Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Pluspunten
Dit verrotte webshop verdient niet eens een halve ster, zo triest ik besteld voor de tweede keer en ik krijg elke keer andere stof en kleur binnen. Hoe onprofessioneel??? Wat is dit voor service ??? Mijn advies; kooooop nooit wat van hier bespaar jr moeite geld en tijd!! En als je ze wilt bereiken duurt het eeewen voordat ze reageren !!!!!
Sluit de tent! Niks is goed; webshop is traag en wordt overal naartoe gestuurd ald je ergens op drukt of je selecteert een artikel en bij het afrekkkem blijkt dat ie niet op voorrraad is en wat je bestelt krijg je niet !!!!
Beste Wahiba,

Dank voor uw feedback. Vreemd dat u problemen ondervindt op onze website, er zijn geen problemen bekend afgelopen dagen op onze website. Wij verwerken dagelijks tientallen bestellingen en geen klachten ontvangen.

U had twee artikelen besteld, namelijk instant Hijab stretch viscose in de kleur taupe en Sjaal Katoen stretch in de kleur grijs. Mocht u andere artikelen hebben ontvangen dan horen wij het graag, zodat wij u alsnog de juiste artikelen kunnen opsturen. Onze excuses als dit het geval is. Wij zullen u dan kosteloos de juiste kleuren toe sturen.
Wahiba

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen terwijl er wordt vermeld dat ik heb getekend. En dan probeer ik jullie te contacteren maar niemand neemt op. Ik ben woedend en als ik niet snel antwoord krijg moet het maar via politie
Beste Dounia,

Als het goed is heeft u de bestelling in goede orde ontvangen.
Dounia
Sint niklaas

Gepubliceerd op: 07/07/2017

Pluspunten
Snel geleverd
Totaal verkeerd geleverd, lezen de mails niet goed. Product ligt nu 4x in de prullenbak
Beste Diana,

Excuses dat u verkeerde artikel heeft ontvangen. Als het goed is het opgelost.
Diana
Rijswijk

Gepubliceerd op: 11/05/2017

Pluspunten
juiste kleuren aangeven op de site!
Beste Chaima,

Tot onze spijt hebben wij vernomen dat uw ervaring met onze webshop niet naar uw verwachting is verlopen. Excuses hiervoor.

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat de kleuren niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde kleuren hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Ahmed Bouzia
chaima