Website: www.makkelijkemoestuin.nl
Adres: De Streekweg 24 9956 PS
Plaats: Den Andel
Telefoon: 06-24420549

Moeilijk, een moestuin? Niet met het unieke Makkelijke Moestuin-systeem en de bijbehorende app. In 5 minuutjes per dag altijd een goede oogst!

Makkelijke Moestuin

Dorine

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Snelle levering. Mooie drive om de wereld een stukje beter te maken.
Ga vooral door!
MM

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Altijd erg vriendelijke en superenthousiaste hulp.

Kristin
Westernieland

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Bij mij ging er iets mis met de bestelling maar dat hebben ze echt top opgelost ook vind ik het een handig sisteem en kan ik niet wachten om weer te beginenn

Terborg

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
De service is persoonlijk, vriendelijk en klantgericht. Niets dan lof.

Gwen
Bellingwolde

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Correcte levering
Goede producten
Super info steeds weer
Mooie apps
Geen idee
Rita
Holten

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Heel inspirerend!!! Veel goede tips!

Els
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten

Er was een moestuinbak gestuurd ipv een klimnet voor klimplanten.

De berichtgeving van transmission was verwarrend. Er werd aangegeven dat ik op de dag zelf tussen 8 en 10 een mail zou komen vsn hoe laat de levering bezorgd zou worden. Achteraf bleek er om kwart over 8 een mailtje gestuurd te zijn dat om kwart over 9 bezorgd zou worden. Toen ik om kwart over 9 (precies) aan kwam lopen, bleek vrachtwagen er al te staan. De vhauffeur stond al bij de buren in de tuin omdat er bij ons niemand open deed. Ik reageerde met 'volgens mij moet u bij mij zijn'. Ik kreeg een geirriteerde reactie met dat hij me geprobeerd had te bellen en dat ik de telefoon maar bij me had moeten houden. Stel het was veel later dan de bezorgtijd geweest, dan had ik er begrip voor gehad. Nu vond ik het onredelijk omdat ik er gewoon op tijd was. Het zou ook fijn zijn als ze de avond ervoor al aangeven hoe laat ze komen. Nu was het in hetzelfde blok waarin we een mail zouden ontvangen over wanneer ze zouden komen.
Antwoord Makkelijke Moestuin
Hoi Sieds,

Bedankt voor je reactie. Ons transportbedrijf heeft inderdaad steken laten vallen bij deze levering. Er gingen die dag twee orders de deur uit met bijna dezelfde ordernummers "7794 en 7749". vandaar de omgewisselde artikelen.
De jongens van Warehouse zijn normaal erg scherp, maar het blijft mensenwerk en mensen maken fouten.

Overigens spreekt dit de houding en het handelen van de chauffeur niet goed. Uiteraard is hier melding van gemaakt bij transmission. Er is toegezegd dat de chauffeur in kwestie hier op aangesproken wordt.

We hopen dat we in de nabije toekomst eerder inzage kunnen doorspelen betreffende het schema van de chauffeur.

Nogmaals enorm bedankt voor je feedback en je begrip.

Vriendelijke groet,

Robbin
Sieds
Britsum

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Enthousiasme straalt er van af.
Goede haalbare tips, goede selectie van groenten.
Wat meer meer bestelpunten om de compost
en mix te kopen
Stineke
Smilde

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Persoonlijk, alsof je elkaar kent! Altijd relevante info over het moestuinen en de produkten. Ik bestelde de winterhoezen, kwamen mooi op tijd vóór de sneeuw!
En, leuk dat mijn suggestie voor coMMunity is opgepakt!

Joke
Harlingen