Website: www.leelavadee.nl
Adres: De Eker 9 9084DS
Plaats: Goutum

Leelavadee Jewelry is een online sieradenshop met een fraai assortiment zilveren sieraden, gemstone oorbellen & ringen, Ibiza style enkelbandjes en voetsieraden. Wij zijn altijd op zoek naar de leukste sieraden voor jou!

Leelavadee.nl
9.5

Pluspunten
Mooie spulletjes, en snelle levering!

Antwoord Leelavadee.nl
Hi Petra, superbedankt voor de prachtige 10!
Petra
Tholen

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
ik ben heel blij met de slippers, zijn echt heel leuk en zeker ook de snelle service is heel fijn, hoef geen weken te wachten

Antwoord Leelavadee.nl
Hi Arna, wat fijn te horen dat je de slippers zo leuk vindt. Veel plezier ermee en tot ziens op onze website.
Arna
Barendrecht

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Snel geleverd en ziet er erg mooi uit
Geen..
Antwoord Leelavadee.nl
Hi Marian, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Bedankt voor de prachtige 10!
Marian
Ruinen

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Is goed en veel keuze in het assortiment
Geen opmerkingen
Antwoord Leelavadee.nl
Hi Fransiska, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Bedankt voor de prachtige 10!
Fransiska

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
- snelle levering
- leuke verpakking
- duidelijke website
- duidelijk erbij zetten hoe het sluitinkje van het sierraad in elkaar zit
Antwoord Leelavadee.nl
Hi Veronique, dank voor je review. Ons gemiddelde cijfer is een 9.5 Jij geeft ons een 8. Dat is voor ons een teken dat je niet helemaal tevreden bent geweest. Gaat dit specifiek om het sluiten van een (enkel) bandje?
Onze bandjes hebben veelal een sluiting met een bolletje en een 'knoops'gat. Het belletje door het gaatje is daarbij de manier om het bandje om te knopen. Op onze website kun je dat hier lezen: https://www.leelavadee.nl/c-3567991/enkelbandjes/ (in de tekst onder de producten)
We hopen dat het duidelijk is voor je en wensen je veel plezier met je aankoop.
PS: Indien het niet om een enkelbandje gaat horen wij het uiteraard ook graag van je.
Veronique
Lisse

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Snelle verzending, goede communicatie en product zag eruit zoals omschreven. Heel blij mee!

Antwoord Leelavadee.nl
Hi Carlijn, wat fijn om te horen dat je zo positief bent over onze service een producten. Bedankt voor de prachtige 10!
Carlijn
Gemert

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Prachtige artikels, mmoi verpakt, correcte levering

Antwoord Leelavadee.nl
Hi Nicole, superbedankt voor de prachtige 10!
Nicole Allaert
Temse

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Super snelle levering en leuk verpakt

Antwoord Leelavadee.nl
Hi, bedankt voor je positieve review, fijn te horen dat je tevreden bent.

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, producten waren zoals verwacht. Goeie service!

Antwoord Leelavadee.nl
Hi Jana, dank voor de beoordeling. Wat betreft de items die niet leverbaar zijn proberen we altijd tot een passende oplossing te komen. Heb je ons hier al een e-mail over gestuurd? Kun je ons laten weten om welk bandje het gaat dan komen we vast tot een oplossing!
Wij zullen uiteraard nooit verzendkosten berekenen als je het bandje toch wilt hebben.

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, producten waren zoals verwacht.
Een product was niet leverbaar en als het nu wel weer leverbaar is zou ik opnieuw verzend kosten moeten betalen en dat is zonde.

11/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, net verpakt, after pay, bijzonder snel in reageren. En mooie kwaliteit.
Ook kleinere maten aanbieden met enkelbandjes. Kon niet kiezen en bandje is behoorlijk lang. De geboden oplossing is meedenkend, maar niet echt een optie. Wel mooie kwaliteit enkelbandjes.
Antwoord Leelavadee.nl
Hi Mireille, dank voor je review. Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over de maten.
Wij bieden een assortiment met verschillende maten aan, veel enkelbandjes hebben zelfs 2 sluitingen zodat het al snel om veel enkels zal passen.
Om teleurstellingen te voorkomen hebben wij de maat er in centimeters altijd bij beschreven.
Is het bandje dan toch nog te groot, dan kun je het heel eenvoudig wat kleiner maken door eerst een slag om het bandje maken en dan door het lusje te halen. We horen graag van je of dit voor jou ook een oplossing is.
Je geeft aan maat '20 cm' te hebben, ons model op de foto's op de website heeft ook maat 20, een groot deel van de bandjes past dus uitstekend om een enkel van 20 cm.
Mireille

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, net verpakt, after pay
Ook kleinere maten aanbieden met enkelbandjes. Kon niet kiezen en bandje is behoorlijk lang. Wel mooie kwaliteit.

11/07/2018