Website: www.matrabike.nl
Plaats: Waalwijk
Telefoon: (+31)-(0)416 342012

Matrabike
7.2

Pluspunten
Fiets compleet gemonteerd afgeleverd.

Hannah
Bergen NH

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Fijn dat jullie bereikbaar zijn
De planning duurt heel lang om mijn fiets te krijgen. Vaak moeten bellen en tot heden geen fiets :-(
Beste Vincent,

Vervelend om te horen dat de levering wat is vertraagd. We zien dat de eerste afleverafspraak op 26 november niet succesvol was, maar dat u uw fiets op 1 december gelukkig in ontvangst heeft kunnen nemen. We wensen u veel fietsplezier toe.

Vincent
Mierlo

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Zijn van hun woord
Fiets leveren zonder schade. Ik heb er drie geleverd gekregen. Alle drie met schade aan.j w
Bruno
Brasschaat

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Vogue dolphin
Pluspunten
Prima fiets voor deze prijs
Jammer ander zadel getest kon niet worden om geruild en sier handvatten te kort.
Beste Adri,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en het schrijven van deze review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding. Wat betreft uw verbeterpunt: we weten niet welk zadel u heeft getest, maar mocht u ons hierover nog informatie kunnen geven dan kunnen we het even voor u uitzoeken. U kunt ons hiervoor het beste een e-mail sturen (klantenservice@matrabike.nl). Geef hierbij alstublieft aan in welke winkel u dit zadel heeft getest. Alvast hartelijk dank.

Adri
Koudekerke

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Prima ook voorlicht beter dan testfiets
Pluspunten
Na lang twijfelen toch maar online een (betaalbare) transportfiets gekocht. Ben er erg blij mee en Matrabike heeft goed zijn best gedaan.
Iets meer reclame maken
Beste Luuk,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en review. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Luuk
Leiden

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pelikaan
Pluspunten

E bike motor stokvis expresso dames na 300 km kapot. Op 12 september bij hoofdvestiging op de voordeur afgeleverd. Pas na 6 wkn in reparatie en nog steeds niet klaar!!!. Inmiddels dus bijna 3 maanden in reparatie. Klacht per mail geschreven. Geen reactie
Beste Peter,

Vervelend om te horen dat de reparatie langer duurt dan normaal. We hebben van onze klantenservice begrepen dat er vandaag telefonisch contact met u is opgenomen omdat de reparatie aan uw fiets is afgerond. Helaas kon onze collega u niet bereiken, daarom zal ze het nogmaals proberen.

Etten-Leur

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Reparatie e-bike
Pluspunten
Bestelling netjes te volgen. Racefiets afgemonteerd. Keurig door vervoerder tussen de aangegeven tijd afgeleverd.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. We vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe racefiets. We wensen u veel fietsplezier toe!

Hoorn

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Corelli kr 100 racefiets. Besteld met fietscomputer. Netjes afgemonteerd afgelerd
Pluspunten
Possitief?
Ik koop hier nietmeer
Na telefonisch contact vandaag hebben ze mij een hele uitleg gegeven. Met momenten alsof ik dom was. Dat terzijde hebben ze mij aangeraden van de fiets terug binnen te brengen zodat ze hem nogmaals helemaal kunnen nakijken. Zodat mijn fiets helemaal naar wens zou werken
Zoals ik in mijn vorige review vermeld had was ik nooit opgebeld. De persoon aan de telefoon zei me misschien heb je de oproep gemist en je voicemail niet beluisterd. Dus lieg ik? Nee heb duidelijk gezegd dat ik zelf heb moete bellen.
De remmen die niet vervangen zijn, zouden niet moesten vervangen worden terwijl ik degelijk zag dat deze zo goed als kaal waren.
De verkoper had gezegd na afhaling na "reparatie"dat ik niet mocht trappen terwijl ik van versnelling veranderde. Dit zou ik volgens de persoon aan de lijn verkeerd geïnterpreteerd hebben. Ja hallo ik ben niet dom hoor.
Nadien werd er mij gevraagd om mijn review aan te passen of dat zij het konden doen maar ik doe het zelf dus bij dezen is het aangepast. Naast het feit dat ik halveling ben als een domme behandeld ben,Krijgen zij wegens het telefoongesprek waar mij het rapport en andere dingen werden uitgelegd(wat voordien ook niet gebeurde),de moeite en het "tegemoetkomen" een sterretje en half bij.
Beste mevrouw Vlaminck,

Goed om te horen dat u de moeite en het tegemoetkomen op prijs stelt. We vinden het wel jammer dat u het contact met ons zo heeft ervaren. Tijdens het gesprek hebben we niet ervaren dat er nog ontevredenheid bij u heerste. Onze collega heeft u op een vriendelijke en nette manier inderdaad één en ander toegelicht om u te helpen en uitleg te geven over de onderhoudsbeurt, niet om te twijfelen aan uw bevindingen en ervaring. We vinden het spijtig dat u dit anders heeft ervaren. We wensen u een fijne dag toe. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

Evi Vlaminck
Deurne

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Cross espresso N7
Pluspunten
Possitief?
Ik koop hier nooit nog !! Slechte service en zal deze winkel nooit aanraden!
Fiets binnen gebracht met mankementen na 4 maand.
Ik ben niet opgebeld geweest, heb dan maar zelf gebeld. De ene keer was de fiets wel een van de dagen in de winkel en de week erna bel ik terug omdat ik nog steeds niet heb gehoord en ik krijg te horen dat hij er al een week staat.
Op mijn bon stond dat ik 42,50 moest betalen voor het onderhoud en aan de telefoon kreeg ik te horen dat het bedrag in de 80euro was, er is dan wel éénmalig een toegave gedaan wegens fout van de medewerker.
Ik kom in de winkel aan voor het afhalen en daar wisten zij niets van dat ik het bedrag van 42,50 mocht betalen. Ik heb dan uitgelegd dat ik contact heb gehad en dat het oke was.
De winkelbediende zei ja das mijn collega zijn fout.
Daarbij zei hij ja je naaf versnelling is veranderd en voor de rest de batterij was in orde (terwijl het niet zo was) en als u uw versnellingen veranderd moet u zien dat u even niet trapt anders kan het ontregelen.

De fiets is mij dus met een mooi praatje aangesmeerd want er is mij gezegd dat ik als trappend mijn versnellingen kon wisselen omdat het een naafversnelling is. En dat mijn

Mijn display geeft nog steeds 3 blokjes aan en dan valt mijn fiets gewoon uit (dus de batterij is plat terwijl de display zegt dan niet), als ik mijn versnelling dan verzet kraakt mijn ketting soms.Mijn remblokken zijn gewoon kaal. (ondertussen zelf maar vervangen voor mijn eigen veiligheid!!)
Is er uberhout wel iets aan mijn fiets gedaan buiten de naafversnelling die vern

Deurne
26/09/2018

Cross espresso N7
Pluspunten

- er mag wel een track en trace komen.
- duidelijk aangegeven worden wanneer de bestelling geleverd wordt.
Beste Saskia,

Vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en dat u hiervan zoals u aangeeft geen bericht heeft ontvangen. Voor bestellingen die in doos worden geleverd geven we een track & trace mee, echter zien we dat u een gemonteerde fiets heeft besteld. Over de levering hiervan neemt onze vervoerder altijd contact op. We zien dat uw fiets inmiddels op 29 september is thuisbezorgd. We wensen u veel fietsplezier toe.

saskia

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Ik kan mijn product niet beschrijven ik wacht al een week op mijn fiets...
Pluspunten
Ik moet een rekening waar mn ouders niks vanaf mogen weten betalen van 119.98 maar krijg pas eind van de maand uitbetaald zou ik van jou 120 kunnen lenen krijg je eind van de maand van mij 150 terug
Nvt
Beste Thom,

Bedankt voor uw review. Echter hebben wij geen leningen in ons assortiment. Helaas kunnen we daarom niet voorzien in uw vraag. Mocht u fietsgerelateerde vragen of vragen over uw order hebben, horen we dat graag. Daarmee kunnen we u natuurlijk altijd helpen.

Thom

Gepubliceerd op: 04/10/2018