Website: www.makkelijkemoestuin.nl
Telefoon: 06-24420549

Makkelijkemoestuin.nl
1961 beoordelingen (totaal)

Gepubliceerd op: 21/07/2017

Pluspunten
Goede informatie, snelle levering en fijne communicatie.
Er was tijdens het leveren iets stuk gegaan, contact gehad en er werd meteen actie ondernomen en keurig opgelost>

Elly
Philippine

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten

Nog maar weinig verdelers in Belgie. Ik wens je nog veel succes toe en dat je in de toekomst mss ook kan uitbreiden in belgie
Jori
sint-andries

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Goede info, duidelijk over levering, op tijd geleverd Zeer positief
Ga zo door

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Tip top verzorgd
Jammer dat we niet de helft konden bestellen

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
ik heb zaden besteld, nog niet gezaaid maar ik had het zo snel in huis echt top service, ik kan alleen maar positief praten over dit bedrijf, ik ben heel benieuwd naar de zaden als ik ze ga zaaien, maar dat moet ook goed zijn, als ik de verhalen lees ga zo door
niks gaat goed zo goeie tips praktische informatie veel informatie alleen zo kan je moestuin slagen, ga zo door
danielle
hoorn

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Duidelijke en vriendelijke uitleg
Nog niet gevonden
Kleintje misschien
in de winkel mist men de passie die jij lijkt te hebben
Ziet er een beetje rommelig uit
Starter
Schinnen

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
vlotte snelle levering

Marc
Kessel-Lo

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten
Ik ben eerlijk gezegd in positieve zin overdonderd over de Makkelijkemoestuin van Jelle.
Het komt er eigenlijk op neer wie de persoon Jelle is met zijn Makkelijkemoestuin.
Zijn webshop is professioneel in techinische zin, de uitstraling maar ook de betrouwbaarheid kwam duidelijk naar voren. Ik zeg dit omdat klanten vaak niet weten dat een goede betrouwbare webshop zich moet houden aan wettelijke regelgeving. En dat is bij de webshop van Jelle dus het geval. Ik heb wat producten besteld bij Jelle die ik direct en keurig verpakt heb mogen ontvangen. Jelle komt zijn afspraken na, hij doet wat hij zegt. Daarnaast weet Jelle met passie en kundigheid mensen op eenvoudige wijze uit te leggen hoe je een makkelijkemoestuin kunt opzetten. Niet alleen zijn webshop is geweldig ook zijn Boek is een aanrader die eigenlijk onmisbaar is als je het systeem van Jelle wilt opzetten. Jelle bedankt dat je al dit moois met ons wil delen.
Echt een aanrader !!!
Antwoord Makkelijkemoestuin.nl
Super bedankt voor je uitgebreide beoordeling Franco. Dit is wel waar we het voor doen!

Ik waardeer het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo op alles in te gaan en ik ben heel blij met je mening over de shop.

Nogmaals dank en heel veel succes met jouw eigen MM!
Frank

Gepubliceerd op: 12/07/2017