Website: http://www.marocstore.nl
Adres: Voltstraat 2 2181 HA
Plaats: Hillegom

Marocstore is een online winkel voor betaalbare Marokkaanse producten.

Marocstore.nl

Pluspunten
juiste kleuren aangeven op de site!
Beste Chaima,

Tot onze spijt hebben wij vernomen dat uw ervaring met onze webshop niet naar uw verwachting is verlopen. Excuses hiervoor.

Wij zien dat u sjaals heeft besteld en dat de kleuren niet zijn wat u had verwacht. Mocht u verkeerde kleuren hebben ontvangen dan horen wij het graag. Wij zullen dan kosteloos de juiste naar u toe sturen. Uiteraard heeft u ook altijd het recht om de bestelde producten terug te sturen.

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van een review en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Ahmed Bouzia
chaima

17/01/2017

Pluspunten
Geen want ik heb nog steeds niets ontvangen.
Zorgen dat jullie het adres juist en duidelijk doorgeven aan DHL.
Beste Fikria,

Dank voor uw feedback, wij zien inderdaad dat uw huisnummer ontbreekt. De verzending van de bestellingen is een geautomatiseerde proces. Blijkbaar was u vergeten het huisnummer in te vullen bij het plaatsen van uw bestelling. Uw bestelling is inmiddels onderweg terug naar ons. Alvast zullen wij u nieuwe producten toe sturen zodra wij uw huisnummer hebben ontvangen, deze kunt u mailen naar service@marocstore.nl.

Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Marocstore.nl
Fikria

22/10/2016

Pluspunten

Niet een ander maat opsturen als ze de ene niet meer op voorraad hebben.
Beste Esra,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen voor een beoordeling. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling.

U heeft Marokkaanse slippers besteld, deze vallen kleiner dan de maat die erop staat. Vandaar dat wij altijd een maatje groter toesturen dan de werkelijke maat die besteld is. Dit geldt voor alle slippers die wij aanbieden.

Mocht het zijn dat de ontvangen slippers niet passen dan kunt dit altijd kenbaar maken aan ons. U heeft namelijk als klant van ons altijd het recht om een andere product te ontvangen of het geld terug te krijgen.

U kunt onze klanten service bereiken door te mailen naar service@marocstore.nl

Esra
Oisterwijk

23/07/2016

Pluspunten
Nauwkeuriger werken. Ik heb de verkeerde maat ontvangen. En nu nog niet de juiste maat ontvangen. Zaterdag gemeld. Het is nu dinsdagavond.
Dit is mijn eerste bestelling en dan meteen dit. Jammer!
Conny
Dordrecht