Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Pluspunten
snelle levering
product controleren; poef is gedeeltelijk verkleurd, boven en onder zien er nu anders uit!!
Beste Hans,

Excuses dat de geleverde poef verkleuringen vertoont, wij hebben u inmiddels een nieuwe toegestuurd. Wij hopen dat u er tevreden mee bent.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Hans van der Zanden

LY
Lelystad

30/01/2017

Pluspunten
Bestelling gedaan van een cd van dj Hiba die gratis werd gegeven bij bestellen van een product. Heb geen product besteld maar de cd wel los die €0,00 was. Verzendkosten waren €4,95 uiteindelijk werd het verstuurd in een brievenbuspakketje van €1.56.

Ondanks dat ik geen bestelling heb geplaats maar wel een gratis cd heb gekregen. Zou de verzendkosten prijs moeten aangepast worden naar €1.56 verzendkosten en €3,39 voor de cd voor de mensen die wel graag de cd willen hebben maar geen product op de webshop willen kopen.

Cd blijft een topper mocht deze ergens anders te koop zijn geweest had ik het ook gekocht! :)
Beste Naoual,

Dank voor uw beoordeling, de verzendkosten van €4,95 is een standaard tarief voor alle bestellingen bij ons onder de €30,-

U heeft alléén de GRATIS CD van Dj Hiba besteld, zoals vermeld staat bij de cd, is deze gratis te bestellen alléén in combinatie met een andere product.

U heeft gebruik gemaakt van de actie zonder een andere product te bestellen bij ons. Alsnog hebben wij u een gratis cd toegestuurd. Had u dit wel gedaan dan hadden wij uiteraard de CD samen met andere producten als pakket verstuurd.

Wij hopen met bovenstaande uitleg de verwarring die is ontstaan te hebben weggenomen.

Vriendelijke groet,
Marocstore.nl

Naoual

Aangepast op: 02/02/2017

Pluspunten
Grote assorti fijne zoekoptie naar prducten.
Helaas kan ik nog niet oordelen over de producten zelf. Mijn bestelling nog niet mogen ontvangen.
Meer assorti met natuurlijke inhoud zonder chemische toevoegingen.
Meer kinder producten.
Fatima

31/12/2016

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke bestellingsprocedure
Nee eigenlijk geen, goede service!
Bouchra
Haarlem

29/12/2016

Pluspunten
Ze bezorgen redelijk snel, fijn dat ze gratis bezorgen vanaf 30 euro
Verbeterpunt 1: is dat de kleuren niet overeenkomen van het werkelijk overeenkomen met het product. Ik had een zeegroene pashmina sjaal besteld. Maar ik krijg een gifgroene pasminasjaal, dit vind ik een zeer lelijke kleur, en ga deze ook niet dragen. Ik hoop dat ik deze kan ruilen voor een andere kleur, zonder verzendkosten uiteraard.
Verbeterpunt 2: Is dat ik twee stretcht katoenen kapjes heb besteld, maar ik kreeg 2 stretcht kapjes, er zit geen katoen in. Deze kapjes zijn niet geschikt voor mij omdat mijn hoofddoek niet blijft zitten. Erg jammer, deze hoop ik ook te kunnen ruilen.
Verbeterpunt 3: Door het verkopen van de vele hijaabs, zou het fijn zijn als jullie ook hoofddoekspelden, die veiligheidsspeldjes maar dan speciaal voor de hoofddoek ook zouden verkopen. Dit verkopen maar zeer weinig webshops. Vond dat wel jammer.
Latifa
Bussum

26/12/2016

Pluspunten
7.5
Jammer van de kleur dat t niet klopt zoals verwacht. Daar mag best aan gewerkt worden. Vooral bij t klikken bij de kleur ook voorbeeld geven op beeldscherm zoals bij de meeste websites. Voor de rest top site
Beste B. Dghogh,

Tot onze spijt hebben wij vernomen dat uw ervaring met onze webshop niet naar uw verwachting is verlopen. Excuses hiervoor.

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat de kleuren niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde kleuren hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

B. Dghogh
Den bosch

Pluspunten
De hoofddoeken die ik heb besteld wijken behoorlijk af van de foto die getoond werd.
Beste Lindsay,

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat deze niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde producten hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

Lindsay
Heerlen

27/10/2016

Pluspunten
De stof is heel goed
Maar wel leveren wat op de foto staat op de foto staat
Beste Samira,

Samira