Website: https://makeupactie.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit. Het eerste product is geheel gratis. Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken. Als Make-up Actie niets voor jou blijkt te zijn, geen probleem. Geen verplichtingen.

MAKE-UP ACTIE

Pluspunten
Leuke actie zodat je kunt proberen hoe het werkt gratis. Het beviel mij erg goed. Veel keuze uit producten die je kon ontvangen met de waarde van het product erbij. Het product heb ik ontvangen en voldeed aan een goeie kwaliteit.
Duidelijke aangeving voor wanneer het product word verstuurd of verwacht word ontvangen te worden voor de klant. Ook misschien meer duidelijkheid over wanneer er weer aangegeven word wanneer je het volgende product moet kiezen. Tenzij dit niet zo werkt bij dit bedrijf maar ik kon de eerste keer kiezen uit een aantal producten dus ik weet niet of dat altijd zo in werk gaat.
corne
enschede

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Super tof concept!
?
Demi

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Anne
Wolvega

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Er word gedaan wat is beloofd

Myrna
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede service
Misschien meer verschillende kleuren foundation, ik ben namelijk ontzettend licht.
Marloes
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Iedere maand een make-up product van hoge waarde voor een heel leuk prijsje! Wat wil je nog meer?
Wat ook super fijn is, is dat het pakketje gewoon in de brievenbus wordt bezorgd! Zo loop je de bezorger nooit meer mis!

Amy
Delft

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Scheelt veel geld op goeie en mooie producten
Denk niet dat er reƫle verbeteringen zijn.
Leon
Hengelo

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Duidelijk in de communicatie!
Nog geen negatieve punten ervaren.
Feline
Nijmegen

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Goede communicatie.. ik ben pas lid geworden en heb de verkeerde artikel aangeklikt. Laura zei dat dit geen probleem was en dat ik , het retour kon sturen om vervolgens de juiste artikel kon ontvangen. Hoe super is dit!!!!
Lamyae
Roermond