Website: http://www.lifetronix.nl
Adres: Laan op Zuid 185X 3072 DB
Plaats: Rotterdam

Lifetronix levert Chinese smartphones direct uit Nederland. Merken zoals Xiaomi, Meizu, Ulefone, Elephone, Asus, Lenovo, Umi etc.

7.2

Pluspunten
De levering van de door ons bestelde Ulefone Power 2 verliep vlekkeloos.
De aftersales van Lifetronix is echter beneden alle peil. Het toestel laadt niet meer op. Hebben dit in eerste instantie gemeld middels het contactformulier op de website van Lifetronix en, na dagenlang, niets vernomen te hebben nogmaals per e-mail. Ook hierop kregen wij 0,0 response.
Beste Adria,

Excuses voor de late reactie en het ongemak. Wij hebben u een mail gestuurd en gaan samen met u naar het probleem kijken.

Adria

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Geen! Slechtste bedrijf die je kunt tegenkomen!!!!
Ze hebben mijn Smartphone ontvangen.. Maar nu krijg ik te horen van waterschade, Terwijl deze nooit in contact is gekomen met water, laat staan vocht! Ze vragen onderzoekskosten van 25euro en moet ook nog eens >70euro kosten betalen voor de reperatie. Als er een smartphone van slechte kwaliteit geleverd wordt die tijdens normaal gebruik al water/vochtschade oploopt, dan beveel ik iedereen ergens anders een smartphone te kopen. Deze bedrijf levert niks anders dan slecht service, zijn niet bereikbaar, slecht tot heel laat antwoorden van emails... Laat staan een geste maken mits deze vochtschade niet mijn fout is.. Hun eigen fout gaan ze zeker niet toegeven, als de klant maar betaald zeker! Maar Ik heb mijn besluit gemaakt... NOOIT KOOP IK SMARTPHONES VIA DIT BEDRIJF!!!
Ali
Venlo

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
Snelle verzending zoals beloofd

Matthijs
Barendrecht

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
goede service
snelle levering

Gerrie
Coevorden

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
snelle levering! toestel werk zoals beloofd. Echt een aanraderen en niet duur!

Leo
Dordrecht

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten

Telefoon met mankementen kan niet gemaakt worden en wordt vervolgens weer teruggestort. Kost ook erg veel moeite om in contact te komen met dit bedrijf.
Beste Paul,

Excuses voor het ongemak. Wegens drukte waren we die week minder goed bereikbaar. We hebben inmiddels de opdracht gegeven om het bedrag terug te storten op uw rekening en de retour te accepteren.

Paul

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten

Ik ben al een week bezig om in contact te komen met Lifetronix. Ze nemen de telefoon niet op. Reageren ook niet op email. Ik heb een telefoon die binnen de garantieperiode stuk gaat en ik krijg geen contact met Lifetronix. Ik krijg de indruk dat ze vooral contact zoeken als je iets wil kopen maar daarna negeren ze je mails en oproepen. Ik kan geen aanspraak maken op garantie omdat ze onbereikbaar zijn.
Best susan,

Excuses voor het ongemak. We hebben het in die week druk erg gehad en het duurde wat langer voordat we op uw mail hebben kunnen reageren. Uiteraard mag u niet als klant de dupe van zijn dus daar gaan we zeker aan werken.

Zoals in de mail afgesproken, kunt u het toestel retourneren voor garantieherstel.

susan
rotterdam

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Leveren wat is beloofd. En snel. Niet meer 6 weken of langer wachten op de felbegeerde nieuwe telefoon uit China maar gewoon de volgende dag al hebben! Yes! Aanrader!

Fanny de Vries

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Ben erg blij met mijn bestelling!

Michael

Gepubliceerd op: 13/04/2018