Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Wattstraat 13 2723 RA
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Pluspunten
Meteen reactie bij vraag of klacht
Was een beetje onduidelijk waar ik t patroon kon downloaden, en/of t verstuurd werd
Bedankt voor je beoordeling!

Wij gaan er vanuit dat u inmiddels uw patroon heeft kunnen downloaden. Neemt u anders graag even contact met ons op, dan maken wij het in orde.

Cjm vd Oord

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Netjes verpakt bezorgd.
Ik heb meer dag 9 tot 10 dagen moeten wachten voordat de bestelling binnen was.
Bedankt voor je beoordeling!

Fijn dat de bestelling uiteindelijk wel goed is aangekomen. De vertraging heeft gelegen in de aanwezigheid op enkele Belgische beurzen in deze periode. Enkele van de kralen die u bestelde waren mee naar de beurs. Wij besteden er veel aandacht aan deze vertragingen in de toekomst te voorkomen.

Janny
Zevenhuizen.

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
vlotte afhandeling van mijn bestelling. Leuke zaak.
Betere bewijzering naar bedrijf
Bedankt voor je beoordeling!

Via google is het mogelijk een routebeschrijving naar onze locatie in Zoetermeer te volgen. Omdat wij een webshop zijn met showroom, zitten wij niet in een winkelstraat. Hierdoor kan het zijn dat wij iets moeilijker te vinden zijn.

Anke Bijkerk-Bsoch
ZOETERMEER

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Prima service en patroon snel ontvangen.

Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl

Rita
Wormerveer

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Janneke

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Reina
Grave

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
9/10
Indien een artikel niet meer in voorraad is zou het wenselijk zijn te verwittigen wanneer het terug ter beschikking zal zijn en ongeveer de wachttijd melden?
Bedankt voor je beoordeling!

Enkele dagen geleden zijn wij over gegaan naar een vernieuwde webshop. Hierin is een duidelijkere voorraad communicatie en een mogelijkheid voor het ontvangen van een e-mail wanneer een product dat niet op voorraad was weer op voorraad is toegevoegd.

www.marlaine.nl

alma/ privé
8300 Knokke-Heist België

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Mooie website en zeer duidelijk.
Netjes verstuurd, deed er wel langer over dan 5 dagen maar was dan ook in drukke eidenjaarsperiode.
Leuke attentie bij de bestelling.
Je winkelwagentje blijft gevuld gedurende een hele periode. Als je uitlogt blijft je mandje gevuld!! Zalig is dat, je krijgt bedenktijd om nog bij te vullen.
Doe zo voort!
Winkeltje openen in België zodat we kunnen langsgaan. ;)
Beste Veerle,

Wij staan regelmatig op beurzen door heel België.
Antwerpen, Kortrijk, Gent, Mechelen
Wellicht komen we je daar nog eens tegen?

Veerle Dauw
Waarschoot, België

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten

iets sneller versturen ik hen op 24 Augustus het boekje Hondjes haken met sokkenwol besteld dat zou in de verkoop komen op 31 oktober kom op facebook begin november al een hondje lieten zien ik ontving mijn boekje op 20 november
Beste Iet,

Het boekje 'Mijn Hondjes van Sokkenwol' is inderdaad 31 oktober uit gekomen. Deze hebben wij ook in pre-order bij onze leverancier besteld, echter heeft deze er op de KreaDoe in Utrecht, waar de lancering van het boekje was, zoveel verkocht dat er geen meer over waren voor de verspreiding onder de verkooppunten. Voor ons is de levering half december beloofd dat wordt de 2e druk. Voor onze pre-order klanten hebben wij enkele exemplaren weten te bemachtigen om eerder te kunnen uitleveren. Onze excuses dat het langer heeft moeten duren dan in eerste instantie bekend was.

Wij hopen dat je alsnog veel haakplezier hebt met dit leuke boekje!

iet
Wijchen