Website: https://www.macbook-adapter.nl
Adres: Emdenweg 3 9723 TA
Plaats: Groningen
Telefoon: 050-230 94 89

MacBook-Adapter.nl is sinds 2012 leverancier van MacBook adapter-opladers, accu-batterijen, autoladers en andere producten voor de MacBook Pro en de MacBook Air laptop. Voor 23:59u besteld is de volgende dag in huis.

MacBook-Adapter.nl
2096 beoordelingen (totaal)
20714 keer bekeken

Pluspunten
Snelle levering, goede service. Had een mailtje gestuurd en bijna direct antwoord ontvangen.
Alles netjes verpakt, en dat er gratis schroevendraaiers bij de accu geleverd worden is gewoon top. Accu en lader beide van goede kwaliteit voor de prijs. Aanrader!
Geen, gewoon goed
S. R.
Heerlen

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Fantastische producten. Wij zijn heel erg tevreden. Dit baseren wij op een lang traject van testen van diverse accu merken voor de MacBook. Er zijn veel verschillende merken te krijgen en ook verschillen de prijzen enorm. Bij veel leveringen was de kwaliteit abominabel slecht. De tijdsduur van de accu was vaak heel erg kort, in een ander geval kregen we onze macbook niet eens aan de praat of de accu zag er bij binnenkomst al zo slecht uit dat we deze niet eens durfden te plaatsen. In de laatste twee gevallen betrof dit een goedkope merkloze accu voor de MacBook. Maar ook andere voldeden niet aan de wensen.

Uiteindelijk bij een Mayerinc hoge capaciteit accu uitgekomen. Verpakking zag er al keurig uit, schroevendraaiers zaten erbij. Alles past direct perfect. De afwerking van de accu zelf is van hoge kwaliteit. Tot slot merkten wij in gebruik dat de Mayerinc accu de andere geteste exemplaren overtrof (levensduur, snelheid, pasvorm en kwaliteit). Conclusie: de Mayerinc accu is duurder in de aanschaf, maar gewoon het beste voor je MacBook dat er te krijgen is. Wij komen terug.

Van Kampen Adviesgroep
Hoorn

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Ik ben uiterst tevreden over dit bedrijf. Nadat ik de nieuwe batterij voor mijn MacBook Pro had besteld via de website: MacBook-Accu.nl werd deze snel verzorgd. Het vervangen was binnen 2 minuten gebeurt en alles werkte volledig zoals ik had verwacht!
Op dit moment geen. Ga zo door!
Leon

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Hele goede klantenservice.
Had een schroevendraaier set niet ontvangen, na een telefoontje een nieuwe set de volgende dag gekregen.
tjinadjie@gmail.com

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Geen ...
Doe wat voor je klanten.
Super slecht, na 3 dagen wacht nog niks gehoord en geen schroevendraaier set binnen.
NIET KOPEN, klopt hier iets niet.
De telefoon word ook niet opgenomen!

09/10/2018

Pluspunten
Super slecht na 3 dagen wacht nog niks gehoord en geen oplader binnen niet kopen hier klopt niks van de telefoon word ook niet opgenomen
Antwoord MacBook-Adapter.nl
Beste Sietse,

Excuus voor het ongemak, we hadden een aantal problemen met PostNL waardoor we u niet snel genoeg konden voorzien van de antwoorden die u verdiende. We hebben je bestelling direct naar je opgestuurd en gaan dan ook het product crediteren als u deze niet meer wenst.
Sietseschipper@hotmail.com
Odijk

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Zeer goede service. Buiten de ruiltermijn kwam ik erachter dat mijn product toch niet de juiste was en dat ik hem moest omruilen. Dit werd zeer goed en vriendelijk opgepakt!
Niets, ga zo door
Jeroen

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Website is goed ingedeeld
De huismerk opladers betrouwbaarder maken. Mijne stopte ermee na 14 maanden terwijl mijn macbook batterij nog in goede staat is. Dus helaas buiten de 12 maanden en kan hem dus ook niet retourneren.
Vasco

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
snel en goed

Ellen

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede prijzen, goede kwaliteit

Elke Kroon
Wateringen