Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Lorentzstraat 109 2665 JG
Plaats: Bleiswijk
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Pluspunten
Snel en efficiënt

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Snelle bezorging, keurig verpakt. Goede artikelen.

Judith
Houten

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Snel besteld en nog sneller in huis

Creabymarijke
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Goede levering.

Marianne
Monnickendam

Duidelijke product info
Leuke aanbieding (geen verzendkosten)
Leuk dat er een aardigheidje bij zit
Makkelijk te benaderen doordat overal aangegeven wordt waar je terecht kan
Ik zocht vrij lang tot ik alles gevonden had. Misschien de kleuren een beetje op kleur sorteren.

Ik kreeg een mail dat een of meerdere dingen niet op voorraad zijn en dat dit mogelijk de levering zou vertragen. Hier schrok ik erg van want ik bestelde juist omdat ik het snel nodig had. Gelukkig had ik het alsnog de volgende dag.

Hebben jullie niet alle kleuren catona?
Nathalie
Lopik

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Rapidité de livraison !

Belgique

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Snel verzonden en snelle reactie op e-mail. Aangegeven bij welke buren het evt bezorgd mocht worden, dit was netjes op de doos bijgeschreven. Kleine attentie bij bestelling.

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Mooie patronen
Ik heb het patroon besteld ....drakenpakket.... wol werd een dag te laat bezorgd, en tot op heden heb ik het patroon nog steeds niet ontvangen, ik baal hier enorm van
Heb u ook al een mail gestuurd , maar daar wordt niet op gereageerd.
Ik kan uw bedrijf dan ook niet aanraden bij vrienden.
Ik baal enorm omdat ik nu niks aan het wol heb
Ik hoop alsnog dat u reageerd , zodat ik kan beginnen met haken, en uw bedrijf kan aanraden bij vrienden.
Met vriendelijke groeten natasja breedijk
Antwoord Marlaine
Beste Natasja,

Wat vervelend om te horen dat het pakket door de PostNL een dag later is geleverd als dat de bedoeling is.
Je hebt bij ons een garenpakket voor Draakje Julia besteld. Zoals bij het product vermeld staat is het pakket van Draakje Julia exclusief het patroon. Dit omdat het een patroon is van Kristel Droog-Dekkers van MyKrissieDolls en wij mogen deze niet verkopen vanwege de copyright die op de patronen zit.

Bij het product staat dan ook de link naar de website van Mykrissiedolls waar je het patroon kunt bestellen.

Ik vind het vervelend dat dit niet goed is overgekomen, maar ik mag het patroon helaas niet naar je toesturen.

Door de vakantietijd heeft het helaas iets langer geduurd voor je mail beantwoord is.

Onze excuse

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Goede snelle service, prima communicatie

Henriette

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten
Duidelijke website en snelle levering.
Helma

Gepubliceerd op: 03/08/2017