Website: www.liveschijf.com
Adres: Jekerstraat 56 3521EH
Plaats: Utrecht

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Deze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 75,- per jaar inclusief btw.

LiveSchijf
7.8

Pluspunten
Werkt prima. Ook in het Nederlands.

Anneke
Made

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Kan altijd met vragen terecht en deze worden zeer vlot beantwoord.

Jan
Purmerend

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
gewoon nuchter, waarmaken wat beloofd is of logisch daaruit voortvloeit
veel q&a's op de website die vertellen wat je wilt weten om te kunnen beoordelen of ze hun klanten goed helpen
helder antwoord als ik per mail een vraag stel
ik kon niet bij alle antwoorden op de q&a's beoordelen wanneer dit wel of niet van toepassing was, het antwoord was dus eigenlijk iets te kort
Rob

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Liveschijf beantwoord hun email en jottacloud vaak niet
Software is slecht
Veel foutmelding
Ondersteuning niet bekwaam

p.s. gezien dat ik niet kan reageren op uw reactie,
U weet natuurlijk dat dit gelogen is, heb u ook diverse emails gestuurd met screenshots. Emails worden niet beantwoord en u vraagt mij illegaal dingen door te sturen.
Antwoord LiveSchijf
We betreuren het dat je ons een 1 geeft. Wij streven altijd naar tevreden klanten en we willen leren van aangegeven verbeterpunten. Wanneer wij echter kijken naar jouw aangedragen verbeterpunten i.c.m. ons contact dan kunnen wij deze niet goed plaatsen. Wij reageren binnen 24 uur en 7 dagen per week, zo ook in jouw geval. 's Avonds om 10 uur ontvingen wij jouw e-mail en de volgende ochtend om 9 uur hebben we deze beantwoord. In je e-mail gaf je aan foutmeldingen te hebben. Toen wij je hiermee wilden gaan helpen, weigerde je alle medewerking en gaf je aan enkel je geld terug te willen en een negatieve review te zullen gaan schrijven. Nogmaals, wij streven altijd naar tevreden klanten en vinden het dan ook jammer dat dit niet is gelukt.
Dominick
Almelo

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Liveschijf beantwoord hun email en jottacloud vaak niet
Software is slecht
Veel foutmelding
Ondersteuning niet bekwaam

Almelo
04/09/2018

Pluspunten
Snelle respons

Academie voor Open Bewustzijn

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Snelle en probleemloze afhandeling van de inschrijving. De software werkt probleemloos.
Wellicht iets mer uitleg over de software en mogelijkheden op de site.
Antwoord LiveSchijf
Wellicht overbodig, maar heb je de online handleidingen gelezen: https://www.liveschijf.com/handleidingen/. Zo ja, welke uitleg ontbreekt er volgens jou?
Eon
Roden

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
Snelle, persoonlijke aandacht bij installatie-issues
Rolverdeling LiveSchijf en Jottacloud kan iets helderder. Nu komen reacties van beide kanten, zowel uit NL als uit N.
Antwoord LiveSchijf
Bedankt voor je beoordeling. We nemen het verbeterpunt zeker mee in de evaluatie met Oslo.
Wim
Zwolle

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor onbeperkte online backup opslag. De maximale up- en downloadsnelheid van mijn internetlijn (50/50Mbit) worden benut. Geen snelheidsproblemen ervaren. Daarnaast is de beveiliging ook goed geregeld met de mogelijkheid van 2-factor authenticatie. De administratieve afhandeling is erg snel. Een mooie en goedwerkende oplossing om belangrijke zaken veilig te backuppen naar de cloud.
Geen. Zeer tevreden.
Arjan
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
- Een van de weinigen die nog onbeperkt aanbied.
- Nas app ontbreekt. om direct vanaf je Nas te uploaden
Ga eens 9 TB via je computer uploaden?? niet handig
- Geen Webdav opties via Nas.
- Onoverzichtelijke handleiding
- Definitie onbeperkt twijfelachtig. Bij veel van deze diensten is/was onbeperkt 10 tb!
Laurens
Venray

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Snelle en adequate beantwoording van vragen. Goede prijs voor goed product.

Frits
Grou