Website: www.lotsofliving.nl
Adres: Turfschipper 24A 2292JA
Plaats: Wateringen

Lots of Living is een webshop én een showroom in Turkse en Marokkaanse vintage vloerkleden. Daarnaast vind je er prachtige handgemaakte zijden Ikat kussens, kelim kussens, ikat lampenkappen en mooie handgeweven plaids.

Lots of Living
9.6

Pluspunten
Alles ging fantastisch. Vriendelijk, behulpzaam bij juiste keuze maken en snelheid,!
Niets. Zo houden
Beste Jacoba,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat u een goede ervaring met onze service heeft gehad en dat uw vloerkleed helemaal naar uw zin is! Leuk!

Jacoba
Emmen

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Snelle levering en zeer mooi materialen en kleuren, zeer tevreden!

Beste Mirtel,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en tevreden bent over je bestelling!

Mirtel
Heerlen

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Prachtige stoffen, goede kwaliteit. Gemakkelijk contact voor vragen.

Beste klant,

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Het zijn prachtige kussens en goede service!

Beste Aimee,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en wat fijn om te horen dat de kussens helemaal naar je zin zijn!

Aimee

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Prachtige kussens!

Beste Monne,

Monne

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Erg prettig geholpen door Simone. Ze denkt met je mee en heeft prachtige spullen. Kom zeker bij haar terug. Er kwam iets retour en dat heeft ze ook netjes afgehandeld. Fijne webshop!!

Frederike

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Geweldige service ! Prachtige kussens. Nog mooier in het echt dan op de foto

Beste Iris,

Iris
Den haag

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
- Snelle levering
- Fijne service
- Gezellig ingepakt pakketje
- Persoonlijk kaartje

Beste Maxime,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad.

Maxime

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Zeer goede service! Super mooie ikat kussens van zeer goede kwaliteit. Erg goed en vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Een echte aanrader!

Beste Eline,

Eline

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
de door mij bestelde kussenovertrekken waren minstens net zo mooi al dan niet mooier dan ze op de site leken. Daarnaast prachtig ingepakt en met een persoonlijk handgeschreven briefje verstuurd. Op en top klantvriendelijke service!

Beste Klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat je een goede ervaring met onze service hebt gehad en wat fijn dat de kussens helemaal naar je zin zijn! Superleuk!

Gepubliceerd op: 25/09/2017