Bedrijfsgegevens

Website: www.manwood.nl
Adres: Willemsparkweg 173A 1071GZ
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-4682615

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Manwood
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
59 beoordelingen (12 maanden)
59 beoordelingen (totaal)
1521 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (42)
20% (12)
2% (1)
3% (2)
3% (2)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Goede prijsstelling van hun schoenen etc.
Verbeterpunten
 
Martine
Pelt

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede service
Verbeterpunten
Jammer dat ik bij teruggave schoenen uit webshop in winkel tegelijkertijd met nieuwe aankoop niet meteen het bedrag kon verrekenen.
Danielle
Amsterdam

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Top!! Fantastische schoenen !
Verbeterpunten
 
Tara
Landsmeer

Gepubliceerd op: 16/05/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Geen producten aanbieden op de site die je niet kan leveren!

Niet voor de 2 de keer deze enquete versturen
Antwoord Manwood
Beste Roy,

Wanneer de schoenen uit het magazijn zijn gepakt, vind er altijd een extra controle plaats. Is het de juiste maat, zijn er beschadigingen of verkleuringen? Helaas was er bij het Nubikk paar een groot kleurverschil, dit verschil was dusdanig groot dat wij hebben besloten, dat we het niet zo kunnen opsturen en daarom is de bestelling geannuleerd. Deze schoenen hebben we proberen na te bestellen, dit was helaas niet meer mogelijk. Wij hebben helaas geen invloed op de mailtjes verstuurd vanuit Kiyoh. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Hartelijke groet, Manwood
Roderik
Hilversum

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Mooie producten
Verbeterpunten
Versimpelde retour proces incl retour sticker
Klant

Gepubliceerd op: 09/05/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
mooie schoenen
Verbeterpunten
als je niet kan garanderen dat schoenen binnen 3 werkdagen geleverd worden (zoals vermeld op de site) dan moet je de schoenen kosteloos per express sturen. Zeker als het gaat om een bruiloft en dan niet €25,00 in rekening brengen...
Antwoord Manwood
Beste Fraukje,

De schoenen zouden binnen 3 werkdagen worden bezorgd, de indicatie van PostNL was echter pas tussen 15.00 uur en 17.00 uur. Dit is een indicatie, dus daarom hebben wij een voorstel gedaan om de zending met spoed te verzenden. Zodat u de schoenen op tijd binnen zou krijgen voor uw bruiloft. We hebben telefonisch contact gehad, in overleg zijn de extra kosten gerekend, daar bent u mee akkoord gegaan. Wij hebben deze betaling helaas nog niet mogen ontvangen.

Hartelijke groet, Manwood
F. Heintz
Noordwijk

Gepubliceerd op: 06/05/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Mooie originele/exclusieve collectie. Goede sale prijzen...
Verbeterpunten
 
Audeliz
Amsterdam

Gepubliceerd op: 29/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle, juiste levering, prima!
Verbeterpunten
Geen.
Inge

Gepubliceerd op: 24/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Fijne winkel, mooie collectie, erg klantvriendelijk
Verbeterpunten
 
Liesbeth

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer