Website: https://makeupactie.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit. Het eerste product is geheel gratis. Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken. Als Make-up Actie niets voor jou blijkt te zijn, geen probleem. Geen verplichtingen.

MAKE-UP ACTIE
32071 keer bekeken

Pluspunten
Betere overzicht vanwege de kleur. Mijn kleur van mijn product was te donker voor mij
Naomi janssen
Babberich

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Betere producten, meer keuze producten
Stefanie
Wolvertem

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Leuk om een gratis sample te krijgen. Leuke aanbiedingen, goede prijs/kwaliteits verhouding.
Het geen wat je bestelde komt niet altijd exact binnen. Ik had een highlighter besteld en kreeg een wenkbrauw product...
evi
Sint-Oedenrode

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
De mascara die ik kreeg was erg klonterig...
Antwoord MAKE-UP ACTIE
Hi Tess,

Bedankt voor jouw review, goed om te horen dat je het product zo snel hebt ontvangen.

Ik begrijp dat de mascara erg klonterig is, heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice?
Je kunt altijd een mail/whatsapp/Facebook bericht sturen zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

XOXO
Team Make-up Actie
Tess
Lopik

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Ik vind de make up prima! En ben erg tevreden over de levertijd
Helaas, mijn zus heeft ook mee gedaan aan deze actie, maar bij haar is er niets binnengekomen! We hebben het op haar mail gedaan, maar op mijn bankrekening omdat ze er zelf nog geen heeft! Jammer!!! Hopelijk krijgt ze het nog binnen.
Cato

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Mooie gedachte: elke maand een ander make up item goedkoop uitproberen. Fijn dat het door de brievenbus past
De kwaliteit van de producten laat zwaar te wensen over...
Antwoord MAKE-UP ACTIE
Hi Chris,

Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van het product! Neem je even contact op met de klantenservice? We kijken graag even met je mee!

XOXO team Make-up Actie
Chrissie

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering.
Prijs kwaliteits verhouding.
Thalia Huppen
Den Helder

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Leuke acties en snel bezorgd! Ben erg tevreden over de lipstick. De lipstick ziet er chic uit en de kleur is erg mooi.
Ik heb eigelijk geen verbetering.
Diana

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Het is een leuk concept om elke maand iets op te sturen!
Ik heb pas 1 product ontvangen (omdat ik nog maar net lid ben) en dit is niet zo’n fijn product. Ik heb de concealer ontvangen en hij is best oranje, ik heb een hele lichte huid dus dan zie je dit extra goed. Ben benieuwd naar de volgende producten.
Anna

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Ik heb de beebee creme gebruikt het is mooi op het gezicht maar het verpest snel als er water opkomt
Ik vind dat er meer gewerkt moet worden
Op de beebee creme
Tugce