Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Pluspunten
Snelle service en bezorging
Retourzending zelf betalen! Ik moest voor 650 gram €6.95 betalen! Belachelijk en geen service. Ik hoop dat ik het aankoopbedrag plus terugzending kosten terug krijg. Anders bestel ik nooit meer.
Cyn
Thuis

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Goed service en goeie beschrijvingen op het site!
Beschrijvingen van het product mee geven in eigen taal ?
Of gewoon in het Engels ?
Carla

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
Is snelle reactie naar aanleiding van klacht over niet geleverde bestelling door DHL En een gepaste oplossing naar aanleiding van klacht
Andere vervoerder voor pakketten kiezen
Beste Lalla,

Dank voor het schrijven van een review. Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Lalla
Zaandam

Gepubliceerd op: 15/07/2017

Pluspunten
Andere vervoerder voor pakketten kiezen - wat betreft aanbeveling aan andere daar kan ik op dit moment (gezien het feit dat deze kwestie nog niet is opgelost) geen uitspraak over doen...maar op dit moment is het nee want ik ben een week verder en der is geen oplossing aangeboden

Zaandam
01/07/2017

Bezorgkosten te hoog
Lelystad

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Pluspunten
Jullie hebben leuke artikelen, alleen jammer dat de meeste artikelen snel zijn uitverkocht.
Ik heb nu het verzoek gekregen deze review in te vullen terwijl ik mijn bestelling nog steeds niet eens heb gekregen. Vorige week donderdag besteld, nog niets ontvangen, terwijl jullie op de site aangeven dat het de volgende dag al binnen is als het voor 16.00 uur is besteld. Goedkoop wil niet altijd zeggen beter. Mijn advies: neem een andere bezorger! DHL is 3x zero! Post.nl is maar 1 euro duurder maar ontneemt de klant een hoop frustraties. Daar wil de klant wel voor betalen.
Beste klant,

Vervelend dat u de bestelling niet op tijd heeft ontvangen. Volgens de track & trace van DHL is de verzending aangeboden en dat er niemand aanwezig was. Helaas komt het soms voor dat DHL geen briefje achterlaat. Helaas zijn wij afhankelijk van externe bezorgdiensten.

Als het goed is heeft u inmiddels uw bestelling ontvangen en hopen dat u tevreden ermee bent.

Ahmed Bouzia

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Sarah
Veenendaal

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Betaalbare prijzen en snelle levering!
Bij de instant hoofddoeken zou een close-up foto van de voorkant heel handig zijn. Vooral als het voorkant een model heeft of als er met een ander stof is gewerkt. Nu is dat bij de foto's best wel onduidelijk!

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Gepubliceerd op: 01/06/2017

Pluspunten
snelle levering
product controleren; poef is gedeeltelijk verkleurd, boven en onder zien er nu anders uit!!
Beste Hans,

Excuses dat de geleverde poef verkleuringen vertoont, wij hebben u inmiddels een nieuwe toegestuurd. Wij hopen dat u er tevreden mee bent.

Ahmed Bouzia
Hans van der Zanden