Bedrijfsgegevens

Website: www.lockpickshop.nl
Adres: HJE Wenckebachweg 150 C 1114 AD
Plaats: Amsterdam-Duivendrecht
Telefoon: 020-4684055

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Lockpickshop.nl
totaal score
7.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
14 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
57 beoordelingen (12 maanden)
77 beoordelingen (totaal)
1573 keer bekeken
79% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
49% (28)
23% (13)
5% (3)
7% (4)
16% (9)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Goede en snelle levering. Producten van goede kwaliteit.
Verbeterpunten
 
R Wagenaar
Leusden

Gepubliceerd op: 28/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
De snelle levering van de product
Verbeterpunten
Dat zou ik op dit moment niet weten
Koen
Drachten

Gepubliceerd op: 24/11/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
leverings status is erg onduidelijk en incorrect, er zit geen gebruiks aanwijzing en geen software bij om alles in te stellen
Nic
Tegelen

Gepubliceerd op: 22/11/2017
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
uitgebreidere beschrijving of toelichting
Rob
Amman, Jordanie

Gepubliceerd op: 24/10/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb m'n bestelling nog steeds niet binnen .LPSNL01008 wacht nog steeds
Antwoord Lockpickshop.nl
Beste Louis,

Wij willen je bedanken voor je bestelling bij Lockpickshop.

Aan de hand van je bestelgegevens hebben wij mogen vernemen dat je bestelling reeds in ontvangst is genomen. Het is echter wel zeer vervelend om te vernemen dat je bestelling later is geleverd dan gepland.

Wij gaan per direct contact met je opnemen zodat jouw klacht naar behoren opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,

Lockpickshop.nl
Louis
Lisse

Gepubliceerd op: 24/10/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/10/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Heb mijn tension wrench niet bij geleverd
0647784781
Rob Wilbers
koedijk

Gepubliceerd op: 21/09/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snelle afhandeling, wel pas een dag later mail gekregen dat de bestelling aangenomen was en wordt uitgevoerd.
Snelle levering per NL post.
Verbeterpunten
geen
Antwoord Lockpickshop.nl
Beste Straffe,

Bedankt voor je bestelling bij lockpickshop.nl

Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met betrekking tot onze snelle afhandeling. Daarin tegen is het natuurlijk erg jammer dat de bestelling één dag later door PostNL is verwerkt.

Het aftersales team van Lockpickshop.nl gaat per direct contact met je opnemen om jouw klacht naar behoren op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Lockpickshop
straffe
België

Gepubliceerd op: 09/09/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
-
Verbeterpunten
- Daadwerkelijk mijn spullen versturen en reageren op een mail die hiernaar vraagt.
Antwoord Lockpickshop.nl
Beste Maarten,

Wij willen je bedanken voor je bestelling bij lockpickshop.nl

Wat vervelend om te vernemen dat jouw bestelling niet tijdig in ontvangst is genomen.
Hier willen wij dan ook onze wel gemeende excuses voor aanbieden.

Gelukkig zien wij dat er inmiddels een deel levering heeft plaatst gevonden.

Ons aftersales team gaat per direct contact met je opnemen om jouw klacht naar behoren op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Lockpickshop
Maarten
Rotterdam

Gepubliceerd op: 31/08/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
John
Belgie

Gepubliceerd op: 28/08/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer