Website: www.ledzuinig.nl
Adres: Piet Soerstraat 1 7903TJ
Plaats: Hoogeveen
Telefoon: 050 - 21 11 852

Ledzuinig.nl

Pluspunten
ik heb een bestelling geplaatst op 10 oktober,product was in stock,16 dagen later nog niet verstuurd, ik heb al gemaild, gebeld en online bericht gestuurd, geen antwoord echter.
Ik vrees dat ik ergens anders zal moeten bestellen en klacht neerleggen.
als er een leveringsprobleem is communiceren, of tenmiste mails en telefoons beantwoorden.
Ik raad de mensen af om daar te bestellen, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Judith
evergem

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
1 klein positief puntje:
Binnen 2 dagen kreeg ik een melding dat mijn order was geannuleerd. en na nog eens 2 dagen had ik het bedrag op mijn rekening.
Ik deel niet graag een slechte review uit, maar in deze wil ik mensen toch waarschuwen voor het zaken doen met dit bedrijf.
Op het eerste oog ziet het er positief uit.
- Nette website
- Artikelen op voorraad
- Na bestellen direct een melding dat de betaling is ontangen, vergezeld van een postNL verzend bevestiging.

Klinkt goed zou je zeggen... tot het moment dat de leverdatum van postNL vooruit blijft schuiven, omdat het pakket uberhaupt niet is aangeboden bij PostNL.

Goed, kan een misverstand zijn, dus een email gestuurd hoe het zit. Helaas... geen reactie.
Dus telefoon opgepakt en gebeld: Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeer het later nog eens.
Nou ik heb nieuws: Maakt niet uit wanneer je het probeert.... dit bandje krijg je volgens mij altijd.
Toen een klacht ingediend via webwinkelkeur.

1 klein positief puntje:
Jammer dat het bedrijf niet het fatsoen had om even te reageren wat er nu mis was gegaan of op zijn minst een &quot;sorry&quot;.
GJ

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
1 klein positief puntje:
Op het eerste oog siet het er positief uit.
- Nette website
- Artikelen op voorraad

Toen een klacht ingediend via webwinkelkeur.

13/11/2018

Pluspunten
De inbouwspots met beperkte inbouwdiepte die wel op voorraad waren waren vlot geleverd en voldoen goed, ondanks dat er één defecte was geleverd. De andere bestelde lamp is echter nooit aangekomen. De toegezegde nalevering voor de defecte inbouwspot laat nu wel erg lang op zich wachten...
Ik zoek aan meer dan een maand contact met Ledzuinig.nl. Helaas wordt de telefoon nooit opgenomen en e-mail niet beantwoord. Ik wil graag een oplossing voor een lamp die nog niet is geleverd van mijn bestelling op 8 april 2018 en een toezegging van een nalevering van een defecte lamp die wel van de bestelling was geleverd.
Robert
Vledder

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Makkelijk shoppen

KP

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
snelle levering, goed contact
zeer slechte kwaliteit van product, heb product ook onmiddelijk terug gestuurd, moet afwachten hoe/wanneer ik mijn geld terug krijg
Quirin
Kerkrade

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Snelle levering. Goede prijs/kwalteits verhouding.
NVT
Mechiel
Surhuisterveen

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Levering is compleet

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Wat men mag verwachten.
Bezorging wat later dan verwacht.
Geen gebruiksaanwijzing
De verpakking van de lamp was voor 30W i.p.v. 20W
Ruud.
Hilversum

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
vandaag besteld morgen in huis, tevreden over de snelle levering en goede klanten-service.

Julias Kriek
Heemskerk

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Super bedrijf zeer snelle regering
Mooie produkten
Nee ga zo door