Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Wattstraat 13 2723 RA
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Pluspunten
Ziet er prachtig uit

Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl

Corrie
Noordwijk

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
snelle levering en goed service

Berlinda
ternaard

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie en goeie kwaliteit!

Karen Devriendt
Zonnebeke, België

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
duidelijke, leuke patronen

Jessie
Roeselare

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Snelle reactie en goede levering.

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Grote keuze, redelijke prijzen, snelle verzending en, voor mij het aller belangrijkste in de huidige digitale wereld, super service! Top!
Geen kritiek, meer een tip, even een mailtje terug naar de klant als er iets is misgegaan bij het inpakken zou mijns inziens héél ver reiken.
Bedankt voor je beoordeling!

Wanneer er iets is misgegaan proberen wij altijd vlot te reageren, en wordt er doorgaans ook contact op genomen. Wij gaan intern bekijken wat er verbeterd kan worden.

Cate
HALSTEREN

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Snelle en goede levering

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
snelle levering, goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling

Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.Wij zijn blij te horen dat je het volgen van de voortgang van de bestelling als prettig hebt ervaren. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Altijd vriendelijk. Ze hebben een uitgebreide keuze
Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl

Annet

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Fijne ervaringen en goede feedback.
Snelle bezorging
Nette verpakking
Prima!
Het account aanmaken gaf wat problemen in de vernieuwde website , maar met wat e-mail verkeer is het allemaal goed gekomen .
Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij. Fijn te horen dat het helemaal naar tevredenheid is opgelost.

Thea Krol
Vught