Website: www.makkelijkemoestuin.nl
Adres: De Streekweg 24 9956 PS
Plaats: Den Andel
Telefoon: 06-24420549

Moeilijk, een moestuin? Niet met het unieke Makkelijke Moestuin-systeem en de bijbehorende app. In 5 minuutjes per dag altijd een goede oogst!

Makkelijke Moestuin

Pluspunten
Mooi concept. Leuk dat er ook staat hoe je dingen zelf kan doen ipv kopen
Meer soorten zaden toevoegen
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Enorm motiverende communicatie: het lezen van de website is al een feestje.
De bezorging ging niet goed: ik wist niet dat het in twee delen geleverd zou worden, het eerste deel kwam opeens een maand eerder dan verwacht en werd ook bezorgd op het tuinpark, de mail dat de bezorging zou komen kwam op de dezelfde dag, ik was op vakantie, en had dus onvoldoende tijd om jullie te contacten en te laten weten ik daar op die dag niet ben, ik werd ook niet bij aflevering gebeld, zoals ik had aangegeven. Ik heb nog wel gebeld naar jullie 06-nummer, maar daar werd niet opgenomen en er is ook niet gereageerd op mijn ingesproken bericht. Gelukkig is mijn pakje door iemand anders in het tuinpark in ontvangst genomen, het was heel toevallig dat er iemand was.
Antwoord Makkelijke Moestuin
Beste AnneMarie,

Wat fijn dat het ondanks de fouten van onze kant toch nog zo goed is gegaan. I.v.m grote drukte bij de verzendhuizen, vakanties, feesdagen etc. was december een chaotische maand.

Overigens praat dat niks goed en vind ik het beschamend dat er niet is gereageerd op je voicemail bericht, mijn welgemeende excuses.
Ik neem z.s.m. contact met je op om het goed te maken.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Robbin

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Jos
Sittard

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Fijne begeleiding en snelle reactie
Zoekfunctie op de website. Want ik hoop dat jullie steeds meer info daarop zullen blijven plaatsen :)
Marjolein
Zwanenburg

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Super systeem!
Afgelopen seizoen eerst in de volle grond geprobeerd, maar i.v.m. de hitte, droogte en héél veel slakken is daar niet zoveel van gekomen. Alleen de snijbiet en één vergeten wortel hebben het overleefd.
Vorige week met de late vogelkorting een startpakket met bodem gekocht. Op zondag besteld en op dinsdagochtend al geleverd! Zodra ik tijd had meteen in elkaar gezet natuurlijk. Zelfs met mijn twee linker handen lukte dat! (wel een paar keer m'n vingers tussen de bodemplanken gehad ;-))
Met zaaien wacht ik nog even tot het vroege voorjaar, want de knoflook staat al in de volle grond. Ik kan niet wachten om te beginnen!
Een heel klein aandachtspuntje is dat de app alleen op wifi werkt. In de moestuin heb ik helaas net geen bereik meer waardoor ik elke keer weer naar het huis moet lopen als ik verder wil gaan. Ik weet niet of hier iets aan gedaan kan worden maar dat zou wel heel fijn zijn!
Bregje
Hummelo

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Ik ben zeer positief over dit bedrijf, vanwege de prettige wijze waarop zowel via de mail als de telefoon meegedacht wordt. Helaas is de ontvangst van de bestelling net misgegaan, omdat ik de hond uitliet en vergeten was om vanochtend eerst naar de mail te kijken. Inmiddels een nieuwe afspraak voor dinsdag gemaakt.
Bij verzending mogelijk maken om gewaarschuwd te worden per sms/telefoon over het tijdstip van bezorging of een dag van tevoren. Ik ben niet gewend om voor 8:00u in mijn mail te kijken en dat zal voor de meeste mensen gelden.
Marja
APELDOORN

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
MM-app is een leuke aanvulling op de bakken, gidst zelfs meest onervaren gebruiker door het plant-, groei- en oogstproces.
Meer verkooppunten in België mag altijd.
Christel
Heist op den Berg

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
snelle levering, duidelijke communicatie

Karin

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Levert uitstekende materialen. Uitleg hoe je het een en ander moet doen is uitgebreid en duidelijk.
Snel, vriendelijk contact en grapjes daarbij zijn nooit ver weg.
weet niet.
Ine

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Super service
Snel antwoord en advies
Fijne producte