Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Wattstraat 13 2723 RA
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Pluspunten
Eerdere berichten lezen
Geen patroon ontvangen. Reeds eerder dgg
Bedankt voor je beoordeling!

Als het goed is heeft u inmiddels het gratis patroon ontvangen per e-mail.
De automatische eerder verstuurde e-mail is waarschijnlijk als spam aangemerkt en heeft u hierdoor niet bereikt. Fijn dat u toch contact met ons heeft opgenomen zodat wij het gratis patroon alsnog konden toesturen!

G
Limburg

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Ziet er prachtig uit

Bedankt voor je beoordeling!

Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze service, je recensie helpt daar zeker bij.Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. www.marlaine.nl

Corrie
Noordwijk

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
Meteen reactie bij vraag of klacht
Was een beetje onduidelijk waar ik t patroon kon downloaden, en/of t verstuurd werd
Bedankt voor je beoordeling!

Wij gaan er vanuit dat u inmiddels uw patroon heeft kunnen downloaden. Neemt u anders graag even contact met ons op, dan maken wij het in orde.

Cjm vd Oord

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
snelle levering en goed service

Berlinda
ternaard

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten
Netjes verpakt bezorgd.
Ik heb meer dag 9 tot 10 dagen moeten wachten voordat de bestelling binnen was.
Bedankt voor je beoordeling!

Fijn dat de bestelling uiteindelijk wel goed is aangekomen. De vertraging heeft gelegen in de aanwezigheid op enkele Belgische beurzen in deze periode. Enkele van de kralen die u bestelde waren mee naar de beurs. Wij besteden er veel aandacht aan deze vertragingen in de toekomst te voorkomen.

Janny
Zevenhuizen.

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten

Bestelling gedaan... Na 2 weken nog steeds niets gehoord...
Emails bleven onbeantwoord
Telefoons steeds antwoordapparaat..
Geen belletje terug....
Uiteindelijk werd er toch opgenomen... Toevallig hetgeen wat ik besteld had net aangekomen bij hen...
Ze hebben dit dan ook opgestuurd... Hetgeen wat er nog niet was nagestuurd...

Ik vind het jammer dat er geen gehoor gegeven wordt wanneer er iets niet op stock is...
Laat de mensen iets weten indien er vertragingen zijn...
Ben niet meer zo vlug geneigd om hier weer te bestellen... Heb al veel bestellingen geplaatst bij de concurrentie maar nog nooit zoiets meegemaakt... Jammer
Bedankt voor je beoordeling!

Net nadat je bij ons besteld hebt zijn wij overgegaan naar een nieuw voorraadsysteem waarbij we deze onduidelijkheden kunnen voorkomen. Het is dus niet waarschijnlijk dat dit in het vervolg nogmaals zal gebeuren.

Samina
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle reactie en goeie kwaliteit!

Karen Devriendt
Zonnebeke, Belgiƫ

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
vlotte afhandeling van mijn bestelling. Leuke zaak.
Betere bewijzering naar bedrijf
Bedankt voor je beoordeling!

Via google is het mogelijk een routebeschrijving naar onze locatie in Zoetermeer te volgen. Omdat wij een webshop zijn met showroom, zitten wij niet in een winkelstraat. Hierdoor kan het zijn dat wij iets moeilijker te vinden zijn.

Anke Bijkerk-Bsoch
ZOETERMEER

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
duidelijke, leuke patronen

Jessie
Roeselare

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Prima service en patroon snel ontvangen.

Rita
Wormerveer