Website: www.matrabike.nl
Plaats: Waalwijk
Telefoon: (+31)-(0)416 342012

Matrabike
7.7

Pluspunten
Goede levering. Mooie fiets

Beste Jules,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering en uw nieuwe fiets. We wensen u veel fietsplezier toe.

jules
Baexem

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Super e bike
Pluspunten
Pakje kwijt terug nieuwe gestuurd met traject controle ,nu super blij met setje.

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat het pakje de tweede keer wel goed is aangekomen en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marc
Zonhoven

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
Snelle service, goeie prijzen, kwalitatieve producten

Beste Walter,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service, prijzen en producten. We wensen u veel plezier met uw nieuwe E-bike!

Walter
Lommel

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Electrische fiets Stokvis
Pluspunten
Makkelijk besteld. En direct betalen.
De fiets leveren zou nog makkelijker zijn. Heb zelf drie keer moeten bellen totdat iemand me verteld dat de fiets niet leverbaar is!!!
Beste Yvonne,

Goed om te horen dat u het bestellen op onze website als prettig heeft ervaren. Helaas was de door u bestelde fiets door grote belangstelling niet meer voldoende voorradig, waardoor we u helaas moesten teleurstellen. We hebben samen met u een alternatief gevonden, waarin we u tegemoet zijn gekomen. Helaas heeft u deze geannuleerd. Dit vinden wij natuurlijk jammer om te horen. Mocht u in de toekomst terug willen komen, bent u altijd van harte welkom!

Yvonne
Alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Mountainbike
Pluspunten

Levertijd was ruim 4 weken terwijl het 3 dagen zou zijn, kreeg initieel een mail dat het enkele dagen vertraagd wat, hoorde daarna nooit meer iets, kreeg geen antwoord op mails en heb er nog meer dan 3x achteraan moeten bellen totdat de fiets uiteindelijk kwam
Denise

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
Snel geleverd.
Fiets was helemaal super:)
Het fietscomputertje van jullie eigen merk die ik erbij had is zeer slecht. Het was de Matrabike Kilometerteller 22WF.
Het tellertje reset zich zelf steeds waardoor ik hem tijdens het fietsen steeds opnieuw moet instellen.
Beste Mark,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat uw fiets snel is geleverd en dat u zo blij bent. Wat betreft de fietscomputer het volgende: kunt u de batterij er een keer uithalen en opnieuw erin stoppen? Het kan zijn dat de batterij dan beter contact maakt, waardoor de teller wel werkt zoals moet. Mocht dit niet lukken, dan horen we dit graag via onze klantenservice. We wensen u veel fietsplezier toe.

Mark

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Race fiets
Fiets computer
Fiets pedalen

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. We wensen u veel fietsplezier met uw nieuwe mountainbike toe!

Marc

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten

Er stonden krassen op het frame , Vitesse schakelt niet naar elke Vitesse , en leverancier kon mij totaal niets uitleg geven, of de batterij opgeladen was, hoe op te laden of na te kijken... komt er op neer; hier is u fiets en trek u plan.. heb dinsdag n mail gestuurd naar klantenservice , nu 4 dagen later nog steeds geen antwoord... intussen heb ik zelf dan maar handleiding van de fiets opgezocht en gevonden, jammergenoeg wel int Duits maar kan er aan uit... de prijs is klein, service aan huis ook...
Beste heer Adriaenssen,

We hebben zojuist geprobeerd om u telefonisch te bereiken, maar helaas lukte dit niet. U heeft reeds contact gehad met onze klantenservice en van onze collega in de winkel hebben we begrepen dat het naar uw tevredenheid is opgelost. Dit vinden wij erg fijn om te horen. We wensen u veel fietsplezier toe!

Andres

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Saxxx yes mtb
Pluspunten
Het bedrijf is ok. De kwaliteit van het product is niet ok.
Van te voren goed kijken of het een kwaliteitsproduct is voordat het wordt verkocht.
Beste Dick,

Bedankt voor het schrijven van uw review. We vinden het fijn om te horen dat u de ervaring met ons bedrijf als prettig heeft ervaren. Wat betreft het product zijn wij verrast om te horen dat u de kwaliteit als niet oké ervaart. Wij selecteren onze producten zorgvuldig. Kunt u de foto's toesturen naar onze klantenservice? Dit mag naar klantenservice@matrabike.nl. Dan zullen we even met u meekijken.

Dick
Munstergeleen

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Stuurtas met beugel. Beugel bij ontvangst al gebroken. Na 1 x mailen en 2 x bellen nieuwe gekregen. De beugel uiteindelijk met pijn in mijn vingers maar op een andere fiets gezet dan de bedoeling was. Nee dit product is geen aanrader. De tas is ok, maar de beugel is flut. Zonodig stuur ik u een foto van een beugel die wel goed is, echter ik vond deze beugel nergens meer. Deze beugel werd destijds geleverd met dezelfde stuurtas.
Pluspunten
Uiterst gemakkelijke fiets om in gebruik te nemen
mooi en comfortabel model
Zorg dat de batterij die bij de kilometerteller geleverd wordt nog stroom heeft, dit is wel uitstekend opgelost!
Spatbord voor vereist een andere schroef dan de meegeleverde.
Beste Richard,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en uw positieve review. We hebben u inmiddels gesproken over de genoemde verbeterpunten. Veel fietsplezier gewenst!

Richard
Drachten

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Hybride fiets + spatbord + kilometerteller + verlichting voor en achter
Pluspunten
Uiterst gemakkelijke fiets om in gebruik te nemen
mooi en comfortabel model
Zorg dat de batterij die bij de kilometerteller geleverd wordt nog stroom heeft
Spatbord voor vereist een andere schroef dan de meegeleverde

14/05/2018

Hybride fiets + spatbord + kilometerteller + verlichting voor en achter