Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

bestelling niet ontvangen
Beste Nasika,

Vervelend dat u de bestelling niet op tijd heeft gehad,.

nasika
houthalen

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Leuk assortiment
Bestelling nog steeds niet mogen ontvangen, dus ik weet niet wat ik moet beoordelen..
Soura

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Goeie prijs
Zet er duidelijk de verzend tijd bij want voor 16:00 besteld morgen in huis klopt niet ook nemen jullie de telefoon niet op en beantwoorden jullie de voicemail niet ! Belachelijk !
Beste Minthe,

Vervelend dat u de bestelling niet op tijd heeft gehad. Wij hebben uw bestelling op het zelfde dag overgedragen aan DHL.

Wij zien via de trace en track van DHL staan dat er bij de eerste poging de ontvanger niet thuis is vermeld staan. Normaal gesproken zou DHL een briefje achterlaten voor u dat ze langs zijn geweest. Blijkbaar is dit niet gebeurd.

Inmiddels zie ik dat de zending bezorgd is. Wij hopen alsnog dat u tevreden bent met uw aankoop.

Onze excuses voor deze gang van zaken, helaas zijn wij afhankelijk van een vervoerder.

Vriendelijke groet,
Ahmed Bouzia
Minthe
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten

Als het te mooi is om waar te zijn, geloof het dan niet. Dat bleek weer eens te kloppen. Op zoek naar echte katoenen en zijde sjaals kwam ik op de website van Marocstore. Besteld, maar helaas, niks zijde of katoen, gewoon puur synthetische troep, ondanks de vermelding van katoen en zijde. De prijs was zodanig laag dat het ook eigenlijk niet kon.

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Zeer correctie info, opvolging.
Ik heb drie lederen poefs gekocht, wel een heel sterke geur. Misschien laten weten hoe we dit kunnen oplossen?
Er waren vlekken op twee poefs, gelukkig enkel onderaan.
Els Pas
Londerzeel

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Levering was snel en netjes verpakt.
Ghimaars hebben op foto en andere kleur. En boeken worden onduidelijke beschreven. (Bv. Zakformaat)
Beste,

Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Ahmed Bouzia

Gepubliceerd op: 08/11/2017