Website: https://www.mangomobility.nl
Adres: Hogeweyselaan 151 1382JK
Plaats: Weesp
Telefoon: 0800 2002

Mango Mobility is dé hulpmiddelen speciaalzaak van Nederland met een uitgebreid assortiment en vele speciale producten. In onze webshop en fysieke vestigingen vindt u een breed scala aan producten tegen een zo laag mogelijke prijs en met de beste service.

Mango Mobility

Pluspunten
In gesprek zijn excuses gemaakt voor problemen met gekochte scootmobiel. Deel berust op miscommunicatie. Aanbod voor inruil op ander model scootmobiel. Kosten voor diagnose zijn vergoed en bloemetje erbij.
10 maanden geleden een Minicrosser 2 gekocht in Grou. Occasion 3500,-. Zelf weinig gebruikt. Nu problemen. Motor hapert alsof hij soms in vrijloop staat. Aanvankelijk bij Mango Mobility 104 euro voor diagnose: computer kapot. Zou moeilijk of niet verkrijgbaar zijn en dat zou betekenen totalloss. Garantie verlopen. Pech.
Bij de Minicrosser specialist blijkt de computer niet kapot, maar de motor. Dure reparatie. Hij had ook al meer kilometers gedaan dan wij dachten. Mango Mobility gaf aan geen ervaring te hebben met dit merk en raadde aan hem elders te laten onderhouden.
Na aanvankelijke communicatieproblemen komt Mango wel met een aanbod voor een inruil op een ander model. Omdat we per se dit merk en model wilden laten we hem toch elders maken. Jammer, maar wel excuses gekregen.
CS
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Zeer slechte ervaring. 10 maanden geleden een Minicrosser 2 gekocht in Grou. Zou de beste van alle scootmobielen moeten zijn. Zou prima zijn. Occasion 3500,-. Zelf weinig gebruikt. Nu problemen. Motor hapert alsof hij soms in vrijloop staat. Week wachten op afspraak monteur in werkplasts Mango Mobility Grou. 104 euro voor diagnose: computer kapot. Niet leverbaar. Niks aan te doen.
Ontevreden naar Minicrosser specialist: 'computer helemaal niet kapot, maar motor nooit onderhouden, al 5000 kilometer geteden en helemaal versleten. Had nooit zo verkocht mogen worden. Slechte zaak van verkoper'. 3500,- weggegooid! Nieuwe motor kost ongeveer 2250,- tot 2500,-. Mango Mobility wil graag verkopen, maar daarna geen service. Heel erg teleurgesteld en ontevreden. Ontoelaatbaar.

Leeuwarden
04/05/2019

Pluspunten
Altijd goed te woord gestaan en goed geholpen! Nu weer heerlijk mobiel

Carl
Wezep

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Na een leuk en vriendelijk gesprek te hebben gehad met een dame van de klantenservice, kwamen we uit op een thuisdemonstratie bij mijn moeder aan huis. Een zeer vriendelijke adviseur legde mijn moeder alles rustig uit en wat was ze enthousiast. Ze was zo tevreden over dit model scootmobiel dat we deze gelijk hebben gekocht en nu heeft ze het hele weekend in het zonnetje gereden!

Lydia
Leusden

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Jerry
Zeewolde

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Goed geholpen door het deskundige personeel in Weesp. Ook na aankoop worden de vragen beantwoord. Uitstekende service.

Dirk-Jan

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Scootmobiel voor oma bij mango Grou gekocht bij de man van de televisie reclame
Echt goed geholpen, ook nadat we maleur met de scoot hadden na 3 maand werd het per direct opgelost
Koekje bij de koffie
Peter drijfhout
Makkun

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Goed advies gehad. Er werd tijd genomen om tot het advies te komen. Daarnaast is de scootmobiel snel geleverd. Binnen 2 weken had ik deze. Ben blij met mijn Lion 4 en rollator.
Ik wist niet dat er een Mango Mobility winkel in Haren zat. Via de tv reclame ben ik naar de site gegaan. Wellicht regionaal meer adverteren om meer bekendheid te genereren.
Margriet
Nieuw-Buinen

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Zeer deskundig en prettig geholpen in filiaal te den Bosch.
Scootmobiel is zelfde avond bezorgd.

Gino
Vlijmen

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Uiterst vriendelijke dame gesproken van de klanten service, die alle tijd nam geduldig al onze vragen beantwoorden. Onze indruk is zeer goed.

Ham
Hillegom