Adres: HJE Wenckebachweg 150 C 1113 AD
Plaats: Amsterdam-Duivendrecht

Lockpickshop.nl
7.2

Pluspunten
Snel geleverd en goed advies

FREEK
Nederland

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten

Product werkt voor geen meter. Meegenomen naar ons huis in Spanje, Toch een slotenmaker moeten roepen (€60)
G.Jansen
Naarden

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Goed assortiment
Mijn pakket is kwijtgeraakt bij PostNL.
Dat kan iedereen gebeuren, maar na 2 emails geen enkele reactie van de klantenservice.
De klantenservice is moeilijk telefonisch te bereiken, maar stond me wel vriendelijk te woord.
Uiteindelijk is de bestelling opnieuw verzonden, maar zonder bevestigings email, waardoor ik weer moest bellen.
Na twee weken arriveerde mijn pakket, maar toen bleken ze het verkeerde artikel verzonden te hebben.
Geen verpakkingsmateriaal, gewoon los in een veel te grote doos: erg slordig en totaal onnodig.

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Het bedrijf heeft een uitgebreid assortiment en snelle levertijd. Ik bestel hier al jaren en het is altijd de volgende dag binnen.

Jordy

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten

Na 2 weken is nog maar de helft van de bestelling bezorgd.Onduidelijk is wanneer de rest komt.Geef dan aan op de website wanneer iets niet in voorraad is dan had ik het wel ergens anders besteld.Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.
Jan

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Helaas geen
Op 30 december een bestelling geplaatst en betaald.
Zogezegd verzonden op 31 december, maar de site van PostNL gaf aan de zending nog niet ontvangen te hebben.
7 januari per mail gevraagd waar mijn order bleef, en pas twee dagen later antwoord gekregen, ze gingen het onderzoeken.
11 januari nog eens gevraagd hoe het met mijn order stond maar geen antwoord gekregen.
Vandaag 16 januari nog steeds geen antwoord gekregen, en ook de telefoon wordt niet opgenomen.
Ik kan alleen maar concluderen dat ze met mijn geld gaan lopen zijn.
Joey
Antwerpen

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Gewoon goed. Geen operkingen

Vooruit, Pieter

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Specialisten in hun vak. Diepgaande kennis over het lockpicken. Heb ruim 30 minuten telefonisch gespart over lockpick technieken
Franka

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten

Meerdere malen contact gehad met dit bedrijf zowel mail als telefonisch om een gps tracker retour te sturen. nu 14 dagen verder nog geen reactie.
Als je nu belt ,zijn ze tot 26 november niet telefonisch bereikbaar.
WAT IS DIT VOOR EEN BEDRIJF

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Geweldige webshop met veel informatie erbij. Snel en netjes geleverd!

Gepubliceerd op: 20/08/2018