Website: www.lotsofliving.nl
Adres: Nederhoflaan 56 2553 EW
Plaats: DEN HAAG

Lots of Living is een webshop in Turkse en Marokkaanse vintage vloerkleden. Daarnaast vind je er prachtige handgemaakte zijden/ velours Ikat kussens, vintage kelim kussens, ikat lampenkappen en mooie handgeweven plaids.

Lots of Living
9.7

Pluspunten
Snelle levering van een prachtkussen! Met een lieve boodschap en attentie
Esther
Kampen

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
persoonlijke en goede advisering over de producten. zeer tevreden!

marchien
amsterdam

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Meedenkend, adviserend, snel, servicegericht, zeer klantvriendelijk en zeer mooie kleden...TOP service van Simone...groetjes Monique
Fotos iets verbeteren..je ziet de vouwen
Monique
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Product voldoet helemaal aan de verwachting!

Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad en dat je bestelling helemaal aan de verwachting voldoet! Dank je wel!

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Uitstekende service en blij met mijn aankoop. Leuk ook dat mijn kussenhoesjes zo mooi ingepakt waren met een persoonlijk kaartje en klein cadeautje.

Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je mooie kussenhoezen!

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
snelle levering van onze mooie sprei, en een superlief persoonlijk kaartje erbij! bedankt!

Beste klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige sprei!

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Super lieve eigenaresse die met je mee denkt en je persoonlijk op de hoogte houdt. Ga zeker hier vaker bestellen

Beste Ouassima,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Tot ziens in mijn webshop;-)

Ouassima

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
+ unieke kussens
+ mooie kwaliteit
+ snelle & vriendelijke service
= een heel tevreden klant :)

Beste Neel,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je prachtige kussen!

Neel
Antwerpen

Gepubliceerd op: 08/03/2018

Pluspunten
Buitengewoon fijne winkel!!!
Niks!
Beste Sanne,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. Ik ben blij dat je een goede ervaring met mijn service hebt gehad. Heel veel plezier van je bestelling!

Sanne van Brunschot

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Zeker aan te bevelen. Als het je smaak en stijl is zijn het echt hele mooie kussens. Prachtige kwaliteit.Simone van Lot of van Lots Living is snel met een reactie op een vraag. Niets is haar teveel. Ze doet er alles aan om je tevreden te stellen.

Beste Jacqueline,

Jacqueline