Website: https://makeupactie.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit. Het eerste product is geheel gratis. Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken. Als Make-up Actie niets voor jou blijkt te zijn, geen probleem. Geen verplichtingen.

MAKE-UP ACTIE
32074 keer bekeken

Pluspunten

Eerst zorgen dat ik iets ontvang om over te kunnen oordelen
Hi Lianne,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je nog niets kunt beoordelen als je nog niets hebt ontvangen.
Als je even een berichtje naar de klantenservice wilt sturen dan kunnen zij het voor je na gaan kijken en in orde maken.

Lianne
DE GLIND

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten

Ik heb het product nooit ontvangen
Hi Kiki,

Dankjewel voor je retour aanvraag. Niet helemaal de bedoeling dat je het product niet hebt ontvangen natuurlijk. Neem even contact op met onze klantenservice via WhatsApp, Facebook of per mail dan kijken we met je mee en lossen we het voor je op.

XOXO Team ON THAT ASS
Kiki

Gepubliceerd op: 21/04/2019

It was broken.
Hi Sandra,

Thanks for your review. Sad to hear that you receive the product broken. That is not the way you need to receive our products ofcourse. Please do a return request in your account via www.makeupactie.com and we will send a new product. If you have any question, please contact us by facebook, WhatsApp or email: hello-nl@makeupactie.com

Sandra
Gorinchem

Gepubliceerd op: 24/03/2019

verkeerde kleur geleverd
Hi Linda,
Bedankt voor je review! Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende.
Heb je al wel contact gehad met onze klantenservice over de verkeerde kleur?
Je kunt ons altijd even een mail sturen, hello-nl@makeupactie.com
We helpen je graag verder!
XOXO
Team Make-up Actie
Linda
Staphorst

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Ik heb nog steeds niks ontvangen!
Hi,

Wat vervelend om te lezen dat je nog steeds geen product hebt ontvangen. Stuur even een berichtje naar de klantenservice via Facebook of WhatsApp of mail naar hello-nl@makeupactie.com dan kijken we met je mee en lossen we het op. XOXO Team Make-up Actie
S
Den Bosch

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Leuke verpakking
Erg duur voor wat je krijgt, het is allemaal makeup die amper te gebruiken is en die ze volgensmij voor 30 cent bestellen in china want niemand kan voor zo goedkoop zulke producten aanbieden. Niet blij met de producten, koop dan liever essence heb je er nog wat aan.
Hi Quinta,

Dankjewel voor je review. Leuk om te lezen dat je de verpakking van Make-up Actie leuk vindt. Jammer om te lezen dat je de prijs/kwaliteitverhouding niet gelijk vindt aan elkaar. Mogen we vragen waarom je niet blij bent met de producten? We horen het graag zodat we mee kunnen kijken. XOXO Team Make-up Actie
Quinta
Houten

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten

Tot de dag van vandaag heb ik nog niks ontvangen, dus had het achteraf net zo goed niet lid kunnen worden
Hi,

Wat vervelend om te lezen dat je geen product hebt ontvangen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Stuur je even een bericht naar de klantenservice dan lossen we het voor je op. XOXO Team Make-up Actie
Tosca

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten

ik heb niks binnen gekregen
Hi,

Wat vervelend om te lezen dat je geen product hebt ontvangen. Neem even contact op met de klantenservice dan kijken ze met je mee. XOXO Team Make-up Actie
Melissa

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Keer er puisten van rot spull heb het gelijk weggegooit bah, en ik heb er inderdaad een dagcreme ondergebruikt
Niet meer verkopen
Hi Gemaine,
Wat vervelend dat je puisten krijgt van het product.
Heb je wel een dagcreme onder het product gebruikt en goed gereinigd?
Gemaine
Nieuwerkerk aan den ijssel

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Keer er puisten van rot spull heb het gelijk weggegooit bah
Niet meer verkopen

Nieuwerkerk aan den ijssel
04/10/2018

Pluspunten
Het was snel bezorgd
Het product zelf was kapot, ik had lippenstift bestelt met lipliner, de lipliner was heel maar de hele lippenstift was eraf en het dopje was kapot
Ellice
Reins