Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Pluspunten

- Ik miste één artikel in mijn bestelling(waar ik wel voor heb betaald)
- pakketje was heel slordig ingepakt
- producten komen niet overeen met de foto's van website
Beste Laura,

Dank voor het schrijven van een review. Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Laura
Maastricht

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Heb een hoofddoek gekregen die kapot is
Beste Fatima,

Tot onze spijt hebben wij vernomen dat uw ervaring met onze webshop niet naar uw verwachting is verlopen. Excuses hiervoor.

Wij horen graag van u om welke hoofddoek het gaat zodat wij kosteloos een nieuwe kunnen sturen. Nogmaals onze excuses.

Fatima
Nijmegen

Gepubliceerd op: 16/03/2017

Pluspunten
Dank voor de kadotje
Fotos komen niet overeen met de producten!
Beste Aya,

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat de kleuren niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde kleuren hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

Gepubliceerd op: 01/11/2016

Pluspunten

Het product dat ik heb gekocht komt niet overeen met hetgeen ik heb ontvangen. De foto's zagen er anders uit.
Beste Siham,

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat deze niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde producten hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

Siham

Gepubliceerd op: 27/10/2016