Website: https://www.lichtkoepeltje.nl/

Dakdekker Staal
Assen

Gepubliceerd op: 08/12/2018

lichtkoepels
Pluspunten
Goede prijs- kwaliteitsverhouding
Een andere transporteur inschakelen voor het vervoer.

Wij ontvingen na bestelling wel een datum wanneer de koepel geleverd zou worden, echter bleef een vervolgbericht van de vervoerder uit. Daarom hebben wij zelf contact opgenomen met lichtkoepeltje. Onze vragen werden snel beantwoord. We moesten zelf contact met de vervoerder opnemen. Zo gezegd zo gedaan. Hij vermeldde er nog bij dat de chauffeur op de leveringsdatum zou bellen over het dagdeel.

Niet dus.....toen ik om 15.00 uur nog niets gehoord had en wilde gaan bellen stond hij ineens voor de deur. Op de vraag aan de chauffeur waarom hij niet gebeld had was het antwoord: ja... gisteravond nog tot 22.30 geladen en toen geen zin meer om te bellen. Toen ik aangaf dat mij gemeld was dat hij zou bellen zei hij ; had ik misschien wel kunnen doen maar is er niet van gekomen.

Bovenstaande is toch niet meer van deze tijd. Vijf mailtjes over waar je bestelling is tijdens het verzenden is overdreven, maar helemaal niets horen het andere uiterste.

Het lichtkoepeltje heeft contact opgenomen met transporteur en terugkoppeling gegeven. Top!
Antwoord Lichtkoepeltje.nl
Goedemorgen, ik heb gesproken met de transporteur. Hij geeft inderdaad aan dat de ze de avond ervoor wegens drukte tot laat in de avond hebben doorgewerkt en er wat mensen zijn vergeten te bellen. Hij beloofde ons hier beter op te gaan letten. Bedankt voor de melding want zo kunnen wij onze service blijven verbeteren en monitoren. Wegens extern transport horen wij dit graag, veel plezier met uw lichtkoepel. Met vriendelijke groet Emiel
Anja
Dongen

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Lichtkoepel 91 x 91 buitenmaat 3 laags
Pluspunten
Goede prijs- kwaliteitsverhouding
Een andere transporteur inschakelen voor het vervoer.

Dongen
23/11/2018

Lichtkoepel 91 x 91 buitenmaat 3 laags
Pluspunten
Ik heb de voicemail ingesproken en werd meteen terug gebeld. Daarna nog wat vragen beantwoord gekregen via de chat, snelle reacties! Top! Levering met 4 werkdagen!
Carice de Lange
Amersfoort

Gepubliceerd op: 06/12/2018

3x lichtkoepel 100x100
Pluspunten
platdakraam en lichtkoepel had ik snel binnnen. vriendelijke medewerkers.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Emiel
Djaromin
Vollenhove

Gepubliceerd op: 01/12/2018

platdakraam en lichtkoepel Fakro
Pluspunten
Snel reactie bij vragen en verstand van zaken. De lichtkoepels zijn prima.

Een Fijne beoordeling en bedankt voor uw feedback. Team lichtkoepeltje.nl
Peter Stegers

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Antwoord Lichtkoepeltje.nl
Leuk te horen dat u eerder klant bent geweest en weer terug komt. Met vriendelijke groet Emiel
K&A-atelier

Gepubliceerd op: 27/11/2018

lichtkoepels met opstanden
Pluspunten
Goede chat service en snel antwoord bij vragen. Prijs kwaliteit verhouding is prima
Geen ga zo door
Simone
Nijmegen

Gepubliceerd op: 27/11/2018

4 lichtkoepels van Skylux met iso opstand
Pluspunten
Mooie lichtkoepels en super snelle levering

Senna

Gepubliceerd op: 25/11/2018