Bedrijfsgegevens

Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom
Telefoon: 0252508988

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Marocstore.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
558 beoordelingen (12 maanden)
1185 beoordelingen (totaal)
11703 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (422)
20% (110)
3% (17)
1% (4)
1% (5)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Antwoord Marocstore.nl
Beste Sohayla,

Vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw bestelling de volgende dag verwerkt en overgedragen aan DHL. Helaas komt het wel eens voor dat er iets fout gaat bij de bezorgdienst. Volgens de trace en track is uw bestelling inmiddels geleverd.

Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met uw bestelling.

Alvast dank.
Ahmed Bouzia
Sohayla

Gepubliceerd op: 17/03/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
ik wacht al meer dan een week op mijn bestelde tajine. Het was een kerskado en inmiddels zitten we in 2018 :(
Antwoord Marocstore.nl
Beste Ilse,
Vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Volgens de trace en track is uw bestelling op de volgende dag geleverd bij uw buren.

Normaal gesproken dient de bezorger een brief voor u achter te laten, blijkbaar is dat niet gebeurd.

Kunt u navraag doen bij uw buren en wij horen het graag van u.

Alvast dank.
ilse
vlissingen

Gepubliceerd op: 15/01/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Dit verrotte webshop verdient niet eens een halve ster, zo triest ik besteld voor de tweede keer en ik krijg elke keer andere stof en kleur binnen. Hoe onprofessioneel??? Wat is dit voor service ??? Mijn advies; kooooop nooit wat van hier bespaar jr moeite geld en tijd!! En als je ze wilt bereiken duurt het eeewen voordat ze reageren !!!!!
Verbeterpunten
Sluit de tent! Niks is goed; webshop is traag en wordt overal naartoe gestuurd ald je ergens op drukt of je selecteert een artikel en bij het afrekkkem blijkt dat ie niet op voorrraad is en wat je bestelt krijg je niet !!!!
Antwoord Marocstore.nl
Beste Wahiba,

Dank voor uw feedback. Vreemd dat u problemen ondervindt op onze website, er zijn geen problemen bekend afgelopen dagen op onze website. Wij verwerken dagelijks tientallen bestellingen en geen klachten ontvangen.

U had twee artikelen besteld, namelijk instant Hijab stretch viscose in de kleur taupe en Sjaal Katoen stretch in de kleur grijs. Mocht u andere artikelen hebben ontvangen dan horen wij het graag, zodat wij u alsnog de juiste artikelen kunnen opsturen. Onze excuses als dit het geval is. Wij zullen u dan kosteloos de juiste kleuren toe sturen.
Wahiba
Amsterdam

Gepubliceerd op: 19/09/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen terwijl er wordt vermeld dat ik heb getekend. En dan probeer ik jullie te contacteren maar niemand neemt op. Ik ben woedend en als ik niet snel antwoord krijg moet het maar via politie
Antwoord Marocstore.nl
Beste Dounia,

Als het goed is heeft u de bestelling in goede orde ontvangen.
Dounia
Sint niklaas

Gepubliceerd op: 07/07/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Snel geleverd
Verbeterpunten
Totaal verkeerd geleverd, lezen de mails niet goed. Product ligt nu 4x in de prullenbak
Antwoord Marocstore.nl
Beste Diana,Excuses dat u verkeerde artikel heeft ontvangen. Als het goed is het opgelost.
Diana
Rijswijk

Gepubliceerd op: 11/05/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer