Website: https://makeupactie.com
Adres: Hinthamerstraat 154 5211MT
Plaats: 's-Hertogenbosch

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit waar alleen lidmaatschapskosten voor betaald worden.
Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken.

MAKE-UP ACTIE

Pluspunten
primer smeert goed en voelt zacht aan
De primer werkt niet goed als je een waterproef foundation gebruikt
Hi Desiree,

Wat vervelend om te horen. Laat je de primer wel eerst goed intrekken voordat je de foundation gebruikt? Ook is het belangrijk om onder de primer een goede dag creme aan te brengen.
XOXO
Desiree
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Opzich goede producten
Beter vermelden dat je aan een abonnement vastzit ipv aan een eenmalige betaling. Tevens kan je het abonnement pas na 2 maanden afsluiten dus ben je ongewenst geld kwijt.
Hi Rosanne,

Wat vervelend om te horen dat het niet duidelijk voor je is geweest. Bij aanmelding wordt het meerdere malen aangegeven dat het om een lidmaatschap gaat. Ook ga je zelf akkoord met een flexibel lidmaatschap en automatische afschrijvingen.
Mocht je er nog vragen over hebben stuur ons dan even een mailtje zodat we het voor je na kunnen kijken.

XOXO Team Make-up Actie
Rosanne

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit makeup en snelle levertijd!!
Vaker van zulke leuke acties uitvoeren.
Ezo

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Goede service en pakketten worden goed bezorgd. Duidelijk over betalingen en acties etc.
Meer verschillende producten verzenden
Bente
Purmerend

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
Nog geen
Beetje duidelijker maken dat je gelijk lid bent voor 6 eurie per maand. Ik kreeg uitgedroogde mascara en de tweede keer 20ml creme voor 6 eurie. Ik kijk het nog 1 x aan en als dat ook niks is beƫindig ik dit .
Antwoord MAKE-UP ACTIE
Hi, jammer om te horen dat het niet duidelijk is geweest. Bij aanmelding wordt meerdere malen aangegeven dat het om een lidmaatschap gaat. Ook ga je akkoord met een automatische afschrijving en een flexibel lidmaatschap. Vervelend dat je de uitgedroogd mascara hebt ontvangen. De volgende keer kun je hier meteen contact over opnemen met ons. XOXO Team Make-up Actie
Tessa schoonberg
Duivendrecht

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
Klantenvriendelijk, behulpzaam, reageert snel.
Extra kosten laten weten.

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Nvtp
Nancy
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Ben erg tevreden over het contact en de samenwerking, heb nog geen product ontvangen en ben er erg benieuwd naar. Ik meld me normaal gesproken nooit ergens voor aan maar dit was een uitzondering, vind het super leuk om make up en andere dingetjes te testen dus hoop dat het goede producten zijn!
Op dit moment nog niks!
Giulia
Assen

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
De snelle bezorging. De goedkopeprijs. Leuk pakketje dat werd bezorgd
Heb ik niet.
daphne
aalten

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Superleuke acties!
Julie
Herzele