Website: https://makeupactie.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit. Het eerste product is geheel gratis. Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken. Als Make-up Actie niets voor jou blijkt te zijn, geen probleem. Geen verplichtingen.

MAKE-UP ACTIE
32072 keer bekeken

Pluspunten
Goedenmidaag ik heb tot nu toe helemaal nieks ontvangen klopt dat allemaal?
Met vriendelijke groet Jasmina

Hi Jasmina,

Wat vervelend dat je jouw product nog niet hebt ontvangen. Neem je even contact op met de klantenservice? Dan kunnen we dit meteen voor je nakijken.

XOXO team Make-up Actie
Assendelft

Gepubliceerd op: 03/04/2019

Pluspunten

Product geeft traanogen en je moet erg veel mascara opdoen voor resultaat
Je zit meteen vast aan een abonnement das erg jammer!
Hi Anous,

Dankjewel voor je review. Jammer om te horen dat je het met een onvoldoende beoordeeld. Je kunt de eerste keer een gratis product kiezen, hierna ontvang je maandelijks een nieuw make-up product wanneer je in je proefperiode niet opzegt.

Ik begrijp dat je traanogen kreeg van het ontvangen product. Neem even contact op via WhatsApp of Facebook of stuur een mail naar hello-nl@makeupactie.com dan kijken we met je mee.

XOXO
Team Make-up Actie
Anoushka

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Leuk bedacht, kleur van product is goed.
Ik had de matte foundation gekregen, maar die vlekt al bij lichtjes aanbrengen. Tip: producten beter testen. Zo snel vlekken doet een foundation van 20eu niet..
Hi Stef,

Dankjewel voor je review. Leuk dat je jezelf hebt aangemeld en het product hebt ontvangen. Ik begrijp dat het product is gaan vlekken. We hebben diverse tips om ervoor te zorgen dat het product heel de dag blijft zitten. Stuur ons even een WhatsApp of Facebook bericht. Je kunt ook een mail sturen.

XOXO
Team Make-up Actie
St├ęphanie

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Leuke producten
Heb helaas het eerste gratis product niet mogen ontvangen, ik hoop de volgende maand wel anders zeg ik het abonnement weer op:)
Hi Eveline,

Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat je de producten van Make-up Actie leuk vindt. Wel jammer om te lezen dat je het product nog niet hebt ontvangen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Stuur je even een berichtje naar de klantenservice via Facebook of WhatsApp of een mail naar hello-nl@makeupactie.com dan kijken we mee en lossen we het op. XOXO Team Make-up Actie
Eef

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Inschrijving ging makkelijk ook leuk dat je dan make up krijgt voor 0,01 cent
Website onoverzichtelijk,
Snap niet veel van de bedoeling van deze website, en wanneer je wat kunt opgeven.
Hi Amber,

Dankjewel voor je review. Goed om te horen dat de inschrijving gebruiksvriendelijk en makkelijk verliep. Dat is de bedoeling. Wel jammer om te horen dat de website niet overzichtelijk voor je is en niet veel begrijp van de werkwijze.

Stuur onze klantenservice even een berichtje via Facebook of Whatsapp of een mail naar hello-nl@makeupactie.com en we helpen je graag verder. XOXO Team Make-up Actie
Amber
Scherpenzeel

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Snelle levering zonder problemen.
Kwaliteit van de mascara was niet fantastisch. Bleef erg lang nat waardoor de mascara veel op de huis rond mijn ogen kwam en ik hard moest boenen om dat er weer af te krijgen.
Hi Marjoke,

Dankjewel voor je review. Goed om te lezen dat je het product zo snel hebt ontvangen. Wel jammer dat je de mascara niet fantastisch vindt. Ik begrijp dat het product erg lang nat blijft en niet snel droogt. De mascara moet inderdaad wel wat drogen tussen elke laag door die je aan brengt.

Het product is makkelijk te verwijderen met make-up remover. Mocht je vragen hebben dan horen we het graag. XOXO Make-up Actie
Marjoke
Zwolle

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Snel leverbaar en goed verpakt
Jammer dat de foundation te vloeibaar is en vind hem helemaal niet mat. Eerlijk gezgd ik vind het niks heel jammer.
Hi Samira,

Dankjewel voor je review. Goed om te lezen dat je het product snel en goed verpakt hebt ontvangen. Ik begrijp alleen dat je niet helemaal tevreden bent over het ontvangen product.

Neem even contact op met de klantenservice dan kunnen ze tips geven en mee kijken. XOXO Team Make-up Actie
Samira
Den haag

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
. Helaas product zegt de eige kleur intensiever te maken, helaas met een goedje die later kleur krijgt en dus knal roze is al je het van je lippen veegt en dus niet een natuurlijke kleur is.
Hi,

Dankjewel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je de levering snel hebt ontvangen. Ik begrijp alleen dat je de kleur van het product niet natuurlijk vond. Dit kan te maken hebben met de ondertoon van je lippen. Neem even contact op met de klantenservice dan kunnen zij tips geven over het ontvangen product. XOXO Team Make-up Actie

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
overzichtelijk
product nooit binnen gekomen
Suzanne
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Slechte kwaliteit. Zelfde producten koop je in de winkel voor de prijs van het lidmaatschap, die vaak beter zijn.
Hi,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Mag ik vragen wat je dan vindt tegenvallen?
Ik hoor het graag, door jou feedback kunnen wij de kwaliteit verbeteren.

XOXO Team Make-up Actie

Gepubliceerd op: 31/07/2018