Website: www.matrabike.nl
Plaats: Waalwijk
Telefoon: (+31)-(0)416 342012

Matrabike
7.8

Pluspunten
Goede service en prijs voor de fiets!
Geen commetaar!
Beste Arnold,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en positieve review. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe mountainbike.

Arnold
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Mountianbike
Pluspunten
Snelle en goede service

Beste klant,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring deelt en wensen u veel fietsplezier toe op uw nieuwe fiets.

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
snelle, vlotte levering
In orderbevestiging (email) de juiste vervoerder vermelden. Bij mij werd vd Hoef vermeld, maar bleek uiteindelijk DHL te zijn. Ik had dus niets aan de link in de email om afleveringstijdstip te bekijken; heb hiervoor apart naar klantenservice gebeld. Zij hebben wel contact gelegd met DHL en mij netjes terug gebeld met juiste informatie.
Wij hebben 2x fiets besteld, maar er werd maar eenmaal kassakorting berekend; dus uiteindelijk op verschillende namen en rekeningnummers .
Beste Henny,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We stellen het op prijs dat u verbeterpunten aangeeft. De meeste bestellingen worden inderdaad via vervoersbedrijf Van de Hoef Logistiek geleverd, alleen kleine bestellingen (zoals vouwfietsen) worden door DPD geleverd. Onze excuses dat u onjuiste informatie in de e-mail heeft ontvangen. Gelukkig heeft u inmiddels via onze klantenservice meer duidelijkheid gekregen over de levering. We stellen uw oplettendheid met betrekking tot de kassakorting zeer op prijs. Natuurlijk hoort dit bij alle fietsen gewoon goed te werken. Bedankt voor het aangeven, het wordt spoedig opgelost. We wensen u veel fietsplezier toe.

Henny

Gepubliceerd op: 16/01/2018

2x vouwfiets
Pluspunten
Prima service, goede range aan producten, prima helpdesk.
Fiets fietst prima en ziet er zeer mooi uit
Zou ik niet weten
Beste Jan Jaap,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf en met uw nieuwe fiets. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe mountainbike!

Jan Jaap

Gepubliceerd op: 15/01/2018

MTB IDeal Pro Rider 29’’
Pluspunten
Heel servicegericht. Ik had vergeten aan te geven de fiets te monteren. Geen probleem fiets werd snel teruggehaald en gemonteerde fiets werd 2dagen later afgeleverd. Ik ben erg blij met de fiets
Keuze monteren als keuze bij afrekenen. Scheelt keer heen en weer transport.
Beste Els,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en het schrijven van deze uitgebreide en positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en over uw inmiddels gemonteerde fiets. We wensen u veel fietsplezier toe!

Els
Serooskerke

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Damesfiets. Stokvis Elise 28
AXA slot en insteekkabel
Fietstassen
Pluspunten
Zeer goede opvolging bestelling.
Perfect afgeleverd en rijklaar gemaakt
Super!!!!!

Beste Bart,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en voor het schrijven van uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en met uw fiets. We wensen u veel fietsplezier toe!

Bart
Beveren waas

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Zeer mooie fiets en kwaliteit onderdelen
Ziet er veel duurder uit
Pluspunten
mooie fiets
prijs OK
Minder prettig is dat we naar een dealer moeten rijden op 40 minuten afstand om drie verbeterpunten door te voeren. Fiets wordt zonder slot afgeleverd. Het slot dat is nageleverd past niet.
Matrabike heeft adequaat gereageerd op twee verbeterpunten, hetgeen in hun voordeel spreekt. Ik moet op basis van het geleverde wel zelf twee klusjes aan de fiets doen waarvan ik hoop dat ik het tot een goed eind volbreng. Als dat eenvoudig gaat, zal ik het totaaloordeel over het bedrijf nog naar boven bijstellen.
Beste Martin,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en het schrijven van deze review. We gaan ervan uit dat het gaat lukken om het tot een goed einde te volbrengen op basis van het contact met onze klantenservice. Wanneer u behoefte heeft aan meer hulp, horen wij dit graag. We staan graag voor u klaar. We wensen uw dochter veel fietsplezier toe met haar nieuwe fiets.

Nieuwe reactie:

Beste Martin,

Vervelend om te horen dat het slot niet past. We raden u aan om toch naar onze winkel in Apeldoorn te komen, zoals ook door onze klantenservice is aangegeven. U kunt het slot daar omruilen voor een passend slot en onze medewerker in de winkel kan het slot dan direct voor u op de fiets monteren.
Martin
Nunspeet

Gepubliceerd op: 17/12/2017

mooie fiets tegen een acceptabele prijs.
Of ik dit bedrijf aanbeveel, hangt af van hoe het afgehandeld wordt. Kopen via het internet heeft ook duidelijke nadelen
Pluspunten
mooie fiets
prijs OK
Fiets is zonder slot geleverd... zonder dat ik daar van de hoogte was. Zeer slordig en wij vinden dat heel vervelend. Wij overwegen om de fiets te retourneren.

Nu moet ik daar weer achter aan... terwijl ik ook al aardig wat tijd kwijt was om de fiets rijklaar te maken. Er werd geen toelichting bij de fiets geleverd hoe je de onderdelen moet aanbrengen.

Gisteren, zaterdag 16 december heb ik de fiets rijklaar gemaakt en vandaag, zondag 17 december, zijn we naar de kerk gereden en toen bleek dat er geen slot op de fiets zat... Onvoorstelbaar om het zo af te leveren in Nederland, waar de ene naar de andere fiets gestolen wordt.

Als u mij daarvan op de hoogte had gesteld had ik of een slot erbij besteld of de bestelling niet gedaan. Wij wilden namelijk niet meer dan 400 euro uitgeven aan de fiets voor onze dochter.

Daarbij komt dat alhoewel de fiets een prachtige verschijning is het achterspatbord rammelt door een stukje plastic dat een gaat af dicht en de versnellingen lopen aan tegen de kettingkast.

De fiets is daarmee niet goed afgeleverd... wij zijn daarmee niet tevreden.

Wij zien de reactie van MatraBike tegemoet en hopen dat dit netjes wordt opgelost.
Ik heb vroeger al eens een fiets bij hen gekocht, maar die heb ik toentertijd vanuit de winkel meegenomen. Die ervaring was zeer positief... Dat wil ik erbij vermelden. ik hoop daarom dat MatraBike het netjes met ons oplost.

Nunspeet
17/12/2017

Over de wijze hoe de fiets is afgeleverd zijn we dus niet tevreden.
Het is wel een mooie fiets tegen een acceptabele prijs.
Pluspunten

Aanbieden van verzekering voor de Belgische markt
Beste Stefan,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het aangeven van een verbeterpunt. Op dit moment bieden wij geen verzekeringen aan vanuit Matrabike. De reden hiervan is dat we onze klanten zelf willen laten beslissen voor welke verzekeraar ze kiezen. De klant dient een verzekering daarom ook zelf af te sluiten, zowel in Nederland als in België. Uiteraard weten wij wel voor welke verzekeraars onze klanten vaak kiezen. Mocht u hierover geïnformeerd willen worden, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Onze collega’s kijken graag met u mee. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike.

Stefan
Deurne Antwerpen

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Aankoop elektrische fiets
Pluspunten
Fast delivery but they didn't have time to help adjust the bike and put it all together. One of the tires was a bit flat but overall I am happy with the quality of the bike. Time will show :)

Dear Spyri,

Thank you for your positive review. We are happy to hear that you are happy with your new bike. It's always good to check on the tires, also if you’re having the bike for a while. All our bikes, except E-bikes, are delivered in a way that you have to adjust the bike and put it together yourself. If you need any help in adjusting your bike, you can always contact our customer service. We’ll help you when needed.
Enjoy your new bike!

Kind regards,
Spyri

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
snelle levering , vreemde vervoerder/bezorgbedrijf
Jammer dat er geen onderhoudsbeurt bij zit, wat andere bedrijven wel hebben ,kwamen we achteraf pas achter.
Beste HYJM,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw nieuwe E-bike snel is geleverd en dat u er tevreden mee bent. Onderhoudsbeurten worden altijd op eigen initiatief van de klant afgenomen. Wij leveren fietsen die niet direct bij levering een onderhoudsbeurt nodig hebben, maar mocht u dit toch wensen dan kunt u een kleine beurt afnemen in het eerste half jaar. Hiervoor betaalt u uiteraard een passend tarief. Mocht u hier interesse in hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice of met uw fiets naar één van onze winkels gaan. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike.

HTJM

Gepubliceerd op: 11/12/2017

mooie uitziende e bike,kwa kleurstelling etc. licht in gewicht.