Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Beste Sohayla,

Vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw bestelling de volgende dag verwerkt en overgedragen aan DHL. Helaas komt het wel eens voor dat er iets fout gaat bij de bezorgdienst. Volgens de trace en track is uw bestelling inmiddels geleverd.

Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met uw bestelling.

Alvast dank.
Ahmed Bouzia
Sohayla

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Pluspunten

ik wacht al meer dan een week op mijn bestelde tajine. Het was een kerskado en inmiddels zitten we in 2018 :(
Beste Ilse,
Vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Volgens de trace en track is uw bestelling op de volgende dag geleverd bij uw buren.

Normaal gesproken dient de bezorger een brief voor u achter te laten, blijkbaar is dat niet gebeurd.

Kunt u navraag doen bij uw buren en wij horen het graag van u.

Alvast dank.
ilse
vlissingen

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Dit verrotte webshop verdient niet eens een halve ster, zo triest ik besteld voor de tweede keer en ik krijg elke keer andere stof en kleur binnen. Hoe onprofessioneel??? Wat is dit voor service ??? Mijn advies; kooooop nooit wat van hier bespaar jr moeite geld en tijd!! En als je ze wilt bereiken duurt het eeewen voordat ze reageren !!!!!
Sluit de tent! Niks is goed; webshop is traag en wordt overal naartoe gestuurd ald je ergens op drukt of je selecteert een artikel en bij het afrekkkem blijkt dat ie niet op voorrraad is en wat je bestelt krijg je niet !!!!
Beste Wahiba,

Dank voor uw feedback. Vreemd dat u problemen ondervindt op onze website, er zijn geen problemen bekend afgelopen dagen op onze website. Wij verwerken dagelijks tientallen bestellingen en geen klachten ontvangen.

U had twee artikelen besteld, namelijk instant Hijab stretch viscose in de kleur taupe en Sjaal Katoen stretch in de kleur grijs. Mocht u andere artikelen hebben ontvangen dan horen wij het graag, zodat wij u alsnog de juiste artikelen kunnen opsturen. Onze excuses als dit het geval is. Wij zullen u dan kosteloos de juiste kleuren toe sturen.
Wahiba

Gepubliceerd op: 19/09/2017