager op de hoek maar tjonge die kwaliteit is niet vergelijkbaar (helemaal weg blijven van de supermark bbq meuk). Eenmaal dit gegeten wil je niet meer anders aanbieden aan je bbq gasten :-)

Online bestellen gaat eenvoudig, ik had de bezorg datum op de dag van de bbq gepland. Een groot voordeel is de communicatie over je pakket. PostNL houdt je op de hoogte:
1. dat het pakket is ingepland door meerdanvlees en wanneer je die kan verwachten (tijdslot van PostNL) en daarna door elk status een updatet zoals: opgehaald, in sorteer centrum, onderweg. Die eerste vond ik echt super want daarmee was ik gerust gesteld op donderdag avond al dat het zaterdag (plus tijdstip) sowieso geleverd zou worden.
Kleinigheidje, want ik ben heel positief.
- De Wagyu beefburger betreft 20% wagyu, dit had ik op het artikel omschrijving wellicht gemist/niet echt duidelijk vermeld.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Wat een prachtige recensie! Hartelijk dank! Wat de keurslager betreft: er zijn heel wat keurslagers die duurder zijn dan meerdanvlees.nl. Dat kan ook haast niet anders - wij leveren direct vanaf de fabriek naar de klant en hoeven geen winkel te huren. Dat scheelt in de kosten en dus ook in de prijs die u betaalt. Wel zijn onze producten van premium kwaliteit (eerste keuze, horeca), dus aan de inkoopkant zijn we vaak wel wat duurder uit dan de slagerswinkel. Uw punt over de wagyuburger: u heeft helemaal gelijk, dank voor de tip! We hebben de tekst in de productomschrijving aangepast!
Hugo
Meteren

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Het is super goed, ze leveren op tijd en het ziet er allemaal erg goed en verzorgd uit!!
Wij bestellen al een aantal jaren en het is nog nooit tegen gevallen!
Niks, ga zo door
Antwoord Meerdanvlees.nl
Weer een tien! Dank u wel!
Van Buuren
Deventer

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Ze sturen netjes het vlees dat je hebt besteld in een koeldoos. Met een paar ijspacks die je gewoon daarna thuis ook nog kan gebruiken. En dat zijn dingen die je niet overal ziet. En dat waardeer ik heel erg. En het vlees... Laat ik maar daar niet over beginnen. Het is gewoon altijd goed gekruid ( als je gekruid vlees besteld ) Niet dominant gekruid. En je proeft altijd de vlees zelf nog. En dat is iets wat bij vele andere niet meer mogelijk is. Het vlees zelf is altijd goed van kwaliteit. Mooie structuur en als je rund besteld krijg je altijd een mooi lap vlees met een vet rand. En wat marmer in het vlees zelf. ( vet ) Dit bewijst gewoon dat ze echt weten wat ze doen. En daadwerkelijk door hebben dat niet de alle daagse persoon bij hun besteld. Maar mensen die weten dat vet voor de smaak zorgt in het vlees. En dat zijn die kleine dingetjes die het voor mij zo aantrekkelijk maakt om bij hun te bestellen.
Niet echt. Misschien dat ze moeten proberen het vlees iets minder op de rand van de vacum zakjes te leggen. Zo dat je iets meer ruimte hebt om het vlees der uit te halen.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Hartelijk dank voor uw prachtige woorden! Inderdaad, wij zijn vleeskenners en leveren aan vleeskenners. Daar zijn we ons zeer bewust van. Wat die vacuüm verpakking betreft - dat hoort zo niet, daar gaan we met de jongens van de inpakafdeling naar kijken! Heerlijk, opbouwende kritiek, daar leren we het meeste van! Nogmaals dank!
Sjoerd
Veenendaal

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Dank u wel!
VdBergHellendoorn aannemersbedrijf bv
Nijverdal

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Het vlees is van zeer goede kwaliteit.
Ik heb de laatste tijd 2x besteld en bij beide keren zaten fouten.
Geen ernstige fouten maar toch. De fouten zaten in de aantallen die geleverd werden. Wellicht is het beter om dit eens vaker te controleren.
Antwoord Meerdanvlees.nl
Om te beginnen natuurlijk hartelijk dank voor uw 10! Wat uw verbeterpunt betreft: heel spijtig dat we iets verkeerd hebben gedaan. Heeft u hierover contact opgenomen met onze klantenservice? Gek genoeg zien we namelijk niets in het systeem staan. Normaal worden alle klachten geregistreerd en opgelost in overleg met de klant. Wilt u alsnog even ruggespraak? Dat kan via info@meerdanvlees.nl Mocht u volgende keer weer van mening zijn dat er iets niet helemaal klopt, meteen contact opnemen hoor! Daar leren wij van!
Gerbert
Notter

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Het bedrijf heeft een super service want door dat post nl mijn bestselling een dag te last bezorgde was het vlees niet meer te gebruiken en ik kreeg mijn geld terug
Nvt
Antwoord Meerdanvlees.nl
Tja, we doen het met pijn in ons hart want vaak is het helemaal onze schuld niet. Maar je laat je klant niet in de kou staan.
Richard
Ijmuiden

Antwoord Meerdanvlees.nl
En wederom een tien! Dank!
R.G.

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Zeer goed vlees. Ook leuk dat je op de site van allerlei recepten kan vinden.

Antwoord Meerdanvlees.nl
Blij dat u onze recepten leuk vindt. Wij bedenken ze en schrijven ze allemaal zelf. voordeel is - we eten dus ook vaak heerlijk:)
Dave
Bovenkarspel