Bedrijfsgegevens

Website: www.living.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 0337544115

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Living
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
34 beoordelingen (12 maanden)
197 beoordelingen (totaal)
7687 keer bekeken
82% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (21)
26% (9)
0% (0)
0% (0)
12% (4)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mijn bestelling is maar half geleverd en tot heden nog niets terug gehoord van deze firma ,ook geen geld terug gekregen.
Klant

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Communicatie en inleving
M. Le Febre

Gepubliceerd op: 22/02/2019
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Netjes en op tijd geleverd
Verbeterpunten
---
Klant

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Geen
Leen
Rijnsburg

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Vriendelijke helpdesk medewerkster
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 10/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
I still have not received one of the orders I placed around the new year, but the one that was placed later. The customer service seems to be available only on phone and not via e-mailed = in convenient (because I work during the day time)
Verbeterpunten
Please allow Email customer service, and better stock management. Also the order record web interface is very not intuitive. Please improve your UX
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 09/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb 12 december een bestelling gedaan en betaald. Tot op heden is deze nog niet aangekomen, er is waarschijnlijk iets mis gegaan bij Post.nl
Ik heb twee keer aangegeven dat ik de bestelling niet meer hoef en mijn geld graag terug wil, maar tot op heden is dat niet gebeurd.
Marielle Orth
Otterlo

Gepubliceerd op: 16/01/2019
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant
naaldwijk

Gepubliceerd op: 03/01/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prima product (Taf Taf lichtwekker) en na bestelling volgende dag in huis.
Verbeterpunten
Geen
Jonny
Egmond

Gepubliceerd op: 24/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Op tijd geleverd / snelle levering
Goed ingepakt
Indien geruild moet worden, is dat ook snel
Verbeterpunten
Ik had een beschadigd product gekregen. Toen ik klantenservice belde, was dat meisje de eerste keer niet erg vriendelijk en/of begripvol. Al met al tevreden
M.
Haarlem

Gepubliceerd op: 22/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer