Website: www.magneetverfkopen.nl
Adres: Kuppersweg 20 2031 EC
Plaats: Haarlem

MagneetverfKopen.nl
9.6

Pluspunten
Klantgericht.

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Snelle en goede service. Product is heel goed bevallen!

1Financial

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten
Goede uitleg over verschillende soorten, snelle levering en een zeer positief resultaat.
wellicht fijn om ook een ‘afhaalpunt’ te hebben in de loods, voor mensen uit de omgeving. Ik kom zelf uit Haarlem, maar zag dat ik niet kon afhalen.
Haarlem

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
Snel en een goed advies

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Informatie duidelijk weergegeven op de website over het product en klopt met de praktijk
Een compleet pakket doet overkomen alsof er meer in zit dan alleen de verf.
Antwoord MagneetverfKopen.nl
Dank Ellen, hartelijk dank voor de positieve recensie, fijn dat je de moeite neemt dit te delen!

Momenteel werken wij hard achter de schermen om in een pakket alles wat nodig is aan te bieden. We hopen de testfase in September af te ronden!
Ellen
Oudehorne

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
snelle levering
bij ons alles goed
C.J.M
Reusel

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Ik ben zelf niet zo'n klusser, dus ik wilde zeker weten dat het niet aan de kwaliteit van het product zou liggen en dat het in 1x goed zou zijn. Magnetic Paint - extra strong verdient het label 'professional' dubbel en dwars. Uiteindelijk 2 lagen magnetische verf op een muur van 2,5 m2 aangebracht en 2 keer overgeschilderd met latex. Foto's blijven hangen, ondanks dat er veel wind langs komt.

Al met al super tevreden met kwaliteit product, goede deskundige service, en snelle levering!
Misschien meer producten aanbieden om de totale klus aan te bieden? Zoals latex, kwast.
Berend
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Geen , alleen ellende gehad met levering.
Snelle levering!! Ipv een ruim een week op je bestelling wachten. Track&trace zou mij toegezonden worden , ook deze afspraak is niet nagekomen daar mogen ze ook aandacht aan besteden.
Antwoord MagneetverfKopen.nl
Geachte heer Bouhdif, helaas is uw pakket onderweg beschadigd geraakt. Wij hebben u direct na uw mail gebeld, hierna via de mail een screenprint gestuurd, met het bewijs dat uw pakket wel degelijk op tijd verzonden was. Vervolgens meteen een nieuw blik verstuurd. Erg vervelend, maar helaas buiten onze schuld, ook al begrijpen wij heel goed uw teleurstelling. Excuses voor het ongemak!
M. Bouhdif
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Voor de inrichting van ons nieuwe kantoor hebben we gekozen om whiteboardverf te gebruiken. We maken ontzettend veel gebruik van whiteboards en wilden daarom een aantal muren volledig verven met whiteboardverf.

Voor aanschaf hebben we contact opgenomen met MagneetverfKopen.nl en goed advies gekregen over onze aanpak.

Het resultaat is erg goed, de whiteboards werken uitstekend. We hebben al plannen gemaakt om nog meer muren te gaan verven.

Maarten - Avisi

Gepubliceerd op: 29/03/2018