Website: https://makeupactie.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit. Het eerste product is geheel gratis. Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken. Als Make-up Actie niets voor jou blijkt te zijn, geen probleem. Geen verplichtingen.

MAKE-UP ACTIE

Pluspunten
Leuke producten
Heb helaas het eerste gratis product niet mogen ontvangen, ik hoop de volgende maand wel anders zeg ik het abonnement weer op:)
Hi Eveline,

Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat je de producten van Make-up Actie leuk vindt. Wel jammer om te lezen dat je het product nog niet hebt ontvangen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Stuur je even een berichtje naar de klantenservice via Facebook of WhatsApp of een mail naar hello-nl@makeupactie.com dan kijken we mee en lossen we het op. XOXO Team Make-up Actie
Eef

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Inschrijving ging makkelijk ook leuk dat je dan make up krijgt voor 0,01 cent
Website onoverzichtelijk,
Snap niet veel van de bedoeling van deze website, en wanneer je wat kunt opgeven.
Hi Amber,

Dankjewel voor je review. Goed om te horen dat de inschrijving gebruiksvriendelijk en makkelijk verliep. Dat is de bedoeling. Wel jammer om te horen dat de website niet overzichtelijk voor je is en niet veel begrijp van de werkwijze.

Stuur onze klantenservice even een berichtje via Facebook of Whatsapp of een mail naar hello-nl@makeupactie.com en we helpen je graag verder. XOXO Team Make-up Actie
Amber
Scherpenzeel

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Snelle levering zonder problemen.
Kwaliteit van de mascara was niet fantastisch. Bleef erg lang nat waardoor de mascara veel op de huis rond mijn ogen kwam en ik hard moest boenen om dat er weer af te krijgen.
Hi Marjoke,

Dankjewel voor je review. Goed om te lezen dat je het product zo snel hebt ontvangen. Wel jammer dat je de mascara niet fantastisch vindt. Ik begrijp dat het product erg lang nat blijft en niet snel droogt. De mascara moet inderdaad wel wat drogen tussen elke laag door die je aan brengt.

Het product is makkelijk te verwijderen met make-up remover. Mocht je vragen hebben dan horen we het graag. XOXO Make-up Actie
Marjoke
Zwolle

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Snel leverbaar en goed verpakt
Jammer dat de foundation te vloeibaar is en vind hem helemaal niet mat. Eerlijk gezgd ik vind het niks heel jammer.
Hi Samira,

Dankjewel voor je review. Goed om te lezen dat je het product snel en goed verpakt hebt ontvangen. Ik begrijp alleen dat je niet helemaal tevreden bent over het ontvangen product.

Neem even contact op met de klantenservice dan kunnen ze tips geven en mee kijken. XOXO Team Make-up Actie
Samira
Den haag

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
. Helaas product zegt de eige kleur intensiever te maken, helaas met een goedje die later kleur krijgt en dus knal roze is al je het van je lippen veegt en dus niet een natuurlijke kleur is.
Hi,

Dankjewel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je de levering snel hebt ontvangen. Ik begrijp alleen dat je de kleur van het product niet natuurlijk vond. Dit kan te maken hebben met de ondertoon van je lippen. Neem even contact op met de klantenservice dan kunnen zij tips geven over het ontvangen product. XOXO Team Make-up Actie

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
overzichtelijk
product nooit binnen gekomen
Suzanne
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Slechte kwaliteit. Zelfde producten koop je in de winkel voor de prijs van het lidmaatschap, die vaak beter zijn.
Hi,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Mag ik vragen wat je dan vindt tegenvallen?
Ik hoor het graag, door jou feedback kunnen wij de kwaliteit verbeteren.

XOXO Team Make-up Actie

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Mooie kleur
Hij geeft niet af
Het werkt niet
soest

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Als de kleuren bij je passen en je kunt ze waarderen, is het absoluut niet duur. Het zijn kwalitatief goede producten.
Hou rekening met leeftijd, huidskleur etc, alles wat ik tot nu toe ontvangen heb, is op jong gebaseerd, ook veel koele en harde kleuren, wat totaal niet bij me past! er wordt aangegeven "je kunt geen voorkeur aangeven. Dit komt omdat het product van deze maand aansluit bij elke huidtint.
Dit is zo niet waar. Het is een wereld van verschil, of je bijv een roze of gele ondertoon van huid hebt. Maar goed, daarom uiteindelijk stopgezet.
Hi An,

Jammer om te horen dat dit de rede van opzegging is. We wisselen trend producten af met basic producten zodat er voor iedereen wat wils is.
We vinden het wel vervelend dat de producten niet bij aansluiten.

We hopen je nog eens terug te zien bij Make-up Actie.

XOXO
Team Make-up Actie
An

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Ik vind het met een goede verpakking verzonden en het verpakkinkje van het product ziet er ook erg mooi uit!
Ik vond het product dat ik had geprobeerd (de foundation) heel weinig dekking hebben en daar is het heel duur voor.
Hi Doortje,
Wat jammer om te horen. We zien dat je de BB cream hebt besteld. Een BB cream is in het algemeen niet zo dekkend als een foundation.
Het geeft een natuurlijke uitstraling.

XOXO
Team Make-up Actie