Website: https://www.marlaine.nl
Adres: Lorentzstraat 109 2665 JG
Plaats: Bleiswijk
Telefoon: 06-42032601

Bij Marlaine ben je aan het juiste adres voor diverse soorten wol en garen. Wij stellen zelf diverse haak- & garenpakketten samen van onze eigen ontwerpen, maar ook van diverse bekende ontwerpers zoals Christel Krukkert, MyKrissieDolls en Anja Toonen en Mr. Cey. En daar zullen binnenkort nog een aantal bekende namen aan toegevoegd worden.
Hiernaast kan je ook bij ons terecht voor diverse haakbenodigdheden zoals haaknaalden, rammeltjes, veiligheidsoogjes en neusjes, diverse overige fournituren en materialen.

Marlaine

Pluspunten
Mooie producten, goede bereikbaarheid , fijne website
Een gedeelte van de bezorgde bestelling is kapot gegaan doordat het niet goed door de brievenbus paste. Ruim een week geleden ee n mail gekregen dat de kapotte spullen opnieuw bezorgd zouden worden. Helaas tot op heden nog geen nieuwe spullen ontvangen
Anita Bulté
Echt

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Snel antwoord van klantenservice, snelle verzending bestelde producten. Ziet er mooi uit.
Henriette
Meppel

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Super snelle levering

Linda
Weiteveen

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Het bedrijf belde mij nog omdat ik vergeten was mijn huisnummer te noteren. Top.

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Snelle levering. Netjes verpakt. Goede prijs

linda
zeewolde

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Ik heb kralen besteld , de kwaliteit is heel goed en mooi en de bestelling heb ik heel snel ontvangen
assortiment uitbreiden aub

Gepubliceerd op: 01/04/2018

Pluspunten
Ik kreeg de volgende dan na mijn bestelling al mijn pakket en ik kreeg nog een kleine verrassing .Ik ga zeker nog bij jullie bestellen .Doe zo verder Anne

Anne.
waregem

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
Ik had zelf vergeten mijn huisnummer in te vullen, Marlaine heeft mij toen gebeld en had ik mijn bestelling de volgende dag in huis.
Ook de lage verzendkosten zijn geweldig, bij een andere shop moest ik voor een zelfde (kleine) bestelling 5.95 betalen.

Jolanda

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Snelle levering en hele leuke producten! Ik kan niet wachten tot de deken af is :-)

Ilse
Rijsbergen

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Pluspunten
Ontzettend netjes verpakt en verzonden! En op tijd!

Gepubliceerd op: 19/03/2018