Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Pluspunten
Heb een hoofddoek gekregen die kapot is
Beste Fatima,

Tot onze spijt hebben wij vernomen dat uw ervaring met onze webshop niet naar uw verwachting is verlopen. Excuses hiervoor.

Wij horen graag van u om welke hoofddoek het gaat zodat wij kosteloos een nieuwe kunnen sturen. Nogmaals onze excuses.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Fatima
Nijmegen

16/03/2017

Pluspunten
Dank voor de kadotje
Fotos komen niet overeen met de producten!
Beste Aya,

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat de kleuren niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde kleuren hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

01/11/2016

Pluspunten

Het product dat ik heb gekocht komt niet overeen met hetgeen ik heb ontvangen. De foto's zagen er anders uit.
Beste Siham,

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat deze niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde producten hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

Siham

27/10/2016