Website: www.matrabike.nl
Telefoon: (+31)-(0)416 342012

Matrabike
7.8

Beste Raymond,

Vervelend om te horen dat het voorwiel niet soepel ronddraait. We zien dat onze collega u op 3 augustus een e-mail heeft gestuurd met daarin een geboden oplossing. Indien u hierover nog vragen heeft, kunt u reageren op die mail of telefonisch contact met ons opnemen.

Raymond Nijland/ Subway Nijverdal
Enter

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Corelli Snoop 2.0 Mountainbike
Fiets ziet er goed uit, zij het dat het voorwiel niet soepel ronddraait.
Het lijkt wel of er lagers uit zijn...

Heb 2 keer gebeld, technische medewerker niet aanwezig, moet naar Apeldoorn rijden om het product na te laten kijken.

In mijn beleving had ik m dan net zo goed gewoon in de winkel kunnen kopen...

ik bestel de fiets online omdat ik veel werk en alleen op zondag vrij ben.
Ben de komende weken ook niet in staat om naar Apeldoorn te rijden ivm de openingstijden en mijn werktijden.
Of het moet heel vroeg in de ochtend zijn

Graag reactie alstublieft
Pluspunten
Fiets komt kant en klaar aan,nabestelling meteen na 2dagen gekregen

Beste W,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review. We wensen u veel fietsplezier toe!

W
MiddenBeemster

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Damesfiets
Pluspunten
Fijne medewerkers en best wel goede levering
Een beschrijving mee leveren bij e bikes ivm bediening accu of computer
Beste Marcel,

Bedankt voor de positieve beoordeling en het schrijven van uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wat betreft de sleutel van de fiets, steken wij deze bij levering niet in het slot. Kunt u ons een foto toesturen via klantenservice@matrabike.nl? De handleiding van uw fiets kunt u hier vinden: http://ow.ly/eqJw30lpPBU. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u altijd telefonisch contact met onze klantenservice opnemen zodat we u kunnen helpen. We wensen u veel fietsplezier toe!

marcel
Kerkrade

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Fiets is verder in orde alleen was er een sleutel bij die afgebroken was van de accu en zat er nog half in, en er zat geen beschrijving bij voor de computer op de fiets.
Pluspunten
Snel en vakkundig geleverd. Goede prijsstelling, en fiets volledig afgemonteerd, inclusief bijgekocht axa slot en trappers, thuis ontvangen.
Neem óók racefietsen op in het assortiment.
Beste Ton,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en over de door u aangekochte producten. Bedankt voor uw feedback. Momenteel zijn de racefietsen zo goed verkocht, dat we letterlijk uitverkocht zijn. Het goede nieuws is dat er heel binnenkort (deze week) weer nieuwe racefietsen aan ons assortiment worden toegevoegd. We wensen u veel fietsplezier toe!

Ton
BEVERWIJK

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Crosshybride fiets merk Stokvis Sintero man 24V
Pluspunten
Personeel in winkel is vriendelijk
Korte versie:

- Fiets in 15 maanden tijd 3 keer op belangrijke punten defect
- Fiets in totaal meer dan 4 maanden kwijt voor reparaties
- 8 uur kwijt aan heen en weer reizen om fiets gerepareerd te krijgen
- Meerdere malen voorgelogen door klantenservice
- Uitgescholden en tegen me geschreeuwd door klantenservice manager die de hoorn er ook nog opgooit.
Beste heer/mevrouw,

We willen graag contact met u opnemen naar aanleiding van uw review. Helaas heeft u geen juist ordernummer ingevuld in de referentie. Graag ontvangen we deze via klantenservice@matrabike.nl.

Den haag

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Lange versie

Een vouwfiets leek me de ideale aanvulling op het ov. Na wat onderzoek op internet kwamen de fietsen van matrabike positief op me over. Fysieke winkel op half uurtje rijden, betaalbare fietsen, én 2 jaar garantie. Was huiverig voor goedkope fietsen, maar als er 2 jaar garantie op wordt gegeven ga ik ervan uit dat de winkel genoeg in de kwaliteit van haar producten vertrouwt.

Helaas heb ik een fiets bij matrabike gekocht. Binnen een half jaar brak de trapper (levensgevaarlijk!) af en nog een paar kleine gebreken. Kan gebeuren, wel jammer van twee keer uur heen en weer rijden en de fiets twee weken kwijt zijn, matrabike heeft enkel een centrale werkplaats, dus alle reparaties duren extra lang ivm logistiek. Daarna duurde het niet nog veel langer en de sluiting van het vouwmechanisme brak af. Zo’n massief stuk aluminium lijkt me niets iets wat mag breken. Ik kon weer half uur terug rijden naar matrabike om die fiets in te leveren. Daarna de fiets 3 weken kwijt.

Het toppunt van de slechte kwaliteit en service bleek een maand later, diezelfde sluiting die slechts een paar weken eerder was gerepareerd brak opnieuw af. Ik belde matrabike en ze hadden het onderdeel nog wel op voorraad dus zou mijn fiets weer 2 weken kwijt zijn - zo snel mogelijk terug. Na een maand had ik nog niets vernomen en belde ze nog maar een keer. Het onderdeel was niet op voorraad en moest besteld worden. Vreemd aangezien me een maand eerder was verteld dat het op voorraad was. Nog
Pluspunten
- Telefoontje om de levering in te plannen, super handig.
- Goede klantenservice, na een paar menu's al snel een persoon aan de lijn.
- Vriendelijk personeel
- Ook nog 26ers te koop, terwijl veel merken de 27,5 inch hype volgen
Geen A-merk MTBs
Beste T,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en uitgebreide review. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en ons assortiment. Dat is altijd leuk om te horen. De reden waarom wij de allerbekendste merken niet verkopen, is dat wij fietsen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding willen aanbieden. We wensen u veel fietsplezier toe!

T
Oss

Gepubliceerd op: 07/08/2018

26 inch MTB
Pluspunten

my bike doesn't really looks solid. The brakes worry must. They easily get loose. Besides I was expecting a welcome bonus for my 1st order.
Nkengbezah
leuven-belgium

Gepubliceerd op: 01/08/2018

folding bike, stokvis quickfold. looks good but worried about the breaks, tire and chain. seems fragile
Pluspunten
correcte afspraken stipt nageleefd
60 km autonomie is weinig; zeker is de batterij reeds na 30 km leeg is.
luk
Puurs

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Elektrische fiets
Pluspunten

Fiets is nog steeds niet aangekomen.
Geen telefonische afspraak met leveringsbedrijf ook niet gehad.
Beste Stijn,

Bedankt voor uw feedback. We zien dat u uw fiets inmiddels heeft ontvangen. Wellicht heeft onze vervoerder u geprobeerd te bellen, maar kon deze u niet bereiken voor een eerdere afleveringsafspraak. Dan wordt de afspraak automatisch verschoven. Natuurlijk is het wel de bedoeling dat u hiervan op de hoogte wordt gesteld. We zullen dit navragen en bespreken met onze vervoerder. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets!

Stijn
Ravels

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Beste Koen,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Koen

Gepubliceerd op: 23/07/2018