Website: www.lotsofliving.nl
Adres: Nederhoflaan 56 2553 EW
Plaats: DEN HAAG

Lots of Living is een webshop in Turkse en Marokkaanse vintage vloerkleden. Daarnaast vind je er prachtige handgemaakte zijden/ velours Ikat kussens, vintage kelim kussens, ikat lampenkappen en mooie handgeweven plaids.

Lots of Living
9.7

Pluspunten
De service was heel erg goed. Ik kreeg een persoonlijk telefoontje van Simone van Lots of Lliving nadat ik iets bestelde online wat uitverkocht was, Daarbij kwam zij met een goede oplossing. De foto’s op internet zijn erg duidelijk en realistisch zodat je niet teleurgesteld bent bij aflevering van het product. De bestelling wordt snel bezorgd.

Maaike Becking

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Behulpzaam
Goede service

Piroska
Alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Prachtige unieke en kwalitatief goede producten en persoonlijke service. De eigenaresse is enthousiast en meedenkend. Producten worden zeer vlot geleverd.
Superblij met mijn vintage vloerkleed, plaid en de prachtige Ikat kussens!

Beste Kyra,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van jullie mooie spullen, het staat heel erg mooi allemaal!

Kyra
Haarlem

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Contact via telefoon waardoor ik een goed gevoel kreeg bij dit bedrijf.Netjes verzorgt product.Ik had een fout gemaakt bij de bestelling.Is meteen recht gezet.
?
Beste Wilma,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je bestelling!

Wilma
Lemelerveld

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Super mooie kwaliteit kleden. Prachtige kleuren en motieven. Persoonlijke service en advies. Authentiek en uniek.

Beste Merel,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van jullie prachtige vintage vloerkleed!

Merel

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Hele mooie kussens net ontvangen. Voldoet meer dan uitstekend aan de verwachting. Daarnaast super service, ook in het weekend bereikbaar. Complimenten!!
nvt
Beste Marion,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige kussens!

marion
Zeist

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Op vragen direct antwoord en reageren binnen een halve dag op vragen. Prima service
Geen!
Beste Wilco,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Veel plezier van je prachtige vintage vloerkleed!

Wilco

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam. Samen prachtige kleden uitgezocht.

Beste Zwaanzinnig,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige vloerkleden!

Zwaanzinnig
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Pluspunten
Vlotte levering
Heel erg leuk ingepakt! Voelt echt als een cadeautje
Beste Henriette,

Henriette