Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Lorentzstraat 109 2665 JG
Plaats: Bleiswijk
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Karin

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Dick
Zeist

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Besteld en volgende dag in huis.
Keurig en met zorg verpakt.
Fijn adres om nog eens te bestellen.

Thea
Vught

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten

Als er bij bestelling een levertijd van 1 a 2 dagen wordt aangegeven en vervolgens blijkt dat bij u intern het produkt niet voorradig is, lijkt het mij logisch dat dit wordt gecommuniceerd met de klant. Dit is niet gebeurd. Ik heb dit gehoord nadat ik zelf naar uw bedrijf ben gaan bellen om te vragen waar het boek bleef! k heb ruim 1,5 week gewacht op het boek dat ik had besteld als kado voor iemand. Zeer spijtig dat ik, ondanks dat ik het ruimschoots van tevoren heb besteld, heb ik dus geen kado op de verjaardag zelf kunnen geven

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Erg vriendelijk goede service.

Esther
Amersfoort

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Topservice en als je belt krijg je gelijk goede uitleg of een goed advie of antwoord

Sas
Voorhout

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
De bestelling was netjes verzorgd.
Ik heb 5 weken moeten wachten op mijn bestelling. Op mailtjes werd niet gereageerd. Van de vijf keer dat ik belde werd slechts één keer de telefoon beantwoord. De belofte die toen gedaan werd om terug te bellen werd niet nagekomen. Ik zal na deze ervaring geen bestellingen meer doen bij Marlaine.
Vera

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Handig in gebruik
Snelle afhandeling
Ik kreeg een kortingcode echter kon ik deze niet gebruiken. Graag hier naar kijken, niet perse voor moj persoonlijk maar voor de volgende klanten.
Manuela Stolk-Friedrich
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
snelle en nette levering
patroon dat ik van jullie bestelde gaf te weinig wol op ,zodat ik dat nu nog bij kan bestellen met portokosten.
Niet fijn.
R. van Stee
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
De goede communicatie. goede informatie.
Janny
Zevenhuizen.