Website: http://www.leoprinting.nl/
Adres: Robijnstraat 38 1812 RB
Plaats: Alkmaar
Telefoon: +31 72 7112998

Leoprinting zorgt voor inspirerende promotionele ideeën en innovatie, Like&volg ons! Bedrukte post-its®, notitieblokken, memoblokken en meer! www.leoprinting.com

Missie
De missie van Leoprinting is het creëren van nieuwe mogelijkheden voor bedrijven om hun producten, diensten en/of boodschap efficiënter in de markt te communiceren.

Beschrijving
Leoprinting creëert communicatiedragers. Leoprinting is een dynamisch en snel groeiend bedrijf, actief in Nederland, België, Duitsland en Engeland. Leoprinting is de leverancier van zelfklevende memoblokken en schrijfblokken met bedrukking, deze worden geheel naar wens gemaakt.

Algemene Informatie
In de economie van vandaag is het belangrijk om herkenbaar en onderscheidend te zijn. Leoprinting is daarom continue op zoek naar mogelijkheden voor bedrijven om hun producten, diensten en/of boodschap efficiënter in de markt te communiceren. Hierbij spelen creativiteit en de wensen van de klant een grote rol om zo samen tot een passende promotionele uiting te komen.

In de (inter)nationale promotiewereld is Leoprinting een pioneer die zakelijke banden onderhoud met: marketing bureaus, farmaceuten, banken, scholen, drukkerijen en ( inter)nationale bedrijven.

Leoprinting

Pluspunten
Goed contact, snelle levering. Product ziet er top uit.

Lynn

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Snelle behandeling van bestelling en levering.

Becare
Middelharnis

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Snelle en professionele afhandeling van onze bestelling. Zelfs rond de Kerstsdrukte is de bestelling snel en op tijd afgehandeld en binnengekomen. Zeer kundig, vriendelijk en professioneel!
Alles was naar wens en in orde!

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Prima communicatie. Goede producten.

Loon

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
Goed naar wensen geluisterd en snelle levering. Fantastisch
Peggy Teuben

Gepubliceerd op: 30/12/2017

Pluspunten
Altijd goed bereikbaar en bereid om mee te denken. De levering was ook mooi op tijd. En een prachtig eindresultaat! We krijgen van heel veel mensen complimenten over de afwerking van de boek en dat de cover zo fijn aanvoelt.
Ik zou het fijn vinden als er eerder in het proces wordt aangegeven dat een bepaalde wens niet mogelijk is. In ons geval de kleur van de omslag / elastiek van ons boek. Daar kwamen we nu bij de drukproef pas achter.
Kairos | Susan van Dijk
almere

Gepubliceerd op: 27/12/2017

vZa Eindhoven

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten
Kelvin is een topper! Vriendelijk, commercieel en attent.
Aftersales traag, moest ik meermalen achteraan.
AutoLease Support
Hollandsche Rading

Gepubliceerd op: 15/12/2017

Pluspunten

- duidelijker aangeven wanneer de klant zijn bestelling kan verwachten
- tijd tussen aanvraag en levering verkorten
Rob

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
dat wat is besteld wordt netjes afgehandeld
ik heb informatie gevraagd over produkten en moet daar zelf achter steeds voor bellen, dit is meerdere keren voorgekomen. Jammer
van den Berg
Reek