Website: www.makkelijkemoestuin.nl
Adres: De Streekweg 24 9956 PS
Plaats: Den Andel
Telefoon: 06-24420549

Moeilijk, een moestuin? Niet met het unieke Makkelijke Moestuin-systeem en de bijbehorende app. In 5 minuutjes per dag altijd een goede oogst!

Makkelijke Moestuin

Pluspunten
Fijne begeleiding en snelle reactie
Zoekfunctie op de website. Want ik hoop dat jullie steeds meer info daarop zullen blijven plaatsen :)
Marjolein
Zwanenburg

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Super systeem!
Afgelopen seizoen eerst in de volle grond geprobeerd, maar i.v.m. de hitte, droogte en héél veel slakken is daar niet zoveel van gekomen. Alleen de snijbiet en één vergeten wortel hebben het overleefd.
Vorige week met de late vogelkorting een startpakket met bodem gekocht. Op zondag besteld en op dinsdagochtend al geleverd! Zodra ik tijd had meteen in elkaar gezet natuurlijk. Zelfs met mijn twee linker handen lukte dat! (wel een paar keer m'n vingers tussen de bodemplanken gehad ;-))
Met zaaien wacht ik nog even tot het vroege voorjaar, want de knoflook staat al in de volle grond. Ik kan niet wachten om te beginnen!
Een heel klein aandachtspuntje is dat de app alleen op wifi werkt. In de moestuin heb ik helaas net geen bereik meer waardoor ik elke keer weer naar het huis moet lopen als ik verder wil gaan. Ik weet niet of hier iets aan gedaan kan worden maar dat zou wel heel fijn zijn!
Bregje
Hummelo

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Ik ben zeer positief over dit bedrijf, vanwege de prettige wijze waarop zowel via de mail als de telefoon meegedacht wordt. Helaas is de ontvangst van de bestelling net misgegaan, omdat ik de hond uitliet en vergeten was om vanochtend eerst naar de mail te kijken. Inmiddels een nieuwe afspraak voor dinsdag gemaakt.
Bij verzending mogelijk maken om gewaarschuwd te worden per sms/telefoon over het tijdstip van bezorging of een dag van tevoren. Ik ben niet gewend om voor 8:00u in mijn mail te kijken en dat zal voor de meeste mensen gelden.
Marja
APELDOORN

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
MM-app is een leuke aanvulling op de bakken, gidst zelfs meest onervaren gebruiker door het plant-, groei- en oogstproces.
Meer verkooppunten in België mag altijd.
Christel
Heist op den Berg

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
snelle levering, duidelijke communicatie

Karin

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Levert uitstekende materialen. Uitleg hoe je het een en ander moet doen is uitgebreid en duidelijk.
Snel, vriendelijk contact en grapjes daarbij zijn nooit ver weg.
weet niet.
Ine

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Super service
Snel antwoord en advies

Marien
Leusden

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Leuk concept en goed, enthousiast uitgewerkt.

Boudewijn
Amersfoort