Website: www.makkelijkemoestuin.nl
Adres: De Streekweg 24 9956 PS
Plaats: Den Andel
Telefoon: 06-24420549

Moeilijk, een moestuin? Niet met het unieke Makkelijke Moestuin-systeem en de bijbehorende app. In 5 minuutjes per dag altijd een goede oogst!

Makkelijke Moestuin

Pluspunten
Hele goede services en snelle antwoord op je vragen.
Levering kan wel beter misschien een andere leverancier?
Sydney
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
Mooie spullen, goede online begeleiding. Ook telefonisch makkelijk bereikbaar. Ik vind de app subliem. Echt heel handig.
Een zoekfunctie op de site zou handig zijn.
Fred
Aarlanderveen

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
App werkt erg goed en handig!
Zaailingen komen tot nu toe allemaal goed op
Dit is inderdaad makkelijk (m.u.v. het in elkaar zetten vd bak, wat een drama!)
Fijn dat alles compleet thuis wordt geleverd, geen gesjouw
Bak lastig in elkaar te zetten; schroeven te lang (scherpe puntjes steken nu uit mijn bak, geen aanrader met een dreumes in de buurt!), geen gebruiksaanwijzing erbij, bak niet in elkaar te zetten met een standaard schroevendraaier maar alleen torx (?!) Gelukkig heb ik een handige man met een accuboor, was mij zelf nooit gelukt! Verder erg matige kwaliteit hout, een stukje hout van de bak was al afgebroken bij levering..
Ik had ietsje hogere verwachtingen van dit bedrijf na alle prachtige reviews..
Antwoord Makkelijke Moestuin
Hoi Barbara, bedankt voor je review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent.

Ik zie dat je de instapbak kocht van gebruikt pallethout. De kwaliteit daarvan kan je niet vergelijken met onze bakken van Douglashout en gemodificeerd Populier, maar die zijn ook veel duurder ;-).

In de shop geven we al aan dat je een torxbitje nodig hebt. De gebruiksaanwijzing is je per mail toegestuurd en staat ook op de site. Jammer dat je die over het hoofd hebt gezien, dat had je hoop ergernis gescheeld. Daarin staat ook dat je de schroeven schuin indraait, dan zijn ze nooit te lang.

Hoe dan ook hoop ik dat je toch veel plezier van je bak zult hebben. En je er veel lekkere groentes uit zal oogsten!

Hartelijke groet, Jelle
Barbara