Bedrijfsgegevens

Website: https://www.ligo.nl
Adres: Stadhouderskade 60 1072 AC
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 0203031043

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Ligo
totaal score
7.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
25 beoordelingen (12 maanden)
78 beoordelingen (totaal)
3491 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (15)
20% (5)
0% (0)
4% (1)
16% (4)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
Slechte service en handelen klachten niet af
Duurt meer dan 20 dagen op BV op te richten
Webportaal werkt niet optimaal (onduidelijke workflows)
Met name TeekensKarstens zeer slechte dienstverlening
Antwoord Ligo
Hi!
Goed om te horen dat je blij bent met onze lage prijzen.
Ons enthousiaste support team wordt als zeer positief ervaren door onze Ligo klanten. Wij hebben een rating van een 9,1 op Kiyoh, en het support team is dagelijks bereikbaar tot 23:00 uur 's avonds, ook in het weekend! Ik ben daarom verbaasd om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Zouden wij even kunnen bellen zodat wij samen even tot een oplossing kunnen komen? Ook hoor ik graag jouw opmerkingen over ons webportaal, en onze notaris. Wij werken met zeer vooraanstaande notarissen, en ontvangen hierover vaak juist positieve reacties. Ik hoor graag jouw feedback! Je kan ons telefonisch bereiken op: 020 303 1043
Met vriendelijke groet,
Het Ligo team
Dobbenburgh Management BV
Leiden

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Erg slecht bedrijf dat ook nog eens onjuiste adviezen geeft: gemakkelijk een eenmanszaak omzetten in een BV maar vervolgens diverse onverwachte fiscale nadelen oplopen en een discussie met de belastingdienst krijgen. Ook heb ik een abonnement afgesloten dat recht geeft op juridisch en fiscaal advies van experts maar als je dan een vraag hebt word je niet geholpen, ook niet na herhaaldelijke verzoeken. Ik heb geklaagd maar krijg niet eens een reactie, ook op mijn verzoek om mijn resterende abonnementsgeld te restitueren (men is niet van plan om de bestede diensten te leveren) wordt ook niet gereageerd. Vermijd deze firma!
Mugu

Gepubliceerd op: 14/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen..
Verbeterpunten
Zijn alleen bezig met zelfverrijking. Doen geen gedegen vooronderzoek al pretenderen ze advocaten in huis te hebben.
Antwoord Ligo
Hi Dayan,
Goed dat je dit aangeeft. Wij hebben samenwerkingen met top-advocaten, en hebben ervaren juristen in huis. Misschien is er een misverstand geweest. Je bent onder deze naam niet als klant bekend bij ons systeem. Zou je contact met ons willen opnemen zodat wij een oplossing kunnen vinden?
Ik hoor het graag!
Dayan Jacob
Amsterdam

Gepubliceerd op: 08/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
In eerste instantie voortvarendheid in de aanmelding.
Verbeterpunten
Enkele weken niks gehoord mbt aanvraag BV. Na de vierde week even nagevraagd op de chat. Zou dezelfde dag nog een terugkoppeling krijgen. Niet gebeurd. De notaris zelf gemaild. Ligo ook gemaild. Weer niks gehoord. Wederom gechat, zouden erop terug komen. Weer niks gehoord. Dagen later gechat dat ik de BV aanvraag wil intrekken. Vervolgens werd er gebeld met de notaris waarna bleek dat een document niet in orde was. Dit alles duurde vanaf 13 februari tot heden. Eindpunt.. geld is niet terug te krijgen omdat het ´werk´ verricht is. Meerdere weken verspild, omdat het document voor mij nu niet te krijgen is. Dus een en al tijd- en geldverspilling. Een notaris om de hoek is eerder aan te bevelen. Ligo wil een ´onderzoek´ instellen naar de gang van zaken, terwijl het duidelijk is dat zowel Ligo als de notaris onbereikbaar waren. Maar goed, ik zou hier niet aan beginnen.

Noot: HZ Legal i.o.

Noot: wederom niks gehoord. Ik neem aan dat bereikbaarheid een structureel probleem is. En communiceren met de klant is geen uitzonderlijke situatie, zoals u stelt in uw reactie.

Noot: inmiddels weer 3 weken verder en nog geen enkele feedback ontvangen. Iedere persoon die ook maar overweegt om met deze mensen in zee te gaan, zou ik dit van harte afraden. Ze zetten een opmerking onder een slechte reactie en vervolgens komen ze er niet meer op terug. De mensen die er werken zijn allemaal studenten. Gezien bovenstaande recensies ben ik niet de enige met klachten.
Antwoord Ligo
Hi! Bedankt voor de feedback. Ons support team doet zijn uiterste best om jou ten alle tijden te begeleiden en de oprichting van jouw BV goed te laten verlopen. Het lijkt erop dat er hier sprake is van een uitzonderlijke situatie. Helaas heb je geen gegevens achtergelaten. Als je ons laat weten om welke oprichting dit ging kunnen wij naar de situatie kijken. Bel ons ook gerust nog even op, wij hebben graag contact hierover met jou!
HZ Legal
Amsterdam

Gepubliceerd op: 03/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
In eerste instantie voortvarendheid in de aanmelding.
Verbeterpunten
Enkele weken niks gehoord mbt aanvraag BV. Na de vierde week even nagevraagd op de chat. Zou dezelfde dag nog een terugkoppeling krijgen. Niet gebeurd. De notaris zelf gemaild. Ligo ook gemaild. Weer niks gehoord. Wederom gechat, zouden erop terug komen. Weer niks gehoord. Dagen later gechat dat ik de BV aanvraag wil intrekken. Vervolgens werd er gebeld met de notaris waarna bleek dat een document niet in orde was. Dit alles duurde vanaf 13 februari tot heden. Eindpunt.. geld is niet terug te krijgen omdat het ´werk´ verricht is. Meerdere weken verspild, omdat het document voor mij nu niet te krijgen is. Dus een en al tijd- en geldverspilling. Een notaris om de hoek is eerder aan te bevelen. Ligo wil een ´onderzoek´ instellen naar de gang van zaken, terwijl het duidelijk is dat zowel Ligo als de notaris onbereikbaar waren. Maar goed, ik zou hier niet aan beginnen.

Amsterdam
20/03/2019

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Wat een topservice! Zeer onderscheidend, accuraat en professioneel. Voor de kleine ondernemer die snel support wil zonder dure advocaten is Ligo fantastisch.
Verbeterpunten
 
Jacqi
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Krijgen dd zaken voor elkaar
Verbeterpunten
Snelheid, ligt wellicht aan personeelbeleid.
Antwoord Ligo
Hoi Avonne, heel erg bedankt voor je positieve beoordeling en voor de feedback, die nemen we ter harte. Wij nemen vandaag contact met je op omdat wij graag horen op welke punten wij onze service kunnen verbeteren. We willen natuurlijk alleen maar blije members zien!
Avonnd Chittick
Arnhem

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Sinds vorige maand member geworden. Erg behulpzaam, hebben mij goed door alle stappen geholpen. Snelle service en altijd bereikbaar voor vragen.
Verbeterpunten
 
Charlotte
Amsterdam

Gepubliceerd op: 27/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Net waar ik naar op zoek was. Als ondernemer wil ik ondernemen en niet te veel tijd kwijt zijn aan papierwerk. Toch hecht ik hier veel waarde aan. Een dikke 10.
Verbeterpunten
 
Maarten van der Heide / De ICT Expert
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 22/11/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Behulpzame medewerkers
Verbeterpunten
Duur jaarabonnement moet worden aangepast
EB Broadcasting Services
Almere

Gepubliceerd op: 29/10/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Thanks voor alle hulp! Jullie zijn echt een hele fijne partij om mee te werken. Ben compleet nieuw in deze wereld, allemaal toch wel spannend, maar jullie zijn echt een vangnet waar ik me heel vertrouwd bij voel. Reageren snel, goed advies, top!
Verbeterpunten
De website haha. Nee website zelf is prima, eigenlijk heel goed en overzichtelijk. Maar hij vliegt er nu al 3x uit als ik probeer op mijn dashboard eerder gestarte Diensten te verwijderen en toen ik van jaar abo naar maandelijks wilde switchen op de betalingspagina vloog ie er ook uit. Dus nu weer van voor af aan beginnen..
Veronique
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer