Website: www.liveschijf.com
Adres: Jekerstraat 56 3521EH
Plaats: Utrecht

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Deze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 75,- per jaar inclusief btw.

LiveSchijf
7.9
1949 keer bekeken

Pluspunten

het beheren van meerdere accounts door 1 persoon is volstrekt onmogelijk, voor iedere account moet je een ander telefoonnummer hebben. Helaas
Carla

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Doet wat het beloofd
Gerald

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Snelle reactie na het opwaarderen account.
Duidelijke taal.
Het zou fijn zijn om in Jottacloud een uitleg optie te hebben.
Vooral over hoe het terugzetten en ophalen van ge-uploaded bestanden werkt.
Stella
Zeist

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Snel antwoord, vanwege het negatieve punt hebben we onze test verder geparkeerd.
Helaas is er geen mogelijkheid om bij de backup de optie delen met gespecificeerde gebruikers toe te passen, zoals wel mogelijk is bij de synchronisatie. Dat is voor ons een breekpunt.
SVA Regio oost
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Na mijn aanmelding en de bevestiging van Liveschijf dat er een factuur zou worden gemaild geen factuur ontvangen. Ik heb nu rechtstreeks bij Jottacloud een abonnement afgenomen, dit was binnen 2 minuten geregeld zonder het omslachtige gedoe van eerst een factuur betalen.

Antwoord LiveSchijf
Beste Erik,
Jammer dat je onze dienst zo laag waardeert zonder dat je er gebruik van hebt gemaakt. Op basis van jouw gekozen gebruikersnaam en algemene e-mailadres is deze aanmelding onterecht gemarkeerd als spam. Dat spijt ons maar mogen je desalniettemin verwelkomen bij de Jottacloud-familie via onze leverancier.
Erik
Culemborg

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Since the added support of Linux the service is really an added value for me to store data outside my house.
After some testing I decided to upgrade to the payed unlimited service.
Modern protocols like Webdav should be supported to be an enabler for other devices and software. It would be great if devices like a Raspberry Pi or other SBC's could use this service.
Antwoord LiveSchijf
Thanks for your review. Unfortunately you judge the absence of WebDav very heavy, resulting in a 5. Moreover, we do support Linux command-line: http://docs.jottacloud.com/jottacloud-command-line-tool
Gerard

Gepubliceerd op: 06/03/2018

Pluspunten
Nice initiative and has potential
Linux support and webdav is definitely a must have, that's why I cancelled my account

20/02/2018

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Frederik
Reningelst

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Onbeperkte opslag tegen een redelijke prijs.
Databeveiliging volgens Noorse standaard
Bevredigende reactietijden bij aanmelden en beantwoorden van vragen.
Op dit moment nog niet. Ik gebruik deze dienst pas een aantal weken.
Geert
Oss

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Pluspunten
Snelle support via mail. Jottacloud werkt vrij makkelijk en snel. Dit is een goede oplossing voor onze fotobestanden. Overal ter wereld kan ik ze bekijken en ook via chromecast op de tv te bekijken. en dat voor nog geen 7 euro per maand. En het feit dat het in Noorwegen is opgeslagen en niet in een land waar met de privacy niet zo goed wordt omgegaan. Is echt een aanrader.

Onno

Gepubliceerd op: 30/10/2017