Website: https://makeupactie.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit. Het eerste product is geheel gratis. Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken. Als Make-up Actie niets voor jou blijkt te zijn, geen probleem. Geen verplichtingen.

MAKE-UP ACTIE

Pluspunten
Ik heb nog steeds niks ontvangen!
Hi,

Wat vervelend om te lezen dat je nog steeds geen product hebt ontvangen. Stuur even een berichtje naar de klantenservice via Facebook of WhatsApp of mail naar hello-nl@makeupactie.com dan kijken we met je mee en lossen we het op. XOXO Team Make-up Actie
S
Den Bosch

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Leuke verpakking
Erg duur voor wat je krijgt, het is allemaal makeup die amper te gebruiken is en die ze volgensmij voor 30 cent bestellen in china want niemand kan voor zo goedkoop zulke producten aanbieden. Niet blij met de producten, koop dan liever essence heb je er nog wat aan.
Hi Quinta,

Dankjewel voor je review. Leuk om te lezen dat je de verpakking van Make-up Actie leuk vindt. Jammer om te lezen dat je de prijs/kwaliteitverhouding niet gelijk vindt aan elkaar. Mogen we vragen waarom je niet blij bent met de producten? We horen het graag zodat we mee kunnen kijken. XOXO Team Make-up Actie
Quinta
Houten

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten

Tot de dag van vandaag heb ik nog niks ontvangen, dus had het achteraf net zo goed niet lid kunnen worden
Hi,

Wat vervelend om te lezen dat je geen product hebt ontvangen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Stuur je even een bericht naar de klantenservice dan lossen we het voor je op. XOXO Team Make-up Actie
Tosca

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten

ik heb niks binnen gekregen
Hi,

Wat vervelend om te lezen dat je geen product hebt ontvangen. Neem even contact op met de klantenservice dan kijken ze met je mee. XOXO Team Make-up Actie
Melissa

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Keer er puisten van rot spull heb het gelijk weggegooit bah, en ik heb er inderdaad een dagcreme ondergebruikt
Niet meer verkopen
Hi Gemaine,
Wat vervelend dat je puisten krijgt van het product.
Heb je wel een dagcreme onder het product gebruikt en goed gereinigd?
XOXO Team Make-up Actie
Gemaine
Nieuwerkerk aan den ijssel

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Keer er puisten van rot spull heb het gelijk weggegooit bah
Niet meer verkopen

Nieuwerkerk aan den ijssel
04/10/2018

Pluspunten
Het was snel bezorgd
Het product zelf was kapot, ik had lippenstift bestelt met lipliner, de lipliner was heel maar de hele lippenstift was eraf en het dopje was kapot
Ellice
Reins

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten

Product is gewoon kapot en incompleet! Zo slecht!
Hi Sascha,

Wat vervelend om te horen dat je het product kapot en incompleet hebt ontvangen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Je kunt een retour aanvraag indienen in je account via de website en de vervangen we het product direct. Excuses.

XOXO
Team Make-up Actie
Sascha

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Ik heb het artikel niet ontvangen :(. Kunnen jullie het nog een keer opsturen?
Ik heb het artikel niet ontvangen :(
Vivian
Amersfoort

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
snelle levering
niet zo snel een beoordelingslijst sturen
Hi Rebecca,

Wat jammer om te horen dat je ons beoordeeld met een 1.
Is de rede van een onvoldoende dat de beoordeling te snel is geleverd? We horen graag als we iets voor je kunnen betekenen.

XOXO Team Make-up Actie
rebecca
olst

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten

Na 2 maal achter elkaar kapotte producten ontvangen te hebben, de 3e keer geld bedrag teruggevorderd. Heb een mailtje gestuurd niet meer bereid te zijn voor de 3e keer 5,99 te betalen voor een com-pleet onbruikbaar product. Erin vermeld het product best te willen retouneren, maar geen €5,99 ga betalen voor niks.
Het enige wat ze voor me wilden doen is een nieuw product opsturen, maar dit was al eens eerder kapot aangekomen.

Na 3(!) aanmaningen, allerlei mails en 7,50 extra kosten het bedrag alsnog moeten betalen, terwijl ik een kapot onbruikbaar product heb ontvangen.
Dit is onaanvaadbaar, en beveel dit bedrijf absoluut niet aan. Er zijn genoeg vergeljjkbare acties. Zeer onvreden
Marit
Grou