Website: https://makeupactie.com
Adres: Graafsebaan 135A 5248NL
Plaats: Rosmalen

Make-up Actie biedt haar leden een keer per maand een nieuw full size beauty product van professionele kwaliteit. Het eerste product is geheel gratis. Het doel is om vrouwen kennis te laten maken met verschillende soorten nieuwe make-up producten zodat ze hiermee kunnen experimenteren, ze kunnen leren hoe ze het aan moeten brengen en dagelijks kunnen gebruiken. Als Make-up Actie niets voor jou blijkt te zijn, geen probleem. Geen verplichtingen.

MAKE-UP ACTIE
20864 keer bekeken

Pluspunten
Goede service en een heel leuk concept!
Bij mijn eerste maand waarbij ik zelf iets mocht uitkiezen heb ik een verkeerd product toegestuurd gekregen. Iets wat ik wel kon gebruiken maar dan toch een klein tegenvallertje.

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
De levering was super snel en ik vind het super tof dat de 1e aankoop maar 1 cent was! Het idee achter dit bedrijf is origineel en leuk! Zelfs de verpakking van het product was super schattig. Ook het kaartje vond ik super leuk en lief! Ga zo door!!!!
Misschien meerdere merken weggeven voor de maandelijkse boxes.
Giovanna

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Ik had me afgelopen week aangemeld, binnen 2 dagen was het eerste pakketje er al met een gratis product! Snelle levering en goede kwaliteit.
Shamaya
Broek op Langedijk

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Leuk concept, fijn eerste product
Geen!
Fiona
Delft

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Goeie kwaliteit make-up, leuk dat je elke maand iets thuisgestuurd krijgt.
Jammer dat je niet een selectie kan maken van producten die je wel of niet zou willen hebben. Ik gebruik zelf bijvoorbeeld nooit wenkbrauwpotloden.
Aniek

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Ik heb mij net ingeschreven en heb het eerste product mogen ontvangen. Er was duidelijk gecommuniceerd over mijn inschrijving en de zending van mijn eerste product! Een paar dagen geleden kreeg ik ook het mailtje binnen over wanneer de afschrijving en levering van het volgende product zouden zijn. Dit was erg fijn, omdat er dan duidelijkheid is. Al met al echt een heel fijn bedrijf met goede communicatie en hele goed producten!
Die heb ik op dit moment niet. Alles ziet er goed uit en de communicatie is fijn.
Lisa
Ridderkerk

Mieke
Boornbergum

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Fijne crème smeert goed uit en is mooi egaal
Geeft snel af aan kleding
Dyanne
Weert

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Leuke kortingen, leuke tips, goede verpakkingen.
Kleine verpakkingen
Marieke

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
snelle levering,fijne mooie producten :)
bij sommigen producten tips en trucks geven hoe je ze het best kunt gebruiken voor een goed en mooie resultaat
Pinar
Oss