Website: www.littlemack.nl
Adres: Kruisweg 650 2132 CJ
Plaats: Hoofddorp
Telefoon: +31 23 574 8911

Sinds Little Mack in 2012 werd opgericht, is de visie van het familiebedrijf altijd geweest om kinderen zo prachtig mogelijk te kleden en hun omgeving zo aangenaam mogelijk te maken (denk hierbij bijvoorbeeld aan baby- & kinderkamers, knuffels en alle andere aanverwante producten) tegen een betaalbare prijs.

Deze passie is met ons meegegroeid, van het verkopen van prachtige kleding & accessoires vanuit onze winkel in het hart van Hoofddorp tot één van de onderscheidendste online baby- & kinderwinkels in de BeNeLux.

Doordat we een familiebedrijf zijn, kunnen we onafhankelijk opereren en we houden van het feit dat we onafhankelijk zijn. Het stelt ons in staat om onze fundamentele waarden, namelijk: passie, kennis, klanttevredenheid en expertise, centraal te stellen in alles wat we doen. We hebben het doel om één van de meest geliefde baby- & kinderwinkels in de BeNeLux te zijn. Dit betekent een goed en zorgvuldig uitgekozen assortiment en de meest uitstekende, persoonlijke service.

We houden werkelijk van onze klanten. Door goed te luisteren naar de suggesties, vragen en feedback van onze klanten, blijven we onze webshop, het aanbod en de service voortdurend aanpassen en verbeteren. Ondertussen tellen we meer dan 50.000 unieke tevreden klanten in de BeNeLux. Dankzij hen zijn we - in dit specifieke segment - vandaag de dag één van de meest gewaardeerde webshops in deze regio.

Little Mack - Children's Classics

Pluspunten
Product was niet voorraad, ik ben netjes gebeld en een anderen aangeboden gekregen! Super lieve mensen goede service een top bedrijf Echt een aanrader!

Sharinda
Delft

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Prima service

Astrid Buur
Ijmuiden

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten

- levering veel te laat waardoor artikel niet meer te gebruiken
- vervolgens geretourneerd en niet eens de verzendkosten terug gekregen
- geen reactie op meerdere emails
- slechte klantenservice
Antwoord Little Mack - Children's Classics
Wij vinden het erg vervelend dat uw ervaring met Little Mack negatief is. Zoals u weet hebben wij telefonisch contact gehad m.b.t. uw bestelling en hebben het e.e.a. uitgelegd waarom het artikel later bij u is gearriveerd. We zijn toen overeengekomen dat u uw geld krijgt teruggestort en dat hebben wij dan ook direct geretourneerd. Voor artikelen die worden geretourneerd, geldt altijd dat de verzendkosten voor de klant zijn (e.e.a. conform onze Algemene Voorwaarden). Het kan helaas voorkomen dat we door drukte niet direct per email kunnen reageren. Wij communiceren dan ook standaard in onze e-mails dat klanten ons altijd kunnen bellen. Dit gaat namelijk sneller en neemt eventuele onduidelijkheden direct weg.

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Mooie winkel, goede service! Zelfs antwoord in het weekend.

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Melissa

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
klantvriendelijk, attent en groot assortiment

Mark

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Geweldige producten met een goede prijs - kwaliteitverhouding !
Website en super mooie winkel , TOP !
Kleine Schoonmaak
Nieuw Vennep

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Alles klopt! Goede service
Mooiste kindercollectie, echt klasse ♡

Priscilla Slager
Den haag

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Zeer goede service! Prachtige producten en kwaliteit!! :-) Liefde voor Little Mack!

Suzanne
Amersfoort

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Wat een TOP service bij Little Mack! bij thuiskomst bleek een onderdeel van de luiertas te ontbreken. Na 1 mailtje hierover gestuurd te hebben, kreeg ik het ontbrekende onderdeel de volgende dag al thuis gestuurd!

Susanne

Gepubliceerd op: 19/06/2018