Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Sarah
Veenendaal

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Betaalbare prijzen en snelle levering!
Bij de instant hoofddoeken zou een close-up foto van de voorkant heel handig zijn. Vooral als het voorkant een model heeft of als er met een ander stof is gewerkt. Nu is dat bij de foto's best wel onduidelijk!

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Gepubliceerd op: 01/06/2017

Pluspunten
snelle levering
product controleren; poef is gedeeltelijk verkleurd, boven en onder zien er nu anders uit!!
Antwoord Marocstore.nl
Beste Hans,

Excuses dat de geleverde poef verkleuringen vertoont, wij hebben u inmiddels een nieuwe toegestuurd. Wij hopen dat u er tevreden mee bent.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Ahmed Bouzia

LY
Lelystad

Gepubliceerd op: 30/01/2017

Pluspunten
Bestelling gedaan van een cd van dj Hiba die gratis werd gegeven bij bestellen van een product. Heb geen product besteld maar de cd wel los die €0,00 was. Verzendkosten waren €4,95 uiteindelijk werd het verstuurd in een brievenbuspakketje van €1.56.

Ondanks dat ik geen bestelling heb geplaats maar wel een gratis cd heb gekregen. Zou de verzendkosten prijs moeten aangepast worden naar €1.56 verzendkosten en €3,39 voor de cd voor de mensen die wel graag de cd willen hebben maar geen product op de webshop willen kopen.

Cd blijft een topper mocht deze ergens anders te koop zijn geweest had ik het ook gekocht! :)
Antwoord Marocstore.nl
Beste Naoual,

Dank voor uw beoordeling, de verzendkosten van €4,95 is een standaard tarief voor alle bestellingen bij ons onder de €30,-

U heeft alléén de GRATIS CD van Dj Hiba besteld, zoals vermeld staat bij de cd, is deze gratis te bestellen alléén in combinatie met een andere product.

U heeft gebruik gemaakt van de actie zonder een andere product te bestellen bij ons. Alsnog hebben wij u een gratis cd toegestuurd. Had u dit wel gedaan dan hadden wij uiteraard de CD samen met andere producten als pakket verstuurd.

Wij hopen met bovenstaande uitleg de verwarring die is ontstaan te hebben weggenomen.

Vriendelijke groet,
Marocstore.nl

Naoual

Gepubliceerd op: 30/01/2017

Pluspunten
Grote assorti fijne zoekoptie naar prducten.
Helaas kan ik nog niet oordelen over de producten zelf. Mijn bestelling nog niet mogen ontvangen.
Meer assorti met natuurlijke inhoud zonder chemische toevoegingen.
Meer kinder producten.
Fatima

Gepubliceerd op: 31/12/2016

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke bestellingsprocedure
Nee eigenlijk geen, goede service!
Bouchra
Haarlem