Website: www.makkelijkemoestuin.nl
Plaats: Den Andel
Telefoon: 06-24420549

Makkelijkemoestuin.nl
20923 keer bekeken

Pluspunten
Ik kan niet anders dan lovend zijn. Ik ben vorig jaar begonnen met de bakken, het boek en mix van Jelle in onze volkstuin. Dit jaar ook de zaden en app en dus is de verzameling nu compleet. De app is tegen mijn verwachting in echt super. Ik heb nog geen enkel minpunt kunnen ontdekken. Leuk, mooi vormgegeven, toegankelijk, no nonsens en goed over nagedacht. Ik doe elke dag braaf wat Jelle zegt en mijn plantjes varen er wel bij ;)
Even de rucola uitdunnen en als antwoord op de vragende blik van de buurvrouw heb ik steevast “moet van Jelle!”
Ik ben fan!

Daphne

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Leuke app. De to do punten stimuleren om met je groentetuin bezig te zijn. De groei van groentes natuurlijk nog meer. Ik heb géén verstand van de verbouw van groentes maar tot nu toe gaat het prima :-). Kan niet wachten tot de eerste oogst.

Karin
Raalte

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Prachtige manier van communiceren

Jean paul
Dronryp

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Duidelijke site, vlotte levering en ik ben heel enthousiast over de MM app!

Margaretha
Hellum

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Duidelijk, toegankelijk, enthousiasmerend
Ellen
Sittard

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Prachtig! Ik heb veel aan de app, maar ook aan het boek waar veel nuttige extra info in staat. Aanstekelijk enthousiast en wat fijn dat jullie gewoon bereikbaar zijn. Heel prettig, en super handige tips. Waar vind je dat nog, in deze op verdienmodel gerichte wereld...
Ik heb al zaailingen verspeend en ben ze nu aan het afharden, ze mogen steeds een beetje langer buiten eh... groeien. Ik ben om!
Ik begrijp het wel, maar toch een beetje jammer dat de vorm van de moestuin eigenlijk alleen volgens vaste vormen in de app past.
Karin de Jonge
Bovensmilde

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede producten. Tot nog toe heb ik veel plezier van mijn aankoop.

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Een heel leuk concept. Alles wordt goed uitgelegd in het boek en de app is heel leuk.
Jammer dat er geen bakken van 60x90 zijn op poten en in de luxe uitvoering.
Marja

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Beantwoord snel je vragen. App erg gebruikersvriendelijk. Op site handige tips. Enthousiaste vriendelijke medewerkers
Heb al tip gegeven voor app, maar ze vragem al zelf om verbeterpunten over nieuwe versie door te geven.
Bettina

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Goede service. Leuk en mooi product. Leuk om de nieuwsbrieven te ontvangen en de filmpjes die erbij horen.Ik moet even wachten of hetgeen ik gezaaid heb ook lekker smaakt.;-)
De app vind ik een zeer goede hulpmiddel.
Verder vind ik Jelle een leuke knul en enthousiaste knul die deze kennis wilt delen. Ik zou zeggen ga zo door.
Af en toe loopt de app vast. Niet alles staat nog in de app. Bijv. bieten. Maar gelukkig kan ik info vinden op de website en via de nieuwsbrieven.
Goes