Website: http://www.mario3ds.nl
Adres: Volmerstraat 14 1112AZ
Plaats: Diemen
Telefoon: 0203680529

Mario3DS.nl

Pluspunten
Ontzettend snel ons pakketje ontvangen (3ds xl).
Hele nette staat.
Hele goede en snelle service via de telefoon!! Dankjewel. Nu kan ik alsnog mijn zoontje vandaag op zijn verjaardag heeeeel blij maken met zijn 3ds xl met Mario!!!

Veronique

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Ik ben meer dan enorm tevreden over dit bedrijf! Ze antwoorden binnen 1 dag op Whatsapp-berichten en komen meteen to-the-point zonder smoesjes zodat alles altijd vlekkeloos verloopt. Ik had een probleem met een Wii-controller die ik bij hun kocht (kon niet verbinden met een Nunchuck) en ik kreeg de volgende dag een werkende thuis! Ook antwoorden ze op vragen over hun aanbod aan consoles wat altijd heel handig is en zo kan ik blijven doorgaan! Dit bedrijf krijgt van mij een geslaagde 10/10!
Het is misschien handiger voor klanten als ze meteen de juiste foto (en in een grotere resolutie) te zien krijgen als ze een product opzoeken.
Anouass

Gepubliceerd op: 25/08/2017