Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Wattstraat 13 2723 RA
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Reina
Grave

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Altijd vriendelijk. Ze hebben een uitgebreide keuze
Annet

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Fijne ervaringen en goede feedback.
Snelle bezorging
Nette verpakking
Prima!
Het account aanmaken gaf wat problemen in de vernieuwde website , maar met wat e-mail verkeer is het allemaal goed gekomen .
Thea Krol
Vught

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Mooie producten.
Levering. Ik heb ok 30 december een bestelling geplaatst. En het zou 2-3 werkdagen duren. Maar heb mijn bestelling pas op 22 januari ontvangen.
Beste Dewi,
Wij hebben uitgebreid contact gehad via Facebook messenger. Helaas hebben wij door tekorten bij onze leverancier niet zo snel kunnen leveren zoals bij ons gebruikelijk is. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Daarnaast hebben we niet altijd direct op je berichten kunnen reageren omdat wij niet 7 dagen per week 24 uur per dag aan het werk zijn. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen.

Verder hebben we je op de hoogte gehouden van de status en zo spoedig mogelijk uitgeleverd.

Inmiddels zijn wij over gegaan naar een nieuwe website en voorraad systeem waar deze problemen met de voorraad hopelijk niet meer voor zullen komen.

Wij hopen je snel weet te zien in onze webshop!

Dewi
Sprang-Capelle

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
zeer goede service.

Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.
Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
bestellingen komen correct aan.
Op e-mails naar klantendienst wordt snel, correct en vriendelijk gereageerd

Linda
WECHELDERZANDE

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
9/10
Indien een artikel niet meer in voorraad is zou het wenselijk zijn te verwittigen wanneer het terug ter beschikking zal zijn en ongeveer de wachttijd melden?
Bedankt voor je beoordeling!

Enkele dagen geleden zijn wij over gegaan naar een vernieuwde webshop. Hierin is een duidelijkere voorraad communicatie en een mogelijkheid voor het ontvangen van een e-mail wanneer een product dat niet op voorraad was weer op voorraad is toegevoegd.

alma/ privé
8300 Knokke-Heist België

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Vlotte en correct service

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Mijn bestelling was in orde!

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke website.

Joëlle
Uffelte