Website: www.matrabike.nl
Plaats: Waalwijk
Telefoon: (+31)-(0)416 342012

Matrabike
7.7

Pluspunten
Snel, vriendelijk, accuraat en behulpzaam
Het leveren gaat via een ander bedrijf. het wordt na verkoop in handen gegeven van vervoerder. Het geeft een wat ongemakkelijk gevoel dat in de dagen na aankoop je moet wachten op een telefoontje van die vervoerder.
Ron
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Sient force sf102
Pluspunten
Mooie fiets voor schappelijke prijs. Helemaal blij mee.
Vind alleen transport en de tijden beetje matig.
Beste Joop,

Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe fiets. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen in de toekomst.

Joop
Zwolle

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Mtb
Pluspunten
Goede afspraak en levering en ook goed beschrijving van de fiets! Alleen jammer dat er geen fietsslot op zat en dat de zadel ook niet prettig zit!

Beste H.F.G.,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en levering. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike.

H.F.G.
Haarlem

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Beste Sunita,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

Sunita
Amstelveen

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Vlotte levering en
Gunstige prijs/kwaliteit
Geen gebruikershandleiding bij aflevering ook nog niet gehad na tel overleg, afstelling fiets niet goed ,aanvullend accu van fiets vanmiddag geprobeerd op stand 3 lijkt bij lange na beloofde 120 km niet te halen rond de 65 km...Lijkt waarschijnlijker.
Beste M.v.Kampen,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat betreft de actieradius van de fiets het volgende. De eerste drie keer is het belangrijk dat u de accu volledig oplaadt en vervolgens ook volledig leeg rijdt. Daarnaast is het behalen van de uiterste actieradius afhankelijk van meerdere factoren zoals de juiste bandenspanning, de weersomstandigheden, het gekozen rijprogramma en het schakelgedrag. Met deze handleiding komt u een heel eind: http://ow.ly/FQuR30gAZY8. Hierin staan ook de factoren die van invloed zijn op de actieradius van een E-bike.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag.

M.v.Kampen
Dordrecht

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Fiets e-bike comfort n8 trendy
Pluspunten
komen afspraken goed na

Beste Herman,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en het schrijven van de review. Veel fietsplezier gewenst met de nieuwe fiets!

Herman

Gepubliceerd op: 29/10/2017

kinderfiets

Beste Baaka,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets!

Baaka
Antwerpen

Gepubliceerd op: 26/10/2017

Pluspunten

helpdesk is echt onder de maat, neem een voorbeeld aan CoolBlue
Evert

Gepubliceerd op: 24/10/2017

fiets
Pluspunten
duidelijke uitleg, proefrit mogelijk en onmiddellijke vervanging van een kapot onderdeel zonder discussie
de prijs online is lager dan in de winkel, dus in de winkel kiezen en testrit maken en dan online kopen.....zou andersom mogen zijn
Beste Eric,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en uitgebreide review. We vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft opgedaan met Matrabike. In principe hoort het zo te zijn dat de prijzen online identiek zijn aan de prijzen in onze winkels. Uw verbeterpunt gaan wij daarom ook intern terugkoppelen. We wensen u veel fietsplezier met uw fiets.

eric

Gepubliceerd op: 18/10/2017

eerst een elektrische fiets voor mij, vervolgens een fiets voor mijn zoon met slot en kabel
Pluspunten
Snelle levering.
Duidelijke omschrijving op de website
Geen mijn zoon is blij met zijn stoere race fiets
Beste Stefanie,

Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Matrabike op te schrijven in deze review. Veel fietsplezier toegewenst met uw nieuwe mountainbike.

Stefanie
Spijkenisse