Website: http://www.litex-shop.nl

7.4
6.9
7.7
6.6

Pluspunten
GEEN POSITIEVE PUNTEN!! oplichters eerste klas.
Klantenservice is super slecht. Het duurde te lang voordat ik de bestelling binnen had. Dus na meer dan een week gaf ik aan dat ik het wou annuleren. Nu is het geannuleerd heb ik meer dan een maand later nog tot heden mijn geld niet terug!!! ik ben erg boos, en zal het zeker iedereen afraden om hier iets te bestellen!!!!
Lara
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Goede producten
Terugsturen erg slecht je belt en mailt en wordt niks gedaan !! Nu dus iets betaalt en kan het niet terug sturen.
Malou
Oss

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten

Vrijwel negeren van mensen die iets nodig hebben van de klantenservice is niet acceptabel, retourzenden van producten is een absolute nachtmerrie omdat het retouretiket niet wordt geleverd en ondertussen de herroepingstermijn gewoon voorbij vliegt.

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten

In de live chat niet aangeven dat jullie druk zijn en dan vervolgens niets meer laten horen. Betere afhandeling van retourzendingen. Zit al een week te wachten op een retourformulier. Een telefoontje en een mail van mijn kant bespoedigen het proces helaas niet. Echt slechte service.
Wendy Pelgrim
Deventer

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Krijg maar geen retourticket

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Snel, wordt meegenomen in iedere stap in het proces!

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten

Ik had een zwarte sportbroek extra lang besteld, kreeg eerst een grijze broek thuis gestuurd en de verkeerde maat. Die terug gestuurd en toen ik de zwarte kreeg, was ik in eerste instantie heel blij, maar hij komt net een stukje over mijn enkels. Dus hoezo extra lang? Ik heb hem uit pure wanhoop gehouden, omdat ik zat te springen om en sportbroek.

Gepubliceerd op: 30/05/2018

Pluspunten

Slechte communicatie. Mail wordt niet beantwoord. Toegezegde link om te zien wanneer je pakket eindelijk komt, ontvang je niet. Ronduit slecht! Ze stellen: "U bent volledig op de hoogte gehouden". Dat is gewoon niet waar. Ook ik weet dat ik bij "Spam" moet kijken!
Antwoord Litex Nederland
Beste mevrouw de Vries,
Onze systemen sturen geautomatiseerde mails en deze belanden ook wel eens in de spambox. U bent volledig op de hoogte gehouden volgens de procedures en wij betreuren het dan ook dat u niet tevreden bent. Inmiddels is uw retour verwerkt en terugbetaald.
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 27/05/2018