Website: www.matrabike.nl

Matrabike
7.1
20407 keer bekeken

Pluspunten
Ik heb direct na bestellen en betalen gehoord dat de bezorging vertraagd was. Hierna niets meer gehoord. Heb geen fiets, geen reactie op mails, niet op contactformulier en telefonisch werkt he t keuzemenu niet waardoor ik niemand aan de lijn krijg. Nog steeds niet afgehandeld dus.. ik blijf nog even proberen.
Beste mevrouw Van Nes,

Vervelend om te horen dat u nog geen bericht over uw bestelling heeft ontvangen. We hebben u vanmorgen geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. Kunt u contact met ons opnemen op een moment dat het u uitkomt? Alvast bedankt.

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Transportfiets dames
Pluspunten
1. juiste hoeveelheid snelheid.
2. hoge kwaliteit van componenten
3. mooi remsysteem
4. comfortabel
1. voor mij is het geen hoogte
Beste Fernando,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en review vol met lovende woorden. We vinden het leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de gekochte Vogue Premium N7. Leuk dat u de moeite neemt om uw goede ervaring te delen, dat waarderen we zeer. We wensen u veel plezier met uw nieuwe E-bike!

Fernando

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Ik ben verbaasd over deze fiets. Ik had niet verwacht zo goed, comfortabel en snel te zijn. Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van elk onderdeel van de fiets. Remmen zijn ongelooflijk goed. Ik weet echt niet waarom mensen overwegen een Vanmoof te kopen als ze de optie hebben om een fiets met schokken, 420wh batterij, 7 versnellingen en 250W motor te hebben voor een veel lagere prijs.
Pluspunten
Fiets is qua kleur erg mooi . De acu werkt goed
Binnen 12 uur gecondenseerd dat ik diepe krassen heb hier ben ik niet blij mee . Gelijk contact op genomen maar ik kreeg een boodschap tas van ruim 39 euro terwijl de waarde van de fiets minder is wat ik heb betaald 3 dagen later mist ik een bout op mn fiets . En krijg over 2 dagen een bout opgestuurd en dan moet Ik even zelf erin doen . Ik ben zeer ontevreden in wat ik terug krijg . En ik heb wel de volle mep moeten betalen voor een fiets die niet heel en kras vrij is geleverd .
Beste mevrouw Yamilla,

We hebben naar aanleiding van uw ervaring contact met u kunnen opnemen. Samen hebben we een oplossing naar tevredenheid gevonden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, horen we het graag. We wensen u veel fietsplezier toe!

Yamilla
Den helder

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Diepe lrassen en een bout bij de stuur die mis is. En geen compensatie dat ik geld of gedeelte terug krijg omdat de waarde van de fiets minder is ivb deze klachten
Pluspunten
Vind het geweldig dat matrabike naar mijn wensen geluisterd heeft door de telefoon. Ook vond ik het super dat mijn fiets helemaal kant en klaar thuis afgeleverd werd super bedankt matrabike. Voor iedereen een aanrader zeker kopen daar
Geen zeker zo doorgaan
Beste Henk,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of meer informatie ontvangen dan horen wij dat graag.

We wensen u veel fietsplezier toe!

Henk
Waalre

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Nieuwe fiets
Pluspunten
Ik werd gebeld over afleveringsmoment. Tijdens aflevermoment werd ik gebeld dat chauffeur met pech langs de weg stond en dat hij iets later zou zijn. Zo hoort het.

Beste Sebastiaan,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We zullen uw compliment ook doorgeven aan onze chauffeur. We wensen u veel fietsplezier toe!

S.

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Stoere, coole fiets. Hele goede service m.b.t. telefonisch contact bij levering.
Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Product (fiets) informatie/specificaties zijn niet volledig. Kan uitgebreider.
Beste Wytze,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteitverhouding. Fijn dat u een verbeterpunt aangeeft. Mocht u hierover meer feedback willen geven met wat u precies bedoelt, dan mag u dit altijd via de mail met ons delen (klantenservice@matrabike.nl). We wensen u veel fietsplezier toe!

Arno

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Fiets: Romet Wagant 5
Pluspunten
10.positieve benadering door persooneel van matrabike.
Zover geen verbeterpunten tot nu toe
Beste Mariska,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en positieve review. Goed om te horen dat u zo tevreden bent en leuk dat u onze benadering als positief heeft ervaren. We wensen u veel fietsplezier toe!

Mariska
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Matrabike is een zeer net bedrijf.fiets is netjes op tijd bezorgd afgelopen zaterdag.een klein puntje versnelling werkt niet na toe behoren.contact gehad en probleem word netjes opgelost
Pluspunten
Vriendelijk zorgvuldig prijs verhouding goede levering
Ben dik tevreden
Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel fietsplezier toe.
Sandra
Weert

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Transport fiets
Pluspunten
Snelle levering !! Fiets is van goeie kwaliteit. Zeker aan te raden

Beste Frouktje,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering van uw nieuwe mountainbike. We wensen u veel fietsplezier toe!

frouktje
Schiedam

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Mountenbike
Pluspunten
snelle levering. fiets was fiets klaar. goede communicatie. ideaal en betrouwbaar om online te bestellen. zeer tevreden!!!

Beste Lianne,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en uw positieve review. Fijn om te horen dat uw nieuwe fiets snel is geleverd en dat u zo tevreden bent over de bestelling. We wensen u veel fietsplezier toe!

lianne
twello