Website: www.medicamarkt.nl
Adres: Cruquiuszoom 29 2142EW
Plaats: Cruquius

Medische groothandel en zorgwinkel met de beste prijs-kwaliteit. MedNL is onze webwinkel voor kleine aankopen door o.a. particulieren, thuiszorg en mantelzorg.

MedicaMarkt BV

Pluspunten
Snelle levering, prima prijzen

Carien Radstake

Gepubliceerd op: 20/08/2018

JM Tattoo
Alkmaar

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
+ snelle levering
+ product zoals beschreven
+ snel contact met e-mail
- in het geval van handschoenen, geeft u de werkelijke maat van de hand voor maat S, M, L, XL omdat we het product moesten retourneren
Antwoord MedicaMarkt BV
Hartelijk dank voor uw beoordeling en verbeterpunt. V.w.b. de handschoenmaten, een toelichting: wij zijn niet de producent en dus gebonden aan wat de producent eraan meegeeft. Hierin zitten onvermijdelijke verschillen. We proberen zo duidelijk mogelijk aan te geven dat een maat kan afwijken, of indien men twijfelt over de maat dat het dan beter is de grotere te kiezen. Anderzijds: we hebben een flexibel retour/omruil beleid, dus uiteindelijk vinden we toch de juiste maatkeuze mocht het bij de eerste order niet de juiste maat te zijn geweest.

We hopen dat hiermee e.e.a. naar behoren is toegelicht.

Anna
BIERVLIET

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
snelle en vlotte afhandeling van de bestelling
jammer dat er een extra kost is om met bancontact te betalen
Antwoord MedicaMarkt BV
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Als toelichting op uw verbeterpunt: we begrijpen uiteraard uw punt. Echter alle betalingstransacties kosten ons geld, de één meer dan de ander. Een deel hiervan rekenen wij door aan de klant met als belangrijkste reden dat we ons totale prijspeil laag willen houden, en dus interessant genoeg voor de consument. Hetzelfde geldt voor de verzendkosten. Uiteindelijk zal de consument bepalen of het totaalbedrag (productprijs + betaalmethode + verzendkosten) interessant genoeg is om iets te gaan bestellen. Met die denkwijze geldt ook: als men boven bepaalde bedragen bestelt dan zullen de extra kosten afnemen, soms tot nihil.

We hopen dat deze reactie e.e.a. voldoende heeft verduidelijkt.

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Goede prijzen, goede producten en zeer goede klantenservice!

Gepubliceerd op: 08/08/2018

De Vleeschouwer Marie-Louise
Kortenaken

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Snelle levering mits spullen op voorraad zijn.
Veel artikelen die we dagelijks gebruiken en vaak bestellen niet op voorraad, er wordt verbetering beloofd, hier merk ik echter niets van.
Antwoord MedicaMarkt BV
Dank voor uw beoordeling.
Onze toelichting op uw verbeterpunt, om een verkeerde beeldvorming te voorkomen: als basis geldt dat items die niet op voorraad zijn op dat moment ook niet VIA DE WEBWINKEL besteld kunnen worden. Daarnaast kunnen we niet oneindige voorraden per item houden, ook niet omdat er geen afnamecontracten zijn. Bestellen kan dan wél via email, telefoon, whatsapp net zoals andere locaties/relaties dat doen. Doorgaans wordt het dan alsnog binnen enkele dagen bezorgd, wat heel gangbaar is voor medische groothandels. We zijn van mening dat we dit goed doen mits we maar de nodige input ontvangen waarmee we vervolgens de nodige actie kunnen ondernemen.

We hopen dat het hiermee naar behoren is toegelicht.
Bas / PoliDirect

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
waar voor je geld en heel snel geleverd !!Nil

Niloc
Gelderland