Website: https://www.macbook-adapter.nl
Adres: Emdenweg 3 9723 TA
Plaats: Groningen
Telefoon: 050-230 94 89

MacBook-Adapter.nl is sinds 2012 leverancier van MacBook adapter-opladers, accu-batterijen, autoladers en andere producten voor de MacBook Pro en de MacBook Air laptop. Voor 23:59u besteld is de volgende dag in huis.

MacBook-Adapter.nl
2018 beoordelingen (totaal)
19088 keer bekeken

Pluspunten
Totaal geen
service verlenen na een product wat slecht werk na levering en niet het probleem bij de consument neer leggen en je handen er van aftrekken, Ik zou dit bedrijf nooit aanbevelen eerder juridisch vervolgen.
Het product werk nog slechter als waar ik het als vervanging voor heb aangekocht.
WAT EEN VERSCHRIKKELIJK SLECHTE WEB SHOP

Liana Schoelitsz Lelystad mob: 06.53.789740
Antwoord MacBook-Adapter.nl
Beste Liana,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We hebben alle stappen ondernomen om te onderzoeken waar het aan kon liggen, we hebben je een email gestuurd met een passende oplossing. Excuus dat we je het gevoel hebben gegeven dat we het probleem bij jou neergelegd hebben. Dat is zeker niet de bedoeling geweest.

Names het team van Macbook-adapter.nl wensen we u nog een hele prettige dag toe

Liana Schoelitsz
Lelystad

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Fantastisch, ik koop hier al jaren alles voor mijn macbooks.

Pim Peeters
Uden

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Super batterij die Mayerinc accu, gaat erg lang mee. heel erg blij mee. Mac is weer als nieuw.

Max Drost

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Snelle respons op vragen
Bij MacBook-Adapter gekochte batterij van mijn MacBook Pro had einde levensduur na 2,5 jaar en < 500 laadcycles, vergoeding hoort te zijn ± 50% maar ik ontving maar 15% retour.
I.v.m. mijn drukke werkzaamheden moest ik het hierbij laten.

Jurispredentie:
Wie betaalt de kosten?
Als een apparaat buiten de garantietermijn kapot gaat als gevolg van non-conformiteit (in dat geval had het gebrek redelijkerwijze niet mogen voorkomen), dan zijn de herstelkosten daarvan strikt genomen (artikel 21, lid 2 BW7) voor rekening van de verkoper. Maar omdat zoiets niet redelijk zou zijn wanneer de koper het apparaat al enkele jaren gewoon heeft kunnen gebruiken en dit er door de reparatie weer beter op wordt, wordt er gewoonlijk een verdeelsleutel voor de kosten toegepast.
Stel dat een televisie 8 jaar meegaat en na 5 jaar moet er een reparatie worden verricht. Dan is het redelijk te noemen dat de koper 5/8 van de reparatiekosten voor zijn rekening neemt. Hij heeft de televisie immers al 5 jaar gewoon kunnen gebruiken.
Kees de Jong
uXplorer ultd (ceo)
Antwoord MacBook-Adapter.nl
Beste Kees,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Als na de garantieperiode van een jaar klachten zijn over de een accu willen wij graag verder helpen, daarom hebben wij u een tegemoetkoming van 15% aangeboden.

Names het team van Macbook-adapter.nl wensen we u nog een hele prettige dag toe.
Kees, uXplorer ultd

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Zeer correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Rob

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Snel en uitstelde adviezen op de site

Jan

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede service.

Simon

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
alles perfect

Tako

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Snel en correcte afhandeling van de bestelling.

Stepstones

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Vlotte levering met heldere berichtgeving.

Ruud
Nijmegen