Website: https://www.lightexpert.nl

Gepubliceerd op: 09/02/2019

BP
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
- geen
- levertijd niet zoals op website
- trage klacht afhandeling
- beschadigd product geleverd

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Snelle geleverd!

Van loon

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten

Zaterdag 29-12-2018 heb ik via u site 5 led armaturen besteld, het is nu 5-1-2019 en ze zijn nog steeds niet bij mij binnen. Schandalig want bij u op de site staat voor 23.45 uur besteld de andere dag in huis.
Nou begrijp ik met nieuwjaarsdag er tussen dat het iets later wordt maar geen hele week. Ik heb 31-12-2018 nog contact gehad met u kantoor en die zeiden hij is vandaag bij dpd aangeboden en waarschijnlijk woensdag of donderdag wordt het geleverd, geen probleem zei ik. Nu krijgen wij woensdag een track en trace code toegestuurd die werkte niet, gelijk mail gestuurd naar u. donderdag mail terug gehad om 9.30 uur dat u contact op zou nemen met dpd en wij hoorde nog van u. Middags 15.30 uur nog niets van u gehoord, toen heeft mijn vrouw gebeld ze kreeg te horen dat het pakket al bij dpd was en dat het uiterlijk vrijdag bezorgd zou worden. de track en trace code werkt nu wel maar op 4-1-2019 is hij om 12.13 uur onderweg naar Veenendaal. op 5-1-2019 is het aangekomen in depot Etten Leur. Het is nu 14.00 uur en ik weet nog steeds niet of hij vandaag komt, staat nog steeds niet op verzenden. Ik wordt dit beu om van kastje naar de muur gestuurd te worden en ben genoodzaakt als het vandaag niet wordt geleverd dan ga ik morgen hier in Roosendaal zelf lampen halen en stuur ik de order retour naar u. Al mijn lampen zijn kapot zit al week zonder licht dus ik kan en wil niet langer wachten.
Ik probeer u al een hele dag te bellen maar krijg u niet te pakken. Mail die is verzonden aan
Jeroen
Roosendaal.

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
Aan geven dat ze niet binnen 1 dag kunnen leveren. Als het druk is bij dpd. / of via een andere postorder bedrijf.

Pluspunten
De tijd balk boven in scherm de juiste tijd aan laten geven vandaag bestellen volgende week in huis
Frank
Huissen

voor 23.45 besteld de volgende dag in huis
die zin even aanpassen
dit duurde bij mij 9 dagen.
theo
pannerden

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Nette communicatie
Product besteld wat niet leverbaar is. Vervolgens wordt zonder overleg een ander product geleverd wat goedkoper is maar zonder credit?
Overigens geeft de website gewoon aan dat het product leverbaar is en kan gewoon besteld worden. Niet up to date dus.
Levering via DPD is niet conform communicatie op de website, dit duurt meestal langer.
Berry

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Geleverde producten zijn volgens specificatie en hebben een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Verzending via DPD was een ramp! Met de belofte "voor xx uur besteld, morgen in huis" een bestelling gedaan op 2e Kerstdag (dinsdag). Ik had al een extra dag ingecalculeerd, maar uiteindelijk is de bestelling op donderdag aan DPD meegegeven door Lightexpert.nl en heb ik deze pas een week later (!) op donderdag ontvangen. Zonde, want door DPD is het voor mij een no-go om hier nogmaals te bestellen.
Mattijs
Schiedam