Website: https://www.lornahsports.com
Adres: Argonweg 18 1362AA
Plaats: Almere

Lornah Sports maakt unieke sportkleding geïnspireerd op de Afrikaanse cultuur.
Onze collectie bestaat uit tights, shorts, broeken, jasjes, singlets, tank tops, shirts en nog veel meer!

Onze pluspunten op een rij:

√ Gratis verzending vanaf €50,00
√ Veilige betaalomgeving
√ Verschillende betaalopties
√ Levering uit eigen voorraad
√ Persoonlijke service
√ Op werkdagen voor 17.00 besteld, de volgende dag in huis

Tot snel in onze webshop !

Lornah Sports

Marijke

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Er zijn allerlei redenen waarom ik sportkleding van Lornah Kiplagat aan iedere sporter of actief persoon aan zou raden, waaronder de kwaliteit van de kledingstukken. Ik bestelde zelf een shirt en een korte hardloopbroek en het materiaal voelt erg prettig aan bij het lopen en ziet er daarnaast ook net zo mooi uit als op de foto's op de site. Ook het ruilen van producten gaat erg goed, aangezien ik zelf een kledingstuk toch een maatje groter wilde hebben, en dat stuk snel en zonder problemen kon ruilen.
Ik heb zelf geen slechte ervaringen met Lornah's producten, dus ik kan geen verbeterpunten bedenken.
Gabriela

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Maak Lornah sport breder bekend. Ik werk al jaren in de fitness branche en kwam twee weken geleden per toeval via bol.com achter het bestaan van dit merk. Ik ben altijd op zoek naar mooie sportkleding waar niet al mijn klanten in lopen maar Lornah Sports was ik nog geen enkele keer tegengekomen. Ook mijn collega's (waaronder een aantal hardloopsters) waren niet bekend met dit merk.
Klanten en collega's waren zeer lovend over mijn outfit en gaven aan ook op de website te gaan kijken. Ik hoop dat het heeft geholpen en Lornah sport meer aandacht krijgt.
Food and Fit coach
Beverwijk

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Ik werd keurig te woord gestaan toen ik mijn eerste contact had. Mijn bestelling gedaan en keurig op tijd geleverd en wat een mooie collectie!

Wina
Oudkarspel

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Hele snelle levering. Mooie website en duidelijke foto’s. Prijs-kwaliteit is echt prima!!
Ga zo door!
Jolanda
Alkmaar

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Onlangs meerdere items gekocht. Wauw wat een mooie stoffen!!! Erg blij mee. Echt goede sport kwaliteit!!
Ik had een item retour gezonden omdat de maat niet klopte. Ondanks dat ik vergeten was het retourformulier toe te zenden en dat iDeal betaling niet lukte (storing

Sjaan
Deventer

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Als ik net zo snel zou kunnen hardlopen als ze hier de kleding leveren en reageren op mails dan had ik inmiddels al vijf marathons achter de rug gehad. Super fijne kleding en geweldig design.
Toen ik liet weten dat van een van de tops het logo losgelaten had, had ik voordat ik terug was van een rondje hardlopen al reactie en was er al een nieuwe onderweg. Super service! :)

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Na flink wat wasbeurten begint het logo los te raken. Geen gigantisch minpunt maar wie weet kunnen jullie er iets mee.

18/06/2018

Pluspunten
Top kleding! Goede en zeer snelle service! Gewoon een topbedrijf!

Anita
Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
correcte afhandeling bij ruilen, vriendelijk aan de tel. doen alle moeite om bv een kleur bij elkaar te zoeken.
Pasvorm is niet altijd goed. Dit zou echt verbeterd moeten worden.
Ria
Landgraaf

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
mooie website
als je beloofd binnen een dag te bezorgen moet je het ook nakomen. Met de post is dit erg lastig
marieke
amersfoort