Bedrijfsgegevens

Website: http://www.litex-shop.nl
Adres: Dr. Hub van Doorneweg 183 5026 RD
Plaats: Tilburg
Telefoon: 013-2340003

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Litex Nederland
totaal score
7.6
Prijs
7.4
Snelheid/Levertijd
6.9
Kwaliteit
7.7
Communicatie
6.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
72 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
30 beoordelingen (12 maanden)
485 beoordelingen (totaal)
6070 keer bekeken
70% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
43% (13)
30% (9)
10% (3)
13% (4)
3% (1)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
GEEN POSITIEVE PUNTEN!! oplichters eerste klas.
Verbeterpunten
Klantenservice is super slecht. Het duurde te lang voordat ik de bestelling binnen had. Dus na meer dan een week gaf ik aan dat ik het wou annuleren. Nu is het geannuleerd heb ik meer dan een maand later nog tot heden mijn geld niet terug!!! ik ben erg boos, en zal het zeker iedereen afraden om hier iets te bestellen!!!!
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Lara
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 08/08/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Goede producten
Verbeterpunten
Terugsturen erg slecht je belt en mailt en wordt niks gedaan !! Nu dus iets betaalt en kan het niet terug sturen.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Malou
Oss

Gepubliceerd op: 22/07/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vrijwel negeren van mensen die iets nodig hebben van de klantenservice is niet acceptabel, retourzenden van producten is een absolute nachtmerrie omdat het retouretiket niet wordt geleverd en ondertussen de herroepingstermijn gewoon voorbij vliegt.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 19/07/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
In de live chat niet aangeven dat jullie druk zijn en dan vervolgens niets meer laten horen. Betere afhandeling van retourzendingen. Zit al een week te wachten op een retourformulier. Een telefoontje en een mail van mijn kant bespoedigen het proces helaas niet. Echt slechte service.
Prijs
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Wendy Pelgrim
Deventer

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 13/07/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Krijg maar geen retourticket
Klant

Gepubliceerd op: 18/06/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snel, wordt meegenomen in iedere stap in het proces!
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 08/06/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik had een zwarte sportbroek extra lang besteld, kreeg eerst een grijze broek thuis gestuurd en de verkeerde maat. Die terug gestuurd en toen ik de zwarte kreeg, was ik in eerste instantie heel blij, maar hij komt net een stukje over mijn enkels. Dus hoezo extra lang? Ik heb hem uit pure wanhoop gehouden, omdat ik zat te springen om en sportbroek.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 30/05/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte communicatie. Mail wordt niet beantwoord. Toegezegde link om te zien wanneer je pakket eindelijk komt, ontvang je niet. Ronduit slecht! Ze stellen: "U bent volledig op de hoogte gehouden". Dat is gewoon niet waar. Ook ik weet dat ik bij "Spam" moet kijken!
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Litex Nederland
Beste mevrouw de Vries,
Onze systemen sturen geautomatiseerde mails en deze belanden ook wel eens in de spambox. U bent volledig op de hoogte gehouden volgens de procedures en wij betreuren het dan ook dat u niet tevreden bent. Inmiddels is uw retour verwerkt en terugbetaald.
Klant
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 27/05/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte communicatie. Mail wordt niet beantwoord. Toegezegde link om te zien wanneer je pakket eindelijk komt, ontvang je niet. Ronduit slecht!
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Leeuwarden
13/05/2018

Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer