Bedrijfsgegevens

Website: www.matrabike.nl
Adres: Gompenstraat 21 5145 RM
Plaats: Waalwijk
Telefoon: (+31)-(0)416 342012

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Matrabike
totaal score
7.4
Prijs
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
117 beoordelingen (12 maanden)
449 beoordelingen (totaal)
15761 keer bekeken
85% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
40% (47)
36% (42)
7% (8)
8% (9)
9% (11)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Bestelling netjes te volgen. Racefiets afgemonteerd. Keurig door vervoerder tussen de aangegeven tijd afgeleverd.
Verbeterpunten
 
Antwoord Matrabike
Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. We vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe racefiets. We wensen u veel fietsplezier toe!

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Klant
Hoorn

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Corelli kr 100 racefiets. Besteld met fietscomputer. Netjes afgemonteerd afgelerd
5
Pluspunten
Possitief?
Ik koop hier nietmeer
Verbeterpunten
Na telefonisch contact vandaag hebben ze mij een hele uitleg gegeven. Met momenten alsof ik dom was. Dat terzijde hebben ze mij aangeraden van de fiets terug binnen te brengen zodat ze hem nogmaals helemaal kunnen nakijken. Zodat mijn fiets helemaal naar wens zou werken
Zoals ik in mijn vorige review vermeld had was ik nooit opgebeld. De persoon aan de telefoon zei me misschien heb je de oproep gemist en je voicemail niet beluisterd. Dus lieg ik? Nee heb duidelijk gezegd dat ik zelf heb moete bellen.
De remmen die niet vervangen zijn, zouden niet moesten vervangen worden terwijl ik degelijk zag dat deze zo goed als kaal waren.
De verkoper had gezegd na afhaling na "reparatie"dat ik niet mocht trappen terwijl ik van versnelling veranderde. Dit zou ik volgens de persoon aan de lijn verkeerd geïnterpreteerd hebben. Ja hallo ik ben niet dom hoor.
Nadien werd er mij gevraagd om mijn review aan te passen of dat zij het konden doen maar ik doe het zelf dus bij dezen is het aangepast. Naast het feit dat ik halveling ben als een domme behandeld ben,Krijgen zij wegens het telefoongesprek waar mij het rapport en andere dingen werden uitgelegd(wat voordien ook niet gebeurde),de moeite en het "tegemoetkomen" een sterretje en half bij.
Antwoord Matrabike
Beste mevrouw Vlaminck,

Goed om te horen dat u de moeite en het tegemoetkomen op prijs stelt. We vinden het wel jammer dat u het contact met ons zo heeft ervaren. Tijdens het gesprek hebben we niet ervaren dat er nog ontevredenheid bij u heerste. Onze collega heeft u op een vriendelijke en nette manier inderdaad één en ander toegelicht om u te helpen en uitleg te geven over de onderhoudsbeurt, niet om te twijfelen aan uw bevindingen en ervaring. We vinden het spijtig dat u dit anders heeft ervaren. We wensen u een fijne dag toe. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Evi Vlaminck
Deurne

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
Cross espresso N7
2
Pluspunten
Possitief?
Ik koop hier nooit nog !! Slechte service en zal deze winkel nooit aanraden!
Verbeterpunten
Fiets binnen gebracht met mankementen na 4 maand.
Ik ben niet opgebeld geweest, heb dan maar zelf gebeld. De ene keer was de fiets wel een van de dagen in de winkel en de week erna bel ik terug omdat ik nog steeds niet heb gehoord en ik krijg te horen dat hij er al een week staat.
Op mijn bon stond dat ik 42,50 moest betalen voor het onderhoud en aan de telefoon kreeg ik te horen dat het bedrag in de 80euro was, er is dan wel éénmalig een toegave gedaan wegens fout van de medewerker.
Ik kom in de winkel aan voor het afhalen en daar wisten zij niets van dat ik het bedrag van 42,50 mocht betalen. Ik heb dan uitgelegd dat ik contact heb gehad en dat het oke was.
De winkelbediende zei ja das mijn collega zijn fout.
Daarbij zei hij ja je naaf versnelling is veranderd en voor de rest de batterij was in orde (terwijl het niet zo was) en als u uw versnellingen veranderd moet u zien dat u even niet trapt anders kan het ontregelen.

De fiets is mij dus met een mooi praatje aangesmeerd want er is mij gezegd dat ik als trappend mijn versnellingen kon wisselen omdat het een naafversnelling is. En dat mijn

Mijn display geeft nog steeds 3 blokjes aan en dan valt mijn fiets gewoon uit (dus de batterij is plat terwijl de display zegt dan niet), als ik mijn versnelling dan verzet kraakt mijn ketting soms.Mijn remblokken zijn gewoon kaal. (ondertussen zelf maar vervangen voor mijn eigen veiligheid!!)
Is er uberhout wel iets aan mijn fiets gedaan buiten de naafversnelling die vern

Deurne
26/09/2018

Aanbeveling: nee




Aankoop
Cross espresso N7
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
- er mag wel een track en trace komen.
- duidelijk aangegeven worden wanneer de bestelling geleverd wordt.
Antwoord Matrabike
Beste Saskia,

Vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en dat u hiervan zoals u aangeeft geen bericht heeft ontvangen. Voor bestellingen die in doos worden geleverd geven we een track & trace mee, echter zien we dat u een gemonteerde fiets heeft besteld. Over de levering hiervan neemt onze vervoerder altijd contact op. We zien dat uw fiets inmiddels op 29 september is thuisbezorgd. We wensen u veel fietsplezier toe.

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
saskia

Gepubliceerd op: 08/10/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
Ik kan mijn product niet beschrijven ik wacht al een week op mijn fiets...
10
Pluspunten
Ik moet een rekening waar mn ouders niks vanaf mogen weten betalen van 119.98 maar krijg pas eind van de maand uitbetaald zou ik van jou 120 kunnen lenen krijg je eind van de maand van mij 150 terug
Verbeterpunten
Nvt
Antwoord Matrabike
Beste Thom,

Bedankt voor uw review. Echter hebben wij geen leningen in ons assortiment. Helaas kunnen we daarom niet voorzien in uw vraag. Mocht u fietsgerelateerde vragen of vragen over uw order hebben, horen we dat graag. Daarmee kunnen we u natuurlijk altijd helpen.

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Thom
Tilburg

Gepubliceerd op: 04/10/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Reparatie/service
10
Pluspunten
klantvriendelijk en goede service .
Verbeterpunten
Telefonisch kan beter .
Prijs
Antwoord Matrabike
Beste Rijk,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat uw ervaring zo goed is. Wat betreft uw verbeterpunt zouden we graag horen wat er volgens u beter kan. Zou een toelichting hierop naar klantenservice@matrabike.nl willen sturen? We wensen u veel fietsplezier toe!

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Rijk
Breda

Gepubliceerd op: 24/09/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Saxxx Everest 27.5
1
Pluspunten
Zijn de sterretjes bovenaan ook te gebruiken als negatieve of dienen ze enkel als positief???? De halve ster die ik verplicht moet geven is niet van toepassing op jullie. Ik ben TEN ZEERSTE ONTEVREDEN
Verbeterpunten
Ten 1ste: maak uw belofte waar
Ten 2de: werf personeel aan die kan lezen en kijken
Ten 3de: als jullie iets versturen kijk het dan eerst deftig na; kleur,maat , levering op adres en niet in andere winkel
Antwoord Matrabike
Beste Kurt,

Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent. We hebben uw order bekeken en zien dat de fiets door ons op dezelfde dag aan onze vervoerder is meegegeven als dat u hem heeft besteld. Zoals we van u begrijpen heeft het daarna nog lang geduurd voordat u de fiets zou krijgen. Onze excuses, dat is niet de bedoeling. We hebben het teruggekoppeld bij onze vervoerder. Wat betreft de levering heeft u daarom met onze collega besproken dat we de fiets naar onze winkel in Gent zouden laten komen, zodat u deze alsnog snel in huis zou hebben. Helaas heeft u de bestelling inmiddels geannuleerd. Mocht u in de toekomst weer bij ons terugkomen, verwelkomen we u graag.

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Kurt
Gooik

Gepubliceerd op: 22/09/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
snelle en goede levering, vriendelijke helpdesk.
Verbeterpunten
 
Prijs
Antwoord Matrabike
Beste Ephriam,

Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. We vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en onze service. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe E-bike!

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Ephriam
Zwolle

Gepubliceerd op: 19/09/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
elektrische fiets
1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Vreselijke klantendienst! Ik bestelde de fiets als een verjaardagscadeau en op de website was de levertijd twee dagen. Drie dagen later belde ik Matra om het te controleren. Ze vertelden me dat de fiets snel zal komen. Vijf dagen later belde ik opnieuw. Ze beloofden terug te bellen, maar ze belden me nooit. Een week later belde ik opnieuw en ze vertelden me dat ze de fiets niet hadden en vroegen me of ik iets anders wilde. Ik heb de bestelling geannuleerd en tot vandaag heb ik het geld niet terugontvangen. Onbeleefd en ongeïnformeerd.
Prijs
Peter
Den Haag

Gepubliceerd op: 18/09/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Vreselijke klantendienst! Ik bestelde de fiets als een verjaardagscadeau en op de website was de levertijd twee dagen. Drie dagen later belde ik Matra om het te controleren. Ze vertelden me dat de fiets snel zal komen. Vijf dagen later belde ik opnieuw. Ze beloofden terug te bellen, maar ze belden me nooit. Een week later belde ik opnieuw en ze vertelden me dat ze de fiets niet hadden en vroegen me of ik iets anders wilde. Ik heb de bestelling geannuleerd en tot vandaag heb ik het geld niet terugontvangen. Onbeleefd en ongeïnformeerd.
8
Pluspunten
Snelle levering en krijg antwoord op vragen
Verbeterpunten
Jammer dat de bestuurder, aardige jongen trouwens, geen sleutel bij zich had om fiets qua stuur en zadel aan te passen. Daarnaast was t zadel zoooo hard dat ik er meteen n andete opgezet heb. Jammer dat er bij t ringslot geen ketting geleverd is. Die had ik nog gelukkig. Daarnaast viel mijn standaard vd fiets tijdens t 1e ritje, zat geen schroef in!! Geen gebruiksaanwijzing erbij vond ik ook lastig
Antwoord Matrabike
Beste Klant,

Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat u ook voor uw nieuwe fiets weer terug bent gekomen naar ons. Bedankt voor het aangeven van de verbeterpunten. Wat betreft het kettingslot, deze zit nooit standaard bij een fiets. Er zijn wel verschillende kettingsloten verkrijgbaar in onze webshop. Gelukkig had u er nog één thuis. Is het inmiddels gelukt met de schoef voor de standaard? Anders horen we dit graag, zodat we een schroef kunnen nasturen. We wensen u ook met deze fiets weer veel fietsplezier toe!

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Klant
Utrecht

Gepubliceerd op: 15/09/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Nog wel wat verbeterptn maar veel beter dan in 2010 toen ik mijn qe fiets bij jullie kocht
7
Pluspunten
levering volgens planning, goede service, goed telefonisch bereikbaar
Verbeterpunten
Onvolledig formulier op Matrabike voor fietsverzekering geeft ANWB niet de juiste informatie. Anwb stuurt direct daarop een polis die niet aansluit aan mijn wensen(p. mnd betalen en niet alleen diefstal). Verzekeringspolis moest dus opnieuw.
Antwoord Matrabike
Beste Malou,

Bedankt voor uw review en de feedback m.b.t. het formulier voor de polis. We hebben er nog geen andere klachten over gehad, maar gaan het wel nakijken en zo nodig aanpassen. We wensen u veel fietsplezier toe.

Met vriendelijke groet,
Team Matrabike
Malou
Utrecht

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Cross Citerra LS N3
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer