Website: http://www.levaleva.nl
Adres: Voorstreek 26 8911 JP
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058-2124289 of 06-15866851

LevaLeva = eetstoelen,fauteuils, banken, tafels en kasten. En goede prijs, en snel geleverd! Direct uit eigen voorraad, of rechtstreeks vanaf de fabrikant.

LevaLeva

Pluspunten
Ze denken mee en zijn snel en hanteren vriendelijke prijzen.

Ellen
Hattem

Gepubliceerd op: 31/03/2017

2 lampen
Pluspunten
snelle en goede service, snelle email reactie, snelle levering
alice Janssen/BASIS Communicatie
haarlem

Gepubliceerd op: 25/01/2017

12 stoelen
Pluspunten
Zeer klantvriendelijke en persoonlijke benadering.
Denkt mee tot in de kleine details. Ter plekke wordt er advies gegeven voor de soort, kleur & omvang impact van de meubels t.o.v. de ruimte en de extra aankleding zoals karpetten en accessoires.

Snelle levering en wordt tot op de daadwerkelijke plek in elkaar gezet/geplaatst.

Zeer tevreden!!
Neem eens wat meer tijd om je taart die ik klaar had staan, te nuttigen. ;-)

Geen dus.
Stichting de Kanselarij
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 21/01/2017

Zithoek en salon tafel
Meerdere kantoor/werktafels & verschillende zitjes + Karpetten.
Pluspunten
Producten sneller dan gedacht in huis! Prima service.

Niels

Gepubliceerd op: 20/01/2017

Fynna eetkamerstoel wit met eiken onderstel
Pluspunten
Ontzettend blij met de service van de nieuwe eigenaar. We waren op zoek naar een bank en bijpassend vloerkleed en hij heeft de showroom speciaal voor ons geopend zodat we alle banken konden testen. 6/7 weken later is de bank en het kleed gratis geleverd en genieten we van ons mooie interieur! Top!

Jacqueline

Gepubliceerd op: 10/11/2016

Montour hoekbank en Brinker vloerkleed
Pluspunten
Heel blij met de service van dit bedrijf en met de nieuwe eigenaar. Hij reageert direct op je vragen en denkt met je mee. Complimenten!
Geen idee. Gewoon doorgaan met de service. Veel succes toegewenst!
Brigit
Alkmaar

Gepubliceerd op: 09/03/2016

Dressoir en eetkamerstoelen
Pluspunten
Complimenten voor de nieuwe eigenaar!!
Ik ben niet het type dat reviews schrijft, maar in dit geval verdiend de nieuwe eigenaar meer credits.
De vorige eigenaar reageerde niet op meerdere e-mails. Lees je dat het bedrijf failliet is (balen). Toch maar even bellen. De nieuwe eigenaar neemt op en legt het verhaal uit. We komen samen tot een passende oplossing. Ik ben weer blij met mijn nieuwe stoelpoot. Super opgelost.
Zo door blijven gaan!
Fam Vriens
Achterveld

Gepubliceerd op: 21/01/2016

Stoelen
Pluspunten
Vandaag 07-01-2016 gebeld met de nieuwe eigenaar van Levaleva. Heb sinds april 2015 geprobeerd een nieuwe zitting voor onze kapotte stoel te krijgen via Levaleva. Helaas niet gelukt. Nu na één telefoontje blijkt er nog wen zitting op zolder te liggen bij de nieuwe eigenaar, en hij gaat het vandaag nog kosteloos naar ons toesturen. De Warme douche voor dit bedrijf!

Gepubliceerd op: 07/01/2016

Pluspunten
Ik ben ook benadeeld door het faillissement van Levaleva, aanbetaald en niets geleverd gekregen. Erg vervelend. Zag op de site staan dat de webshop nu een nieuwe eigenaar heeft per 1 december. Contact met hem opgenomen en hij wil mij behulpzaam zijn om mijn schade te beperken. Hij kan ook niks aan het faillissement doen. Hij vertelde mij dat ze de webshop ergens in januari weer helemaal uptodate willen hebben. Even afwachten dus. Als hij zijn afspraak na komt en ik heb mijn spullen houd ik jullie op de hoogte !
Groet, Jolien

Jolien

Gepubliceerd op: 03/12/2015

6 x eetstoel Brovst
Pluspunten

Website uit de lucht halen, zodat andere klanten geen bestellingen meer kunnen plaatsen! En, alsnog de stoelen leveren of het bedrag terug storten!
R.A. Bak
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 06/11/2015

Bestelling geplaatst ad. 546,00 euro. Retour gestuurd binnen een dag aantal weken voor faillisement. Géén geld retour ontvangen, ondanks diverse malen telefonisch contact en via email! Ontving daar bovenop vandaag nog een vordering voor hetzelfde bedrag van een incassoburo! Twee maal betalen voor niet geleverde goederen! Blijkt bovendien de website nog actueel!