Website: www.lusanna.nl
Adres: Handelsweg 8-5 8061RL
Plaats: Hasselt

Het online slaapwarenhuis met een verfijnd assortiment slaapkamerartikelen met beste prijs + service garantie, super snelle levertijden en altijd gratis verzending bij bestellingen boven €50,- Slaap lekker!

Lusanna Webshop

Pluspunten
Snelle levering.
Kussens goed ,slaap lekker.Heb geen nekpijn meer.
N.v.t
Monique
Zoetermeet

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
De bereikbaarheid, zowel telefonisch als via de mail, van Lusanne Webshop is zeer goed en adequaat. Mijn bestelling kwam niet zoals was aangekondigd. Binnen een kwartier had ik uitleg over de vertraging en over de te verwachten nieuwe aankomsttijd. Toen het pakket en de inhoud beschadigd bleek ontving ik per mail heel snel een oplossing voor dit probleem! Mijn petje af voor de persoonlijke wijze waarop de medewerkster van dit bedrijf het probleem heeft opgelost! Ik zal hier vaker een bestelling doen!

Marie Anne
Hardenberg

Laura
Amersfoort

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
Nette snelle levering. Blij met de aankoop.

Heeze

Zijderveld

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Lisa Tjie a Loi
Swifterbant

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Nette snelle service
Thea
Westervoort

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
Goed matras voor een zeer lage prijs en snelle levering
Het matras wordt plat en opgerold geleverd maar er zit helemaal niets van een beschrijving bij hoe het uit te pakken en hoelang het duurt voordat je erop mag liggen. Wanneer je wat ouder bent is het erg moeilijk het zware matras te tillen en uit te pakken. Misschien wat duidelijker op de site vermelden dat het in deze vorm verzonden wordt?
Antwoord Lusanna Webshop
Bedankt voor je feedback! We zullen je verbeterpunt meenemen in ons wekelijks overleg. Bij de bezorginformatie van het product dat je hebt besteld staat wel aangegeven dat het vacuüm verpakt wordt verstuurd en dat we voor optimaal comfort aanraden om het matras voor gebruik 24 tot 48 uur te luchten in een goed ventilerende kamer, maar wellicht dat we dit ook bij de productinformatie kunnen zetten.

Als er verder iets niet helemaal duidelijk is dan staat onze klantenservice je daarnaast ook graag te woord bij vragen en/of opmerkingen.

We zijn in ieder geval blij om te horen dat je tevreden bent met het geleverde matras! Veel plezier met je nieuwe aankoop!
Consuela van Haalem

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
telefonisch goed bereikbaar; goede en vriendelijke levering van de bestelling
besteltermijn van 1 maand vond ik lang...
Carolien