Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Wattstraat 13 2723 RA
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Pluspunten
Snelle levering, goede artikelen

Wilma

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten

iets sneller versturen ik hen op 24 Augustus het boekje Hondjes haken met sokkenwol besteld dat zou in de verkoop komen op 31 oktober kom op facebook begin november al een hondje lieten zien ik ontving mijn boekje op 20 november
Antwoord Marlaine
Beste Iet,

Het boekje 'Mijn Hondjes van Sokkenwol' is inderdaad 31 oktober uit gekomen. Deze hebben wij ook in pre-order bij onze leverancier besteld, echter heeft deze er op de KreaDoe in Utrecht, waar de lancering van het boekje was, zoveel verkocht dat er geen meer over waren voor de verspreiding onder de verkooppunten. Voor ons is de levering half december beloofd dat wordt de 2e druk. Voor onze pre-order klanten hebben wij enkele exemplaren weten te bemachtigen om eerder te kunnen uitleveren. Onze excuses dat het langer heeft moeten duren dan in eerste instantie bekend was.

Wij hopen dat je alsnog veel haakplezier hebt met dit leuke boekje!

Marlaine
iet
Wijchen

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Wijchen
22/11/2018

Pluspunten
Behulpzaam. Professioneel. Komt afspraken na. Betrouwbaar!

Lida

Boos
Doen wat je beloofd
Klantgerichter zijn
Beter communiceren

Inmiddels heeft het bedrijf mijn bestelling netjes en correct afgehandeld. Bij de volgende bestelling krijg ik een korting. Fijn!
Gaby de Kruijf

Doen wat je beloofd
Klantgerichter zijn
Beter communiceren

13/11/2018

Pluspunten
Sehr gut
Keine
Katja
Elsdorf

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Prima voor elkaar

Annie
Tilligte

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Goede prijs kwaliteit! Heb jullie leren kennen via de handwerkbeurs in Gent! Super vriendelijk!! Doe zo verder!!
Gewoon verder doen zoals jullie bezig zijn!!
Ann
Tervuren/Belgiƫ

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Ik had nog twee babestellingen. Daar de eerste bestelling nog niet verzonden was, verstuurden ze de drie bestellingen samen op zodat ik geen extra verzendkosten diende te betalen. Dit alles werd via mail prima geregeld!
Bij de bestelgeschiedenis was niet duidelijk of mijn eerste bestelling in orde was. Gelukkig arriveerde alles samen

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Gepubliceerd op: 12/11/2018