Website: www.lotsofliving.nl
Adres: Turfschipper 24A 2292JA
Plaats: Wateringen

Lots of Living is een webshop én een showroom in Turkse en Marokkaanse vintage vloerkleden. Daarnaast vind je er prachtige handgemaakte zijden Ikat kussens, kelim kussens, ikat lampenkappen en mooie handgeweven plaids.

Lots of Living
9.6

Pluspunten
Snelle service! De levering was erg verzorgd. Een duidelijke webshop. Simone beantwoordt vragen snel waardoor een keuze maken eenvoudiger wordt. De kussens zijn prachtig en de kwaliteit is zeer goed. Ikat kussens zijn echt een toevoeging in ons interieur!

Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en dat de ikat kussens helemaal naar jullie zin zijn!

Groetjes,
Simone

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Zeer goede service! Zeer prettig geholpen door Simone en het bedrijf is goed telefonisch bereikbaar. De ikat kussens zijn werkelijk prachtig (de kwaliteit is net zo mooi als op de site weergegeven)! Ik ga hier in de toekomst zeker weer een bestelling doen :)

Hi Noortje,

Bedankt voor je goede beoordeling en wat fijn dat de ikat kussens helemaal naar je zin zijn! Superleuk! Tot ziens in mijn webshop;-)

Groetjes, Simone van Lots of Living
Noortje
Amstelveen

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Vriendelijk , service gericht.
Niet
Beste Natascha,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad.

Simone van Lots of Living
Natascha

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Simone is enthousiast, denkt mee, komt heel fijn thuis zodat je de spullen gelijk bij je meubels en vloer kan zien. Kleden en kussens zijn prachtig van kwaliteit en uniek.
Hi Sylvia,
Dank je wel voor je goede beoordeling. Het vloerkleed en de kussens staan super bij je!
Groetjes, Simone
Sylvia
Nootdorp

Gepubliceerd op: 31/07/2017

Nicole

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
De eigenaresse heeft uitgebreid de tijd genomen om de verschillende kleden aan mij te laten zien en advies te geven. Ze heeft een prachtige collectie.

Gerbrich

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Pluspunten
Prachtige producten
Hele persoonlijke benadering
Zeer goede service
Vlot beantwoorden van de mail
Producten op maat en naar vraag leveren
Goed advies; denkt mee

Anita

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Mooie, unieke spullen en zeer goede en persoonlijke service!

Gepubliceerd op: 01/05/2017

Pluspunten
Prima webshop, snelle en enthousiaste respons en alles rondom de levering dik in orde. Goede foto's op de website, aan de hand daarvan een bestelling geplaatst voor een patchwork vloerkleed waar we erg blij mee zijn.

Gepubliceerd op: 24/04/2017

Pluspunten
Goede productkennis en enthousiast advies! Simone luistert goed naar je wensen en probeert daar in te spelen. We zijn erg blij met onze twee nieuwe vloerkleden en prachtige kussens.

Gertjan
Leiden