Website: www.matrabike.nl
Plaats: Waalwijk
Telefoon: (+31)-(0)416 342012

Matrabike
7.6

Pluspunten
De prijzen zijn beter dan op eender welke plek dat ik gezocht heb.
bij levering was er een onderdeel beschadigd geraakt dit is door de vervoerder opgenomen en dit zal dan ook spoedig afgehandeld worden neem ik aan.

Beste Peter,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat er een onderdeel beschadigd is geraakt bij de levering. We zien dat u reeds ook contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er naar een goede oplossing wordt gezocht. U zult hier zo spoedig mogelijk over worden geïnformeerd. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike.

Gepubliceerd op: 11/09/2017

elektrische fiets
Pluspunten
Keurige en vriendelijke bediening in de winkels. Topkwaliteit tegen een betaalbare prijs. Ook correcte en vlotte afhandeling door klantenservice.
Zo doorgaan!
Beste Peter,

Hartelijk dank voor het geven van deze mooie beoordeling en het schrijven van deze uitgebreide review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Daar doen we het voor. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe E-bike .

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Ideal Orama E-bike
Pluspunten
Netjes optijd bezorgt en goed bereikbare klantenservice.
Had miss kunnen aangeven dat de stuurpin niet goed vastgedraaid was
Beste Frederik,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw uitgebreide review. We vinden het fijn om te horen dat u onze service positief heeft ervaren. Goed dat u een verbeterpunt aangeeft met betrekking tot de stuurpen. Deze wordt normaal gesproken goed vastgedraaid, maar we zullen het intern naar aanleiding van uw ervaring voor de zekerheid doorgeven als extra aandachtspunt. We wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe vouwfiets.

Frederik
Huissen

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Een vouwfiets, bezorgt de volgende dag voor 200 euro
Pluspunten
snel en correct
Beste Frank,
Bedankt voor uw mooie beoordeling, we wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe mountainbike.

Frank
Bleiswijk

Gepubliceerd op: 05/09/2017

MTB
Pluspunten
bij aflevering (ophalen) van de fiets zat er erg veelspeling in het voorwiel ik ben teruggegaan en ik werd gelijk geholpen door een gedreven techneut hulde!
niet bang zijn om een technisch probleem out of the box te verhelpen
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en review. Goed om te horen dat het gelijk kon worden opgelost. Wij wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

P
rijswijk

Gepubliceerd op: 01/09/2017

een gepida sportieve fiets
Pluspunten
Nvt
Ik heb geen inbus boutjes bij geleverd gekregen dus kan het slot niet bevestigen.
Heb een mailtje gestuurd, en inmiddels bericht terug gekregen dat de boutjes worden toegestuurd.
Dit betekent dat ik dus geen gebruik kan maken van mijn fiets of slot
Beste Petra,

Vervelend dat de inbusboutjes in eerste instantie ontbraken, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Goed om te horen dat ze nu wel naar u onderweg zijn. Mocht u nog vragen hebben over de montage van het slot, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

Petra
PURMEREND

Gepubliceerd op: 26/08/2017

AXA ringslot
Pluspunten
Heel erg bedankt voor de nieuwe accu. Garantieperiode was net voorbij maar dat was geen reden om de accu niet te vervangen. Klasse, goede service.

Beste Jurjen,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets.

Jurjen
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Nieuwe Accu

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets!

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Snelle levering en eenvoudige montage.

Beste Gerard,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw positieve review, zo horen we het graag. Wij wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets!

Gerard
Hilversum

Gepubliceerd op: 18/08/2017

IDEAL moovic 21v
Pluspunten
Uitstekende website, winkel en klantenservice!
Beste Edwin,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw positieve review, dat horen we natuurlijk graag. Wij wensen u veel fietsplezier toe met uw nieuwe fiets!

Edwin
HAARLEM