Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Wattstraat 13 2723 RA
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Pluspunten
Eerdere berichten lezen
Geen patroon ontvangen. Reeds eerder dgg
Antwoord Marlaine
Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.

Als het goed is heeft u inmiddels het gratis patroon ontvangen per e-mail.
De automatische eerder verstuurde e-mail is waarschijnlijk als spam aangemerkt en heeft u hierdoor niet bereikt. Fijn dat u toch contact met ons heeft opgenomen zodat wij het gratis patroon alsnog konden toesturen!

Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl

Vriendelijke groet,
G
Limburg

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Vriendelijke mensen in de stands op een beurs
Op een beurs heb ik de letters van mijn kleindochter gekocht, om een speenkoord van te maken. Er was een letter uitverkocht, maar die zou worden nagestuurd. Ik heb na mijn eerste mail met de vraag of de letter al op voorraad was, nooit meer iets gehoord en latere mails werden niet meer beantwoord.
Mijn verbeterpunt voor dit bedrijf, doe wat je de klanten beloofd hebt, en als dit niet kan, beloof dan niks, maar geef altijd antwoord op een mail.
Dit voelt absoluut niet fijn als je zo behandeld wordt en het motiveert niet om hier je spullen te bestellen.

Na deze reactie is er direct contact met me opgenomen om alsnog de dingen goed te regelen.
Was ik geheel positief door verrast.
Afgesproken werd om de letters van de naam van mijn kleindochter te vergoeden.
Daar kon ik mee akkoord gaan.
Eind goed al goed zou je denken.
Helaas is de betaling uitgebleven....
Antwoord Marlaine
Beste Karla,
Vervelend dat precies bij jou meerdere dingen tegelijk zijn mis gegaan. Sorry sorry sorry.
Wij hopen dat je inmiddels wel de betaling retour hebt ontvangen van ons, dit hebben wij direct na je laatste bericht in orde gemaakt.
Om de pijn wat te verzachten kan je met de kortingscode WELKOMTERUG (in te vullen op de bestelpagina) gebruik maken van onze feestaanbieding in onze nieuwe webshop. Tot 28 februari 2019 kan je een leuke korting krijgen.
We hopen je toch na deze vervelende ervaring snel weer te zien!

Creatieve groet,
Karla

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Vriendelijke mensen in de stands op een beurs

22/12/2018

Pluspunten
De bestelling was netjes verzorgd.
Ik heb 5 weken moeten wachten op mijn bestelling. Op mailtjes werd niet gereageerd. Van de vijf keer dat ik belde werd slechts één keer de telefoon beantwoord. De belofte die toen gedaan werd om terug te bellen werd niet nagekomen. Ik zal na deze ervaring geen bestellingen meer doen bij Marlaine.
Vera

Gepubliceerd op: 09/07/2018