Website: www.lotsofliving.nl
Adres: Turfschipper 24A 2292JA
Plaats: Wateringen

Lots of Living is een webshop én een showroom in Turkse en Marokkaanse vintage vloerkleden. Daarnaast vind je er prachtige handgemaakte zijden Ikat kussens, kelim kussens, ikat lampenkappen en mooie handgeweven plaids.

Lots of Living
9.6

Pluspunten
Prachtige stoffen, goede kwaliteit. Gemakkelijk contact voor vragen.

Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en tevreden bent over je bestelling!

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Het zijn prachtige kussens en goede service!

Beste Aimee,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en wat fijn om te horen dat de kussens helemaal naar je zin zijn!

Aimee

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Prachtige kussens!

Beste Monne,

Monne

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Geweldige service ! Prachtige kussens. Nog mooier in het echt dan op de foto

Beste Iris,

Iris
Den haag

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
- Snelle levering
- Fijne service
- Gezellig ingepakt pakketje
- Persoonlijk kaartje

Beste Maxime,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad.

Maxime

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Zeer goede service! Super mooie ikat kussens van zeer goede kwaliteit. Erg goed en vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Een echte aanrader!

Beste Eline,

Eline

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
de door mij bestelde kussenovertrekken waren minstens net zo mooi al dan niet mooier dan ze op de site leken. Daarnaast prachtig ingepakt en met een persoonlijk handgeschreven briefje verstuurd. Op en top klantvriendelijke service!

Beste Klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en wat fijn dat de kussens helemaal naar je zin zijn! Superleuk!

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Vriendelijk persoonlijk mailcontact
Super leuke verpakking
Goede service
Je zou graag nog wat willen kopen hier
informatie over evt. retour bij de levering
Beste Jannie,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en willen je bedanken voor je feedback. Inmiddels zijn we bezig om een retourformulier te ontwikkelen;-).

Jannie
Woudenberg

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Snelle service! De levering was erg verzorgd. Een duidelijke webshop. Simone beantwoordt vragen snel waardoor een keuze maken eenvoudiger wordt. De kussens zijn prachtig en de kwaliteit is zeer goed. Ikat kussens zijn echt een toevoeging in ons interieur!

Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en dat de ikat kussens helemaal naar jullie zin zijn!

Groetjes,
Simone

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Zeer goede service! Zeer prettig geholpen door Simone en het bedrijf is goed telefonisch bereikbaar. De ikat kussens zijn werkelijk prachtig (de kwaliteit is net zo mooi als op de site weergegeven)! Ik ga hier in de toekomst zeker weer een bestelling doen :)

Hi Noortje,

Bedankt voor je goede beoordeling en wat fijn dat de ikat kussens helemaal naar je zin zijn! Superleuk! Tot ziens in mijn webshop;-)

Groetjes, Simone van Lots of Living
Noortje