Website: www.lotsofliving.nl
Adres: Nederhoflaan 56 2553 EW
Plaats: DEN HAAG

Lots of Living is een webshop in Turkse en Marokkaanse vintage vloerkleden. Daarnaast vind je er prachtige handgemaakte zijden/ velours Ikat kussens, vintage kelim kussens, ikat lampenkappen en mooie handgeweven plaids.

Lots of Living
9.7

Pluspunten
Zeer goede en snelle service en goed bereikbaar. Zeer flexibel met leveren.
Ook met retourneren geen problemen ondervonden en snelle terugbetaling.
Geen verbeterpunten
Mayke

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Prachtige producten. Snelle levering. Prettig contact.
Mogelijkheid tot betalen met Paypal?
Beste heer, mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat u een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Ik ga de mogelijkheid om met PayPal te betalen zeker onderzoeken, wordt vervolgd;-)

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Snelle levering. Kussens leuk verpakt met een persoonlijk berichtje erbij.

Beste Nanda,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige kussens!

Nanda

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Ten eerste dat we Simone berichtte op tweede kerstdag met wat vragen over de aanschaf van één van haar producten waarop ze gewoon netjes antwoordde en ons zo behulpzaam verder hielp en vooral zeer adequaat! We hebben een mooi beni quarain kleed aangeschaft, binnen een paar dagen ontvingen we het netjes verpakte pakket zonder extra verzendkosten en als we er niet tevreden mee waren mochten we het ook nog op haar kosten retour doen! Er zijn maar weinig bedrijven die zich zo netjes, beleefd en dus vooral adequaat opstellen naar de klant toe! Kortom we zijn méér dan tevreden over Simone van lost of living en hebben zelfs al een nieuwe bestelling geplaatst! Fam Heitkönig

Beste Kim,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van jullie prachtige Beni Ouarain vloerkleed!

Kim
Dinxperlo

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Mooie duidelijke website .Het bestelde kussen snel ontvangen, zeer verzorgd verpakt.
Beste Lydia,

Lydia vd Valk

Gepubliceerd op: 28/12/2017

Pluspunten
Snelle reactie op vragen.
Ook retourzending snel afgehandeld
Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad ondanks dat het een retour was;-).

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Pluspunten
Heel prettig contact om de juiste keuze te maken en leuk ingepakt! Snelle levering en prachtig product!

Beste Gaby,

Gaby
Bilthoven,

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Zeer mooie kussens besteld en ruilen voor een andere kleur/dessin wat helemaal geen probleem.
Geen verbeterpunten, ga vooral zo door met mooie spullen aanbieden!
Beste Blanca,

Alvast hele fijne feestdagen en misschien tot ziens in mijn webshop!

Blanca Juti

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten
mooie, aparte spullen, snel geleverd, leuk verpakt met een persoonlijk berichtje.

Beste Jaloe,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad.

Alvast hele fijne feestdagen en misschien tot ziens in mijn webshop!

Jaloe
Neerkant

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over lots of living. De eigenaresse is zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend, bereidwillig.Echt helemaal top. Heel prettig zaken mee doen. Bovenal zeer mooie kleden.
Geen ga zo door.
Beste Desiree,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en dat je helemaal blij bent met je prachtige vintage vloerkleed! Het groene plaid is inmiddels onderweg naar je, alvast heel veel plezier ervan!

Desiree
Ridderkerk