Website: https://www.loungeset.nl/
Adres: Amsterdamsestraatweg 7b 1411 AW
Plaats: Naarden
Telefoon: 035-8200321

Loungeset.nl

Pluspunten
Handige site.
Ik bestelde bij loungeset.be. Ineens was het bij tuinmeubelenonline.be en uiteindelijk werd het loungeset.nl.?
Ik heb echter na 5 werkdagen weinig feedback gekregen ivm mijn bestelling laat staan een verzendbevestiging...

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Geen idee, heb nog steeds mijn tuinset niet gekregen
Kopers op de hoogte stellen van vertraging . Nu moet ik zelf bellen om te horen waar mijn tuinset blijft !
Gina
Goutum

Gepubliceerd op: 11/07/2019

Pluspunten

Misschien is het handig als jullie dit soort vragen om beoordelingen pas sturen als mensen hun bestelling hebben gehad...
Ik wacht nu al 3 dagen in de hoop dat er iets gebeurt. Mail gestuurd of er al iets is opgestuurd danwel klaargemaakt, maar doodse stilte van jullie kant, behalve..*tromgeroffel*: deze beoordelingsmail.....
Stuur er nog maar eens 1tje, als mijn bestelling is aangekomen..
Marco
Maarssen

Gepubliceerd op: 11/07/2019

Pluspunten
- Goederen zijn degelijk verpakt
- Webshop is goed.
- Communicatie kan beter (mail bevestiging en factuur bevat niet de juiste informatie)
- Geen opvolging zending mogelijk
Stefan
Assent , Belgiƫ

Gepubliceerd op: 04/07/2019

Pluspunten
Goede prijs-kwaliteit verhouding en ruim aanbod
Website is een ramp! Onmogelijk account aan te maken want zit een reCAPTCHA-bug in, zodat je niet verder kan.
Michael
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 29/06/2019

Pluspunten
producten zijn niet al te duur
bij problemen worden deze niet direct opgelost door loungeset.nl maar wordt het probleem doorgezet naar de fabrikant, (garden impressions in ons geval) en wordt gewacht op de reactie van de fabrikant. Dit is niet zoals het hoort. De verkoper lost het op met de klant, en zoekt het zelf weer uit met de fabrikant.
Rik

Gepubliceerd op: 24/06/2019

Pluspunten
Overzichtelijke website.
Er wordt gesproken van een levertermijn van 1-2 dagen. Maar dat wordt overschreden.
Gunter
Mol

Gepubliceerd op: 22/06/2019

Pluspunten
Nog geen echt gevonden
Lange levertijd, hoewel anders aangegeven op website. Deze stond in voorraad en op twee dagen geleverd. We zijn reeds een week verder en er is nog niets verstuurd.
Jan V
Belgie, ranst

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering van de bestelling en mooie korting.
We kregen geen bevestigingsmail van onze bestelling. Onze eerste mail hierover werd niet beantwoord. Vandaag nog ontvingen we een mail dat onze bestelling na het weekend zou geleverd worden, terwijl ze al deze middag bij ons was.
Harry
Dendermonde

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Makkelijke website
Communicatie. Produkt op vorraad maar na 6 mails nog steeds geen antwoord over levering

Gepubliceerd op: 05/06/2019